Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Maria, 45, lakkasi yrittämästä olla laiha ja seksikäs: Se oli sairasta

Vierailija
29.02.2024 |

Ylen Naiseuteni pinta -dokumenttisarjassa tavataan 45-vuotias Maria Biffen Ahonen. Hän on oppinut olemaan välittämättä kauneusihanteista ja hyväksyy itsensä sellaisena kuin on.

- Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän välittää. Nyt saa olla. Nyt olen vain lihava, vi##u, Maria toteaa voimaantuneena

Se on tosi ihanaa. Jos tekee mieli sipsejä, voin syödä niitä. Nyt voi kulkea löysissä vaatteissa, juoda olutta ja hällä väliä.

Mahtavaa. Maria on hyvä roolimalli meille naisille!

Kommentit (205)

Vierailija
81/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kaipaan itse maailmaa, jossa naiset saa näyttää miltä näyttää esim. Angela Merkel nuorena ja vanhana. Upea, nöyristelemätön henkilö. Ei tarvis olla naisellinen tai, että naisen pukeutumiseen kiinnitettäisiin huomiota, saisi olla sellainen kuin on. Maailmassa, jossa teot ja sanat ratkaisisivat, ei ulkonäkö tai pukeutuminen. 

Itse koen, että nykymaailma on tosi pinnallinen. 

Nykymaailmahan ON sellainen, että täällä saa ja voi olla Angela Merkelin näköinen, epänaisellinen nainen. Suurin osahan naisista on tällaisia, varsinkin Suomessa!

Kaunis ja naisellinen nainen on harvinaisuus, todella harvoin sellaisia edes näkee. 

Tosi rumasti kirjoitat naisista. Mitenkähän minä näen joka päivä pelkästään kauniita naisia? Tuollainen puhe naisia kohtaan on todella alentavaa.

Mikä on sinun näkemys kauniista naisesta? Ai niin, sehän on subjektiivinen kokemus. Kauneus on edelleen siellä katsojan silmässä.

Vierailija
82/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivoisin, että naiset uskaltaisi ennemmin luopua meikkaamisesta. Kukaan ei tarvii niitä kemikaaleja pärstäänsä. 

Minä toivoisin, että kaikki uskaltaisivat pikkuhiljaa luopua _kaikesta_ ulkoisesta, plus sukupuolestaan ja libidostaan. Niillä ei ole minkään valtakunnan merkitystä maailmassa, jossa raiskistelu ja seksuaalinen väkivalta on sodassa täysin normaalia, ja _todellinen_ ihmisluonne näyttelemiemme roolien takana demoninen sadisti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Individualismin kirous, siitähän tässä on kyse. Ja samalla loputtomasta tarpeesta tulla yksilönä kuitenkin hyväksytyksi, ihailluksi ja halutuksi. Valitettavasti nämä jutut eivät enää toimi tällaisessa maailmassa; ollaan tultu tiemme päähän.

Vierailija
84/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset ja korealaiset naiset ovat paljon paremia roolimalleja naisille kuin sipsejä ja jäätelöä ahmiva suomiakka.

Naisen tulee olla hoikka. Piste.

En mä tarvii mitään roolimalleja. Antaa japanilaisten tehdä mitä tekevät, mä teen niin kuin mä teen. 

Nuoret naiset ja teinit tarvitsee roolimalleja. Ja japanilaiset ja korealaiset naiset ovat parempia roolimalleja kuin katkera incelnainen, joka on ylpeä läskiydestään ja vihaa miehiä.

Kai sinä tiedostat, että japanilaiset ja etenkin korealaiset naiset eivät enää lisäänny? Eivätkä monetkaan halua parisuhdetta tai miehiä elämäänsä. Yhä useampi korealainen on omaksunut 4B-liikkeen opit, jossa sanotaan ei miehille, treffailulle, lapsille ja perheelle.

Vierailija
85/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maria on sitä mieltä, että hänelle ainoa tapa tasapainottaa paino oli lopettaa laihduttaminen."

LOL :D

Vierailija
86/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten tuossa kritisoi vanhempiaan että "olisivat antaneet olla eivätkä koko ajan puhuneet laihduttamisesta", jos itse on samaan aikaan 17 vuotta ja painanut 95 kiloa!

Vierailija
87/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moni maamme johtavista poliitikoista on ollut täysin ryhävalas. Taikinanaamainen, mätisäkkiruhoinen, ylensyönyt otus. Hädin tuskin päässyt liikkeelle. Nimiä mainitsematta. Joten logiikkasi ontuu."

Ja missä jamassa Suomi on nykyään? Kaikki on pilattu.

Vierailija
88/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Moni maamme johtavista poliitikoista on ollut täysin ryhävalas. Taikinanaamainen, mätisäkkiruhoinen, ylensyönyt otus. Hädin tuskin päässyt liikkeelle. Nimiä mainitsematta. Joten logiikkasi ontuu."

Sen teki anorexia-Sanna sen.

Vierailija
89/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tuo on ainakin onnistunut.

Vierailija
90/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset ja korealaiset naiset ovat paljon paremia roolimalleja naisille kuin sipsejä ja jäätelöä ahmiva suomiakka.

En mä tarvii mitään roolimalleja. Antaa japanilaisten tehdä mitä tekevät, mä teen niin kuin mä teen. 

Nuoret naiset ja teinit tarvitsee roolimalleja. Ja japanilaiset ja korealaiset naiset ovat parempia roolimalleja kuin katkera incelnainen, joka on ylpeä läskiydestään ja vihaa miehiä.

Kai sinä tiedostat, että japanilaiset ja etenkin korealaiset naiset eivät enää lisäänny? Eivätkä monetkaan halua parisuhdetta tai miehiä elämäänsä. Yhä useampi korealainen on omaksunut 4B-liikkeen opit, jossa sanotaan ei miehille, treffailulle, lapsille ja perheelle.

Tämä. Odotan sitä hetkeä, kun sanotaan ei sukupuolelle ja koko libidolle. Siitä on jo viitteitä.

Vierailija
91/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee lihavuudesta itselleen identiteetin, voi saada oman tv-ohjelman Ylelle ja päästä mukaville ansioille. 

Vierailija
92/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä karmee että siinä on onnistunut. Ei varmasti kukaan vilkaise vahingossakaan. Onneksi on olemassa tarjolla nuorempia, hoikempia ja nätimpiä naisia meille sedillekin!

M46

Vierailija
93/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen teki anorexia-Sanna sen.

Sannis laihdutti 3 vuodessa ainakin 10kg jo olemattomasta lähtöpainosta.

Vierailija
94/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään muu ei ole valheellisempaa kuin se että ihminen elää onnettomana omassa kropassaan ja väittää naama peruslukemilla että on "hyväksynyt itsensä sellaisenaan kuin on" :D Ikäänkuin se olisi joku kirous mikä pitäisi "hyväksyä" koska siitä ei pääse eroon. 

Ihminen tekee tän täysin koska hän on uhriutuja, hän alistuu omalle tilanteelleen ja alkaa uskottelemaan itselleen että se on hyvä asia koska "mitään muuta ei ole tehtävissä". 

Surullista on se että ihmiset leikkelevät itseään ja työntävät sisälleen silikonia sun muuta. Se on paljon valheellisempaa

Vierailija
95/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan voimaantunutta!!

Vierailija
96/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tehän suomiakat olette aina jankuttamassa, että nuoret naiset ei tarvitse miestä mihinkään. :) Mikä nyt ongelmana? :) M25

Vierailija
97/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään muu ei ole valheellisempaa kuin se että ihminen elää onnettomana omassa kropassaan ja väittää naama peruslukemilla että on "hyväksynyt itsensä sellaisenaan kuin on" :D Ikäänkuin se olisi joku kirous mikä pitäisi "hyväksyä" koska siitä ei pääse eroon. 

Ihminen tekee tän täysin koska hän on uhriutuja, hän alistuu omalle tilanteelleen ja alkaa uskottelemaan itselleen että se on hyvä asia koska "mitään muuta ei ole tehtävissä". 

Surullista on se että ihmiset leikkelevät itseään ja työntävät sisälleen silikonia sun muuta. Se on paljon valheellisempaa

Valheellisempaa kyllä, mutta jos olet niellyt yhteiskunnan syöttämän mallin, tiedät, ettet kelpaa ilman sitä. Ilman tiettyjä ulkoisia merkkejä, olet hylkiö, ilmaa, poissa parisuhdemarkkinoiden lisäksi myös pahimmillaan työmarkkinoilta.

Tervehenkistä, eikö totta?

Vierailija
98/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99% korealaisista naisista haluaa miehen.

"The 4B movement claimed to have 4,000 members in 2019."

Vierailija
99/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valheellisempaa kyllä, mutta jos olet niellyt yhteiskunnan syöttämän mallin, tiedät, ettet kelpaa ilman sitä. Ilman tiettyjä ulkoisia merkkejä, olet hylkiö, ilmaa, poissa parisuhdemarkkinoiden lisäksi myös pahimmill

Media provosoi naisia esimerkiksi silikonirintoihin liityyen esittelemällä lähes yksinomaan silikonirintoja. 

Meidän naisten tulee olla kovempia. Ei saa nöyrtyä tämän paineen edessä, vaan täytyy pysyä kovana. 

Minä en ota muovia rintoihini, minä en ota muovia rintoihini, minä en ota muovia rintoihini. Now repeat after me...

Vierailija
100/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivoisin, että naiset uskaltaisi ennemmin luopua meikkaamisesta. Kukaan ei tarvii niitä kemikaaleja pärstäänsä. 

Samat naiset tunkevat sitten kuitenkin värikemikaaleja ihoonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi