Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Maria, 45, lakkasi yrittämästä olla laiha ja seksikäs: Se oli sairasta

Vierailija
29.02.2024 |

Ylen Naiseuteni pinta -dokumenttisarjassa tavataan 45-vuotias Maria Biffen Ahonen. Hän on oppinut olemaan välittämättä kauneusihanteista ja hyväksyy itsensä sellaisena kuin on.

- Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän välittää. Nyt saa olla. Nyt olen vain lihava, vi##u, Maria toteaa voimaantuneena

Se on tosi ihanaa. Jos tekee mieli sipsejä, voin syödä niitä. Nyt voi kulkea löysissä vaatteissa, juoda olutta ja hällä väliä.

Mahtavaa. Maria on hyvä roolimalli meille naisille!

Kommentit (205)

Vierailija
101/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"99% korealaisista naisista haluaa miehen.

"The 4B movement claimed to have 4,000 members in 2019.""

Eteläkorealaisten syntyvyyden uskotaan laskevan 0,68:aan vuonna 2024. Lapsia ei synny, eikä seksi kiinnosta naisia. Korealaisten lukumäärä puolittuu 80 vuoden kuluessa.

Vierailija
102/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on kyllä karmee että siinä on onnistunut. Ei varmasti kukaan vilkaise vahingossakaan. Onneksi on olemassa tarjolla nuorempia, hoikempia ja nätimpiä naisia meille sedillekin!

M46

Ennemmin seuraavassakin elämässä yksin kuin kurttuisen, pulskan haisulisedän kanssa. En näe setiä viehättävinä, enkä edes vaihtoehtona. 

Ps. Miehissähän tämä mitä tämä otsikon nainen teki on "täysin normaalia" 30+ jälkeen. Nappi auki ja kaljaa napaan! Hampaatkin voi harjata kerran kuukaudessa. Yökkis. 

T. Hoikka N27 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jorma, 58, lakkasi yrittämästä olla seksikäs ja juo nyt olutta kotisohvalla pieruverkkareissa.

-Ihanaa olla oma itsensä, kommentoi Jorma hymyillen ja iskee silmää."

Miksei toisiaan miehistä tehdä koskaan tällaisia voimaantumis-sankaritarinoia?

Niin, yllättäen "kehopositiivinen voimaantuminen" ei koske miehiä. Missään lehdissä ei näe: " katso tulikuumat kuvat: kehopositiivinen influenseri Jorma poseeraa kalsareillaan kotisohvalla ja juo kaljaa!!! Nyt on kuumaa..."

Varmaan sen takia, että miehet ovat "suorasukaisempia" kuin naiset. Ne esim. sanoo suoraan kaverilleen, että "jätkä, sää oot lihonu!" Tai "Heh! sulla on sitte massankeräyskausi meneillään". Mene sanomaan näin naispuoliselle ystävällesi niin olet ex-ystävä.

Naiset ovat ehkä etevämpiä manipuloimaan itseään ja muita. Esim. "laiminlyön kehoani ja pahoinpitelen sitä terveydelle haitallisilla elämäntavoilla ja sille haitallisella painoideksillä", kääntyy "rakastan ja arvostan kehoani".

Sairaaloinen ylipaino kääntyy: "elän isommassa kehossa kuin muut". Joo, paitsi että ristiselkäsi, lonkkasi ja polvesi on tarkoitettu huomattavasti pienikokoisemmalle tyypille...

Lihavuus on kaunista: Joo, pieni pyöreys voi olla kaunista, mutta siinä vaiheessa kun vartalosi omat kauniit muodot ja kaaret ovat kadonneet ja näytät rehusäkiltä se ei enää ole kaunista ja jopa vaarallista.

Vierailija
104/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mielummin olen hoikka ja seksikäs kuin läski. Se onnistuu helposti, kun ei vedä sipsejä ja kaljaa 24/7, vaan nauttii niistä yhtenä karkkipäivänä esim. lauantaina. Muuten syö säntillisesti ja liikkuu = voi hyvin ja näyttää hyvältä. 

Luulet vain että se onnistuu helposti. Joko olet vielä nuori (alle 50-v) tai sinulla on siihen soveltuvat geenit. Muussa tapauksesa ei ole helppoa, joillekin voi olla jopa mahdotonta, Ja siihen ei salaatin syöminen auta.

Vierailija
105/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rouva ns. "luovutti" tai antoi periksi ja käänsi tämän "voimaantumiseksi".

Samalla logiikalla myös ryyppäämään sortunut ex-alkkis on "upea ja voimaantunut". 

Vierailija
106/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva kun hyvä olo ja elämänilo tulee siitä, että saa syödä mitä haluaa ja paljon?

Mulle se tulee siitä, että olen yli viiskymppisenä terve, hoikka, hyvinvoiva ja nätti. Terveys ei ole itsestäänselvää, olen sairastanut mm rintasyövän ja paljon pohtinut kehon asioita. Minulle on tärkeää saada pitää omasta kehosta huolta ja ulkonäöstä yleensäkin- se on tärkeämpää kuin syödä mussuttaa ja näyttää valaalta. Saan elämäniloa siitä, etä minua kehutaan nätiksi ja seksikkääksi vielä tässä iässä. En saa iloa siitä, että makaan sohvalla ja näyttäisin valaalta. Ja saisin terveysongelmia ylipainosta. Miten ruuasta on tullut jonkinlainen elämän suola ihmisille? Siitä pystyy kyllä nauttimaan myös ahtamatta itseään kuin porsas joka päivä. Ihrakasa ympärillä ei ole kaunista eikä kyllä varmasti tuo ihmiselle sitä suurinta elämän onnea? Jos joku niin väittää, niin, on se sen "kehopositiivisuusvaleen" taakse kätkeytymistä ja ruuasta on tullut mielenterveyden hoitaja.

Vierailija
107/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ns konservatiiviortodoksi, eronnut. Syön aika tarkasti itäisen opin mukaista paastokalenteria noudattaen, ja olen hyvinkin hoikka ihan tästä(kin) johtuen. Käytän huivia peittämään hiukseni, ja pukeudun muutenkin peittävästi; minä olen jumalan kuva, en näyttelyesine. Olen ihan mielettömän onnellinen vanhenevassa mutta terveessä kehossani, en koskaan mieti mitä minun _pitäisi_ olla. Pitkä oli tie tähän.

Vierailija
108/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eteläkorealaisten syntyvyyden uskotaan laskevan 0,68:aan vuonna 2024. Lapsia ei synny, eikä seksi kiinnosta naisia. Korealaisten lukumäärä puolittuu 80 vuoden kuluessa.

Incelinainen, olet väärässä. Seksi ja parisuhde kiinnostaa, kakaroiden kasvatus ei kiinnosta.

Turhaan yrität väittää, että korealaiset naiset ei halua miehiä sen takia, kun sinä olet inceli etkä saa miestä tai edes seksiä.

Vierailija
109/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jorma, 58, lakkasi yrittämästä olla seksikäs ja juo nyt olutta kotisohvalla pieruverkkareissa.

-Ihanaa olla oma itsensä, kommentoi Jorma hymyillen ja iskee silmää."

Erittäin hyvä Jormalle, että hän on nyt voimaantunut. Vielä kun Jorma repisi pään irti siltä, joka on tuon termin keksinyt.

Vierailija
110/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ns konservatiiviortodoksi, eronnut. Syön aika tarkasti itäisen opin mukaista paastokalenteria noudattaen, ja olen hyvinkin hoikka ihan tästä(kin) johtuen. Käytän huivia peittämään hiukseni, ja pukeudun muutenkin peittävästi; minä olen jumalan kuva, en näyttelyesine. Olen ihan mielettömän onnellinen vanhenevassa mutta terveessä kehossani, en koskaan mieti mitä minun _pitäisi_ olla. Pitkä oli tie tähän.

Kuulostaa hyvältä. Olen iloinen puolestasi. Toivottavasti useampi saisi kokea tämän vapauden.

Vierailija
111/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mielummin olen hoikka ja seksikäs kuin läski. Se onnistuu helposti, kun ei vedä sipsejä ja kaljaa 24/7, vaan nauttii niistä yhtenä karkkipäivänä esim. lauantaina. Muuten syö säntillisesti ja liikkuu = voi hyvin ja näyttää hyvältä. 

Luulet vain että se onnistuu helposti. Joko olet vielä nuori (alle 50-v) tai sinulla on siihen soveltuvat geenit. Muussa tapauksesa ei ole helppoa, joillekin voi olla jopa mahdotonta, Ja siihen ei salaatin syöminen auta.

joo ei se auta jos kaiken muun päälle syö vielä majoneesijuustosalaatit

Vierailija
112/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on myönnettävä että olen vähän kade. Minussa ei ole uskoa sinapinsiemenen vertaa, mutta jos olisi, toivoisin sen olevan jotakin tuollaista.

Vierailija
113/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että teitä naisia :D

Nainen on naiselle susi ja miehenä voi vierestä vain ihmetellä touhua. Naistuuban määrä joka kanavalla, tällä kollekeenillä ja puuterihuiskalla olet tonnin köyhempi. Naisten voimaantuminen on yllättävän markkinataloudellista. How to wear videot on kyllä hyviä, itse pidin ennen kalsareita päässä:)

Vierailija
114/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrkimys tietenkin on kaikilla hyvään oloon omassa kehossaan. Arvosta omaa kehoasi. Kun arvostat, et tee kovin huonoja päätöksiä ainakaan koko ajan. Sipsien syönti ja karkkimässy on ok toisinaan. Minulle 80/20 suhde on hyvä sääntö. Kun 80% syömisistä on järkevää voi 20 % olla mieleistä herkkua.

Pelkkä sohvalla makoilu tekee huonon olon, siispä liikkeelle lähtö kannattaa aina. Kaikenlainen hyötyliikunta on hyväksi niin ei tarvi lähteä erikseen salille tai jumppatunneille. Vaaka lensi roskiin kauan sitten, uimahallilla voi punnita itsensä tarvittaessa. 

Meikkaamisen jätin turhana pois vuosia sitten. Rahaa ja aikaa säästyy. Tukka voi olla pitkähkö, saa tarvittaessa kiinni ja kuka tahansa osaa tasata latvat. Ostan vain päällä mukavia vaatteita ja jalkineita. Kokkareita en ole käyttänyt vuosiin. 

Vanhetessa tietynlainen näkymättömäksi tuleminen on lohdullista. Saa olla rauhassa kehossaan. 

Vierailija
115/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kitudieetit eivät todellakaan ole ratkaisu. Tiedän paljon lihavia, jotka ovat kokeilleet kaikki pika-ihmedieetit läpi ilman tuloksia. Ainoa mitä he eivät ole kokeilleet on terveellinen ruokavalio ja napostelusta luopuminen. 

Logiikka on jotenkin tällainen: ahmitaan roskaruokaa ja sipsejä ja pullaa lihotaan 100kg iskee paniikki, kokeillaan jotain hokkuspokkusta kuten sitruunamehu-kananmunadieettiä, ja kun se ei parissa päivässä sulata 100kg läskiä niin aletaan ahmia pettymykseen. Sitten löydetään uusi juttu: pussikeitto-etikka dieetti ja kun sekään ei toimi parissa päivässä niin kaivellaan lisää dieettejä kunnes todetaan, että kaikki dietit olen käynyt läpi ja mikään ei toimi. En laihdu millään konstilla, antaa olla! He eivät ole oikeasti muuttaneet elämäntapojaan vaan toteuttaneet "maagista ajattelua", "taikapillereitä" ja muita vippaskonsteja jolla laihtua maagisesti yhdessä yössä ilman itsekuria. 

Vierailija
116/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelinainen, olet väärässä. Seksi ja parisuhde kiinnostaa, kakaroiden kasvatus ei kiinnosta.

Turhaan yrität väittää, että korealaiset naiset ei halua miehiä sen takia, kun sinä olet inceli etkä saa miestä tai edes seksiä.

Noloa mennä henkilökohtaisuuksiin, kun argumentit loppuvat. 

https://www.koreatimes.co.kr/www/nation/2024/02/113_311690.html

"36 percent of Seoulites had no sex for the past one year."

"By gender, women were more likely to go without sex, at 43 percent, while 29 percent of men had no sex."

"However, men and women had different reasons for their abstinence. When asked why they had no sex, 24 percent of women said that the lack of interest was their biggest reason."

"The sexless ratio among young women in their 20s was 43 percent, but only 13 percent of them said that lacking a partner was the reason."

Vierailija
117/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin välillä herkuttelen oluella, sipseillä tai millä vaan mutta en ole silti lihonnut koska normaali ruokavalioni on terveellinen.

Vierailija
118/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saakeli minkä näkönen "nainen" tuo on :D Lihava ja rumako se on hyvä roolimalli naisille...? 

Vierailija
119/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kiva kun hyvä olo ja elämänilo tulee siitä, että saa syödä mitä haluaa ja paljon?

Mulle se tulee siitä, että olen yli viiskymppisenä terve, hoikka, hyvinvoiva ja nätti. Terveys ei ole itsestäänselvää, olen sairastanut mm rintasyövän ja paljon pohtinut kehon asioita. Minulle on tärkeää saada pitää omasta kehosta huolta ja ulkonäöstä yleensäkin- se on tärkeämpää kuin syödä mussuttaa ja näyttää valaalta. Saan elämäniloa siitä, etä minua kehutaan nätiksi ja seksikkääksi vielä tässä iässä. En saa iloa siitä, että makaan sohvalla ja näyttäisin valaalta. Ja saisin terveysongelmia ylipainosta. Miten ruuasta on tullut jonkinlainen elämän suola ihmisille? Siitä pystyy kyllä nauttimaan myös ahtamatta itseään kuin porsas joka päivä. Ihrakasa ympärillä ei ole kaunista eikä kyllä varmasti tuo ihmiselle sitä suurinta elämän onnea? Jos joku niin väittää, niin, on se sen "kehopositiivisuusvaleen" taakse kätkey

No sinä varmaan joogaat ja olet timmi viisikymppisenä. Miehenä haluaisin seksiä ja hyvin paistettua pihviä, ennen kuolemaa. En kyllä näytä valaalle tai syö kuin porsas. Mutta hyvät botoksit sinulle.

Vierailija
120/205 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on tulossa uusi kirja, Eat, curse and dont have sex.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä