Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Hovin sisäpiiriläiset sanovat että Kate on tällä hetkellä todella hauraassa tilassa henkisesti ja fyysisesti ja pyytävät että hänet jätettäisiin rauhaan.
Jos hän on todella hauraassa tilassa henkisesti, niin voisivatko nämä sisäpiiriläiset sitten joko ottaa häneltä pois sometunnukset, tai lakata pistämästä hänen nimiinsä tekoja ja lausuntoja, joiden takana hän ei itse ole.
Pitäkää nyt huolta siitä naisesta, sisäpiiri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tämä Kate? Tiedä vaikka olisi nähnyt paikallisen Prisman heviosastolla?
Meilläpäin ajoi ambulanssi eilen, epäilen että Katea vietiin siinä paikalliseen keskussairaalaan. Soten ansiosta on varmaan vieläkin päivystyksessä, eli sinne vaan kuikuilemaan.
Selvä tapaus, kun palatsi vaikenee asiasta. Kyllä siinä jotakin outoa on.
Stubb ei ole myöskään antanut lausuntoa. En tiedä onko häntäkään nähty pariin päivään - olisiko hoitamassa järjestelyjä? Suzanne kuitenkin puhuu äidinkielenään englantia?
Ei ole näkynyt Niinistöäkään. Miksi kaikki katoaa? Liittyykö nää yhteen?
Minusta tämä on kiinnostava tapaus viestinnällisessäkin mielessä.
Juuri tuo, että jossain välissä julkaistu toipilaskuva, jossa William häntä huovalla peittelee, olisi kerännyt sympatiaa ja antanut hyvän ja inhimillisen kuvan tulevasta kuninkaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ei hemmetti mikä myötähäpeä näistä moralisoivista kukkahatuista:D aivan pöyristyneinä puhutaan jostain kunnianloukkauksesta jne, kun vauva hiton palstalla suomalaiset SPEkuloi, brittiläisten ökymonarkkien draaman kaarta. Ihan ku tällä olis mitään merkitystä, pelkkää sirkushuvia vain. En voi kertakaikkiaan käsittää näitä puolestaloukkaantuvia sädekehänkiillottajia, etenkään kun loukkaantuja on suomalainen tolliainen joka, ah niin jalona, puolustaa brittikuninkaallisia.
En moralisoi enkä edes jaksa lukea typeriä kommentteja vaan hypään niiden yli, mutta eikö teidän kannattaisi kysyä itseltänne, mikä niiden pointti on? Mitä kukaan saa siitä irti, että keksii - osa kieli poskella, osa ihan tosissaan - naurettavia mielikuvituksellisia teorioita kansainvälisellä mittapuulla tosi harmittomasta julkisuudenhenkilöstä?
"Edelleenkin: miksi et jankuta tätä saarnaasi X:ssä tai muualla englanninkielisessä somessa? Ehkä miljardisosa kaikesta Kate-keskustelusta käydään Suomen Vauva-palstalla."
Hupaisaa, että leimaat yhden viestin "jankutukseksi". Montako kertaa se muka on toistettu tässä ketjussa?
En ole X:ssä enkä seuraa aihetta koskevia keskusteluja muualla, enkä täälläkään ole seurannut kuin kuvakohun jälkeen ja kyllästyin siihenkin jo. Saavat botit ja kahjot minun puolestani pitää koko somen, ei sitä enää saa elvytettyä normaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos kyseessä olikin keskenmeno? Kohdun ulkopuolinen raskaus? Ja näistä johtuva terveyden romahdus ja henkinen romahdus?
Itse pidän tätä todennäköisenä tai suolisto-ongelmia. Leikkauksesta toipuminen voi hyvinkin viedä pari kuukautta ja kävely voi olla vaikeaa tai istuminenkin pitkiä aikoja. Toisekseen, mikäli on ollut haaveita vielä yhdestä lapsesta ja jostain syystä, jos olisikin turvauduttu kohdunpoistoon, voitte kuvitella millaisten asioiden kanssa Kate joutuu nyt kamppailemaan ja täällä kitistään jostain kuvamuokkauksista, kun toisen koko identiteetti ja kehonkuvan on koetuksella.
Katellahan on kaikki raskaudet olleet vaikeita koska kärsi hyperemeesistä kaikkien kolmen raskauden aikana. Jostain luin että tällä voi olla yhteys Crohnin tautiin. J
Crohnin tauti on tarpeeksi vakavaa. Oikeasti vakavaa, eikä mitään lapsellisia ammuttu koomaan-juttuja.
Entä jos mikään tästä ei pidäkään paikkaansa ja tarkoitus on nimenomaan vetää koko maailman huomio kuningasperheeseen. Pois jostakin muusta. Jos Katen ja muutkaan sairastapaukset eivät kenties ole oikeita. Kate itse ei ainakaan taatusti kuvaa muokannut eikä julkaissut sillä hän tietää varsin hyvin mitä tapahtuisi - eli juuri tämä mitä on meneillään. Saman tietää julkisuuteen syntynyt William, koko muu perhe ja jos ei kukaan mukamas mitään ymmärtäisi, sen tekisivät pr-ammattilaiset joiden hoidossa kaikki luonnollisesti on. Ammattimaisia kuvanmuokkaajiakin on saatavilla jne. Koko valokuvajuttu muokkauksineen on kuin mallioppikirjaesimerkki "jos haluat saada koko maailman huomion itseesi ja kaiken paisumaan kuin pullataikina tee juuri näin". Tämä on luonnollisesti salaliittoteoriaa enkä kaipaa kiitos kuulla sitä mutta jos on toisia näitä salaliittoteorioita miettiviä "todellisia hölmöjä" kiinnostaisi kuulla onko kenelläkään herännyt samoja ajatuksia.
Tässä valokuvahommassa on jotakin niin omituista ja järjenvastaisen ns. epäammattimaista että pidän tätä jo kaikkein todennäköisimpänä vaihtoehtona. Lisäksi voisi tietysti olla halu saada monarkia lakkautettua, suosio laskee ja Charles voisi helposti jättäytyä kokonaan pois tehtävistä sairauteen vedoten.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuo, että jossain välissä julkaistu toipilaskuva, jossa William häntä huovalla peittelee, olisi kerännyt sympatiaa ja antanut hyvän ja inhimillisen kuvan tulevasta kuninkaasta.
Väärä huopa, ei tuo voi olla Kate, ei ole Williamin kädet, nukke laitettu sänkyyn, ei näy Katen naama, naama leikattu Voguen kannesta jne.
Niin ohitan minäkin viestit, jotka ovat täyttä tuubaa, se tulee jo ihan lihasmuistista kun netti sitä suureksi osaksi on. Itse en ole tänne mitään bunkkerijuttuja keksinyt edes, joten en voi heidän puolesta vastata.
Ja mitä tulee mätään keskustelukulttuuriin ja kuolleeseen nettiin, niin tämä aika on sairas ja se oirehtii ihmisten käytöksessä. Itse näkisin jopa hyvänä että netti kuolisi ja ihmiset joutuisivat taas irl opettelemaan keskustelemaan, eiköhän tervehtyisi keskustelukulttuuri kuin itsestään, harva kun kehtaisi samaa pashaa päin naamaa suoltaa, puhumattakaan että ehtisi suun avattuaan muotoilemaan lauseensa ja perustelunsa vs. kirjoitettu anonyymi viesti, jonka muotoiluun voi käyttää vaikka 10 min aikaa.
Itse en jaksa pöyristyä ihmisten törkykommenteista, enkä kannata sensuuriakaan. Törky on vain ihmisten ajatuksia ja mielenpurkua, jonka anona voi helposti eetteriin tuutata, ei ne ajatukset mihinkään katoa vaikka väylä niitä ilmaista suljettaisiinkin.
No se siitä ot:sta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan se valokuva Catherinen ja Williamin lapsista tuore vai leikattu vanhoista kuvista?
Marraskuulta. Olisiko Kate erotettu lapsistaan?
Jos sulla olis iso leikkaushaava etkä voisi kovin hyvin niin haluaisitko että villit lapset (etenkin se nuorin) tulis sun sänkyysi hyppimään että "leikitään nyt äiti". Ihan ymmärrettävää jos lapset on pidetty vähän erillään. Lisäksi pitää varoa pöpöjä.
Jos oli leikattu suolistoa, niin luultavasti siinä ollaan aluksi letkuissa ja koneissa kiinni, niin se olisi saattanut olla lapsille liian rankka näky.
Itse en teininä päässyt katsomaan mummiani sairaalaan, kun äitini arveli, että liian hurja näky. Olin kuitenkin mukana, mutta jäin käytävään seisomaan ja siellä oli joku peili, josta näin oven raosta huoneeseen. Oli tehostetussa hoidossa tms. Ymmärrän kyllä äitini päätöksen.
Jos Katen hoito sairaalassa on vaatinut ns. laitehoitoa, on parempikin ettei lapset näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuo, että jossain välissä julkaistu toipilaskuva, jossa William häntä huovalla peittelee, olisi kerännyt sympatiaa ja antanut hyvän ja inhimillisen kuvan tulevasta kuninkaasta.Väärä huopa, ei tuo voi olla Kate, ei ole Williamin kädet, nukke laitettu sänkyyn, ei näy Katen naama, naama leikattu Voguen kannesta jne.
Eli vain sinun kirjoitukset ja mielipiteet ovat oikeita?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Nyt päätettiin tuutata naurunremakka-kuva näytille niillekin, jotka ovat olleet oikeasti huolissaan Katen terveydestä. Itse en näistä monarkeista piittaa, mutta mielenkiintoisia ovat kovanrahan ja -kuoren pr-toiminnan töppäykset. Briteillä näitä riittää ministereitä myöten.
Vierailija kirjoitti:
Niin vain piti Andrewin tahrata tuonkin paikan maine raahaamalla se Epstein ja naisystävänsä sinne...
Vierailija kirjoitti:
Niin ohitan minäkin viestit, jotka ovat täyttä tuubaa, se tulee jo ihan lihasmuistista kun netti sitä suureksi osaksi on. Itse en ole tänne mitään bunkkerijuttuja keksinyt edes, joten en voi heidän puolesta vastata.
Ja mitä tulee mätään keskustelukulttuuriin ja kuolleeseen nettiin, niin tämä aika on sairas ja se oirehtii ihmisten käytöksessä. Itse näkisin jopa hyvänä että netti kuolisi ja ihmiset joutuisivat taas irl opettelemaan keskustelemaan, eiköhän tervehtyisi keskustelukulttuuri kuin itsestään, harva kun kehtaisi samaa pashaa päin naamaa suoltaa, puhumattakaan että ehtisi suun avattuaan muotoilemaan lauseensa ja perustelunsa vs. kirjoitettu anonyymi viesti, jonka muotoiluun voi käyttää vaikka 10 min aikaa.
Itse en jaksa pöyristyä ihmisten törkykommenteista, enkä kannata sensuuriakaan. Törky on vain ihmisten ajatuksia ja mielenpurkua, jonka anona voi helposti eetteriin tuutata, ei ne ajatukset mihinkään katoa vaikka väyl
Kyllä jaksat pöyristyä, kun jaksat siitä kirjoittaakin ja nostaa erinomaisuutesi jalustalle. Pöllöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos kyseessä olikin keskenmeno? Kohdun ulkopuolinen raskaus? Ja näistä johtuva terveyden romahdus ja henkinen romahdus?
Itse pidän tätä todennäköisenä tai suolisto-ongelmia. Leikkauksesta toipuminen voi hyvinkin viedä pari kuukautta ja kävely voi olla vaikeaa tai istuminenkin pitkiä aikoja. Toisekseen, mikäli on ollut haaveita vielä yhdestä lapsesta ja jostain syystä, jos olisikin turvauduttu kohdunpoistoon, voitte kuvitella millaisten asioiden kanssa Kate joutuu nyt kamppailemaan ja täällä kitistään jostain kuvamuokkauksista, kun toisen koko identiteetti ja kehonkuvan on koetuksella.
Katellahan on kaikki raskaudet olleet vaikeita koska kärsi hyperemeesistä kaikkien kolmen raskauden aikana. Jostain l
No ei se vaadi mitään kuukausien sairaslomia. Sitä paitsi jos on ollut tiedossa lapsesta asti, olisi ollut hoidossa eikä mitään romahdusta luultavasti olisi tullut. En tiedä ketään, joka olisi joutunut Chronin taudin takia olemaan kuukausia pois pelistä. Ja Kate saa vieläpä ensiluokkaista hoitoa joka tekee asiasta vieläkin epätodennäköisempää.
Vierailija kirjoitti:
Itse en jaksa pöyristyä ihmisten törkykommenteista, enkä kannata sensuuriakaan. Törky on vain ihmisten ajatuksia ja mielenpurkua, jonka anona voi helposti eetteriin tuutata, ei ne ajatukset mihinkään katoa vaikka väyl
Kyllä näistä kommenteista tulee vähän sellainen surullinen olo, että miten huonosti pitää ihmisten voida omassa elämässään, että he haluavat nähdä miten muillakin on kurjaa: terveys pettää, tulee eroja, on väkivaltaa, tappelua jne.
Eikä se, että kukaan on julkkis tai kuninkaallinen tee hänestä mun mielestä mitään sätkynukkea, jonka pitää koko ajan olla esillä, etteivät kansalaiset/alamaiset/fanit/seuraajat/vihaajat pety ja koe olevansa hylättyjä ja aliarvostettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuo, että jossain välissä julkaistu toipilaskuva, jossa William häntä huovalla peittelee, olisi kerännyt sympatiaa ja antanut hyvän ja inhimillisen kuvan tulevasta kuninkaasta.Väärä huopa, ei tuo voi olla Kate, ei ole Williamin kädet, nukke laitettu sänkyyn, ei näy Katen naama, naama leikattu Voguen kannesta jne.
Eli vain sinun kirjoitukset ja mielipiteet ovat oikeita?
Ei, vaan että nyt salaliittoteoreetikot eivät usko enää mihinkään kuviin.
Onko twitterissäkin jotain crohnin tauti-jankkaajia vai onko joku vauvapalstalaisen juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en jaksa pöyristyä ihmisten törkykommenteista, enkä kannata sensuuriakaan. Törky on vain ihmisten ajatuksia ja mielenpurkua, jonka anona voi helposti eetteriin tuu
Tämä nyt ei ole edes pahin ketju. Vilkaisepas esim. Sussex tai Helena Koivu-ketjuja niin asia avautuu todella.
No Stubb nyt tuskin on kuitenkaan koomassa ainakaan.