Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zara ja Chanel ovat näköjään lukuisten kuninkaallisten suosiossa:
Ruotsin prinsessa Victoria, Norjan prinsessa Mette-Marit, Espanjan kuningatar Letizia, Tanskan kuningatar Mary, Hollannin kuningatar Maxima...
Kovasti tykkäävät mainostaa tukevansa nazzi-aatetta.
Tyhmäkö olet? On kai siellä töissä normaaleja/tavallisia ihmisiä ja aika moni saa sieltä elannon perheelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate vieraillut tänään naisvankilassa Cheshiressä, jossa on erillinen osasto naisvangeille ja heidän vauvoilleen.
The unit is run by the charity Action for Children which the princess supports as royal patron. The mother and baby unit provides a dedicated place for new and expectant mothers serving a prison sentence or on remand.
Naisvankien uhrien omaiset on varmaan aika innoissaan.
Fiksuimmat ovatkin. He kun tajuavat, että rikollistakin on autettava selviämään tuomion jälkeiseen kunnolliseen elämään, eikä jättää ongelmiensa keskelle yksin.
On myös tärkeää saada hyvä side vangin ja hänen lapsensa välille niin, ettei tuo kierre jatku sukupolvelta toiselle.
Joskus porkkana ja kannustaminen tehoavat paremmin kuin väkivalta ja syrjiminen. Ei se enää uhreja auta mitenkään. Nämä ovat tuomionsa saaneet ja sen kärsivät, varmaan paljon järkevämpää edes yrittää auttaa saada siivet kantamaan ja pois rikolliselta polulta.
Kate oli tuolla varmaankin enemmänkin lapsiasiansa vuoksi. Mielenterveys on heilläkin koetuksella ja traumat jäävät ainiaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen tällä palstalla arvostellut Ruotsin prinsessa Victoriaa H&M:n pikamuodin suosimisesta. Silloin ei kukaan syyttänyt minua sairaaksi maalittajaksi.
Ja silläkin uhalla että nyt minua sellaiseksi syytetään, totean että on irvokasta, että Kate puhuu kauniisti lapsuuden tärkeydestä ja samanaikaisesti valitsee lapsityöskandaalissa ryvettyneen firman vaatteita, vaikka ei olisi rahasta kiinni ostaa eettisesti tuotettuja vaatteita.
Ja kaadat koko likasangon muutaman ihmisen niskaan ikäänkuin tekisit palveluksen, mutta kenelle? Ei Katella ole sellaista mahtia mitä oletat hänellä olevan. Kävisit niiden omistajien kimppuun jos taitosi riittävät ja jotka rikastuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen tällä palstalla arvostellut Ruotsin prinsessa Victoriaa H&M:n pikamuodin suosimisesta. Silloin ei kukaan syyttänyt minua sairaaksi maalittajaksi.
Ja silläkin uhalla että nyt minua sellaiseksi syytetään, totean että on irvokasta, että Kate puhuu kauniisti lapsuuden tärkeydestä ja samanaikaisesti valitsee lapsityöskandaalissa ryvettyneen firman vaatteita, vaikka ei olisi rahasta kiinni ostaa eettisesti tuotettuja vaatteita.
Ja kaadat koko likasangon muutaman ihmisen niskaan ikäänkuin tekisit palveluksen, mutta kenelle? Ei Katella ole sellaista mahtia mitä oletat hänellä olevan. Kävisit niiden omistajien kimppuun jos taitosi riittävät ja jotka rikastuvat.
Käsittääkseni pieni palkka, jolla saa edes ruokaa, auttaa. Onko sitten parempi olla täysaikaisesti seksuaalisen hyväksikäytön uhrina.
Kate on taas yksinään syyllinen tähänkin asiaan, kuten aina. Millaista mahtaakaan olla tuon Katevihaajan pään sisällä? Kova myllerrys ja paine, suorastaan räjähdyspisteessä.
Pystyiskö Iina Kuustosesta tekeen Repli-Katen?
Meghania arvosteltiin siitä kun hän halaili ihmisiä, sanottiin että se on turvallisuusuhka. Nyt sitten feikkikate halailee kaikkia kaikkialla. Haluavatko päästä feikkikatesta eroon tuolla tavalla?
Lopeta Kate jo se piiloleikki, leikki on ohi. Hyvää yötä.
Ensin Kate ilmoitti ettei halua enää kertoa mitä vaatteita käyttää, vaan haluaa että uutiset keskittyvät asiaan eli työhön jota tekee. Sitten vaateteollisuus suuttui kun heidän myyntinsä on kiinni siitä tiedosta mitä Kate käyttää.
Sen sijaan että Kate olisi peruuttanut ja sanonut että ei ajatellut tältä kantilta ja teki virheen, niin heitti tiedottajansa bussin alle jonka piti ottaa syyt niskoilleen "valehtelusta" ja sanoa että se oli hänen keksintönsä eikä Katella ollut mitään osaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni pieni palkka, jolla saa edes ruokaa, auttaa. Onko sit
Täh? Katehullu perustelee lapsityövoimaa sillä että lapsi ei ole kokoaikaisesti seksuaalisesti hyväksikäytettävänä. Voi pyhä Sylvi.
Kaikki on ripustettu mutta te vaan jatkatte höpön höpöä reppanat mistään mitään tietämättömät..huh huh näetet se on klooni tai naamioidun näyttelijän hiton höppänät.kellarissako kasvoitte?
Katen vierailut rajoittuvat paikkoihin joissa hän tapaa itselleen vieraita ihmisiä, ns. taviksia. Hänen puhettaan ei ole kuultu katoamisen jälkeen. Sitten kun tulisi tilaisuus edustaa tapahtumassa jossa on hänet ennestään tuntevia ihmisiä, hän ei mene paikalle. Esim. Qatarin emiirin illallisella, BAFTA:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on ripustettu mutta te vaan jatkatte höpön höpöä reppanat mistään mitään tietämättömät..huh huh näetet se on klooni tai naamioidun näyttelijän hiton höppänät.kellarissako kasvoitte?
Se onkin tosiaan haastava :) valinta pitäisikö luottaa tässä ketjussa notkuvien umpitollojen väitteisiin, vai pitäisikö luottaa vaikkapa maailmanluokan syöpäsairaalan toimitusjohtajaan? Joo eipä tuota tarvinnut edes kahta sekuntia miettiä, joten ennemmin luotan esim. syöpäsairaala Royal Marsdenin toimitusjohtajaan Dame Cally Palmeriin, kuin teihin tolloihin.
Vlläkö h'liä, mutta kuka joi mun viinat
Onko Kate vielä hengissä vai kuollut jo?
Voi pyhä sylvi, sinäkö et soisi lapselle edes pieniä roposia, joilla pysyy hengissä? Se aika minkä on tehtaassa, on poissa likaisten pervojen alta. Hakataan vielä rskausten jälkeen päälle päätteeksi. Mitään ruokaa ei mistään, koirien kanssa roskiksia kiertävät.
Outo valinta, mieluummin siis ihmiskaupan uhriksi.
Kyllä täällä sitten osataan kääntää kaikki juuri päinvastaiseksi.
Voisi vaikka apua jollain tavalla kärsiville lapsille antaa, mutta kun tietää kenen taskuun ne päätyvät, niin eipä uskalla. Autan sitten kotimaassa omalla tavallani, täälläkin on kärsimystä omasta takaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä sylvi, sinäkö et soisi lapselle edes pieniä roposia, joilla pysyy hengissä? Se aika minkä on tehtaassa, on poissa likaisten pervojen alta. Hakataan vielä rskausten jälkeen päälle päätteeksi. Mitään ruokaa ei mistään, koirien kanssa roskiksia kiertävät.
Voisi vaikka apua jollain tavalla kärsiville lapsille antaa, mutta kun tietää kenen taskuun ne päätyvät, niin eipä uskalla. Autan sitten kotimaassa omalla tavallani, täälläkin on kärsimystä omasta takaa.
Hei torvelo, siellä töissähän lapset nimenomaan joutuvat myös seksuaalisen väkivallan uhreiksi, kun ovat kaukana läheisistään. Lapset kuuluvat ensisijaisesti omaan kotiinsa ja kouluun, ja jos ei kotia ole niin sitten orpokotiin ja kouluun. Orjatyö ei ole ratkaisu mihinkään ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ei ehtinyt Baftan juhliin, kun on kuulemma Karibialla lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei torvelo, siellä töissähän lapset nimenomaan joutuvat myös seksuaalisen väkivallan uhreiksi, kun ovat kaukana läheisistään. Lapset kuuluvat ensisijaisesti omaan kotiinsa ja kouluun, ja jos ei kotia ole niin sitten orpokotiin ja kouluun. Orjatyö ei ole rat
No moi vaan idioottien idiootti, kun ne eivät voi itse valita siellä. Orpokodit ovat tupaten täysiä. Kaikkensa varmaan tekevät, jotta saisivat lapset parempiin oloihin, mutta rahat ei riitä.
Vanhemmat eivät pysty kymmenpäisiä lapsilaumojaan elättämään, ja jos joku saadaan kunniallisesti naimisiin, niin se on onni ja autuus.
Ja sinä se täällä kerrot, kuinka lapset ensisijaisesti kuuluvat kotiinsa ja kouluun. Voi pyhä Sylvi. TIETENKIN LAPSET PITÄISI PELASTAA!!!!
Jos pitää valita kahdesta pahasta, siis PAKKO orjatyö vai PAKKO seksityö, niin ehkä vaikka ennemmin se tehdasorjatyö.
Ei hemmetti tätä tyhmyyttä täällä. Pakko olla provo, ei kukaan nyt noin pöljä ole, ei voi olla ei ei...
Kensingtonin palatsin tiedotteessa korjataan juuri tuo väärinkäsitys, että vaatteista tiedottamiseen olisi tullut jokin muutos. Lukuisten lehtien palstoilta löytyy tuo tiedote.