Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Jopas on Kate ollt kauan kadoksissa? Etsikää etsikää
Hovin tiedottaja itkee, miksi Katen vaatteisiin kiinnitetään niin paljon huomiota, ja kertoo ettei hovi enää vastaa tiedusteluihin vaatteiden merkeistä.
ilmainen vinkki Katelle. Ala teettää vaatteesi edesmenneen kuningattaren tyyliin, niin loppuu merkkien kysely.
Vierailija kirjoitti:
Hovin tiedottaja itkee, miksi Katen vaatteisiin kiinnitetään niin paljon huomiota, ja kertoo ettei hovi enää vastaa tiedusteluihin vaatteiden merkeistä.
ilmainen vinkki Katelle. Ala teettää vaatteesi edesmenneen kuningattaren tyyliin, niin loppuu merkkien kysely.
Ei taida tarvita mitään vinkkejä täältä. Tiedossahan on jo, että brittisuunnittelijoita suosii ja tietyt merkit ovat suosikkejaan, Packham ja Catherine Walker, muutamat huippumuotihuoneet jne. Vastineeksi markettivaatteita myöskin, halvalla.
Ja nythän se vinkuminen loppui, kun eivät hovista enää tiedota eivätkä vastaa mihinkään vaatekyselyihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida tarvita mitään vinkkejä täältä. Tiedossahan on jo, että brittisuunnittelijoita suosii ja tietyt merkit ovat suosikkejaan, Packham ja Catherine Walker, muutamat huippumuotihuoneet jne. Vastineeksi markettivaatteita myöskin, halvalla.
Ja nythän se vinkuminen loppui, kun eivät hovista enää tiedota eivätkä vastaa mihinkään vaatekyselyihin.
Kovasti tykkää myös ranskalaisesta Chanelista sekä Zaran pikku kätösien ompelemista vaatteista. Early years, you know.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti tykkää myös ranskalaisesta Chanelista sekä Zaran pikku kätösien ompelemista vaatteista. Early years, you know.
Niin tykkäävät monet muutkin. Mutta ainoastaan Catherinea maalitetaan sairaiden toimesta. Palsta oiva esimerkki, mielenvikaisia riittää.
Kensington Palace: "To be clear, there has been no change in our approach to sharing information about Her Royal Highness's clothing."
Zara ja Chanel ovat näköjään lukuisten kuninkaallisten suosiossa:
Ruotsin prinsessa Victoria, Norjan prinsessa Mette-Marit, Espanjan kuningatar Letizia, Tanskan kuningatar Mary, Hollannin kuningatar Maxima...
Minä ainakin olen tällä palstalla arvostellut Ruotsin prinsessa Victoriaa H&M:n pikamuodin suosimisesta. Silloin ei kukaan syyttänyt minua sairaaksi maalittajaksi.
Ja silläkin uhalla että nyt minua sellaiseksi syytetään, totean että on irvokasta, että Kate puhuu kauniisti lapsuuden tärkeydestä ja samanaikaisesti valitsee lapsityöskandaalissa ryvettyneen firman vaatteita, vaikka ei olisi rahasta kiinni ostaa eettisesti tuotettuja vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin olen tällä palstalla arvostellut Ruotsin prinsessa Victoriaa H&M:n pikamuodin suosimisesta. Silloin ei kukaan syyttänyt minua sairaaksi maalittajaksi.
Ja silläkin uhalla että nyt minua sellaiseksi syytetään, totean että on irvokasta, että Kate puhuu kauniisti lapsuuden tärkeydestä ja samanaikaisesti valitsee lapsityöskandaalissa ryvettyneen firman vaatteita, vaikka ei olisi rahasta kiinni ostaa eettisesti tuotettuja vaatteita.
Jos alat aamusta iltaan vainoamaan Victoriaa, haukut hänen lapsensa ja ulkonäkönsä, kyttäät joka helvetin askelta, väität klooniksi ja kalmoksi, tiiraat suurennuslasilla hänen jokaisen ihohuokosensa ja ryppynsä, väität kivenkovaan että on avioero tulossa yms. yms. olet maalittaja.
Catherine ei yksin ole noiden vaatteiden käyttäjä, yksinään ei pysy rättifirma pystyssä. Puhu yleisesti, älä vainoa.
Hän tekee myös työkseen lasten hyväksi töitä. Ei ole sinulta pois hänen tekemisensä.
Vierailija kirjoitti:
Tee oma aloitus lapsityövoiman käytölle ja epäeettisesti valmistettujen vaatteiden käyttäjille, ja listaa siihen kaikki rikolliset. Jos näin tekisit, niin olisitkin oikealla asialla, mutta kun etsimällä etsii vihansa vallassa ainoastaan Catherinesta kaikkea mahdollista haukuttavaa ja nälvittävää, niin tuolta se sitten näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttää tunnistettavia vaatteita, ja aina kun esiintyy niissä ne myydään kaupoista loppuun. Juuri myytiin se ruskea bleiseri loppuun, fanit seuraa ja löytää.
Voisi käyttää vintageja ja itselle räätälöityjä, tosin siltikin kaikki huomio menee aina sen vaatteisiin. Ehkä jos edustaisi aina parissa samassa vaatteessa niin loppuisi.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin prinsessa Victoria, Norjan prinsessa Mette-Marit, Espanjan kuningatar Letizia, Tanskan kuningatar Mary, Hollannin kuningatar Maxima...
Kovasti tykkäävät mainostaa tukevansa nazzi-aatetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovasti tykkäävät mainostaa tukevansa nazzi-aatetta.
Oletat siis kaikkien olevan tietoisia yli 80 vuoden takaisista jutuista eli 1940-luvun alkuvuosien tapahtumista liittyen Chaneliin? Lukuisissa medioissa kuitenkin mainittu ettei nuo jutut ole saaneet kovinkaan paljon julkisuutta.
Uusi natsijankkaaja saapunut palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Kate vieraillut tänään naisvankilassa Cheshiressä, jossa on erillinen osasto naisvangeille ja heidän vauvoilleen.
The unit is run by the charity Action for Children which the princess supports as royal patron. The mother and baby unit provides a dedicated place for new and expectant mothers serving a prison sentence or on remand.
Naisvankien uhrien omaiset on varmaan aika innoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kensington Palace: "To be clear, there has been no change in our approach to sharing information about Her Royal Highness's clothing."
Tämä on märkä rätti englantilaisille suunnittelijoille.
Vierailija kirjoitti:
Maximalla harvoin on Zaraa, samoin hänen tyttärillään jotka ovat siinä (Zara)iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate vieraillut tänään naisvankilassa Cheshiressä, jossa on erillinen osasto naisvangeille ja heidän vauvoilleen.
The unit is run by the charity Action for Children which the princess supports as royal patron. The mother and baby unit provides a dedicated place for new and expectant mothers serving a prison sentence or on remand.
Naisvankien uhrien omaiset on varmaan aika innoissaan.
Ei pienet taaperot ole mitenkään syyllisiä äitiensä tekoihin ja lapsethan tuossa yritetään pelastaa, että he saisivat edes jonkinlaisen siteen vanhempaansa ja turvallisuuden tunnetta elämänsä alkutaipaleelle. Vaikea tehtävä tuollaisissa olosuhteissa eikä varmaan aina edes onnistuta.