Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
28161/32325 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellainen folioiden rumasti nimittämä hovitollero - eli siis henkilö joka uskoo enemmän hovin ilmoituksia kuin sensaatiolehtiä, youtuben epämääräisiä asiantuntijoita  (ja sitä kuuluisaa mannermediaa) - olen ottanut kaikki piikit, samoin muu lähipiirini eikä meistä kukaan ole kupsahtanut. Omalta osaltani voin sanoa, etten ole edes sairastellut, kaikkien sukulaisten mahd. flunssista en ole pitänyt lukua. Niin että hyvin pyyhkii.

Mitä jos palattaisi ketjun aiheeseen? Rokotukset eivät siihen kuulu.

Nielen kaiken paskan ja feikkijutut mitä valtamedia suoltaa ja olet vielä ylpeä siitä?!?!

Vierailija
28162/32325 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katen rehab jatkuu...

Henkilökunta saa olla rauhassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28163/32325 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa hyvin folioita että eivät osaa ajatella kuin mustavalkoisesti, asiat ovat joko-tai, harmaan sävyjä saati värejä ei ole eikä mitään ääripäiden väliltä. Joko uskot ihan kaiken mitä media sanoo tai et usko yhtään mitään. Kovin on kapeaa ja ahdasmielistä "ajattelua". Ajatelkoot itse mitä tahtovat mutta ottaa niin päähän kun luulevat muiden olevan samanlaisia ja tuo kuuvideoiden ja korona-artikkeleiden laittaminen ei tähän ketjuun kuulu eikä saa ketään järkevää uskomaan että Kate on kuollut vaikka niitä tulisi kuinka ja paljon.

Vierailija
28164/32325 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sellainen folioiden rumasti nimittämä hovitollero - eli siis henkilö joka uskoo enemmän hovin ilmoituksia kuin sensaatiolehtiä, youtuben epämääräisiä asiantuntijoita  (ja sitä kuuluisaa mannermediaa) - olen ottanut kaikki piikit, samoin muu lähipiirini eikä meistä kukaan ole kupsahtanut. Omalta osaltani voin sanoa, etten ole edes sairastellut, kaikkien sukulaisten mahd. flunssista en ole pitänyt lukua. Niin että hyvin pyyhkii.

Nielen kaiken paskan ja feikkijutut mitä valtamedia suoltaa ja olet vielä ylpeä siitä?!?!

Sinä olet, suoraan sanottuna, anteeksi vain kovin yksinkertainen.

Vierailija
28165/32325 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa hyvin folioita että eivät osaa ajatella kuin mustavalkoisesti, asiat ovat joko-tai, harmaan sävyjä saati värejä ei ole eikä mitään ääripäiden väliltä. Joko uskot ihan kaiken mitä media sanoo tai et usko yhtään mitään. Kovin on kapeaa ja ahdasmielistä "ajattelua". Ajatelkoot itse mitä tahtovat mutta ottaa niin päähän kun luulevat muiden olevan samanlaisia ja tuo kuuvideoiden ja korona-artikkeleiden laittaminen ei tähän ketjuun kuulu eikä saa ketään järkevää uskomaan että Kate on kuollut vaikka niitä tulisi kuinka ja paljon.

Sorry, nyt on off-topic, mutta kiinnostaa. Miksi valtamedia on siis automaattisesti paha, siihenhän kuitenkin kohdistuu enemmän valvontaa kuin nyt vaikka tube-kanaviin? Vai onko siis juuri tuo valvonta (siis se, että esim. journalisteilla on tietyt säännöt) se paha juttu mielestänne ja siksi nämä "vapaasti" itseään ilmaisevat ovat luotettavampia - niinkö? Mutta miten arvioit tubettajan väitteiden "laadun", hehän eivät pahemmin lähteitään esittele ja osalla jutut ovat kirjaimellisesti henkimaailman hommia?

Vierailija
28166/32325 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, nyt on off-topic, mutta kiinnostaa. Miksi valtamedia on siis automaattisesti paha, siihenhän kuitenkin kohdistuu enemmän valvontaa kuin nyt vaikka tube-kanaviin? Vai onko siis juuri tuo valvonta (siis se, että esim. journalisteilla on tietyt säännöt) se paha juttu mielestänne ja siksi nämä "vapaasti" itseään ilmaisevat ovat luotett

Kysyt nyt väärältä henkilöltä, osoita kysymyksesi foliolle, kai sellainen osaa perustella oman näkemyksensä. Tai ei välttämättä. Asia vain on, sen kummemmin miettimättä.

Vierailija
28167/32325 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, nyt on off-topic, mutta kiinnostaa. Miksi valtamedia on siis automaattisesti paha, siihenhän kuitenkin kohdistuu enemmän valvontaa kuin nyt vaikka tube-kanaviin? Vai onko siis juuri tuo valvonta (siis se, että esim. journalisteilla on tietyt säännöt) se paha juttu mielestänne ja siksi nämä "vapaasti" itseään ilmaisevat ovat luotett

Mä luulen et "kaikki on yhtä suurta salaliittoa/valtaapitävät mädäntyneitä ja ainoastaan koko kuviosta täysin irti olevat näkevät totuuden".

Vierailija
28168/32325 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, vaikea sanoa onko tuo kommentoija ylpeä siitä että sinä nielet paskaa.

Vierailija
28169/32325 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

William bi?

Vierailija
28170/32325 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

William bi?

Harry gay? Ainakin mielellään käy miesten nänneihin kiinni aina tilaisuuden tullen, ja eikös hänet ole nähty suutelemassakin Nachon (?) kanssa. Jollei gay, niin ainakin bi.

Vierailija
28171/32325 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William bi?

Harry gay? Ainakin mielellään käy miesten nänneihin kiinni aina tilaisuuden tullen, ja eikös hänet ole nähty suutelemassakin Nachon (?) kanssa. Jollei gay, niin ainakin bi.

Eikö toi ole niin vanhanaikaista puuttua toisten identiteettiin, oli se nyt mikä tahansa?

Vierailija
28172/32325 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tuo video on kyllä oikeassa että aina jos Harry nähdään jossain ilman vaimoa niin se on heti ERO. William on vakkari Lontoon clubeissa ilman Katea ja siita ei kukaan kommentoi negatiivisesti.  Kaksoismoralismia.

Vierailija
28173/32325 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prince William brings back beard as he breaks cover after Prince Harry reunion - Mirror Online

Jaa-a, minusta Williamille sopii tuollainen sänki. On myös kovasti silmissä äitinsä näköä.

Vierailija
28174/32325 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä tuo video on kyllä oikeassa että aina jos Harry nähdään jossain ilman vaimoa niin se on heti ERO. William on vakkari Lontoon clubeissa ilman Katea ja siita ei kukaan kommentoi negatiivisesti.  Kaksoismoralismia.

No ei nyt ihan noinkaan, totta kai ihmiset yksinkin liikkuu. Ainoastaan ne kuvat joissa he ovat yhdessä liikkeellä ja Harry myrtsinä pohdituttavat, mutta voi kai se johtua muustakin kuin vaimosta.

Vierailija
28175/32325 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt ihan noinkaan, totta kai ihmiset yksinkin liikkuu. Ainoastaan ne kuvat joissa he ovat yhdessä liikkeellä ja Harry myrtsinä pohdituttavat, mutta voi kai se johtua muustakin kuin vaimosta.

Harvoin näkee Harrya myrtsinä vaimonsa seurassa. William on myrtsinä lähes jatkuvasti, varsinkin vaimonsa seurassa.

Vierailija
28176/32325 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin näkee Harrya myrtsinä vaimonsa seurassa. William on myrtsinä lähes jatkuvasti, varsinkin vaimonsa seurassa.

Sinäpäs huumori-ihmisiä oletkin :)

Vierailija
28177/32325 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William bi?

Eikö toi ole niin vanhanaikaista puuttua toisten identiteettiin, oli se nyt mikä tahansa?

Vastaus tuohon youtube-videon kommenttiin, jossa väitetään Williamin olevan bi.

Vierailija
28178/32325 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittihovista on huumori kaukana tänä päivänä.

Vierailija
28179/32325 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiina ilmeisesti hakkeroinut Katea väitetysti hoitaneen sairaalan potilastiedot. Huomanneet ettei Katea ole hoidettu siellä. Nyt RF:llä on kolme vaihtoehtoa:

1. maksaa Kiinalle että pysyvät hiljaa, tosin UK on konkan partaalla

2. kertoa itse valehdelleensa

3. väittää kiinalaisten valehtelevan

Vierailija
28180/32325 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiina ilmeisesti hakkeroinut Katea väitetysti hoitaneen sairaalan potilastiedot. Huomanneet ettei Katea ole hoidettu siellä. Nyt RF:llä on kolme vaihtoehtoa:

1. maksaa Kiinalle että pysyvät hiljaa, tosin UK on konkan partaalla

2. kertoa itse valehdelleensa

3. väittää kiinalaisten valehtelevan

Huppasta. Totuudet alkaa olemaan vaikeita William teamin feikata. UK on tuhon tiellä Charlesin kruunajaisten jälkeen. Eikä parempaa ole tulossa. Salaisuudet rupee heille silmille.

Ketju on lukittu.