Voiko alle 30v nainen löytää enää urheilullista miestä?
Olen hoikka ja urheilullinen alle 30v nainen. Onko mitään mahdollisuuksia löytää enää normaalipainoista ja urheilullista miestä?
Kaikki kiinnostuneet ovat ylipainoisia ja elämäntapalaiskoja.
Kommentit (13)
Luultavasti et koska olet liian myöhään liikkeellä. Olisi pitänyt etsiä kumppania jo 5 vuotta sitten.
Ehkä joku toisella kierroksella oleva 40 v mies kiinnostuu
Laske kriteerejäsi jos et löydä seuraa
Millaisia aloitteita olet itse tehnyt sopiville miehille?
varmasti voi! jos et itse ole urheilullinen, aloita vaikka kotitreeneillä ahkeruus.fi, saavutuksen tunne treeneien jälkeen on mieletön. ehkä kohottaa sinunkin itsetuntoa ja löydät vielä jonain päivänä miehen lenkkipolulta :)
Laiskuus on hyvä elämäntapa. Uiminen, saunominen rantasaunassa, olut, runkkaaminen.
70% suomalaisista miehistä on vähintään ylipainoisia, jäljelle jäävistä osa vanhuksia, osa muuten vaan laihoja, urheilullisia normaalipainoisia saattaisi olla siis n. 10%. Onnea etsintään.
(Tämähän ei siis sulje pois sitä, etteikö laiha tai ylipainoinen voi olla myös urheilullinen, mutta ap haluaa nimenomaan normaalipainoisen.)
Aika heikolta näyttää. Sinun olisi pitänyt löytää se mies ikävuosina 16-22. Olet auttamattomasti liian vanha. Jos olet rikas ja tyydyt yli 50v mieheen, toivoa on.
Täällä olisi 38v mies joka mielellään tutustuu urheilullisiin naisiin.
Käydään treenamassa yhdessä.
Pk-seutu.
Varmasti voi. Sinulla on oltava myös muita hyviä ominaisuuksia kuin loistava ulkonäkösi, hoikkuutesi ja hyväkuntoisuutesi. Urheilullisuus ei pääasiana elämässä kauas kanna.
Hoikilla ja urheilullisia miehillä ei automaattisesti kiinnosta samanlaiset naiset. Miehetkään ei ole niin pinnallisia kuin sinä.
Et taida olla kovin nätti jos noin on