Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
27601/32325 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harklehan tekee koko ajan vain suurta palvelusta hoville, kun ilveilee pellevaimonsa kanssa noilla naurettavilla kiertueillaan, kuninkaallista esittäen.

Hovin arvokkuus ja tyyli korostuu hienosti, sieltä ei ilkuta tai anneta mitään kritisoinnin tai muunkaan aihetta, mitä pystyttäisiin vääriksi väitteiksi, valheiksi tai haukkumiseksi mieltämään. Kiitos Harry!

Vierailija
27602/32325 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne typerät tanssiesityksetkin vakuutena kuinka parilla on muka mukavaa keskenään, rentoja ovat ja rakkautta riittää, ihan pussatakin teki mieli kesken kaiken. Waleseista on kivoja videoita kun oikeasti iloisina ja vapautuneina tanssivat paikallisten kanssa, hauskaa on kaikilla. William muutenkin innostuu, korrektiudestaan huolimatta, tanssimaan esim jalkapalloa seuratessaan. Poikansa on samanlainen ja Louis se vasta tanssiikin! Sussexit ovat vain noloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27603/32325 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne typerät tanssiesityksetkin vakuutena kuinka parilla on muka mukavaa keskenään, rentoja ovat ja rakkautta riittää, ihan pussatakin teki mieli kesken kaiken. Waleseista on kivoja videoita kun oikeasti iloisina ja vapautuneina tanssivat paikallisten kanssa, hauskaa on kaikilla. William muutenkin innostuu, korrektiudestaan huolimatta, tanssimaan esim jalkapalloa seuratessaan. Poikansa on samanlainen ja Louis se vasta tanssiikin! Sussexit ovat vain noloja.

Suusexifanit jaksavat myös toitottaa, kuinka hovissa pönötetään ja Megsu ja Haza on niin nuorekkaita ja mitä kaikkea. Naurettavaa todellakin oli tuo tanssiminen ja pusuttelu ja niin tehtyä. Mielestäni juurikin vanhanaikaista. Megsu oli kuin tönkkösuolattu silakka.

Mutta Wiliamin skuuttipörräys oli aika makea näky, eikä tainnut olla kameroista tietoinenkaan. Ja niin on spontaania kaikki, lapset ihanan iloisia ja Katen ja Williamin suhdetta ei tarvitse alleviivata, läheisyys huokuu lämpimänä.

Vierailija
27604/32325 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hovin pönötyksestä tuli mieleen, Charlesillakin on niin voimakkaat naururypyt ja usein sellainen pilke silmäkulmassa, ei nyt ihan jäykkä pönöttäjä tule mieleen. Camillan sanotaan olevan tosi huumorintajuinen ja niinhän se taisi olla edesmennyt kuningatarkin. Protokolla taas on asia erikseen, silloin ei pidäkään lyödä läskiksi eikä pelleillä. Jotkut eivät ymmärrä arvokkuuden päälle yhtään ja arvokkuus ei tarkoita etteikö ihminen osaisi heittäytyä ja olla hauska, sopivassa tilaisuudessa.

Vierailija
27605/32325 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suusexifanit jaksavat myös toitottaa, kuinka hovissa pönötetään ja Megsu ja Haza on niin nuorekkaita ja mitä kaikkea. Naurettavaa todellakin oli tuo tanssiminen ja pusuttelu ja niin tehtyä. Mielestäni juurikin vanhanaikaista. Megsu oli kuin tönkkösuolattu silakka.

Mutta Wiliamin skuuttipörräys oli aika makea näky, eikä tainnut olla kameroista tietoinenkaan. Ja niin on spontaania kaikki, lapset i

Sussexeista ja etenkin Meghanista on spontaanius ja aitous kaukana, en ymmärrä kuinka fanit eivät näe miten suunniteltua ja laskelmoitua kaikki on. Meghan ei muutenkaan vaikuta mitenkään rennolta ja huumorintajuiselta ihmiseltä.

Vierailija
27606/32325 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta rennolta eikä huumorintajuiselta ja on imenyt Harrynkin rentouden ja iloisuuden pois.

Vierailija
27607/32325 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hovihullu taas vetämässä haukkumamonologiaan sussexeista, yllätyyys :D 

Vierailija
27608/32325 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätys ehkä sinulle mutta "hovihulluja" on paljon enemmän kuin yksi.

Vierailija
27609/32325 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä niitä vilpittömästi kehuakaan voi. Mitä haukkumista se on jos kuvaa niiden omaa toimintaa? Ei-hovitrollit taas keksivät mitä mielikuvituksellisimpia ja alhaisimpia väittämiä Williamista ja Katesta ja tuuttaavat niitä totena palstalle.

Vierailija
27610/32325 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Mä luulin, että mä olen hovirotta. Mut sit mä olinkin hovitollero. Mut tänään mä olen hovihullu? Mä en kyl nyt ihan pysy perässä. Voisiko joku kertoa, että mikä mä olen ja mitä se tarkoittaa?

Vierailija
27611/32325 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei! Mä luulin, että mä olen hovirotta. Mut sit mä olinkin hovitollero. Mut tänään mä olen hovihullu? Mä en kyl nyt ihan pysy perässä. Voisiko joku kertoa, että mikä mä olen ja mitä se tarkoittaa?

Voi kun sä olet niin rakas, kaikkine hassuine niminesi, kuten me kaikki muutkin rottatulleropullerot. Hulluuden jätän kyllä Suussexien ihailijakaartille.

Vierailija
27612/32325 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate on Bahamalla, siellä on lisäksi paljon kuolleita julkkiksia

Vierailija
27613/32325 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.dailymail.co.uk/news/royals/article-13713513/william-kate-t…

Kun nyt kovasti kehutaan Sussexien kuumia tansseja, niin laitetaan Walesienkin hetkiä.

Vierailija
27614/32325 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehabissa

Vierailija
27615/32325 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehabissa

Miten pitkään vielä menee? tsempit?

Vierailija
27616/32325 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate is toast. Never to be seen again.

Vierailija
27617/32325 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaajat vihaa ja Sussexit porskuttaa 😄

Vierailija
27618/32325 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaajat, pöh. Liian suuren merkityksen annat sussexeille. Ei heitä vihata vaan säälitään ja halveksitaan.

Vierailija
27619/32325 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihaajat, pöh. Liian suuren merkityksen annat sussexeille. Ei heitä vihata vaan säälitään ja halveksitaan.

Ja kyllä nuo Megsun ylipitkät lätäkköhousut ja kaikki muut ryppyiset ja malleille suunnitellut vaatteet ovat aika huvittavat pienen pygmin päällä. Ja itse antaa ymmärtää olevansa joku muoti-ikoni. Ja huippumalliko se oli, buahahaa.

Vierailija
27620/32325 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kyllä nuo Megsun ylipitkät lätäkköhousut ja kaikki muut ryppyiset ja malleille suunnitellut vaatteet ovat aika huvittavat pienen pygmin päällä. Ja itse antaa ymmärtää olevansa joku muoti-ikoni. Ja huippumalliko se oli, buahahaa.

Et taida tuntea viimeisimpiä muotitrendejä.

Rakkautta ja valoa! 💗💗💗

Ketju on lukittu.