Elon Muskia on ehdotettu Nobelin rauhanpalkinnon saajaksi
Somessa näkyi uutinen ja googlasin, niin ainakin mulle tekoäly vastasi että totta on. Tietenkin ”ehdolla” on ihan eri asia kuin sitten saada se palkinto.
Sananvapauden puolustamisesta.
Mielipiteitä tästä? Olenko väärässä, kun minulla on mielikuva, että Muskin ”sananvapauteen” kuuluisi, että kerta kaikkiaan mitään ei saisi sensuroida internetistä ja että tämä oli se asia josta hän ajautui EU:n kanssa erimielisyyksiin? Saatan muistaa nyt väärinkin.
Kommentit (9)
Kun vasemmistolainen media esti sananvapauden, Musk osti vassareiden Twitterin ja antoi ihmisten puhua vapaasti. Se vaikutti paljon siihen että Demokraattien syöksylasku alkoi. Sananvapaus teki tehtävänsä. Musk on nero.
Vierailija kirjoitti:
Kun vasemmistolainen media esti sananvapauden, Musk osti vassareiden Twitterin ja antoi ihmisten puhua vapaasti. Se vaikutti paljon siihen että Demokraattien syöksylasku alkoi. Sananvapaus teki tehtävänsä. Musk on nero.
Koska en voi enää lukea twitteriä (siis kirjaimellisesti, twitter ei anna minun lukea sitä) niin on pakko kysyä: kuinka vapaasti siellä saa nykyään vaikkapa kritisoida Elonia itseään? Saako todeta Dogen leikkausten tappaneen ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Apina Obama voitti yhden ihonvärillään.
Ymmärrettävä kritiikki. Vastenmielinen tapa ilmaista se.
Lapsellista uakoa sananvapauteen maailmassa jossa informaation liikkeistä määrää muutama tech bro.
Musk ja vastaavat ovat kuolettavin isku sananvapaudelle koskaan.
Ihan sama. Rauhanpalkinto on täysi pellepalkinto ollut jo pitkään, jota on myönnetty milloin millekin diktaattoreillekin. Ihan se ja sama, keille niitä annetaan