Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
26361/32325 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''Meg ei ole helposti muovailtava luonteensakin takia,villiveri virtaa.''

Tästä olen harvinaisen paljon samaa mieltä kanssasi. Sitten veikkaisin, että hänellä on lievä ADHD, hänellä vaikuttaa olevan miljoona rautaa tulessa, asioiden eteenpäin vieminen takkuaa, sosiaalisten tilanteiden lukeminen ei ole vahva laji. Ei diagnoosia voi näin tehdä, mutta viitteitä löytyy.

Jos tämän ketjun paria asiantuntijaa uskoo niinkö faktana. Niin Megillä on 10 mt sairautta ja paniikki kohtaus iski lopulta Harryn koko perheeseen. Lentokone Kanadaa kohti häipyi pilviin. Tuskin Meg sitä kauhua haluaa itselleen Eikä lapsilleen. Tietysti toivoo että Harrykin olis järkevä ,Eikä sinne palaisi.

Vierailija
26362/32325 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ADHD ole mielenterveysongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26363/32325 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ole Nallen koulutuksesta sanonut yhtään mitään, kenellekään ei olisi tullut koko Nalle edes mieleen muuta kuin Kielipuoliselle. Älä vääristele muiden kommentteja, aina joka teidät yhdistää olet sinä itse.  Turhaan hämmennät ja yrität saada muut näyttämään jotenkin kummallisilta tai tyhmiltä.

Sinä lipeät taas. lue tekstisi uudestaan. Kerroit kuinka olen käynyt kiertokoulun ,kun navetassa muuta koulutusta Ei Tarvita siksi mielestäsi, aivokapasiittini ei muuhun riitä. Samalla kerroit, että ikä toverinikaan, ei ole mitenkään koulutettu. Siitä yleistyksestä Päästiin NALLEEN, Jolle navetta elämä on tuiki tuttua, vaikka ikää jo on. Meidän perheillä on vuosisatojen kokemus navetta sivistyksestä. Mutta lähetä se kortti niin saat varmaan tarkempaa tietoa kiertokoulusta,kansakoulusta tms. Muuta on sinun turha vääntää.

Halveksit navetta työntekijöi

Siinä ei halveksittu ketään muuta eikä kenenkään koulutusta, kouluttamattomuutta tai työtä kuin sinun. Eikä sinunkaan mahdollista kouluttamattomuutta vaan käytöstäsi. Ole hyvä ja lopeta itse vääristely ja valehtelu.

Vierailija
26364/32325 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä annan täydet pisteet Charlesille että Megin saattoi alttarille. Tuo Megin isä sisarpuoli olis pilannut nuo häät. Oli iloiset

H&M häät.Kauniit muistot kaikilla hovissa. Mutta eihän tuokaan putkeen ihan mennyt. En käsitä miksei Meg saanut haluamaansa tiaraa. Elisabetin aina sen morsmaikoille valinnut. Eikä siis joustanut. Jos olis , kateuden aalto olis pyörähtänyt käyntiin. Varmaan muutkin aikaisemmat morsiot olis halunneet itse valita tiaransa. No Elisabet oli kaukonäköinen. Tehtiin siis viisaasti ihan oikeen. 

Sinä et käsitä mutta Elisabetilla oli (hyvät) syynsä miksi mitä tahansa tiaraa ei saanut valita. Tuskin hän kiusallaan sen kyseisen tiaran Meghanilta kielsi. Emme me voikaan käsittää kaikkea hovin tapoja ja syitä niihin mutta mitä sitten?

Vierailija
26365/32325 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta hääkommentista tuli mieleen, Meghanin sukulaiset varoittelivat hovia että on virhe ottaa Meghan kuninkaallisen perheen jäseneksi, että vaikeuksia ja kaaosta tulee. Ja että Meghan ei ole sitä miltä näyttää. Ihan oikeassa olivat.

Vierailija
26366/32325 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoidetaan mt lääkkeillä. Ei epilepsiakaan ole mt ongelma mm. mutta niistä aiheutuu mt ongelmia liitännäisinä. 

Vierailija
26367/32325 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navettaan ei nykyään pääse ilman koulutusta, joko oppisopimuksella tai ihan oppilaitoksessa. Nallen navettaan ei ammattitaidottomilla ole asiaa, edes Nalle itse ei siellä juurikaan käy. Sinänsä Nallen tila navetoineen on ihan vertailulelpoinen alempiarvoisen brittiaateliston kartanotiloihin, ja ylemmän ruotsalaisaateliston tiloihin.

Brittikuninkaalliset perinteisesti ovat erityisesti innostuneita hevosurheilusta, Kate siitä ei vaikuta olevan kiinnostunut. Se ei haittaa, lapsilla on ponit ja ratsastuksenopettajat käytössään, niin hevonpeen tuoksu on heille tuttua. Katekin kyllä osaa ratsastaa, se lienee oletusvaatimus kuninkaallisessa perheessä. Osaako Meghan, en tiedä, Harryhän on innokas hevospooloilija.

Myös maanviljely on perinteisesti ollut kuninkasllisille sydämenasia, ja käsittääkseni Kate on järjestänyt lapsille oman keittiöpuutarhan harjoitusalustaksi. Syöpähoidoissa olevan ei suositella mylläävän mullassa mikrobien takia, mutta kun hoidot ovat ohi, niin puutarhatyöt ovat hyvä keino elpyä ja eheytyä.

Vierailija
26368/32325 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoidetaan mt lääkkeillä. Ei epilepsiakaan ole mt ongelma mm. mutta niistä aiheutuu mt ongelmia liitännäisinä. 

Ei muodostu kaikille, vaikka usein käsikädessä kulkevatkin. 

Vierailija
26369/32325 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö nimenomaan mainostit tietäväsi että olen käynyt kiertokoulun, kansakoulun. Olit oikeen vuodenkin ottanut noista. Sanoit vielä ,että navetta toiminta *aiemmin* Ei vaatinut muuta koulutusta. Nalle ja minun sukuni on ollut navetta työntekijöitä vuosisadat Nallen täällä ja minun muualla. Älä väitä valehtelijaksi. Pysy nyt vaan kannassasi ,että Nalle ja me muut ollaan kouluttamattomia navetta työntekijöitä ,kas kun et Nalleakin apukoulun käyneeksi väitä. Minuahan sinne on jo osviitattu. Törkyläinen aliarvioit, halveksit heitä. Tunnusta pois. Ole rehellinen itsellesi!

Vierailija
26370/32325 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä etsin vuodet kiertokoulusta. Sinua ja Nallea en ole kommentoinut mitenkään. Kiertokoulu tuli mieleeni keskustelustanne ja minulla oli omakohtaista kiinnostusta asiaan isäni vuoksi. Itseasiassa kiertokoulun päättymisvuosi oli yllätys, olin luullut että isäni olisi ollut viimeisiä sukupolvia sitä käyneitä.

Vierailija
26371/32325 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä annan täydet pisteet Charlesille että Megin saattoi alttarille. Tuo Megin isä sisarpuoli olis pilannut nuo häät. Oli iloiset

H&M häät.Kauniit muistot kaikilla hovissa. Mutta eihän tuokaan putkeen ihan mennyt. En käsitä miksei Meg saanut haluamaansa tiaraa. Elisabetin aina sen morsmaikoille valinnut. Eikä siis joustanut. Jos olis , kateuden aalto olis pyörähtänyt käyntiin. Varmaan muutkin aikaisemmat morsiot olis halunneet itse valita tiaransa. No Elisabet oli kaukonäköinen. Tehtiin siis viisaasti ihan oikeen.

Mitä vtun väliä sillä oli, mitä tuon kitisevän harakan päässä oli? Täysin käsittämättömän ahne tapaus. Oli varmaan täysi tyrmäys, kun ei saanutkaan kuningatarta polvilleen eteensä ja periksi.

Isipappa on rähmällään ollut ja tuollaisen aikaan saanut, kun ei ole tapoja opettanut, vaan kaikkensa antanut lellikille. Ja tytärhän onkin todella kiitollisuutensa jo osoittanutkin, huh huh. 

Vierailija
26372/32325 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et käsitä mutta Elisabetilla oli (hyvät) syynsä miksi mitä tahansa tiaraa ei saanut valita. Tuskin hän kiusallaan sen kyseisen tiaran Meghanilta kielsi. Emme me voikaan käsittää kaikkea hovin tapoja ja syitä niihin mutta mitä sitten?

Nimen omaan jos hän olisi lipsunut tuosta tavasta mikä on ollut. Siitä olis tullut kateus myrsky. Hänhän aina kuten sanoin valitsi morsmaikoille tiarat. Teki viisaan kaukonäköinsen oikean päätöksen. Kukaan ei ole väittänyt Että ILKEYTTÄÄN niin teki. Harry yritti ilmeisesti käyttää ,charmia ,taivutellakseen Elisabetia. Mutta Hän varmaan kertoi ,miksi tuota perinnettä siltikin noudatettiin.

Vierailija
26373/32325 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosta hääkommentista tuli mieleen, Meghanin sukulaiset varoittelivat hovia että on virhe ottaa Meghan kuninkaallisen perheen jäseneksi, että vaikeuksia ja kaaosta tulee. Ja että Meghan ei ole sitä miltä näyttää. Ihan oikeassa olivat.

Ja noin suoraan ei todellakaan puhuta ilman vakavia syitä! Eli taustalla on jotain sellaista mikä vielä joskus näkee päivänvalon ja on kovaa kamaa. Tuollaiselle lausunnolle on oltava vankat perusteet, varsinkin kun luulisi, että se oman perheen jäsen haluttaisiin ihan varmasti hoviin ja rikkaisiin naimisiin. Meghanin onneksi Harry on tyhmä, eikä uskonut varoituksia. William sen sijaan otti heti kopin ja kehotti harkintaan.

Vierailija
26374/32325 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höpö höpö nimenomaan mainostit tietäväsi että olen käynyt kiertokoulun, kansakoulun. Olit oikeen vuodenkin ottanut noista. Sanoit vielä ,että navetta toiminta *aiemmin* Ei vaatinut muuta koulutusta. Nalle ja minun sukuni on ollut navetta työntekijöitä vuosisadat Nallen täällä ja minun muualla. Älä väitä valehtelijaksi. Pysy nyt vaan kannassasi ,että Nalle ja me muut ollaan kouluttamattomia navetta työntekijöitä ,kas kun et Nalleakin apukoulun käyneeksi väitä. Minuahan sinne on jo osviitattu. Törkyläinen aliarvioit, halveksit heitä. Tunnusta pois. Ole rehellinen itsellesi!

Jos viittaat tuohon edelliseen viestiin Nallen navetasta ja aatelisten maatiloista, niin haukut nyt väärää kirjoittajaa. Tuo oli ensimmäinen kirjoitukseni aiheesta. Josta näköjään et tiedä mitään. Suomessa on ollut yli sata vuotta erittäin laadukasta maatalouskoulutusta, ja Nallen tilan kaltaisella tilalla on nimenomaan ollut kouluja käyneitä työntekijöitä. Lisäksi työkieli on ruotsi - oma neljä vuotta kiertokoulua käynyt mummoni oppi siltä pohjalta ponnistaen vielä pari kieltä lisää, muutti itselleen vieraaseen maahan. Hän puhui/luki/kirjoitti sujuvasti kolmea kieltä ja turistitasoisesti englantia ja espanjaa.

Kiertokoulun käyminen ei määrittele ihmistä tyhmäksi tai sivistymättömäksi. Se määrittelee vain ihmisen ikäluokan (summittaisesti) ja alkuperäisen yhteiskuntaluokan. Mitä kiertokoulun jälkeen tapahtui, oli ihmisestä itsedtään (ja kasvuympäristöstä) kiinni. Mummoni ei koskaan määritellyt itseään "vain kiertokoulun käyneeksi" vaan hän painotti, että kiertokoulussa oppimansa luku- ja laskutaidon pohjalta hän pystyi vaikka mihin.

Myös kunnioittamaan muita ihmisiä, tunnistamaan huuhaan ja bullshitin (maalta kun oli kotoisin) ja kohtelemaan kaikkia rakkaudella ja ilolla. 

Vierailija
26375/32325 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Navettaan ei nykyään pääse ilman koulutusta, joko oppisopimuksella tai ihan oppilaitoksessa. Nallen navettaan ei ammattitaidottomilla ole asiaa, edes Nalle itse ei siellä juurikaan käy. Sinänsä Nallen tila navetoineen on ihan vertailulelpoinen alempiarvoisen brittiaateliston kartanotiloihin, ja ylemmän ruotsalaisaateliston tiloihin.

Brittikuninkaalliset perinteisesti ovat erityisesti innostuneita hevosurheilusta, Kate siitä ei vaikuta olevan kiinnostunut. Se ei haittaa, lapsilla on ponit ja ratsastuksenopettajat käytössään, niin hevonpeen tuoksu on heille tuttua. Katekin kyllä osaa ratsastaa, se lienee oletusvaatimus kuninkaallisessa perheessä. Osaako Meghan, en tiedä, Harryhän on innokas hevospooloilija.

Myös maanviljely on perinteisesti ollut kuninkasllisille sydämenasia, ja käsittääkseni Kate on järjestänyt lapsille oman keittiöpuutarhan harjoitusalustaksi. Syöpähoidoissa olevan ei suositella mylläävän mullassa mikrobien takia, m

Eikös Katella ole hevosallergiaa?

Vierailija
26376/32325 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Katella ole hevosallergiaa?

En tiennyt tuollaisedta, se selittää kyllä sen, miksei hän ratsasta. Olihan sillä Japanin kuninkaallisen puolisollakin maski naamallaan brittien kuninkaallisten seurassa hevoskärryissä, koska hän on hevosille allerginen. Ja SILTI siellä kyydissä sitkeästi istui!

Vierailija
26377/32325 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo nuo keskinäiset nallelätinät ja navettamölinät, eivät kuulu tänne keskinäiset nokittelut.

Vierailija
26378/32325 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Meg millainen tahansa Isänsä yritti tukkia hoviin ja sen maineeseen jopa lokaamalla tyttärensä maineen. Hän ei muista niinkuin tuo höperö rahankalastaja puoli siskonsa. Harry on hänet valinnut omaksi rakkaaksi vaimokseen. Myötä ja vasta mäessä,Hän saattanut kaksi ihanaa rakastettavaa lasta Heille.

On eriasia haluavatko tuollaiset löyrpöt,loanheittäjät kartanolleen lapsiakaan tapaamaan. Minä usuttaisin koirat perään jos sitä yrittäisivät.

Sama koskee Charlesia,Camillaa ja Walesia lapsineen. Paljon pitää vettä valua tonavassa ,että tuohon suostuisin.

Vierailija
26379/32325 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa Ruotsin hovin kruunuista ja tiaroista on niin herkkiä ja hauraita, että niitä käytetään vain erikoistapauksissa. Osan käytöstä pitää tehdä ilmoitus/pyyntö kuukausia etukäteen, esim. turvajärjestelyn vuoksi. Osaa käyttää tietty henkilö. On varmasti perusteltu syy, miksi haluttua tiaraa ei ole annettu.

Minä käsitin, että Meghan samaten kuin Catherine olisivat saaneet muutaman vaihtoehdon, joista valitsivat. Päänmuoto ja kampaus vaikuttavat istuvuuteen, samaten tiaran paino vaikuttaa käyttömukavuuteen ja kiinnitystapaan, osa palmikoidaan hiuksilla, osa kiinnitetään pinneillä ja kevyt ja laakea voi pysyä kiinnittämättä. 

Vierailija
26380/32325 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisabet yleensä valitsi 5 tiaraa joista sai valita. Ne monesti valitaan myös poliittisten perusteiden mukaan, se tiara johon Meg iski silmänsä on, sellainen jonka taustaan liittyi jotain epämääräistä. Hovissa toki tiedetään että media syynää morsiamen asun ja korut tarkasti joten jos tiaraan olisi liittynyt jotain kurjempaa, se olisi tullut esiin ja siitä olisi tullut negatiivista julkisuutta Megin häissä - jota ei tietysti haluta. Samalla lailla kaikkien morsioiden kohdalla ja kaunishan se Meghanin tiara oli. 

Ketju on lukittu.