Elämä on ihanaa kun on eläkeläinen!
Saa matkustella niin paljon kuin lystää ja tehdä mitä huvittaa. Oon niin ansainnut nämä laiskanpulleat päivät. Tee ahkerasti työtä niin pääset joskus samoille apajille.
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
En tunne pienintäkään tuskaa eläkkeestäni. Olen sen ansainnut! Nykynuoret unohtavat, että,me eläkeläiset ollaan myös maksettu meitä edeltävän sukupolven eläkkeet. Me ei vaan olla valitettu siitä. Mutta nykymeininki on että valitetaan kuuluvasti ja teeskennellään että ollaan siihen oikeutettuja.
Höpöhöpö, aika vähän maksaneet. Nykytyössäkäyvät niitä teille makselee niissä pätkätöissän ja nollatuntisopimuksillaa tulevaisuuttaan rakentaen.
On tosiaan kivaa olla terve eläkeläinen.
Nuoremmille vinkiksi, että pitäkää hyvää huolta omista hampaistanne, niihin on turha tuhlata jättisummia sitten eläkkeellä.
Lisäksi kuntoliikunta. Ei siihen kalliita saleja tarvita. Arki- ja hyötyliikunta ja jokunen nettijumppa tai lähikoulun iltajumppa, jos mieluinen treeni vaan löytyy.
Eikä roskaruokaa ja kaljaa joka päivä. Punkeroitua ei kannata, nivelet ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne pienintäkään tuskaa eläkkeestäni. Olen sen ansainnut! Nykynuoret unohtavat, että,me eläkeläiset ollaan myös maksettu meitä edeltävän sukupolven eläkkeet. Me ei vaan olla valitettu siitä. Mutta nykymeininki on että valitetaan kuuluvasti ja teeskennellään että ollaan siihen oikeutettuja.
Höpöhöpö, aika vähän maksaneet. Nykytyössäkäyvät niitä teille makselee niissä pätkätöissän ja nollatuntisopimuksillaa tulevaisuuttaan rakentaen.
Voi sentään, ootko ollut jo kesätöissä pari kuukautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksen? Kyllä me eläkeläiset ollaan onnemme ansaittu. Ollaan puurrettu vuosikymmeniä. Ei oo ollu aikaa valitella täällä niinkuin nykyihmiset tekee. No, niin makaa kuin petaa. Mä makoilen tällä hetkellä kanarialla!
Hah. Eikä muuta tekemistä siellä kuin kirjoitella vauvapalstalle?
Sinäkö teet tätä työpaikalta käsin.
Enpä ihmettele kun huomenna olet työtön ja taas tulee valitusta kun on niin rankkaa ja huono palkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykynuoret on liian itsekkäitä. Saisitte enemmän aikaan jos olisitte solidaarisia toisianne kohtaan ja vetäisitte yhtä köyttä. Vanhempi sukupolvi on taistellut etujensa eteen. Ottaa sydämestä kun nuoremmat sukupolvet antoivat etujen mennä jorpakkoon.
Kukas nämä nykyiset päättäjät on äänestänyt valtaan? Ei taitaisi onnistua ilman suurten ikäluokkien ääniä. Kutsutko heitä solidaarisiksi, vai onko kyse pohjimmiltaan itsekkyydestä? Luvattiinko, ettei eläkkeisiin kosketa?
Eläkkeisiin on koskettu 90-luvulta lähtien kun tuli ns taitettu indeksi, 35% pitäisi eläkkeitä korottaa ja veroja laskea paljon jotta olisi sama kuin työssäkäyvillä.
Eipä taida täällä olla varaa eläkkeellä matkustella. Lähinnä saa alkaa miettimään, mitä enää voi syödä.
En todellakaan odota eläkepäiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksen? Kyllä me eläkeläiset ollaan onnemme ansaittu. Ollaan puurrettu vuosikymmeniä. Ei oo ollu aikaa valitella täällä niinkuin nykyihmiset tekee. No, niin makaa kuin petaa. Mä makoilen tällä hetkellä kanarialla!
Enpä ihmettele kun huomenna olet työtön ja taas tulee valitusta kun on niin rankkaa ja huono palkka.
HaloooOOO!!!! Nyt on viikonloppu eikä mikään työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Mun eläke tulee oleen 1000 e miinus verot. Enpä kovasti odottele kyseistä aikaa kun lääkkeisiin ja lääkäriinkin tulee menemään enemmän rahaa kuin nyt.
Tee työtäsi pidempään, itse olin työssä vajaa 3 vuotta pidempään ja eläkekertymäni nousi nettona 450 €/kk, ihan kiva lisä eläkkeeseen +palkka työajalta ja en vienyt keneltäkään paikkaa kun työpaikallani oli vajausta työvoimasta eikä saatu ammattiosaajia tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HaloooOOO!!!! Nyt on viikonloppu eikä mikään työpäivä.
Haloo, eläkeläisillä on joka päivä vapaapäivä.
Ihan asun täällä kanarialla puolet vuodesta. Eilen oltiin vähän viihteellä ja tänään on löhöpäivä. Jos oisin viikon lomalla niin en todellakaan kirjottelis tänne vauvapalstalle 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykynuoret on liian itsekkäitä. Saisitte enemmän aikaan jos olisitte solidaarisia toisianne kohtaan ja vetäisitte yhtä köyttä. Vanhempi sukupolvi on taistellut etujensa eteen. Ottaa sydämestä kun nuoremmat sukupolvet antoivat etujen mennä jorpakkoon.
Kukas nämä nykyiset päättäjät on äänestänyt valtaan? Ei taitaisi onnistua ilman suurten ikäluokkien ääniä. Kutsutko heitä solidaarisiksi, vai onko kyse pohjimmiltaan itsekkyydestä? Luvattiinko, ettei eläkkeisiin kosketa?
Eläkkeisiin on koskettu 90-luvulta lähtien kun tuli ns taitettu indeksi, 35% pitäisi eläkkeitä korottaa ja veroja laskea paljon jotta olisi sama kuin työssäkäyvillä.
Se on tämä nykyisin eläkkeelä oleva sukupolvi koskenut vanhempiensa eläkkeisiin 90-luvulta lähtien. Nyt pitäisi tietysti korottaa kaikilta muilta leikkaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun eläke tulee oleen 1000 e miinus verot. Enpä kovasti odottele kyseistä aikaa kun lääkkeisiin ja lääkäriinkin tulee menemään enemmän rahaa kuin nyt.
Tee työtäsi pidempään, itse olin työssä vajaa 3 vuotta pidempään ja eläkekertymäni nousi nettona 450 €/kk, ihan kiva lisä eläkkeeseen +palkka työajalta ja en vienyt keneltäkään paikkaa kun työpaikallani oli vajausta työvoimasta eikä saatu ammattiosaajia tarpeeksi.
Olen tehnyt 65 v ihan tarpeeksi töitä. Enkä halua sekoilla vanhana enää yhtään enempää millään työpaikalla.
Monessa muussa maassa ollaan eläkkeellä jo 50 vuotiaana, sitten matkustellaan ja jaksetaan vielä kävellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tämä nykyisin eläkkeelä oleva sukupolvi koskenut vanhempiensa eläkkeisiin 90
En ole, tilinumero sinne annettu ja hups, tuli vähän lisää.
Ihmettelen kyllä miten olen ehtinyt olla töissä, kun nyt ei aika riitä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä miten olen ehtinyt olla töissä, kun nyt ei aika riitä mitenkään.
Sama, en viitsi edes leipoa enää, ostan kaupasta ilta-alesta.
Vierailija kirjoitti:
Älä sohi muurahaispesää
Ap on työtön provoilija
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinin hallitus korotti sinun eläkettäsi. Kiitokseksi äänestit kauhukabinetin valtaan. Kohta lähtee eläkkeet tavalla tai toisella.
On se ihme yksipuolinen elämänsisältö ap:lla, kun matkailu on noi kivaa.Sitäpaitsi istuminen pitkään ahtaissa tiloissa lentokoneissa, ryysailla ja venailla täysillä lentokentillä, hyi - ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marinin hallitus korotti sinun eläkettäsi. Kiitokseksi äänestit kauhukabinetin valtaan. Kohta lähtee eläkkeet tavalla tai toisella.
Hyvä, sannulia en äänestänyt, jotain hyvää sekin sitte sai aikaan jos näin oli.