Elämä on ihanaa kun on eläkeläinen!
Saa matkustella niin paljon kuin lystää ja tehdä mitä huvittaa. Oon niin ansainnut nämä laiskanpulleat päivät. Tee ahkerasti työtä niin pääset joskus samoille apajille.
Kommentit (151)
Naurettava apina-ap. Nykyään me nuoret emme pääse eläkkeelle ennen 70-vuotispäiviämme. Sinä mätisäkki nauti nyt kun voit.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, miten epämiellyttävä ap! Harvoin näkee.
Kateus on vielä epämiellyttävämpää!
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän vaikuttaa mukavalta, kuten me muutkin eläkeläiset, ja kannustava hän on myös.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava apina-ap. Nykyään me nuoret emme pääse eläkkeelle ennen 70-vuotispäiviämme. Sinä mätisäkki nauti nyt kun voit.
Relaa vähän, tuolla tyylillä saat sydärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle kyllä ei kukaan ole varmasti koskaan ollut kateellinen.
Tämä mätisäkki todellakin nauttii elämästä täysin siemauksin. Oon lähdössä Balille runsaan kuukauden päästä ja suunnitteilla on vielä Kreikan matka.
Minun elämä on siis vain puoleksi hyvää kun olne osatyökyvyttömyyseläkkeellä.
Nostetaas malja meille mätisäkeille! Skål! Me ollaan ansaittu se!
Eläkkeelle kannattaa jäädä hyvissä ajoin ennekuin kerkee kuolema korjaamaan, moni kuolee ennen virallista eläkeikää ja siihen perustuu tänhetkinen eläkevarallisuus 240 miljardia euroa + tuotot, ahne ei kannata olla voi muuten käydä kalpaten eli kannattaa heti siirtyä saamapuolelle kuin se on suinkin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle kyllä ei kukaan ole varmasti koskaan ollut kateellinen.
Joo ei vanhenemiselle voi olla kateellinen, tuo vaivat tullessaan, vaikka kuinka matkailis
Vierailija kirjoitti:
Nostetaas malja meille mätisäkeille! Skål! Me ollaan ansaittu se!
Skål. 🏄🏂🚣🏌🗼🗽
Vierailija kirjoitti:
Miksen? Kyllä me eläkeläiset ollaan onnemme ansaittu. Ollaan puurrettu vuosikymmeniä. Ei oo ollu aikaa valitella täällä niinkuin nykyihmiset tekee. No, niin makaa kuin petaa. Mä makoilen tällä hetkellä kanarialla!
Yhtä paljon on valitettu, ellei enemmän. Ei nykyään ole esim. istumalakkoja pienten palkankorotusten takia.
On ihanaa kun saa eläkkeellä valita rahkoja ja jogurtteja 👍
Ei kaikki eläkeläiset ole kipeitä ja vammasia Tehkää terveitä valintoja niin jaksatte viettää leppoisia eläkepäiviä.
Se on se kateuden kipeä kieli kun vinkuu ja vonkuu
Vierailija kirjoitti:
Te nykynuoret elättekin tulavaisuudessa vähintään 150 vuotiaiksi kun tekoäly ja kvanttikoneet kehittyy ja näinollen kuolemattomuus on lähempänä kun lääkkeet kehittyy huimasti.
Minäkin odotan eläkepäiviä, koska sitten on omaa rahaa enemmän. Olen pääasiassa kotirouva nykyisin, jäin pois työelämästä omasta tahdostani viisikymppisenä. En nosta mitään tukia, mies elättää. Meillä on yhteiset rahat, mutta silti on kiva, kun tulee se ihan oma eläke tilille seitsemän vuoden kuluttua.