Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on ihanaa kun on eläkeläinen!

Vierailija
25.02.2024 |

Saa matkustella niin paljon kuin lystää ja tehdä mitä huvittaa. Oon niin ansainnut nämä laiskanpulleat päivät. Tee ahkerasti työtä niin pääset joskus samoille apajille.

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on myös työntekijöitä jotka on muista maista joiden palkkaraha siirtyy ulkomaille suoraan mm.Turkkiin, Saksaan, Puolaan.Osa siirtyy Viroon osa Thaimaahan osa Latviaan.Tehän jakelette työpaikat muille samoin rahat.Virolainen bussikuski siirtää myös eläketahat Viroon kuten muutkin.Tämä on köyhyyden syy.

Se työkaveri kuluttaa rahaa täälläkin. Ulkomaille menevä summa on suoraa kehitysapua.

Vierailija
62/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoret ovat tottuneet saamaan kaiken tekemättä mitään. Maailmassa ei kuitenkaan pärjää sillä taktiikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä ap:n kanssa, eläkkeellä on onnellista olla. Itsellä yli 7 v takana. Sairauksia ja vaivoja on, eikä eläke päätä huimaa. Ei onni aina ole kiinni eläkkeen määrästä, vaan siitä oravanpyörästä vapaana olemisesta. Ei tartte kelloja vikuilla, nukkua saa silloin kun nukuttaa, saa keskittyä omaan itseensä, vaatteetkaan ei kulu entiseen malliin. Autosta luovuin heti, kun pääsin 3-vuoro duunista eroon, näin raha riittää. Fiilikset on ihan kuin teininä, ei velvollisuuksia, eikä oon ketään aikuista  vieressä nalkuttamassakaan, voi pojat mitkä kissan päivät meillä eläkeläosillä on, kun vain oppii relaan.

Mites ap, millaset lämmöt siellä mittarissa ? Tarkeneekos;)

Vierailija
64/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän täällä tarkenee, ei kaikkea kehtaa sanoa ettei tule paha mieli. Mulla on kanssa olo kuin teinitytöllä, mistähän se johtuu. Ehkä se on se vapaudentunne. Oon vielä hyvässä kunnossa ja käyn säännöllisesti salilla. Niin monet antaa itsensä rapistua tai sitten herkutellaan muodottomaksi. Muistakaa terveelliset elämäntavat, niin ette tule katumaan.

Vierailija
65/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynuoret ovat tottuneet saamaan kaiken tekemättä mitään. Maailmassa ei kuitenkaan pärjää sillä taktiikalla.

Tule pois sieltä 1900-luvulta. Ei ole helppoa kenelläkään, etenkään nuorilla. 

Rasittavaa lukea vanhoja narinoita.

Vierailija
66/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skål! På den saken!

Vierailija
67/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykynuoret eivät tule saamaan mitään eläkettä ennenkuin hoitolaitoksissa.

Vierailija
68/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläiset on mukavia. Niillä on aina aikaa jutusteluun. En ymmärrä miksei ne sais nauttia elämästään?

Vierailija
69/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykynuoret eivät tule saamaan mitään eläkettä ennenkuin hoitolaitoksissa.

Siksi jaan lapsilleni sen perinnön, jonka vielä tulen saamaan. Se sijoitetaan vanhuuden varalle. 

Vierailija
70/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynuoret on liian itsekkäitä. Saisitte enemmän aikaan jos olisitte solidaarisia toisianne kohtaan ja vetäisitte yhtä köyttä. Vanhempi sukupolvi on taistellut etujensa eteen. Ottaa sydämestä kun nuoremmat sukupolvet antoivat etujen mennä jorpakkoon. 

Vierailija
71/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä maailmassa sillä taktiikalla ei pärjää? Etkös sinä juuri elele sillä taktiikalla?

Vierailija
72/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi todeta samaa. Helppo elämänvaihe. Vielä itse ja puoliso terveitä ja toimintakykyisiä. Ei sairauksia. Lapsilla oma elämänsä.  Välit heihin hyvät.

Eläke nettona n.2200. Takana opiskelun jälkeistä työelämää n.44 vuotta ( sinä aikana toki 3 äitiyslomaa)

Vierailija
73/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä maailmassa sillä taktiikalla ei pärjää? Etkös sinä juuri elele sillä taktiikalla?

Aika paljon olen tehnyt saavuttaakseni tämän tason. Mitä sinä olet tehnyt?

Vierailija
74/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa a, tästä kehkeytyi niin mielenkiintoinen keskustelu että se varmaan poistetaan. Modet on aika kateellista porukkaa, eivät siedä että jollain menee hyvin. 

Omahyväisyys on kuvottavaa.

Vierailija
75/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala kun täällä on kateellista väkeä. 

Vierailija
76/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynuoret on liian itsekkäitä. Saisitte enemmän aikaan jos olisitte solidaarisia toisianne kohtaan ja vetäisitte yhtä köyttä. Vanhempi sukupolvi on taistellut etujensa eteen. Ottaa sydämestä kun nuoremmat sukupolvet antoivat etujen mennä jorpakkoon. 

Ai ketkä? Ne alkoivat mennä jorpakkoon jo 90-luvun lamassa. Olin itse silloin nuori ja ensimmäinen lapseni syntyi.

Häntä ja nuorempaa lastani olen itse yrittänyt tukea, kun minua ei kotona juuri osattu. Vanhemmat kypsyivät hitaasti ja olivat parempia isovanhempina kuin perheensä kasvattajina.

Vierailija
77/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon olen tehnyt saavuttaakseni tämän tason. Mitä sinä olet tehnyt?

Koet siis ansainneesi taktisen kaiken saamisen tekemättä mitään?

Vierailija
78/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja ei ole eläkeläinen vaan maksettu trolli, näitä aloituksia tehdään kaikissa medioissa kun yritetään saada tavallisia ihmisiä taistelemaan keskenään

ja motivaatio on selvä, rikas eliitti haluaa että kaikki huomio heistä viedään pois sillä todellisuudessa rikas eliitti on köyhdyttänyt kaikki muut etenkin 2020-2024 ja ei pelkästään Suomen eliitti mutta etenkin mm. EU miljardöörit... näitä vastaan pitäisi alkaa vastarinta...

Vierailija
79/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettava apina-ap. Nykyään me nuoret emme pääse eläkkeelle ennen 70-vuotispäiviämme. Sinä mätisäkki nauti nyt kun voit.

On muitakin tapoja hankkia elämisen vapaus kuin eläke. Moni perustaa yrityksen ja myy pois ja vaurastuu. Te nuoret, ihan oikeasti: lopettakaa se valitusvirsi ja laiskuudesta johtuva masennuspiehtarointi. Teille kävi huono tuuri siinä, että Suomi on ollut liian pitkään, erityisesti viime hallituskaudella, niin umpivasemmistolainen, että on unohtunut tyystin se, että elämässä pitää ponnistellakin asioiden eteen. Ja teille sattui vanhemmiksi sukupolvi, joka ei vaatinut lapsiltaan mitään missään vaiheessa. Ei sääntöjä, ei käytöstapoja. Normaali arkijärki lentänyt ikkunasta ulos jo kauan sitten.

Vierailija
80/151 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksen? Kyllä me eläkeläiset ollaan onnemme ansaittu. Ollaan puurrettu vuosikymmeniä. Ei oo ollu aikaa valitella täällä niinkuin nykyihmiset tekee. No, niin makaa kuin petaa. Mä makoilen tällä hetkellä kanarialla!

Hah. Eikä muuta tekemistä siellä kuin kirjoitella vauvapalstalle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi