Suuret ikäluokat varastivat itselleen kaikki hyvät mökkirannat
Meille nuoremmille polville ei jätetty oikein mitään. Ja jos jotain olisikin myynnissä, hinnat järjettömiä 70-lukuun verrattuna. Silloin tavallinen dunarikin pystyi hankkimaan kesämökin.
Kommentit (1486)
Oululaisen Hönö-paran sydän pomppasi hetkeksi riemusta 😍 Oulun poliisi haluaa Hönön 😍👮
Onko tamperelaisella joku tourette?
Vierailija kirjoitti:
Oululaisen Hönö-paran sydän pomppasi hetkeksi riemusta 😍 Oulun poliisi haluaa Hönön 😍👮
Tuntuu toi oululaisuus olevan hönölle arka paikka. Nyt ne siellä naureskelee Hönölle selän takana, poliiseilla ei pokka pidä 😂👮
Pölhö miehensä joutuu työpaikalla naurunalaiseksi. Hönö ei uskalla taas seuraavaan 8 vuoteen ulos pistää. Hipsii vain pölhön vanavedessä korkeintaan kauppareissuille.
On toi tamperelainen aikamoninen hönö stoorien keksijä 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Se on keksinyt hönö tarinoita jo 2 vuotta.
Eikö sillä ole elämässä mitään muuta?
Ei ole naista vissiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on keksinyt hönö tarinoita jo 2 vuotta.
Eikö sillä ole elämässä mitään muuta?
Ei ole naista vissiin?
Sellasta se on. Noilla nykymiehillä ei ole naista eikä työpaikkaa. Se varmaan juo päivät olutta ja keksii hönö stooreja. 🤣🤣🤣
Hitto, että olen huono hönö stoorien keksijä. Tää meni ihan puihin 😭
Vierailija kirjoitti:
Hitto, että olen huono hönö stoorien keksijä. Tää meni ihan puihin 😭
Jos totta puhutaan niin ollaan kyllästytty noihin sun hönö juttuihin.
Jospa keksisit jotain muuta välillä.
En usko tuohon täysin. Luulen että on edelleen hyviä, jos raivaa hieman. Ja niitä vapautuu. Ei kai kaikesta voi syyttää suuria ikäluokkia. Samalla periaatteella voisi syyttää nuorempia ikäpolvia, sielläkin suuri ikäluokka. Eri asia onko pääsy maaseudulle, osalla ei ole rahaa, autoa, seuraa sinne, voi olla perussairauksia ettei uskaltaisi olla kylmällä säällä jne. On paljon esteitä.
Oon mie kyllä huono hönö stoorien kirjoittaja, 46 - vuotias influencer Tampereelta.
Vierailija kirjoitti:
Oon mie kyllä huono hönö stoorien kirjoittaja, 46 - vuotias influencer Tampereelta.
Olen lyhyt mies influencer Tampereelta.
Mutta on mulla noi hönö stoorit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutuin, kun mua sanottiin lyhyeksi. Vähän on levinnyt noi meikäläisen hönö stoorit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suutuin, kun mua sanottiin lyhyeksi. Vähän on levinnyt noi meikäläisen hönö stoorit.
Nainen sanoi, että olen lyhyt ja suutuin ja aloin keksiä hönö stooreja. Keitti pikkusen yli, pikkusen ylireagoin.
Minä myin viimekesänä mökin sain siitä 180 000 €. Toki tein siihen puuseppänä kovasti töitä. Osaavana ja ahkerana miehenä se kannatti. Kiva viettää ahkeruudella tienattujen rahojen kera päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70-luvulla kaikenlaisille lievästi älyllisesti kehitysvammaisillekin löytyi ruuvinpyörittäjän töitä, joilla he ostelivat asunnot ja kesämökit + saivat päälle muhkean eläkkeen. Nykyään on toisin.
Totta, nykyään älyllisesti kehitysvammaiset eivät oikein tahdo saada töitä.
Ei kun juuri nuo saa töitä, mutta ei palkkaa, tai kai niille joku sos.toimisto jotain maksaa, mutta siis normaalit ei saa normaali työtä enää.
Kauniiksi lopuksi rantamökkiläisten 50 vuoden jätteet ja myrkyt sun muut ovat tehneet niistä järvistäkin jo kelvottomia niin uintiin kuin kalastukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70-luvulla kaikenlaisille lievästi älyllisesti kehitysvammaisillekin löytyi ruuvinpyörittäjän töitä, joilla he ostelivat asunnot ja kesämökit + saivat päälle muhkean eläkkeen. Nykyään on toisin.
No tuota en tiedä, mutta olen ihmetellyt, että miten koko sukuni sai hyvät työt tehtaissa, jonne mulla ei ole nyt mitään pääsyä, koska ei ole sitä täsmä amk tutkintoa. Näilläkään ei ollu, mutta kas vain, koko ikä oltu tehtaan toimistossa, sihteereinä , ja muissa töissä. Kaikki myös naapuriston eläkeläiset.Katsoin myös vanhaa tehtaan sisäistä puhelinluetteloa jossa näkyi koulutus ja ammattii, työ. Yo siellä johtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota en tiedä, mutta olen ihmetellyt, että miten koko sukuni sai hyvät työt tehtaissa, jonne mulla ei ole nyt mitään pääsyä, koska ei ole sitä täsmä amk tutkintoa. Näilläkään ei ollu, mutta kas vain, koko ikä oltu tehtaan toimistossa, sihteereinä , ja muissa töissä. Kaikki myös naapuriston eläkeläiset.Katsoin myös vanhaa tehtaan sisäistä puhelinluetteloa jossa näkyi koulutus ja ammattii, työ. Yo siellä johtaa
Mistä tehtaasta on kyse? Onko paperitehdas?
Vierailija kirjoitti:
Kauniiksi lopuksi rantamökkiläisten 50 vuoden jätteet ja myrkyt sun muut ovat tehneet niistä järvistäkin jo kelvottomia niin uintiin kuin kalastukseen.
Äläpä lausu väärää todistusta. Kuinka monella järvellä olet tehnyt tutkimuksia? Meidän järvivettämme voisi vaikka juoda. Ei tule edes maatalouden päästöjä, mistään myrkyistä puhumattakaan. Jätteet on viety aina pois, mitään ei ole jätetty mökille eikä pyykkejä pestä siellä.
moi
Huonosti linjurit Kuopiossa kulkee, Hönö voi tehdä vain toimistotöitä virka-aikaan.