Miksi niin harva mies pitää pienistä tisseistä?
Kommentit (266)
Kyllä suurin osa miehistä pitää ihan kaikenlaisista tisseistä.
Ei pienissä tisseissä ole mitään vikaa.
Haluaisin nähdä isotissisen miehen.
Minulla ei ole edes A, AA jos sitäkään. käytännössä rinnat=nännit. Silti deitti sovelluksissa satelee kehuja ja moni on ihan tohkeissaan ollut miten hyvältä rinnaton nainen voi näyttää. Ja yksi hieman hauskakin kommentti oli eräältä nuorelta herralta miten en valita rinnoistani. Silti imetys ei ollut ongelma, maitoa tuli kyllä enemmän kuin tarvis oli. Ja maidon loputtua hävisi tissitkin. Kivathan ne oli, mutta jotenkin en niitä kaipaa ja eivät ne näy useimmille miehille ongelma olevan.
Tykkää miehet pienistäkin tisseistä ja ei se ulkonäkö tisseistä jää kiinni.
Onko niissä terhakat nännit keskellä? Jos on niin kiinnostuin.
Jos on muuten nätti niin ei mua tissittömyys haittaa. Ja aina voi laittaa silarit👌🏻
Pienet tissit on aina ollut makuun. Olen enemmän viehättynyt pyllyistä ja reisistä.
Vierailija kirjoitti:
Oluen juojana on kohtalaiset miestissit, en tiedä kuppikokoa kun en käytä liivejä.
Vierailija kirjoitti:
Mene Esson baariin.
Pienet eivät kiinnosta kuten ei naisiakaan pieni kiinnosta.
Tykkäähän jotku miehet pojistakin.
Yleensä ongelmana ei ole rrintojen koko, vaan naisella on paljon muita luonnehäiriöitä. Nainen ei kuitenkaan halua käsitellä näitä aitoja ongelmia, joten hän päättään vian olevan jokin mitätön yksityöskohta kehossaan ja syyttää miehiä pinnallisuudesta tai jostain muusta. Se taas on osa sitä luonnehäiriötä.
Asian näkee selvästi näissä kysymyksen asetteluissa. Naiset eivät kyse "pitävätko miehet..." vaan naiset esittävät syytöksen "miksi miehet"
Samalla annetaan ymmärtää että miehet ovat jokin kollektiivi jolla on asiaan kuin asiaan vain yksi mielipide, vieläpä se väärä.
Suurimmalla osalla miehistä ei ole varaa minkäänlaisiin kriteereihin ja "tykkää" juuri sellaisista mitä sattuu saamaan.
Mitä väliä mistä ne tykkää?
En minäkään tykkää prinssinnakeista enkä katkaravuista. Makuasia.
Ällöä nukkua jos joutuu tyynyä pitämään. Kyllä naisen tissi on oltava päänalusena nukkuessa ja toinen peittona.
Vierailija kirjoitti:
Poikavartalo ei kiihota. Tulee homofiilis jos naisella pelkät nännit.
Kyllä se naisellisuus on muutakin kuin tissit
Pidän pienistä ja isoista tisseistä.
M48