Tinderissä mies pyysi treffeille, sitten lakkasi vastaamasta viesteihini
Onko muillakin käynyt samoin:
Liityin Tinderiin puolen vuoden tauon jälkeen viisi päivää sitten eli tiistaina. Matchasin miehen kanssa, joka asuu 130km päässä minun paikkakunnaltani. Hän kertoi, että on tulossa lauantaina työkeikalle paikkakunnalleni, että haluaisiko tavata silloin ja käydä ravintolassa syömässä. Sovittiin siis treffit lauantaille ja oli puhetta, että hänelle käy tapaaminen iltapäivällä/illalla. Sitten torstaina päivällä kysyin, että sopiiko hänelle ravintola X? Tähän hän ei vastannut enää mitään, vaikka varmasti hän oli sen huomannut, koska huomasin, että etäisyys kilometrit muuttuivat, joten hän siis oli käyttänyt sovellusta. Sitten lauantaina aamulla lähetin hänelle viestin: "Veikö kissa kielesi?😉", ja kun klo 12 mennessä hän ei ollut vastannut, tein johtopäätökseni ja poistin matchin. Veikkaukseni on, että hän samaan aikaan viritteli treffejä jonkun mielenkiintoisemman naisen kanssa eikä siksi vastannut viesteihini.
No, semmoista se on noiden suosittujen miesten kanssa.
Sitten olen myös matchannyt toisen kivan miehen kanssa ja hän itse pyysi minua treffeille ja kun nyt olen ehdottanut ajankohtaa ja paikkaa, niin hän ei enää vastaakaan viesteihini. Ja mä siis itse kirjoitin hänelle, että mä voin tarjota (ravintolassa), joten rahasta se ei ole kiinni eikä varmaan muutenkaan pitäisi olla, kun kyse on ihan yliopistokoulutetusta ja keskituloisesta henkilöstä. Varmaan taas joku kiinnostavampi nainen tullut vastaan.
Ja pari kertaa aiemmin myös käynyt samoin, että olin sopimassa treffejä miehen kanssa, jonka kanssa kiinnostus vaikutti olevan molemminpuolista, kunnes mies yhtäkkiä poisti matchin kun ehdotin aikaa ja paikkaa treffeille. Sitten kuitenkin vuoden kuluttua ne miehet lähetti minulle uudestaan tykkäyksen ja toinen heistä väitti, ettei muista meidän viestitelleen aiemminkin. Ja toinen sanoi, että hän silloin poisti koko sovelluksen kun kyllästyi siihen.
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia mä inhoan Tinderiä.
Matcheja tulee, mutta mitään ei tapahdu. Mitään ei tapahdu koska miehet ovat pelkureita nykyään. Mies prinsessoja on tosi paljon nykyään.
Treffaus tulee miehelle liian kalliiksi pitkällä aikavälillä. Nirsot, pelkurit, mt- ja wt- naiset ja lokit pitää jotenkin karsia ennen treffejä.
Vierailija kirjoitti:
PS. jos mies peruu treffit, älä kysele perään. On 1/100 mahdollisuus ettei peruminen ollut tekosyy, ja siinä kohtaa on perujan vastuulla järkätä korvaavat treffit, välittömästi. Älä jää istumaan vaihtopenkille äläkä etenkään huutele sieltä milloin pääsisit pelaamaan...
En mä ole perään kysellytkään. Kerran olin treffeillä illallisella kivan miehen kanssa ja sovittiin, että viikon päästä käydään kahdestaan leffassa. Edellisenä päivänä ennen 2. Treffejä mies ilmoitti, että ne pitää perua, kun häneen on iskenyt flunssa. Sitten viikon kuluttua kysyin, että onko hän jo tervehtynyt, että haluaisiko hän seuraavana päivänä käydä siellä leffassa, johon hän vastasi, että vieläkin on flunssainen. Sitten hänestä ei enää kuulunut mitään. Sitten vuoden kuluttua tämä mies laittoi uudelleen minulle tykkäyksen Tinderissä ja kysyi, että haluaisinko mä nyt lähteä niille 2. Treffeille. Hän kirjoitti, että hän pahoittelee sitä, kun ei silloin itse ottanut yhteyttä sopiakseen uutta ajankohtaa treffeille ja että "mä jäin odottamaan , että sä ehdottaisit uusia treffejä".
Ap
Sen jälkeen kun mies oli pyytänyt minua treffeille ja olin vastannut, että kyllä mielelläni lähtisin kanssasi treffeille ja kysyin, että mennäänkö vaikka johonkin ravintolaan ja mä voin tarjota, niin sitten aloin ehdottaa päivämääriä ja kun pari ekaa ehdottamaani päivää ei sopinut hänelle töiden takia, ehdotin, että käykö ensi viikon perjantaina, johon hän vastasi, että hän on silloin vapaalla , kirjoitin, että tavataanko ensi perjantaina klo 19 ja että käykö esim. Ravintola X tai Y? Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.
Tää on ihan oikea ongelma Tinderissä. Voi kun te omituiset ghostaajat tulisitte edes tänne anonyymille palstalle selittämään että mitä oikein haette käytöksellänne. Miksi mätsäätte ja sitten vaikenette, aikuiset immeiset?
Ihmiset nyt vaan käyttäytyy kuin apinat nykyään, myös siellä Tinderissä. Minä olisin tosi tyytyväinen, että miehen luonne tulee tuossa vaiheessa selväksi. Ei tarvitse tuhlata aikaa tuollaisiin. Mutta jos sinä keskityt enimmäkseen hyvännäköisiin koulutettuihin miehiin, niin tuota roskaa tulee vastaan vielä normaalia enenmmän.
Christiiina kirjoitti:
Sen jälkeen kun mies oli pyytänyt minua treffeille ja olin vastannut, että kyllä mielelläni lähtisin kanssasi treffeille ja kysyin, että mennäänkö vaikka johonkin ravintolaan ja mä voin tarjota, niin sitten aloin ehdottaa päivämääriä ja kun pari ekaa ehdottamaani päivää ei sopinut hänelle töiden takia, ehdotin, että käykö ensi viikon perjantaina, johon hän vastasi, että hän on silloin vapaalla , kirjoitin, että tavataanko ensi perjantaina klo 19 ja että käykö esim. Ravintola X tai Y? Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.
Tässäkin sä olet yrittänyt ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan oikea ongelma Tinderissä. Voi kun te omituiset ghostaajat tulisitte edes tänne anonyymille palstalle selittämään että mitä oikein haette käytöksellänne. Miksi mätsäätte ja sitten vaikenette, aikuiset immeiset?
Ghoutaaminen on parempi kuin negatiivisen palautteen antaminen.
Christiiina kirjoitti:
Liikaa aktiviisuutta ja yrittämistä sinun taholtasi. Jollei mies saa ehdotettua paikkaa ja aikaa treffeille, niin unohda koko tyyppi. Hän voi olla Tinderissä salaa / varattuna, karkoittamassa tylsyyttä tai mistä tahansa muusta syystä. Oikeasti kiinnostunut mies saa ehdotuksen aikaiseksi. Tuskin sinä mitään lapasta tai perässä vedettävää kivirekeä kuitenkaan elämääsi haluaisit.
Christiiina kirjoitti:
Mutta onko siis muillakin samankaltaisia kokemuksia Tinderissä, että kovasti ollaan suunnittelemassa treffejä ja sitten yhtäkkiä toinen osapuoli onkin ihan hiljaa tai jopa poistaa matchin? Olisi vaan kiva tietää, että miksi se toinen muuttikin Mielensä? Mä en varmaan ikinä ole tehnyt niin, että jos on jo ollut suunnitteilla treffit , niin sitten olisinkin ghostannut.
On samoja kokemuksia, joten et ole yksin tässä. Ihmiset on jotenkin tosi pinnallisia ja itsekkäitä nykyään. Ei uskalleta/ osata olla aikuisia ja sanota suoraan, et hei haluaisin perua meidän treffit koska... En usko tämän johtuvan ulkonäöstä, koska itse pidän itseäni ihan kauniina ja hyväkäytöksisenä nais ihmisenä. Olen hoikka, 55 kg, pitkät hiukset, urheilullinen.
Itse poistuin Tinderistä. Mieluummin olen yksin, kuin prinsessa miesten kanssa, jotka eivät osaa edes olla vuorovaikutuksessa toisen ihmisen kanssa.
Naisen aktiivisuus voi olla miehelle turn off, niin käsittämätöntä kuin se onkin. Vaikka mies ehdottaisi itse niitä treffejä. Jos mies on tarpeeksi kiinnostunut, hän pitää huolen, että treffit todella tapahtuu.
Itse en aikoinani koskaan ehdottanut yhdellekään miehelle mitään saati aloittanut keskustelua. Jos potentiaalinen mies ehdotti treffejä, sanoin suostuvani ja jäin odottamaan mitä toinen ehdottaa. En koskaan esittänyt välinpitämätöntä tai vaikeastitavoiteltavaa, mutta en myöskään tehnyt asian eteen mitään. Poikkeuksetta miesten kiinnostus tuntui kasvavan ja treffit järjestyivät nopeasti siitä huolimatta, mikä välimatka oli. Oma toimintani perustui omaan 'vanhanaikaiseen' ajatukseeni siitä, että mies on se joka juoksee naisen perässä eikä päinvastoin. Yllättävästi se näyttää toimivan miehillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghoutaaminen on parempi kuin negatiivisen palautteen antaminen.
Ei ole parempi asia. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi pystyä palautetta antamaan.
Miksi olet Tinderissä? Itse poistin koko sovelluksen, koska väsyin ainaiseen pohtimiseen ja miesten oikkuihin. Hulluksi olisin tullut.
Laihduta ja laihduta!
Ootte kyllä ihan per c stä. Ei ne miehetkään todellakaan mitään hunkseja kaikki ole kaljamahoineen. Ja odottavat et nainen on joku ig heruttaja. Joku roti sentäs!
Ohis.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS. jos mies peruu treffit, älä kysele perään. On 1/100 mahdollisuus ettei peruminen ollut tekosyy, ja siinä kohtaa on perujan vastuulla järkätä korvaavat treffit, välittömästi. Älä jää istumaan vaihtopenkille äläkä etenkään huutele sieltä milloin pääsisit pelaamaan...
En mä ole perään kysellytkään. Kerran olin treffeillä illallisella kivan miehen kanssa ja sovittiin, että viikon päästä käydään kahdestaan leffassa. Edellisenä päivänä ennen 2. Treffejä mies ilmoitti, että ne pitää perua, kun häneen on iskenyt flunssa. Sitten viikon kuluttua kysyin, että onko hän jo tervehtynyt, että haluaisiko hän seuraavana päivänä käydä siellä leffassa, johon hän vastasi, että vieläkin on flunssainen. Sitten hänestä ei enää kuulunut mitään. Sitten vuoden kuluttua tämä mies laittoi uudelleen minulle tykkäyksen Tinderissä ja kysyi, että haluaisinko mä nyt
Olethan, olet kertonut jo useamman esimerkin jossa kyselet treffien perään sen jälkeen kun miestä ei selvästi kiinnosta.
Miksi ylipäätään kysyt kommentteja, kun ignooraat täysin sinulle annetun palautteen? Yrität liikaa ja siitä tulee tosi epätoivoinen vaikutelma, usko jo. Tai älä, ja jatka samaa rataa, ihan sama se meille on.
Vierailija kirjoitti:
Naisen aktiivisuus voi olla miehelle turn off, niin käsittämätöntä kuin se onkin. Vaikka mies ehdottaisi itse niitä treffejä. Jos mies on tarpeeksi kiinnostunut, hän pitää huolen, että treffit todella tapahtuu.
Jaa. Viime kesänä mä viestittelin kuukauden ajan yhden mukavan miehen kanssa. Hän lähinnä itse koko ajan vei keskustelua eteenpäin esittämällä kysymyksiä minulle. Olin jo etukäteen päättänyt, että tällä kertaa mä en pyydä miestä treffeille, koska mä olen niin monta kertaa itse ollut aloitteellinen niin olisi kiva, jos tällä kertaa mies itse pyytäisi treffeille. Sitten kun oltiin jo kuukausi viestitelty eikä treffikutsua ollut tullut, niin lakkasin vastaamasta viesteihin. Toisaalta, olisi ollut hauska testata, että kuinka kauan se mies jaksaa viedä keskustelua eteenpäin ilman että ehdottaa tapaamista. Olisko keskustelu jatkunut näihin päiviin asti?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään, jos matchin jälkeen viestitellessä lopettaa yhteydenpidon, mutta se on outoa, jos toinen kysyy, että tavattaisiinko joku päivä ja sitten kun toinen vastaa myöntävästi ja ehdottaa paikkaa ja aikaa, niin sitten ei tähän vastata enää mitään. Miksi?
Mä ehdotan, et poistat Tinderin ja siirryt Bumbleen tai Hingeen.
Ap vielä kommentoi:
Kirjoitin aiemmin, etten koskaan ole itse perunut treffikutsua se jälkeen kun olen sen esittänyt, mutta muistinkin, että olen näin tehnyt kahdesti:
Molemmilla kerroilla kutsuin miehen illallistreffeillä ravintolaan. Toinen mies vastasi, että hän ei koskaan sovi treffejä julkiselle paikalle vaan ainoastaan kotiinsa. Toinen mies taasen vastasi, että hän ei halua ensitreffeillä ravintolaan syömään vaan hänelle käy kävelytreffit ja sen jälkeen kahvittelu hänen asunnossaan .
No mä en ikinä tapaa tuntemattomia miehiä heidän kotonaan ja ehkä en ole samanhenkinen sellaisen tyypin kanssa, jonka mielestä kävelytreffit on romanttinen ajatus
Vierailija kirjoitti:
"Voi luoja. Kaikki tämä vaiva miesten takia? Niiden, jotka nippa nappa jaksavat hampaansa pestä ja pakko kelvata naisille sellaisena kuin ovat?"
Ei sinun tarvitse nähdä vaivaa kenenkään takia, jos et halua. Viesti oli tarkoitettu niille naisille, jotka haluavat parisuhteen ja joilla on ongelmana se, etteivät miehet pidä heitä puoleensavetävinä. Ulkonäön kohentaminen parantaa naisten asemaa treffimarkkinoilla merkittävästi.
Suurin osa noista luetteluista jutuista ei edes vaadi hirveää vaivannäköä tai rahaa, vaan kuuluu ihan normaaliin terveeseen elämäntyyliin ja itsestään huolehtimiseen. Toki jos lähtötilanne on surkea, sitten tietysti tuntuu työläältä, jos pitäisi ruveta yhtäkkiä panostamaan yhtään mihinkään.
Ehkä siinä tapauksessa, jos nainen haluaa varta vasten ulkonäkökeskeisen miehen, joka sitten kyttää naisen kiloja ja ryppyjä, ja rakkaus loppuu seinään, jos nainen sattuu saamaan rintasyöpädiagnoosin. Nämä on kyllä nähty. Tikkuakaan en laita ristiin sellaisten miesten vuoksi.
Ap, sä yrität IHAN LIIKAA. Kuulostat epätoivoiselta, ja roikut miehissä jotka eivät selkeästi ole kiinnostuneita. Siksi he tiputtavat sinut niin helposti, kun kiinnostusta ei ollut alun alkaenkaan.
Sun pitää rukata "mittariasi" nyt rankalla kädellä. Anna miehen viestiä ensin, ehdottaa treffejä, ja SUUNNITELLA ne. Yrität koko ajan vetää kivirekeä tuolla "mutta yritän tehdä vaikutusta" epätoivollasi. Et sinä tee tuolla vaikutusta keneenkään oikeasti kiinnostuneeseen mieheen, vaan säikäytät ne pois.
PS jos mies peruu treffit, älä kysele perään. On 1/100 mahdollisuus ettei peruminen ollut tekosyy, ja siinä kohtaa on perujan vastuulla järkätä korvaavat treffit, välittömästi. Älä jää istumaan vaihtopenkille äläkä etenkään huutele sieltä milloin pääsisit pelaamaan...