Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä mies pyysi treffeille, sitten lakkasi vastaamasta viesteihini

25.02.2024 |

Onko muillakin käynyt samoin:

Liityin Tinderiin puolen vuoden tauon jälkeen viisi päivää sitten eli tiistaina. Matchasin miehen kanssa, joka asuu 130km päässä minun paikkakunnaltani. Hän kertoi, että on tulossa lauantaina työkeikalle paikkakunnalleni, että haluaisiko tavata silloin ja käydä ravintolassa syömässä. Sovittiin siis treffit lauantaille ja oli puhetta, että hänelle käy tapaaminen iltapäivällä/illalla. Sitten torstaina päivällä kysyin, että sopiiko hänelle ravintola X? Tähän hän ei vastannut enää mitään, vaikka varmasti hän oli sen huomannut, koska huomasin, että etäisyys kilometrit muuttuivat, joten hän siis oli käyttänyt sovellusta. Sitten lauantaina aamulla lähetin hänelle viestin: "Veikö kissa kielesi?😉", ja kun klo 12 mennessä hän ei ollut vastannut, tein johtopäätökseni ja poistin matchin. Veikkaukseni on, että hän samaan aikaan viritteli treffejä jonkun mielenkiintoisemman naisen kanssa eikä siksi vastannut viesteihini.

No, semmoista se on noiden suosittujen miesten kanssa.

Sitten olen myös matchannyt toisen kivan miehen kanssa ja hän itse pyysi minua treffeille ja kun nyt olen ehdottanut ajankohtaa ja paikkaa, niin hän ei enää vastaakaan viesteihini. Ja mä siis itse kirjoitin hänelle, että mä voin tarjota (ravintolassa), joten rahasta se ei ole kiinni eikä varmaan muutenkaan pitäisi olla, kun kyse on ihan yliopistokoulutetusta ja keskituloisesta henkilöstä. Varmaan taas joku kiinnostavampi nainen tullut vastaan.

Ja pari kertaa aiemmin myös käynyt samoin, että olin sopimassa treffejä miehen kanssa, jonka kanssa kiinnostus vaikutti olevan molemminpuolista, kunnes mies yhtäkkiä poisti matchin kun ehdotin aikaa ja paikkaa treffeille. Sitten kuitenkin vuoden kuluttua ne miehet lähetti minulle uudestaan tykkäyksen ja toinen heistä väitti, ettei muista meidän viestitelleen aiemminkin. Ja toinen sanoi, että hän silloin poisti koko sovelluksen kun kyllästyi siihen.

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse laihduttaa. Näillä miehillä oli kiikarissa jotain heitä enemmän kiinnostavaa. Tee omaa juttuasi ja nauti elämästä, sinulle sopiva ihminen kyllä pitää kiinni suunnitelmista.

Kyseinen nimimerkki on kirjoitellut palstalle jo vuosia ja kertonut usein epäonnisesta treffielämästään. Hänellä ei ole menekkiä miesten parissa. "Ole oma itsesi, kyllä sinä kelpaat juuri tuollaisena sille oikealle" -klisee ei ikävä kyllä auta ihmisiä, joilla selvästi on ongelmia herättää kiinnostusta muissa.

Minä olen toinen epäonninen siitäkin huolimatta, että olen tehnyt kaiken voitavan ulkonäön eteen. Painoindeksi alle 20, kapea vyötärö ja treenatut pakarat, vyötärömittaiset paksut hiukset, hyvä iho, käytän mekkoja ja luonnollisen näköistä meikkiä.

Kun ei kuvaasi voi nähdä, niin ei voida sanoa, mistä kiikastaa. Mutta aivan varmasti miehen näkökulmasta ongelma olisi helppo löytää hetkessä.

Ei se kuvasta ilmenekkään. Mutta voitte samalla lopettaa ne höpinät, että nainen löytää kyllä miehen kunhan vaan on hoikka ja pitkähiuksinen. Ap:n ongelmakin on joku muu kuin ulkonäkö vaikka hän ylipainoinen olisikin.

Vierailija
62/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse laihduttaa. Näillä miehillä oli kiikarissa jotain heitä enemmän kiinnostavaa. Tee omaa juttuasi ja nauti elämästä, sinulle sopiva ihminen kyllä pitää kiinni suunnitelmista.

Kyseinen nimimerkki on kirjoitellut palstalle jo vuosia ja kertonut usein epäonnisesta treffielämästään. Hänellä ei ole menekkiä miesten parissa. "Ole oma itsesi, kyllä sinä kelpaat juuri tuollaisena sille oikealle" -klisee ei ikävä kyllä auta ihmisiä, joilla selvästi on ongelmia herättää kiinnostusta muissa.

Minä olen toinen epäonninen siitäkin huolimatta, että olen tehnyt kaiken voitavan ulkonäön eteen. Painoindeksi alle 20, kapea vyötärö ja treenatut pakarat, vyötärömittaiset paksut hiukset, hyvä iho, käytän mekkoja ja luonnollisen näköistä meikkiä. Kohtelu on silti ihan samanlaista kuin ap:nkin, per

Täällä kolmas. Mullakin painoindeksi 18 eli ei ole lihavuudesta kyse kuten tässä ketjussa mollataan. Pitkät luonnolliset hiukset, hyvä iho, nätti naama, en keksi parannettavaa. Hyväkäytöksinen ja kärsivällinen olen mutta silti mätsit yleensä käyttäytyy oudosti, ghostaa tai ei puhu mitään niin eipä edetä tapaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä voi lopettaa, koska yksikään kaunis nainen ei jää ilman miesten laajamittaista huomiota. Kuten ei myöskään klassisen komea mies. Ulkonäkö ratkaisee ihan kaiken. Sinussakin voi olla jotain ulkoisesti vialla, vaikka olisitkin hoikka ja pitkähiuksinen. Ei mieskään välttämättä ole hyvännäköinen, vaikka miehellä olisi täydellinen hiusraja ja mies on pitkä/lihakset erottuvat selkeästi. Toki erittäin hyvä pohja se on hyvälle ulkonäölle.

64/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko siis muillakin samankaltaisia kokemuksia Tinderissä, että kovasti ollaan suunnittelemassa treffejä ja sitten yhtäkkiä toinen osapuoli onkin ihan hiljaa tai jopa poistaa matchin? Olisi vaan kiva tietää, että miksi se toinen muuttikin Mielensä? Mä en varmaan ikinä ole tehnyt niin, että jos on jo ollut suunnitteilla treffit , niin sitten olisinkin ghostannut. 

Vierailija
65/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen toinen epäonninen siitäkin huolimatta, että olen tehnyt kaiken voitavan ulkonäön eteen. Painoindeksi alle 20, kapea vyötärö ja treenatut pakarat, vyötärömittaiset paksut hiukset, hyvä iho, käytän mekkoja ja luonnollisen näköistä meikkiä.

Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa: 1) Et oikeasti ole niin upea, kuin mitä kuvittelet 2) Tavoittelemasi miehet ovat niin korkealla tasolla, että he pystyvät ghostailemaan jopa erittäin kauniita naisia

66/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Voi hitto! Tuntuu, että jotkut miehet toivovat naisen maksavan molempien safkat ravintolassa ja toisille taasen näköjään  on turn off jos nainen ehdottaa tarjoavansa. Mistä mä voin ennakkoon pelkän profiilin perusteella tietää, millainen mies on asian suhteen? Ja kun yleisesti tuntuu siltä, että usein miehet parisuhteissa mielellään maksattaisivat kaikki yhteiset kulut naisella.

Mä vaan haluaisin tehdä VAIKUTUKSEN mieheen sillä,  että tarjoan hänelle.

Alan olla yhä vakuuttuneempi siitä, että olet joko trolli tai sinulla on ehkä kehitysvamma. Jälkimmäinen ei ole todellakaan ole mitään pilkkaa, jos näin on.

Mikä tässä ylläolevassa viestissäni oli vammaista?

Vierailija
67/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap taidat yrittää liikaa. Anna miehen viedä alussa, tai muuten käy juuri noin: saat korkeintaan puolivaloilla mukana olevia miehiä. Sellaiset sitten juuri ghostailevat, tai homma loppuu muuten kuin kananlento. Älä yritä "tehdä vaikutusta" vaan ole oma itsesi. Älä lataa liikaa ensimmäisiin treffeihin, esimerkiksi ravintolatreffit ovat too much ja voivat muuttua ahdistaviksikin kun tilanteesta ei pääse nopeasti pois. Kävelytreffit ovat ok, tai korkeintaan kahvila. Sielläkin molemmat maksaa omansa.

Kävelytreffit ja kahvideitit ovat juuri niitä treffejä, joiden eteen miehen ei tarvitse nähdä mitään vaivaa. Pahimmassa tapauksessa nainen suunnittelee nämäkin ja johtaa treffeillä keskustelua. Jos tämä on se, mitä naisena haluat myös tulevalta parisuhteelta, niin anna mennä.

Höpsis. Niihin ei kummankaan tarvitse suuresti panostaa, mikä on tasapuolista. Jos mies on perässävedettävä on tietenkin vain hyvä että se käy ilmi heti ja tapailun voi päättää ennen kuin se ehtii alkaakaan!

Minua ei ole kukaan koskaan ghostannut enää siinä vaiheessa kun treffit on sovittu tai käyty. Jotain ap tekee väärin, tai sitten hän on kovin nuori. Joka tapauksessa matchailee epäkypsien ja epä-älyllisten miesten kanssa.

Vierailija
68/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mutta onko siis muillakin samankaltaisia kokemuksia Tinderissä, että kovasti ollaan suunnittelemassa treffejä ja sitten yhtäkkiä toinen osapuoli onkin ihan hiljaa tai jopa poistaa matchin? Olisi vaan kiva tietää, että miksi se toinen muuttikin Mielensä? Mä en varmaan ikinä ole tehnyt niin, että jos on jo ollut suunnitteilla treffit , niin sitten olisinkin ghostannut. 

Tuo on ihan tavallista kaikille tavallisille ihmisille Tinderissä. Aivan jokaiselle, joka on ollut tuossa sovelluksessa.

Vierailija
69/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ei ole. Olen se aiemmin vastannut N44. Matchaat vääränlaisten miesten kanssa, tai sitten sinusta tulee esiin jokin red flag, tai molemmat.

Vierailija
70/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Voi hitto! Tuntuu, että jotkut miehet toivovat naisen maksavan molempien safkat ravintolassa ja toisille taasen näköjään  on turn off jos nainen ehdottaa tarjoavansa. Mistä mä voin ennakkoon pelkän profiilin perusteella tietää, millainen mies on asian suhteen? Ja kun yleisesti tuntuu siltä, että usein miehet parisuhteissa mielellään maksattaisivat kaikki yhteiset kulut naisella.

Mä vaan haluaisin tehdä VAIKUTUKSEN mieheen sillä,  että tarjoan hänelle.

Alan olla yhä vakuuttuneempi siitä, että olet joko trolli tai sinulla on ehkä kehitysvamma. Jälkimmäinen ei ole todellakaan ole mitään pilkkaa, jos näin on.

Mikä tässä ylläolevassa viestissäni oli vammaista?

Kuten sanoin, toinen vaihtoehto on hc-tason trolli.

Vierailija
71/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa: 1) Et oikeasti ole niin upea, kuin mitä kuvittelet 2) Tavoittelemasi miehet ovat niin korkealla tasolla, että he pystyvät ghostailemaan jopa erittäin kauniita naisia"

1) En kuvittele olevani upea. Kerroin vaan faktat

2) Olen saanut pakkeja ihan kaikenlaisilta miehiltä, myös ylipainoisilta, kaljuilta ja työttömiltä

Vierailija
72/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

On. Mies itse ehdotti treffejä yhtenä iltana ja sovittiin jo paikka ja aikakin. Yön aikana oli sitten poistanut matchin. Näitä sattuu.

Vierailija
73/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa: 1) Et oikeasti ole niin upea, kuin mitä kuvittelet 2) Tavoittelemasi miehet ovat niin korkealla tasolla, että he pystyvät ghostailemaan jopa erittäin kauniita naisia"

2) Olen saanut pakkeja ihan kaikenlaisilta miehiltä, myös ylipainoisilta, kaljuilta ja työttömiltä

Jos saat kaljuiltakin miehiltä pakkeja, niin sitten en tiedä, mikä sinussa on vialla.

Vierailija
74/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saat kaljuiltakin miehiltä pakkeja, niin sitten en tiedä, mikä sinussa on vialla.

En tiedä itsekään.

75/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3. Ehdotit ehkä paikkaa mihin mies ei halua tai hän sai jotenkin viesteistäsi sinusta sellaisen kuvan ettei haluakaan enää tavata.

Voi hitto! Mä ehdotin kahta eri keskitason ravintolaa, joista toinen on artesaanipizzeria ja toinen Tex mex-  ketjuravintola. Entä jos nämä oli Turn off miehelle, siksi, kun hän on niin hieno, että hänelle kelpaa vaan hienot ravintolat? Ei minulla ole varaa käydä hienoissa ravintoloissa eikä varsinkaan jos pitää omien safkojen lisäksi maksaa miehenkin lasku. Mä vaan halusin ehdottaa jotain rentoa paikkaa...

Vierailija
76/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä itsekään.

Miksi tavoittelet säälistä kaljuja ja työttömiä? Etkö koe olevasi riittävän hyvä miehelle, jolla on hiukset ja hyvä tulotaso?

Vierailija
77/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä itsekään.

Miksi tavoittelet säälistä kaljuja ja työttömiä? Etkö koe olevasi riittävän hyvä miehelle, jolla on hiukset ja hyvä tulotaso?

Sivusta, mutta tällä palstallahan aina kehotetaan laskemaan rimaa, niin naisia kuin miehiäkin. 

Vierailija
78/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3. Ehdotit ehkä paikkaa mihin mies ei halua tai hän sai jotenkin viesteistäsi sinusta sellaisen kuvan ettei haluakaan enää tavata.

Voi hitto! Mä ehdotin kahta eri keskitason ravintolaa, joista toinen on artesaanipizzeria ja toinen Tex mex-  ketjuravintola. Entä jos nämä oli Turn off miehelle, siksi, kun hän on niin hieno, että hänelle kelpaa vaan hienot ravintolat? Ei minulla ole varaa käydä hienoissa ravintoloissa eikä varsinkaan jos pitää omien safkojen lisäksi maksaa miehenkin lasku. Mä vaan halusin ehdottaa jotain rentoa paikkaa...

Ei, et sinä voi olla trolli. Olet ollut palstalla kohta seitsemän vuotta ja kirjoittanut yli 10 000 kommenttia... Kyllä sinä olet ihan tosissasi. Olet vain ihan uskomattoman epätoivoinen deittailija.

Vierailija
79/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä itsekään.

Koska he ovat vaikuttaneet mukavilta.

80/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin sopinut treffit illallisravintolassa arki-iltana miehen kanssa, joka kertoi käyvänsä kerran kuussa työmatkalla kotipaikkakunnallani. Olin työpäivän jälkeen pessyt ja laittanut tukkani kuntoon ja laittanut täyden meikin, kunnes 1,5h ennen sovittuja treffejä mies lähetti viestin, että hänen pitääkin mennä työkaverin läksiäisiin ja hän vasta nyt sai tietää niistä. Sen jälkeen miehestä ei kuulunut mitään ja kun kysyin parin viikon päästä milloin hän tulee uudelleen työmatkalle, poisti hän matchin.