Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderissä mies pyysi treffeille, sitten lakkasi vastaamasta viesteihini

25.02.2024 |

Onko muillakin käynyt samoin:

Liityin Tinderiin puolen vuoden tauon jälkeen viisi päivää sitten eli tiistaina. Matchasin miehen kanssa, joka asuu 130km päässä minun paikkakunnaltani. Hän kertoi, että on tulossa lauantaina työkeikalle paikkakunnalleni, että haluaisiko tavata silloin ja käydä ravintolassa syömässä. Sovittiin siis treffit lauantaille ja oli puhetta, että hänelle käy tapaaminen iltapäivällä/illalla. Sitten torstaina päivällä kysyin, että sopiiko hänelle ravintola X? Tähän hän ei vastannut enää mitään, vaikka varmasti hän oli sen huomannut, koska huomasin, että etäisyys kilometrit muuttuivat, joten hän siis oli käyttänyt sovellusta. Sitten lauantaina aamulla lähetin hänelle viestin: "Veikö kissa kielesi?😉", ja kun klo 12 mennessä hän ei ollut vastannut, tein johtopäätökseni ja poistin matchin. Veikkaukseni on, että hän samaan aikaan viritteli treffejä jonkun mielenkiintoisemman naisen kanssa eikä siksi vastannut viesteihini.

No, semmoista se on noiden suosittujen miesten kanssa.

Sitten olen myös matchannyt toisen kivan miehen kanssa ja hän itse pyysi minua treffeille ja kun nyt olen ehdottanut ajankohtaa ja paikkaa, niin hän ei enää vastaakaan viesteihini. Ja mä siis itse kirjoitin hänelle, että mä voin tarjota (ravintolassa), joten rahasta se ei ole kiinni eikä varmaan muutenkaan pitäisi olla, kun kyse on ihan yliopistokoulutetusta ja keskituloisesta henkilöstä. Varmaan taas joku kiinnostavampi nainen tullut vastaan.

Ja pari kertaa aiemmin myös käynyt samoin, että olin sopimassa treffejä miehen kanssa, jonka kanssa kiinnostus vaikutti olevan molemminpuolista, kunnes mies yhtäkkiä poisti matchin kun ehdotin aikaa ja paikkaa treffeille. Sitten kuitenkin vuoden kuluttua ne miehet lähetti minulle uudestaan tykkäyksen ja toinen heistä väitti, ettei muista meidän viestitelleen aiemminkin. Ja toinen sanoi, että hän silloin poisti koko sovelluksen kun kyllästyi siihen.

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä lähtisi treffeille naisen kanssa, joka ehdottaisi maksavansa ravintolassa.

Tuon loukkaus miehisyyttä kohtaan. 

122/131 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.

Nyt se aloituksessani jälkimmäisenä mainittu mies vastasi reilu 1vrk lähettämäni viestin jälkeen, että ehdottamani kaksi keskitason (ja keskihintaista) ravintolaa ei hänelle käy. Ilmeisesti hän haluaisi johonkin fiinimpään paikkaan nyt kun nainen on luvannut tarjota. Stalkkasin tämän tyypin, kun hänen etunimensä on aika harvinainen, ja paljastui, että hän on aiemmin ollut Vasemmistoliiton kuntavaaliehdokas!🤣 

Taisin siis väistää luodin. Kun mun kokemuksen mukaan nuo vasemmistolaiset ovat aina toisten taskuilla. Jos olisin tarjonnut hänelle ensitreffeillä, niin tuskin hän olisi koskaan tarjonnut minulle mitään vastavuoroisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että olet miesten matcheissa vasta joku C- tai D-suunnitelma jos ei muuta löydy. Ja koska he eivät tunne sinua, se johtunee ulkonäöstäsi. En tiedä kannattaa sinun jahdata niitä kaikkein suosituimpia miehiä, koska olet siinä aika heikossa asemassa.

Vierailija
124/131 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ehdota aikaa ja paikkaa, vaan odota, että mies ehdottaa. Ja kannattaa panostaa ulkonäön kohentamiseen, kun olet aiemminkin valitellut, ettei miesten kanssa juttu etene mihinkään. Ulkonäkö on ykkösjuttu miehille. Naisen tylsä luonnekin annetaan anteeksi, jos vain on tarpeeksi kuuma.

Oon eri mutta samoja kokemuksia. Miten ulkonäköä parannetaan?

Laihduta. Painoindeksin olisi hyvä olla max. 21, mutta jos olet ylipainoinen, tähtää nyt aluksi edes normaalipainoon.

Käy salilla tai harrasta jotain muuta liikuntaa, se muokkaa kehoa.

Kasvata pitkät hiukset, mieluiten puoleenselkään tai ainakin solisluihin asti.

Älä värjää hiuksia räikeillä värillä tai kotona purkkivärillä, vaan käy kampaajalla raidoittamassa hiukset tai kasv

😳

Jumankekka teitä naisia!

Assi

Vierailija
125/131 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ap vielä kommentoi:

Kirjoitin aiemmin, etten koskaan ole itse perunut treffikutsua se jälkeen kun olen sen esittänyt, mutta muistinkin, että olen näin tehnyt kahdesti:

Molemmilla kerroilla kutsuin miehen illallistreffeillä ravintolaan. Toinen mies vastasi, että hän ei koskaan sovi treffejä julkiselle paikalle vaan ainoastaan kotiinsa. Toinen mies taasen vastasi, että hän ei halua ensitreffeillä ravintolaan syömään vaan hänelle käy kävelytreffit ja sen jälkeen kahvittelu hänen asunnossaan .

No mä en ikinä tapaa tuntemattomia miehiä heidän kotonaan ja ehkä en ole samanhenkinen sellaisen tyypin kanssa, jonka mielestä kävelytreffit on romanttinen ajatus 

Tässähän miehet halusivat vaihtaa esittämiäsi treffejä muunlaiseen. Et sinä itseasiassa mitään perunut vaan miehet eivät halunneet tavata ravintolassa (vaikka lupasit maksaa). Miehethän siis tyssäsivät oikeadtaan ne  treffit/ravintolan, julkisen paikan. Siihen oli syynsä. Joko eivät oikeasti halunneet kanssasi tavintolaan, syystä jota emme täällä tiedä, joko olivat jotenkin epäsosiaalisia tai varattuja, oletettavinta on, että halusivat vain seksiä, ei mitään vakavaa. Siksi tapaaminen ei-julkisesti ja miehen kotona. Miehet siis eivät halunneet kanssasi treffeille muuten kuin omilla ehdoillaan tai esittämällä muutoksen siten, että et niihin suostuisi.

Älä ehdota itse liian innokkaasti jotain paikkaa/paikkoja ja älä sano, että maksat miehen ruokailun. On jotenkin tahditonta/outoa/ihan vaan jotain joka tuntuu epäluuloa herättävältä sanoa se tuossa vaiheessa. 

126/131 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka oli Turn off kun kirjoitin miehelle, että voin tarjota hänelle ravintolassa?

Ap

127/131 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
128/131 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs yrität suosittuja miehiä 🤣🤭

Vierailija
129/131 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet ollut sinkkuna useamman vuoden , nyt elät uusperheessä missä ongelmia ja ravaat tinder treffeillä ? 

Vierailija
130/131 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yrität kontrolloida treffejä noin kovasti? Tämän takia miehet eivät halua nähdä sinua

Vierailija
131/131 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommosia ne miehet on tinderissä. Puhuvat ja kirjoittavat  ihan muuta mitä ovat. Olkoot poliittinen kanta mikä tahansa tai vaikkei sitä olisi ollenkaan.