Tinderissä mies pyysi treffeille, sitten lakkasi vastaamasta viesteihini
Onko muillakin käynyt samoin:
Liityin Tinderiin puolen vuoden tauon jälkeen viisi päivää sitten eli tiistaina. Matchasin miehen kanssa, joka asuu 130km päässä minun paikkakunnaltani. Hän kertoi, että on tulossa lauantaina työkeikalle paikkakunnalleni, että haluaisiko tavata silloin ja käydä ravintolassa syömässä. Sovittiin siis treffit lauantaille ja oli puhetta, että hänelle käy tapaaminen iltapäivällä/illalla. Sitten torstaina päivällä kysyin, että sopiiko hänelle ravintola X? Tähän hän ei vastannut enää mitään, vaikka varmasti hän oli sen huomannut, koska huomasin, että etäisyys kilometrit muuttuivat, joten hän siis oli käyttänyt sovellusta. Sitten lauantaina aamulla lähetin hänelle viestin: "Veikö kissa kielesi?😉", ja kun klo 12 mennessä hän ei ollut vastannut, tein johtopäätökseni ja poistin matchin. Veikkaukseni on, että hän samaan aikaan viritteli treffejä jonkun mielenkiintoisemman naisen kanssa eikä siksi vastannut viesteihini.
No, semmoista se on noiden suosittujen miesten kanssa.
Sitten olen myös matchannyt toisen kivan miehen kanssa ja hän itse pyysi minua treffeille ja kun nyt olen ehdottanut ajankohtaa ja paikkaa, niin hän ei enää vastaakaan viesteihini. Ja mä siis itse kirjoitin hänelle, että mä voin tarjota (ravintolassa), joten rahasta se ei ole kiinni eikä varmaan muutenkaan pitäisi olla, kun kyse on ihan yliopistokoulutetusta ja keskituloisesta henkilöstä. Varmaan taas joku kiinnostavampi nainen tullut vastaan.
Ja pari kertaa aiemmin myös käynyt samoin, että olin sopimassa treffejä miehen kanssa, jonka kanssa kiinnostus vaikutti olevan molemminpuolista, kunnes mies yhtäkkiä poisti matchin kun ehdotin aikaa ja paikkaa treffeille. Sitten kuitenkin vuoden kuluttua ne miehet lähetti minulle uudestaan tykkäyksen ja toinen heistä väitti, ettei muista meidän viestitelleen aiemminkin. Ja toinen sanoi, että hän silloin poisti koko sovelluksen kun kyllästyi siihen.
Kommentit (131)
Christiiina kirjoitti:
Kerran olin sopinut treffit illallisravintolassa arki-iltana miehen kanssa, joka kertoi käyvänsä kerran kuussa työmatkalla kotipaikkakunnallani. Olin työpäivän jälkeen pessyt ja laittanut tukkani kuntoon ja laittanut täyden meikin, kunnes 1,5h ennen sovittuja treffejä mies lähetti viestin, että hänen pitääkin mennä työkaverin läksiäisiin ja hän vasta nyt sai tietää niistä. Sen jälkeen miehestä ei kuulunut mitään ja kun kysyin parin viikon päästä milloin hän tulee uudelleen työmatkalle, poisti hän matchin.
Kaikille näille tapahtumille yhteistä olet sinä. Miksi siis toistat samaa kaavaa uudelleen ja uudelleen?
Ghostaus on nykyään todella yleistä (naiset sitä tekee enemmän, mutta tämä vaan johtaa siihen että miehetkin kokee että on ok tehdä niin). Mun mielestä ei ole mikään ongelma jos nainen ehdottaa treffejä tai että haluaisi tuonne ravintolaan. Enkä kyllä tiputtaisi pois jos sanoisi tarjoavansa, vastaisin että maksetaan omat.
Oon samaa mieltä että voi olla ulkonäöstä kyse, joku innokkaampi ehdottelu on aika pieni virhe niillekin jotka siitä ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa: 1) Et oikeasti ole niin upea, kuin mitä kuvittelet 2) Tavoittelemasi miehet ovat niin korkealla tasolla, että he pystyvät ghostailemaan jopa erittäin kauniita naisia"
1) En kuvittele olevani upea. Kerroin vaan faktat
2) Olen saanut pakkeja ihan kaikenlaisilta miehiltä, myös ylipainoisilta, kaljuilta ja työttömiltä
Jos saat kaljuiltakin miehiltä pakkeja, niin sitten en tiedä, mikä sinussa on vialla.
En tiedä itsekään.
Miksi tavoittelet säälistä kaljuja ja työttömiä? Etkö koe olevasi riittävän hyvä miehelle, jolla on hiukset ja hyvä tulotaso?
Koska he
Ajattelitko jossain vaiheessa kuitenkin kertoa kaljulle, että olisit halunnut oikeasti miehen, jolla on hiukset, mutta tasosi ei riittänyt parempaan?
En laita tykkäyksiä miehille, jotka eivät miellytä silmääni. Hiusten tuuheus ei ole erityisen tärkeä ominaisuus miehessä.
Voi vettu mitä tuubaa. Nainen saa kerran rukkaset ja kamala trauma seuraa. Miehelle arkielämää jatkuvasti, jopa komeille ja yleisesti suosituille.
Vierailija kirjoitti:
Voi vettu mitä tuubaa. Nainen saa kerran rukkaset ja kamala trauma seuraa. Miehelle arkielämää jatkuvasti, jopa komeille ja yleisesti suosituille.
Yleisesti suositut miehet eivät tarvitse Tinderiä yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Voi vettu mitä tuubaa. Nainen saa kerran rukkaset ja kamala trauma seuraa.
Ei ole kyse vaan yksittäiskerrast.
Mä olin aiemmin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Tosin noista pakeista joku viisi oli molemminpuolisia.
Eli olen oikeastaan jo tottunut pakkeihin. Ihmetyttää vaan, että jos on jo sovittu treffeistä niin mikä saa ihmisen perumaan ne? Miksi se tyyppi edes alunperin ehdotti treffejä jos ei sitten kuitenkaan halua tavata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka puhui mitään tarvitsemisesta?
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin aiemmin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle. Tosin noista pakeista joku viisi oli molemminpuolisia.
Eli olen oikeastaan jo tottunut pakkeihin. Ihmetyttää vaan, että jos on jo sovittu treffeistä niin mikä saa ihmisen perumaan ne? Miksi se tyyppi edes alunperin ehdotti treffejä jos ei sitten kuitenkaan halua tavata?
Siis pakit treffien jälkeen? Eivät vain tykänneet sinusta siinä tapauksessa. En toki ymmärrä treffien ehdottamista, jos ei johda mihinkään.
Normaalien ihmisten ei tarvitse roikkua vuosikausia esim. Tinderissä. Normaalit ihmiset pariutuvat hyvin äkkiä, koska heillä on asiat hyvin. On normaali tulotaso, on hyvät käytöstavat, ovat sosiaalisesti taitavia.
Sitten on näitä toisenlaisia ihmisiä, jotka oikeasti ihmettelevät,että mikseivät löydä kumppania, vaikka se syy löytyisi ihan vaan ymmärtämällä, että miten voisi itseään kehittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse laihduttaa. Näillä miehillä oli kiikarissa jotain heitä enemmän kiinnostavaa. Tee omaa juttuasi ja nauti elämästä, sinulle sopiva ihminen kyllä pitää kiinni suunnitelmista.
Kyseinen nimimerkki on kirjoitellut palstalle jo vuosia ja kertonut usein epäonnisesta treffielämästään. Hänellä ei ole menekkiä miesten parissa. "Ole oma itsesi, kyllä sinä kelpaat juuri tuollaisena sille oikealle" -klisee ei ikävä kyllä auta ihmisiä, joilla selvästi on ongelmia herättää kiinnostusta muissa.
Minä olen toinen epäonninen siitäkin huolimatta, että olen tehnyt kaiken voitavan ulkonäön eteen. Painoindeksi alle 20, kapea vyötärö ja treenatut pakarat, vyötärömittaiset paksut hiukset, hyvä iho, käytän mekkoja ja luonnollisen näköistä meikkiä.
Jos laittaisit kuvan niin voisin kertoa heti mikä on vikana. Joku aivan ilmeinen on jos näin käy kerta toisensa jälkeen.
En jaksa lukea koko ketjua, mutta ymmärsinkö oikein, että nainen ilmoittaa miehelle, että on valmis maksamaan ravintolalaskun. Minkä ihmeen takia. Tuohan on niin toisen aliarviomista, epäilee toisen maksukykyä. Jos olisin mies ja tuntematon nainen ehdottaisi vastaavaa en edes vaivautuisi vastaamaan mitään. En kyllä naisena naisellekaan. Moukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka puhui mitään tarvitsemisesta?
Mies tarvitsee pillua ja omaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävelytreffit ja kahvideitit ovat juuri niitä treffejä, joiden eteen miehen ei tarvitse nähdä mitään vaivaa. Pahimmassa tapauksessa nainen suunnittelee nämäkin ja johtaa treffeillä keskustelua. Jos tämä on se, mitä naisena haluat myös tulevalta parisuhteelta, niin anna mennä.
Tästä olen kyllä täysin eri mieltä. Miksi käytännössä täysin tuntemattoman ihmisen kanssa pitäisi ensimmäisen deitin olla jotenkin uskomattoman järisyttävä kokemus ja ainutlaatuinen tapahtuma? Ennemmin nopeahkolla aikataululla lyhyt ja kevyt "pikatapaaminen", jotta voidaan molemmat todetta onko livenä enää mitään yhteistä ja onko toinen edes kuviensa mukainen ihminen. Sitten tämän jälkeen (jos on kivaa) vasta ne oikeat treffit, jossa voidaan lähteä vaikka kuumailmapallolennolle, tai mitä nyt satunkin keksimään.
Älkää hyvät ihmiset tehkö tästä mitään vaikeaa, vaan menkää rohkeasti tapaamaan kiinnostavaa ihmistä ns. matalalla kynnyksellä. :)
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, mutta ymmärsinkö oikein, että nainen ilmoittaa miehelle, että on valmis maksamaan ravintolalaskun. Minkä ihmeen takia. Tuohan on niin toisen aliarviomista, epäilee toisen maksukykyä.
Mä ehdotin, että voin tarjota miehelle, koska kuulemma se on KOHTELIASTA ja haluan tehdä mieheen VAIKUTUKSEN. Voihan tästä tarjouksesta kieltäytyäkin, jos siltä tuntuu. Tämäkin mies oletettavasti ammattinsa takia tienaa enemmän kuin minä, joten en todellakaan epäile, etteikö hänellä olisi maksukykyä, mutta voihan hän olla saita.
Kerrankin kun olin erästä miestä tapaillut joku 5-6 kertaa, käytiin sitten lounaalla eräässä ravintolassa ja minä tarjosin hänelle. Sitten kun kuukauden kuluttua mentiin seuraavan kerran toiseen ravintolaan lounaalle, ei mies vuorostaan tarjonnut...
Ap
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sopi päällekkäiset treffit mielenkiintoisemman naisen kanssa.
Se on sen treffejä ehdottaneen tehtävä ehdottaa aikaa ja paikkaa. Sinä voit kysyä missä ja milloin. Älä tarjoudu maksamaan, siitä tulee epätoivoinen vaikutelma.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, mutta ymmärsinkö oikein, että nainen ilmoittaa miehelle, että on valmis maksamaan ravintolalaskun. Minkä ihmeen takia. Tuohan on niin toisen aliarviomista, epäilee toisen maksukykyä.
Mä ehdotin, että voin tarjota miehelle, koska kuulemma se on KOHTELIASTA ja haluan tehdä mieheen VAIKUTUKSEN. Voihan tästä tarjouksesta kieltäytyäkin, jos siltä tuntuu. Tämäkin mies oletettavasti ammattinsa takia tienaa enemmän kuin minä, joten en todellakaan epäile, etteikö hänellä olisi maksukykyä, mutta voihan hän olla saita.
Kerrankin kun olin erästä miestä tapaillut joku 5-6 kertaa, käytiin sitten lounaalla eräässä ravintolassa ja minä tarjosin hänelle. Sitten kun kuukauden kuluttua mentiin seuraavan kerran toiseen ravintolaan lounaalle, ei mies vuorostaan tarjonnut...
Ap
Jankuti jankuti. Sä ja sun ravintolatreffit. Sori, mutta kyllä tästä sun kirjoittelusta näkee, miksi olet sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap taidat yrittää liikaa. Anna miehen viedä alussa, tai muuten käy juuri noin: saat korkeintaan puolivaloilla mukana olevia miehiä. Sellaiset sitten juuri ghostailevat, tai homma loppuu muuten kuin kananlento. Älä yritä "tehdä vaikutusta" vaan ole oma itsesi. Älä lataa liikaa ensimmäisiin treffeihin, esimerkiksi ravintolatreffit ovat too much ja voivat muuttua ahdistaviksikin kun tilanteesta ei pääse nopeasti pois. Kävelytreffit ovat ok, tai korkeintaan kahvila. Sielläkin molemmat maksaa omansa.
Kävelytreffit ja kahvideitit ovat juuri niitä treffejä, joiden eteen miehen ei tarvitse nähdä mitään vaivaa. Pahimmassa tapauksessa nainen suunnittelee nämäkin ja johtaa treffeillä keskustelua. Jos tämä on se, mitä naisena haluat myös tulevalta parisuhteelta, niin anna mennä.
Höpsis. Niihin ei kummankaan tarv
Kerrotko miten naisen ei tarvitse "panostaa" kävelytreffeihin? Minusta niihin pitää panostaa enemmän kuin esim ravintolakäyntiin; pitää olla säänkestävät mutta kivan näköiset vaatteet, kengät jolla voi kävellä ja jotka saa kastua mutta jotka ei silti ole rumat, ei pääse tarvittaessa vessaan joten pitää suunnitella tarkkaan mitä ja milloin syö ja juo ennen treffejä, ja joka tapauksessa pitää laittaa hiukset (säänkestävästi!!) ja meikata. On PALJON helpompaa tavata sisätiloissa.
Vierailija kirjoitti:
1. Älä ehdota miehelle että sinä voit maksaa
2. Ghostaus on yleistä nykyään sukupuolesta riippumatta
3. Ehdotit ehkä paikkaa mihin mies ei halua tai hän sai jotenkin viesteistäsi sinusta sellaisen kuvan ettei haluakaan enää tavata.
4. Taidat olla aika hätäinen/kärsimätön. Se voi antaa miehelle sellaisen mielikuvan että olet neuroottinen ja sellaisia naisia miehet eivät kestä
Melkein aina naisessa syy?
Ajattelitko jossain vaiheessa kuitenkin kertoa kaljulle, että olisit halunnut oikeasti miehen, jolla on hiukset, mutta tasosi ei riittänyt parempaan?