Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka väitätte ettei parisuhdemarkkinoilla ole tasoja

Vierailija
24.02.2024 |

Puhutte kyllä viiden tähden hevonpaskaa, vaikka mitä muuta yrittäisitte väittää. Vai miksi käytännössä koskaan lääkäri ja kaupankassamyyjä eivät ole parisuhteessa? Tai miksi hyvännäköinen ja timmikroppainen ei seurustele tupakoivan läskin kanssa?

Kertokaa toki.

Kommentit (644)

Vierailija
201/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katsot tätä nyt miesnäkökulmasta. Miehethän on kiinnostuneita jopa naisten näköisistä nukeista. Ei se toimi naisilla ihan silleen. Naiselle seksi on älypeli. Tyhmä mies on sängyssä huonompi kuin omat kädet."

Ei, vaan katson ihmisen näkökulmasta. Jos laitetaan pöydälle nuoremman Johnny Deppin kuva, ja minun kuvani siihen rinnalle, niin yhdenkään naisen ei tarvitsisi empiä millisekuntia kauempaa, kumman valitsisi sänkykumppaniksi.

Vierailija
202/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan aluksi täytyy puhkaista sun kupla ja todeta, että olen mies ja vieläpä hetero sellainen, joten ei todellakaan kilpailla samoista miehistä. Taidetaan siis olla voittajia molemmat.

En tiedä huomasitko sitä itse, mutta sinähän tuossa omassa tekstissäni vain alleviivasit mun pointtia; olit valinnut sen KOMEAN miehen, koska hänen ulkonäkönsä ilmeisesti vetosi sinuun alussa. Vasta pidemmän ajan kuluessa ne luonteen ikävät piirteet tulivat esiin ja se aiheutti eron. Nyt sitten vain etsimään sitä KOMEAA miestä, joka olisi aidosti samat arvot sinun kanssa jakava tapaus. Onnea etsintään! Tasoteoria todisti taas vahvuutensa ;)

Mitä ihmettä selität? Tapasin tuon treenatun keskustelupalstalla, eikä hänellä edes ollut kuvaa :D Ihastuin hänen viesteihinsä, siis sanomaan. Ikävää vaan, että hän esitti roolia siellä.

No silti teillä on tuon miehen kanssa samat ajatukset ja se on aika alhainen taso, jossa ihmisinä olette. Kasvunne on täysin kesken.

Kirjoitin: Kaikki ne "syvälliset" ajatukset, joihin hänessä alussa ihastuin olivat ulkoa opeteltuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ei, vaan katson ihmisen näkökulmasta. Jos laitetaan pöydälle nuoremman Johnny Deppin kuva, ja minun kuvani siihen rinnalle, niin yhdenkään naisen ei tarvitsisi empiä millisekuntia kauempaa, kumman valitsisi sänkykumppaniksi.

Ihmisen näkökulmasta ymmärtäisit, että naiselle turvallisempi pano on se, jolla on pienempi rikosrekisteri. Depp ja Amber = huonosti meni. Sinullahan voi olla pienempi tai suurempi rekisteri.

Vierailija
204/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Katsot tätä nyt miesnäkökulmasta. Miehethän on kiinnostuneita jopa naisten näköisistä nukeista. Ei se toimi naisilla ihan silleen. Naiselle seksi on älypeli. Tyhmä mies on sängyssä huonompi kuin omat kädet."

Ei, vaan katson ihmisen näkökulmasta. Jos laitetaan pöydälle nuoremman Johnny Deppin kuva, ja minun kuvani siihen rinnalle, niin yhdenkään naisen ei tarvitsisi empiä millisekuntia kauempaa, kumman valitsisi sänkykumppaniksi.

Naiset ei valitse kuvan perusteella kuten miehet. Depp pääsisi kyllä treffeille, mutta siellä pitäisi olla vähintään normaaliälyinen ja edes vähän hauska, että se etenisi siitä seksiin jossain vaiheessa. Sinä olet niin tollo, että vaikka pääsisit ulkonäön perusteella treffeille, niin ei se mihinkään johtaisi, joten turhaan suret.

Vierailija
205/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se pointti on, että tasoja ei ole, koska samat asiat nostaa ja laskee "tasoa" eri ihmisten silmissä. Esim. sama harrastus kumppanilla nostaa yleensä sitä tasoa. Samoin omaa heijastava ajatusmaailma. 

Vierailija
206/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ei, vaan katson ihmisen näkökulmasta. Jos laitetaan pöydälle nuoremman Johnny Deppin kuva, ja minun kuvani siihen rinnalle, niin yhdenkään naisen ei tarvitsisi empiä millisekuntia kauempaa, kumman valitsisi sänkykumppaniksi.

Ihmisen näkökulmasta ymmärtäisit, että naiselle turvallisempi pano on se, jolla on pienempi rikosrekisteri. Depp ja Amber = huonosti meni. Sinullahan voi olla pienempi tai suurempi rekisteri.

Depp voitti sen oikeusjutun. Ei hänelle siitä mitään rikosrekisteriä tullut.

Vierailija
207/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei valitse kuvan perusteella kuten miehet. Depp pääsisi kyllä treffeille, mutta siellä pitäisi olla vähintään normaaliälyinen ja edes vähän hauska, että se etenisi siitä seksiin jossain vaiheessa. Sinä olet niin tollo, että vaikka pääsisit ulkonäön perusteella treffeille, niin ei se mihinkään johtaisi, joten turhaan suret.

Tuo on kyllä yksi suuri meemi, etteivät naiset esim. deittisovelluksissa valitse kuvien perusteella. Vai miksi täälläkin on vähäväliä valitusta siitä, miten halut tappavia ja mielikuvituksettomia ne ainaiset sali/kalastus/patikointikuvat miehillä ovat ja toisissa ketjuissa sanotaan, että pari kolme hyvää, mielellään ammattikuvaajan ottamaa kuvaa riittää?

Vierailija
208/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä naiset sitten tekevät Tinderissä?

Vierailija
209/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se oleellinen sukupuoliero. Naiset katsoo ulkonäköä esivalintana, jonka voi myös luonteella joskus kompensoida. Ulkonäkö ei yksistään riitä naisten enemmistölle edes yhden illan jutun valintaan, vaan pitää nähdä sen miehen tunneäly (vähintään kyky ottaa toinen huomioon) myös.

Naisettomilla miehillä nimenomaan tämä sosiaalinen puoli sakkaa.

Vierailija
210/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai ihmiset pariutuvat eniten samantyyppisten ihmisten kanssa mitä itse on. Se ei kuitenkaan tarkoita että olisi jotain ylempiä ja alempia tasoja, tai ihmisiä jotka olisivat automaattisesti jokaisen mielestä kiinnostavia. 

Jos löytää itselle sopivan kumppanin, totta kai hänen taso on 10. Jollekin muulle tuo sama tyyppi olisi 3. Ymmärrätkö nyt?

Tämä. Sitä on myös tutkittu että samantyyppisten parien parisuhde on onnellinen ja jatkuu usein koko elämän. Ei siinä sen kummempaa ole sehän on ihan järkeen käypää että tuolla reseptillä onnistuu. Jos pari on hyvin eritasoinen sekä henkisesti että fyysisesti niin kyllä se ajan kanssa viimeistään alkaa rassaamaan.

Puheet ylemmästä ja alemmasta tasoista on lähtöisin miehiltä. Heillä on tutkitusti halu pariutua ylöspäin eli saada itseään kauniimpi puoliso. Sitä sitten päätä seinään hakattua riittävän kauan saattaa lopulta päätyä sen omantasoisen viereen josta tuleekin onnellinen loppu.

Monet vanhemmat miehet hakee nuorta naista ja jos oma ikä huitelee jo yli 50 niin ei siinä enää kauan mene kun sänkyhommat lopahtaa kokonaan ja vaikka aluksi se nainenkin olisi ollut onnellinen alkaa se pikkuhiljaa rassaamaan kun ei siellä sänkyssä muuta kuin nukutaan. Sitten tulee lopulta ero.

Eli summa summarum kun molemmat ovat sekä suunnilleen saman ikäisiä että samalla aaltopituudella älykkyydessä jotta yhteiset keskustelut ovat innostavia ja mielenkiintoisia sekä että molemmat viehättyvät toistensa ulkonäöstä ja elämänarvotkin ovat samat tarvitaan kaikki osaset jotta parisuhde on onnellinen ja kestää pitkään.

Vierailija
211/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahaha nyt oli hyvä, orginelli ja todenmukainen aloitus.

T. Myyjä joka on kirurgin kanssa onnellisesti naimissa.

Vierailija
212/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei valitse kuvan perusteella kuten miehet. Depp pääsisi kyllä treffeille, mutta siellä pitäisi olla vähintään normaaliälyinen ja edes vähän hauska, että se etenisi siitä seksiin jossain vaiheessa. Sinä olet niin tollo, että vaikka pääsisit ulkonäön perusteella treffeille, niin ei se mihinkään johtaisi, joten turhaan su

Suurin osa naisista ei ole tinderissä, koska kuvat ei herätä mielenkiintoa samalla tavalla kuin ihmiset livenä. Negatiivisia tunteita herättävät helpommin.

Vierailija
213/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on henkisesti sairas ja elää sairaan mielensä sisäisessä helvetissä.

Jokainen tunne-elämältään terve tietää,että ihmisiä eivät vedä yhteen "tasot" vaan kiintymys, halu, rakkaus.

Vierailija
214/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A) et varmasti ole

B) Sinulla on korkeampi koulutus, mutta et ole saanut koulutustasi vastaavaa työtä

C) ukkosi on sysiruma

D) ukkosi on narsissi

Vierailija
215/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) et varmasti ole

B) Sinulla on korkeampi koulutus, mutta et ole saanut koulutustasi vastaavaa työtä

C) ukkosi on sysiruma

D) ukkosi on narsissi

E) Maksat omat kulusi ja elätte kahta elintasoa

Vierailija
216/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Depp voitti sen oikeusjutun. Ei hänelle siitä mitään rikosrekisteriä tullut.

Eipähän se poista sitä miten nauhalla käyttäytyi.

Vierailija
217/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt ja tasoita ittes, paskiainen. 

Yhdenkään miehen kanssa ei ole tasoja mittailtu. On juteltu, harrastettu, tutustuttu toisiimme. 

Jotkut olivat matalammin koulutettuja kuin minä, joku oli opiskellut pitemmälle, mutta yksikään ei ollut tuollainen omassa sonnassaan muhiva sairasmielinen, naisia vihaava  paska.

Vierailija
218/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on arvotasot. Arvojen todellakin pitää olla samalla tasolla. Naamataululla tai kropalla ei ole niin väliä.

Miten kerrot olevasi ulkonäöllisesti alempaa kastia kertomatta sitä kuitenkaan suoraan. Copium.

Totta kai kaunis nainen haluaa saman arvomaailman omaavan miehen kumppanikseen, MUTTA samalla sen miehen pitää olla myös samaa tasoa ulkonäöllisesti. Ei tää niin vaikeeta voi olla ymmärtää.

Eli olet ruma mies, joka kiukuttelee, kun ei saa kaunista naista.

Väärin. Olen komea mies joka saa kauniita naisia. Ei minulla ole mitään syytä ulista omaa tilannettani, ihan päinvastoin.

Vierailija
219/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei valitse kuvan perusteella kuten miehet. Depp pääsisi kyllä treffeille, mutta siellä pitäisi olla vähintään normaaliälyinen ja edes vähän hauska, että se etenisi siitä seksiin jossain vaiheessa. Sinä olet niin tollo, että vaikka pääsisit ulkonäön perusteella treffeille, niin ei se mihinkään johtaisi, joten turhaan su

Valitsevathan. Koska ulkonäön perusteella pääsee näyttämään sitä sosiaalista osaamistaan.

Vierailija
220/644 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan niin ole kerrottu hiusrajamiehen pakkomielteitä ennen kuin hiusrajamies itse saapuu keskusteluun. Jos itsellä on ÄO jossain 90-100 välillä, voi olla vaikea hahmottaa että kaikkien mielestä ulkonäkö, olipa se mikä tahansa, ei yksistään tee kenestäkään kiinnostavaa tai että muut ominaisuudet voivat tehdä vähemmän filmaattisesta henkilöstä kiinnostavamman kuin se sinun täydellinen mies.

Itse tunsin aikoinaan erään miehen, joka oli valittu Suomen vuoden mieheksi. Tyhmä kuin saapas. Suunnilleen tuon kuvailemasi näköinen. Nauroi väärissä kohdissa omituista hohotusnaurua ja oli aina pihalla kuin lumiukko. Hengaili itseään kymmenen vuotta nuorempien kanssa, kun ei ehkä aikuisten jutuissa pysynyt oikein perillä. En viitsi nimeltä mainita.

Mutta silti tämä komea "vuoden mies" olisi saanut tinderistä matcheja kauniilta naisilta pelkällä ulkonäöllään. Se on sitten eri asia, että olisiko niistä matcheista tullut mitään sen kummempaa. Ilmeisesti ei tuon sun kuvauksen perusteella. Eli kyllä sillä ulkonäöllä vain on merkitystä ensivaikutelman tekemisessä. Tämä on tasoteoriaa.