Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***3-kuumeilijat*** viikko 3

15.01.2007 |

Täällä tiputtiin ja korkeelta eli täti tuli heti aamulla herätessä kylään :( Nyt on niin paha mieli ja itkettää ettei jaksa aatella edes tätä seuraavaa kiertoo. Alkaa venyä tää yritys sen verran et mun hermot ei veny samassa tahdissa enää...ja mäkin ku luulin et viides kierto toden sanoo kuten kolmessa edellisessä raskaudessa. Täti löytää tänne aina kierron 27 tai 28 päivä eli tasanen on kierto kyl. Pari kiertoo sit ei vaan ollu ehkä ovista eli ovuloinkohan ollenkaan? Oli mul tosin se kemiallinen raskaus kolme/neljä kiertoo sit. Mä siis jatkan hengailua tääl edelleen ja kotiloihin pääsy taitaa olla ylivoimasta tälle naiselle :( Että voiki masentaa!!!

Tarald yk6 kp1/28 (kuulostaa masentavalta)

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi Shani@ ja Tarald: (( Keräilkää voimia ja tsemppiä muutama päivä, kyllä se siitä taas....Ihmeesti sitä jaksaa kuitenkin tsempata kohti uutta kiertoa, vaikka välillä tekisi mieli luovuttaa koko homma!

Tsirppana; pää pystyyn!!! Voihan olla, että olette pupuilleet juuri tuolloin H.hetkellä..eihän se tarvitse kuin sen yhden oikean osuman: ))Tuskin te nyt ihan pupuilematta olette koko kiertoa olleet: ))

Joku voisi nyt tulla kertomaan uusia kotiloihin junalipun saaneita: ) Piristäisi kummasti meitä muita, jotka ryvemme alhallaa jossakin: ) Ainakin äiti1972, mami0203 ja taisi olla oikku69:kin...hopi hopi, joku nyt: )

ON; selkää särkee ihan älyttömästi!!!Nimenomaan ristiselkää....varmaan noidannuoli kuitenkin tulossa; ) Vatsaa nippailee edelleen vasemmalta.....olisikohan vatsatautia; ) ja nännit herkkänä...siihen syynä varmaan huuhteluaine jota jäänyt vaatteisiin; )

Illalla oli varmaan flunssa tulossa kun palelti niin vietävästi....*huokaus* Taas sitä alkaa keksiä itselleen kaikenmaailman teko-oireita.Voi kun osaisikin olla kiinnittämättä mitään huomiota asiaan.

Onneksi viikonloppuna satoi lunta 20cm, on vähän valoisampaa ja mielikin virkistyy: )

-Happy kp21/25-28 yk4 dpo 7 (en taas turhan tarkkaan tiedä missä mennään; ))

Vierailija
2/68 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pärähti uusi viikko käyntiin, toivottavasti tänkin viikon pino kasvaa hurjan suureksi! Todella kiva lukea kaikkien kirjoituksia!!! =)

Joku oli plussannut viime viikolla, olikos se Eowyn? No kuitenkin hurjan paljon onnea odotusaikaan!!! Ja jos oli muitakin Onnea heillekin!

Tarald, Shani@ (olikos muitakin tädin kohdanneita): Voimia ja jaksuja uuteen kiertoon!!! Nyt varmaan pännii kovasti, mutta kyllä se aurinko paistaa vielä teillekin kun pääsette pahimman yli muutamassa päivässä. Uutta ovista vaan bongailemaan kohta... =)

Happy: Sinulla alkoi piinaviikko! =) Nyt toivotaan että siirryt kotiloihin!!!! Millonkas meinaat testailla? Mulla on ollu kans ristiselkä tosi kipeä, tiedä häntä mistä johtunee...

On: Tosiaan ristiselkä on ollu aivan älyttömän kipee, jääsalvaa kulunu paljon. Alavatsaa nippaillu/pientä kipua pari päivää, välillä keskeltä ja välillä oikealta puolelta. Toivottavasti täti ei tee tuloaan! Jos tätiä ei näy viikonloppuna, aion tehdä testin. Mulla pari testiä polttelee kaapissa, kunhan malttais nyt vaan odotella tarpeeksi noita päiviä!

mp73, yk3, kp 24/n.30~

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tein sen hitsin tikun ohjeiden mukaisesti ja siihen tuli selkeä vaaleanpunainen viiva. Vaaleampi kuitenkin kuin se toinen.

En kuitenkaan ole aikaisemmin saanut läheskään yhtää hienoa viivaa.

Voiko se siitä tummeta?

Kunpa se olis ovis. Eilen illalla hommailtiin niin siittiöt olis siellä odottelemassa.

No täytyy katsella ja toivoa parasta.

Tsirppana

Vierailija
4/68 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tässä pyörähdän kakkos kierrokselle,

eilen aamulla täti tuli tännekkin kyläilemään.

Oli kyl niin vahvat oireet et olisin ollut raskaana, mut ei sitten.

Vähän masis olo, onneksi viikonloppuna satoi lunta, se vähän piristää kun koiran kanssa ulkoilee.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja paljon peiton pöllyttelyä ja tietysti niitä plussia =)

-oikku- yk2 kp2/34

Vierailija
5/68 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palailen taas nettipimennon (risteilyn, joka sujui mukavasti, Turun satamassa ei silloin vielä tulvinutkaan) ja viikonlopun jälkeen pinoon. Paljon olikin kirjoituksia kertynyt.

Eowyn: Onnea plussasta. Eiköhän apteekin oma vielä sen varmista.

Tätikin on saapunut vierailemaan monille. Jaksamista toivottelen ainakin Epu2:lle, oikku69:lle, Nezziellelle, Shani@lle ja erityisesti Taraldille, jolle olisin kaikesta sydämestäni toivonut onnistumista viidenteen yrityskiertoon.

Piinailijoitakin on taas useampi. Tsemppiä Happy, Adel11 ja mp73.

Tsirppana: toivottavasti ne ovistestit ei kokonaan sotkeneet tätä kiertoa. Onnistuminenkin on niin pienestä kiinni.

Luhtavilla: toivottavasti vapaalla oli mukavaa, kohtahan sullakin on taas ovis aika. Olishan se mukavaa jos ei tarvitsisi välillä palata töihin.

Eppu2 kyseli sunnittelusta. Mä halusin aina ennen alkuvuoden lapsia, etteivät olisi sitten koulussa niitä kaikkein nuorimpia (pojat syntyneet helmi- ja toukokuussa). Nyt tärkein päämäärä on, että toivottavasti tulevan vauvan laskettuaika olisi ennen kuopuksen 3-vuotis synttäreitä. Minimi äitiyspäiväraha on niin pieni ja olen kertonutkin, ettei minun työhönikannata palata vain pieneksi aikaa. Syysvauva olisi siitäkin mukava, että pienokainen olisi aika lähellä kolmea ikävuotta sitten kun hoitoon meno aikanaan koittaa syksyllä.

Omasta olosta en osaa oikein sanoa. Iseään kovasti kuulostelemalla saa tietysti loihdittua vaikka millaisia oireita. Kovasti on ainakin iltaisin palellut. Eilen illalla vääni vatsaa siihen malliin, että arvelin tädin jo olevan tulossa, mutta taisi lopulta ollakin vain ilmaa=b.

Jännittää, mutta ei auta kun odotella. Testaan viimeistään sunnuntaina, jos sinne saakka saa jännittää. Todennäköisesti loppuviikosta alkaa testi polttelemaan kaapissa, jos tätiä ei sitä ennen näy.

Äiti1972 yk2 kp28/~28

Vierailija
6/68 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Mami0203:lle kuuluu? (Toivottavasti en vain ole jättänyt huomaamatta.)

Äiti1972

Vierailija
7/68 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille pettyneille, yrittäkäähän saada ajatukset johonkin muuhun vahäksi aikaa ja sitten taas innolla uuteen yritykseen (tiedän kyllä ettei se aina ole niin helppoa).

Itselläni ollut vauva-asiat taka-alalle näin alkukierrossa. Olen keskittynyt hyvinvointiin, kevyempi ruokavalio on tuottanut tulosta eli viikossa lähti kilo, tosin tietty siinä on nestettä, joka aina aluksi lähtee kun jättää suolaset ja rasvaset pois. Olo on kuitenkin tosi kevyt ja hyvä, ja pupuilu maistuu mukavammalle, kun ei ole niin lässähtänyt olo! Tuli käytyä viime viikon lopulla soppailemassa ideaparkissa sekä hypistelemässä kaverin kuukauden ikäistä vauvelia -mukavaa! Voi kuinka ihanan pieni se kuukauden ikäinen oli, kyllä kovasti teki mieli samanlaista nyyttiä! Omaa täytynee vielä odotella, sillä seuraavaan ovikseenkin on vielä noin viikon verran. Se on MORO!

Luhtavilla yk2 kp 10/30

Vierailija
8/68 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Sinä se jaksat aina ihanasti muistaa henk.koht. meitä nimimerkkejä -tosi mukavaa! Sinulla se alkaakin olla jännät paikat, pidähän meidät ajan tasalla, jos alkaa oireita ilmaantumaan tai päätät kuitenkin testailla jo lähiaikoina. Täällä pidetään peukkuja pystyssä!!!! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Luhtavilla

Vierailija
9/68 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätettiin ukon kaa lopetaa tää väkipakolla yritys. Jos mieli tekee niin sit tekee, ja edetään sen mukaan, mut täs kierros nyt jätän kokonaan pois ton turhan hermoilun ja päivämäärien kyttäilyn... Joka kyllä tosiaan on varmasti helpommin sanottu kuin tehty. Tarkoituksena on vähentää stressiä. Outoa, oon itkenyt kuin pikkukakara tädin tuloa, hitto. Tuntuu et putosin korkeelta ja kovaa. mieli on järkkynyt jo niin pitkän tovin tän takia, et joku suunnanvaihdos pitää tehdä...

Mutta muille nyt tsemppiä kans ja ++ säteitä.

Shani@

Vierailija
10/68 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ikävää, masentavaa ja tuskaista tämä lapsen hanke/toivominen.

Itsekkin lähdin tähän hommaan luottavaisin mielin kun kaksi ensimmäistä lasta on tullut " vahingossa" lupia kyselemättä.

Niin tottakai ajattelin että kun lupa annetaan niin se sieltä heti tulee.

No nyt ei enään tunnukkaan siltä ja tajuaa että meillä on käynyt hiton moinen tuuri aikaisempien kanssa kun vauva ajtukseen on totuteltu vasta raskaus aikana.

Kaikille tädin yllättäneille voimia ja piinailijoille malttia.

Kyllä me jokainen päästään odotus puolelle joskus. Kun vaan yritetään jaksaa ja tsempata toisiamme. =)

Tsirppana yk3 / kp17 / 29-31

Vierailija
11/68 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kans kolmatta kuumeillaan. Kotona on jo neljän ja 2,5 vuotiaat. Ensimmäinen kierto vasta menossa, mutta ihmeellisiä oireita on tullut havaittua. pillerit jäi pois viikko ennen joulua ja väliviikon kärsin ihmeellisestä alamaha kivusta, joka tuntui lähinnä istumaan mennessä tai kävellessä...tänään on taas kamala väsymys päällä. Sunnuntai aamu tipautti minut maan pinnalle kun elin " väärää" viikkoa ja testasin...miinustahan se näytti...onkohan vielä toivoa...nyt kp 26

moonshine yk1 kp26/27-28

Vierailija
12/68 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eka yritys kerta km jälkeen. viimme viikolla oli ovis ja yritystä kovasti;). Nyt on jäljellä pientä nipistelyä munasarjojen kohdalla, mistä sit johtuneekin. Ensi viikon lopulla sit pitäis selvitä kuinka tässä kierrossa kävi. nyt kp 18/28.30

Tsemmpiä teille kaikille jotka vielä piinailette. ja pahoittelut niille joiden luona täti tuli vieläkin kyläilemään. ehkä sitten seuraavalla kierrolla on teidän vauvan vuoro. Jaksamista!!

Vierailija
13/68 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moonshine: Tervetuloa mukaan, tännehän sopii:)

Nyt iski muisti katko:/ Kuitenkin pahoittelut tätin saartamille!!

Onnea oviksen etsintään, ja jaksamista pupuiluun!

Pitkää pinnaa piinaviikkolaisille!

ON: Ei oo tätiä näkyny ainakaan vielä, mutta keskiviikko-perjantai on mulle sitten uusi piinaviikko, koska maaginen viikko tulee sillon täyteen:/ Koska aiemminkin on viikon myöhässä ollu, niin toivoa ei oikeestaan vielä oo.. Sitten ehkä kun testi näyttää plus, tai on täti kaks viikkoo myöhässä:D

Yritetään jaksaa, tämä on rankkaa aikaa..

mami 32/26-28

Vierailija
14/68 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ekaksi pahoittelut kaikille joilla täti on tullut vierailulle=(

Moonshine: Tervetuloa joukkoon!

Omat kuulumiset ei juuri ole muuttuneet, menkkoja edelleen odottelen. En ole edes päiviä viitsiny enää laskea. Eiköhän ne kohta neljääkymmentä lähesty:(. Oon jo toivoni menettänyt, oireet on sekavat ja taitaa olla kiertokin sekaisin kun näin venyy pitkäksi. Torstaina testasin negan enkä usko että plussaksi muuttuu.

Nezzie yk1 kp jotain

Vierailija
15/68 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni teille Tarald ja Shani@. Kyllä se siitä vielä iloks muuttuu, toivottavasti.

Olen myös itse yrittänyt ajatella ihan muita asioita. Hulluksihan sitä tulee jos koko aika ajatukset pyörii tässä asiassa. Olen ruvennut noudattamaan hieman terveellisempää ruokavaliota ja liikuntaakin olen lisännyt. En halua nostaa painoani enää kuin raskauden muodossa ja sillonkin vain sen mitä on tarpeellista.

Muutamilla muillakin näyttää olevan kuumeilun aika tässä lähiaikoina. Itse taidan ruveta uskomaan raskauteen vasta sitten jos selviän tämän kuun ilman tädin vierailua. Kierto oli viime kerralla niin kummallisen pitkä (34) etten oikein osaa sanoa mikä se nyt olisi. Normaalisti kyllä ollu lähempänä 28. Saapi nähdä kyllä sitä varmaan tulee tällä viikolla kehiteltyä itselleen oiretta jos jonkinlaista.

Adel11 yk 2, kp 24

Vierailija
16/68 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin nyt se testi antoi kaksi yhtä vahvaa viivaa.

Peli ei siis ollutkaan menetetty.

Enpä olisi osannut uskoa että mulla on ovis näin myöhään. Eikä mitään tuntemuksia että osaisin jatkossa itse tuntea sen.

Nyt vaan odotellaan et lapset saa päiväunille ja ryhdytään töihin.

Aika pitkä kierto taitaa tulla jos ei nyt tärppää.

Tulis jotakuinkin 32-33 pitkä kierto. Jos 14 päivää oviksesta.

Tsirppana yk3 / kp 18 / 29-31

Vierailija
17/68 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi olkoon Tsirppana OVISPLUSSASTA; ) tulihan se sieltä vihdoin ja viimein...Nyt sitten ahkerana peitoissa.Ihmeen myöhäänhän se tuli, parempi tietysti myöhään kuin ei milloinkaan: )

Moonshine; tervetuloa joukkoon kolmosten;) Aina on mukava saada uutta verta ryhmään.Ja sullahan alkaa olla jännittävät paikat käsillä, niin kauan on toivoa...jne.Tulehan ilmoittelemaan jos plussaat tai oireilet vahvasti: )

mp73; Molemmat siis piinaviikolla...iiiiiks, eiköhän oteta vierekkäiset paikat junassa kotiloihin: ) testata ajattelin aikaisintaan sunnuntaina, tunnetustihan olen hyvin malttamaton jos vain testejä kaapista löytyy: ) ja niitähän on...Mitenkäs selkäkipuilu??

Äiti1972; jokos ilmoittelet plussasta: )

ON; samoja " teko-oireita" kuin eilenkin...

-Happy kp22/25-28 yk4 dpo8

Vierailija
18/68 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa! On tuo elämä niin kiireistä muka olevinaan, että en ole ehtinyt tänne kirjoittelemaan. Lähes päivittäin olen kyllä käynyt pikapikaa teidän kuulumiset lukemassa.

Tarald, Shania ja oikku69: Pahoittelut täältäkin suunnalta :( Kyllä se olisi jo teidän vuoro hypätä sinne odotusjunaan eikä vaan täällä asemalla seisatella. Mutta tsemppiä seuraavaan kierrokseen!

Äiti1972 ja mami0203: Taas kottikärryllinen peukutuksia teille, että plussa tärähtäis!!!!!!! Ja 72oinakselle ensi viikkoon jo etukäteen kärryllinen peukutuksia...

ON: Alkukierrossa ja oviksen aikaan oli tosi tylsää tämä elo, mutta nythän tuo taas päivä paistaa risukasaankin. Tätiä odottelen ensi viikoksi viimeistään. Mä en ole tikutellut ovista, mutta tuntemuksieni mukaan se oli tässä kierrossa aika aikaiste, kp 10 tienoilla. Tältä pohjalta vois täti tulla jo viikonloppunakin, kai... Ei kyllä mitään oireita raskautumisesta ole, mutta ehtii ne tulla jos ovat tullakseen. Happy, mp73, adel11 ja moonshine, yhdessä jännäillään :) Tai ei kyllä ole yhtään jännäily olo, mistäköhän johtuu...?

Mukavia tuulia kaikille!

Tirrukka kp 23/~30, yk 2

Vierailija
19/68 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeeta... TAAS sataa vettä!!! Ja tuuleekin aikas kovasti! =( Mälsä talvi ollut.... Tuleekohan talvea tälle vuodelle ollenkaan??? Lumi kyllä piristi kummasti ja tuli käytyä jopa kävelylenkillä muutaman kerran kun oli niin kaunis ilma. Nyt taas ei huvita mikään. No kyllä se tästä!

Oikku69: Pahoittelut tädistä. Olihan se vasta eka kierto sulla, mutta kuitenkin aina sitä toivois heti raskautuvansa. No, jaksuja sulle ja oviksen odottelua! =)

Äiti1972: Jänskät päivät sulla menossa! Pidän peukkuja että saisit plussan jos ja kun testailet pian bd.

Luhtavilla: Oli varmasti ihanaa nähdä pikkuista! Minulla ei ole kuin 1,5v tyttö lähipiirissä ja hänkin on aivan ihana! (varsinkin kun on tyttö, itselläni siis 2poikaa) Pupuilu-intoa teille!

Shani@: Jaksamista ja voimia sinulle! Ei tämä helppoa ole kun vauvaa tekee älyttömästi mieli. Minä olen kans " hieman" höllännyt tätä vauva-asiaa, mutta kyllä se mielessä käy tuhat kertaa päivässä kuitenkin.

Tsirppana: Meilla ollut sama kuvio, että kaksi poikaa tuli " lupaa kysymättä" . Mutta minulla myös kolmas kierto meneillään.

Tervetuloa mukaan moonshine.

72oinas: bd peukutan sulle että tärppi käy sinun kohdallasi!

Mami0203: Milloinkas testailet? Vai testasitko jo (en muista =/) Onkos mitään oireita?

Nezzie: Sinuna tekisin testin uudelleen. Aina on toivoa niin kauan kun täti pysyy poissa. Jos sulla on vaan pidempi kierto nyt ja testi ei vielä näyttänyt toivottua tulosta.

Adel11: Piinailuja sinullekin ja plussatuulia teille!!!!

Tsirppana: Noniin, nyt sitten ahkerasti peittoja heiluttelemaan!!!! Tärppiä!!!!!

Happy: Joo varasin jo liput meille =)hih. Jänskättää jo kyllä hiukan kuinka käy! Piinailuja!!!!

Tirrukka: Jospa se on hyvä merkki ettei jänskätä!! bd sinullekin!!!

On: Selkä oli jo eilen parempi, mutta tein lumityöt ja on ollu taas aivan älyttömän kipee, jääsalvaa/panadolia menny. Alavatsaa edelleen nippaillu/pientä kipua, välillä keskeltä ja välillä oikealta puolelta. Oiskohan täti kuitenkin tulossa kylään =(

Mulla testit polttelee kaapissa, kunhan malttais nyt vaan odotella ainakin viikonloppuun.

Nyt alko sataan räntää taivaan täydeltä! Mukavampaa!

mp73, yk3, kp 25/n.30~

Vierailija
20/68 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomenna varmistellaan.

Mahtava tunne kun tietää että on oikeana päivänä tehny kaikkensa.

Nyt vaan sitten odotellaan kaksi viikkoa ja taitaa tulla tuskaiset kaksi viikkoa jännityksessä.

Nyt siskot hyvät jotka elävät piina viikkoa tulevat ilmoitelemaan positiivisia uutisia niin ne piristää ja antaa toivoa omalle kohdalle. =)

Paljon plussia kaikille ja intoa puuhiin peittojen alle.

Ja tervetuloa uudelle poppoon jäsenelle (pahoittelen kun nimimerkki ehti jo unohtua).

Nyt tässä kierrossa jos ei tärppää niin tipun korkealta ja kovaa. No ensi kuussa tietää sitten koska suunnilleen ovis voisi olla ja tikkujakin jäi vielä muutama ensi kuulle.

Tsirppana yk 3 / kp 18/29-31