***3-kuumeilijat*** viikko 3
Täällä tiputtiin ja korkeelta eli täti tuli heti aamulla herätessä kylään :( Nyt on niin paha mieli ja itkettää ettei jaksa aatella edes tätä seuraavaa kiertoo. Alkaa venyä tää yritys sen verran et mun hermot ei veny samassa tahdissa enää...ja mäkin ku luulin et viides kierto toden sanoo kuten kolmessa edellisessä raskaudessa. Täti löytää tänne aina kierron 27 tai 28 päivä eli tasanen on kierto kyl. Pari kiertoo sit ei vaan ollu ehkä ovista eli ovuloinkohan ollenkaan? Oli mul tosin se kemiallinen raskaus kolme/neljä kiertoo sit. Mä siis jatkan hengailua tääl edelleen ja kotiloihin pääsy taitaa olla ylivoimasta tälle naiselle :( Että voiki masentaa!!!
Tarald yk6 kp1/28 (kuulostaa masentavalta)
Kommentit (68)
Aivan fantastinen runo. =)
Olen aina kadehtinut ihmisiä joilta nuo luontuu.
Kiitos tuosta. =)
Tsirppana
Tänäaamuna vihdoin täti kurvasi tännekin päin. Tuo kierto venähti nyt näköjään tosi pitkäksi, 41päivää. Ihan valoisalla mielellä kuitenkin tässä ollaan, uusi kierto=uusi mahdollisuus!
Tsemppiä kaikille, palaan parin viikon päästä. Taustalla kyllä oleilen=)
Nezzie, kp1
Lumi piristää taas kummasti mieltäkin; ) Ihana runo Adel11: ))
Tarald; kiitos tsemppihaleista: ) Saat takaisin, mukava tietää että teitä " hengenheimolaisia" on täällä piristämässä.Eiköhän meillä kahdella ole toivoa ainakin niin kauan kuin yk:t pysyvät alle kymmenessä: ) Onneksi sinne on vielä matkaa, mutta muistan ajan kun kertoja oli vasta kaksi tai kolme...ajattelin vain, että tuskin tänne asti edes joudutaan.Nyt tsempataan yhdessä tässä kierrossa, ihan vain kolmikymppisten kunniaksi...saisimme ne plussat sitten vaikka synttärilahjoiksi: ) Ja siis olen kotiäitinä minäkin, nuorempi täyttää syksyllä kaksi ja töihin paluu on väistämätön ellei kolmosta ala kuulua Jouluun mennessä.Vakituinen työpaikka kyllä odottaa, mutta haluaisin olla kotona vielä hetken....iso asuntolaina ei vain anna anteeksi hoitovapaalla eläjää.
Tsirppana; kyllä se valkkarin lisääntyminen voi ihan hyvon olla jo tuolloin merkkinä raskautumisesta: )Onko muita oireita ilmennyt?? Hurjasti onnea piinikseen!!!
Onnea muillekin...jotka keräävät voimia TAAS tulevaan kiertoon ja ilmoitelkaa hyviä uutisia piinailijat: )) Ensi viikonloppuna siis omat synttärijuhlat ja risteily miehen kanssa: ))) Kaksi YÖTÄ ilman lapsia...hmmm, jospa ei poistutakkaan hytistä ollenkaan: )
-Happy kp3/25-28 yk5
Vihdoin lunta, ihanaa.
Adel11 olipa mukava runo.
Kotiäitinä olen, kuten dorisday arvelikin. Huhtikuussa tulee jo neljä vuotta, joten ilmankos töihin meno tuntuu oudolta ajatukselta.
Kotiloissa on käyty keskustelua siitä, ovatko naimisissa ja kuinka kauan ovat olleet yhdessä. Ajattelin viritellä alkukierron tylsyydessä samaa keskustelua tännekin. Itse olen ollut naimisissa 6 vuotta, yhdessä ollaan oltu 15 vuotta ja tunnettu vielä nelisen vuotta lisää, eli yli puolet elämästämme ollaan tunnettu. Mahdottomalta tuntuu ajtella elämää ilman toista.
Onnea piinailijoille ja myös aikaisemmassa kierron vaiheessa oleville.
Äiti1972 yk3 kp4/~28 (on muuten tässä yrityksen tuoksinnassa alkaneet kp:tkin heittelemään tavallista enemmän)
Me olemme olleet naimisissa puolitoista vuotta. Yhdessä ollaan oltu kahdeksan ja puoli vuotta. Lapset ovat iältään 7 ja 4.
Adel11 yk2, kp 30/28-34
Aivan ihana päivä ollu tänään: oltiin ulkona melkeen 2 tuntii ja vaikka tuuli ja sato lunta ni tuntu just siltä miltä talvella kuuluu tuntuu eli sisään tullessa sormet oli vähän kohmeessa ja posket punaset.
Dorisday: Oon kotiäitinä hoitovapaalla, ollu jo 5 vuotta. Kohta loppuu hoitovapaa mut oon vielä kesän yli kotona ku ei oo työtä mihin palata. Haluun viettää kesää perheen kaa ja en tiiä oisko sitä mitään lomaa jos uuteen työhön ennen kesää menis.
72oinas ja Tsirppana: onkos mitään fiiliksiä suuntaan tai toiseen? Plussatuulia piinapäiviin!
Luhtavilla: Toivotaan et tää kierto tuo sen kaivatun plussan ni ei tarttis sun miettii töihin paluuta! Samaa toivon mäki et pian tärppää tai on alettava töitä ettimään kesän alussa.
Adel11: olipa sulonen runo ja niin totisinta totta :)
Nezzie: Pahoittelut tädin saapumisesta! Tsemihaleja uuteen kiertoon!
Happy: Vietähän ens viikonloppuna ihanat ja romanttiset synttärit miehen kaa. Perässä tullaan ja toivottavasti yhessä mennään kotiloihin :)
Äiti1972: Ei olla naimisissa mut yhessä ollaan oltu 6,5 vuotta. Tytöt on vielä 4 ja 2, pian siis 5 ja 3.
ON: Tänään kävi veli vaimonsa kaa. Veljen vaimo on raskaana ja lainasin omia mammavaatteita. Jos ei niille kerran nyt ite oo käyttöö ni hyvä jos veljen vaimo voi käyttää. Ehkä sitä joskus taas iteki pääsee käyttämään, I hope!
Tarald yk6 kp7/28
Heippa!
Meillä ollaan oltu yhdessä 5 ja puol vuotta. Yhteen muutettiin varsinaisesti pari viikkoa ennen pojan syntymää, vaikka kyllä tuo mies melkein asui mun luona ennen sitäkin. Mutta yhteisessä kämpässä siis nyt kolme vuotta.
Eikä olla naimisissa eikä varmaan ihan heti mennäkkään jos ei nyt tule jotain pään sekoamista. Kun olen aina ollut sitä mieltä ettei se varsinaisesti muuta mitään enkä ole koskaan haaveillut prinsessa häistä. Ja nimenikin aion aina pitää samana kuin se on syntymästäni lähtien ollut. Olen kenties hieman erillainen nainen kun en haaveile naimisiin menosta. Mieskään ei kosi kun tietää että se ei ole mulle tärkeää. Ehkä sitten joskus...jos sittenkään. =)
Happy kyseli tuntemuksia. Kyllähän niitä vois keksiä vaikka pilvin pimein varmaan, mutta kun tuntemukset voi olla niin kumpaakin vain tätiä/raskautta että en kauheasti nyt ole niihin noteerannut.
Paitsi että pari päivää sitten vihlaisi todella ikävästi tuolta jostain alhaalta ja tänään vihlas ikävästi suunnilleen kai vasemmasta munasarjasta, mutta nääkin voi olla vaikka tätiä.
Rauhallisesti odotellaan. En jaksa innostua ja ajatella asiaa kauheasti kun pelkään kauheasti sitä pettymystä, vaikka toisinaan onkin sellainen olo että nyt vois olla onnistunut. Mutta olen niin huono oman kropan tuntemisessa että...
Että sellaista tänään. =)
Tsirppana yk3 / kp 23 / 29-31 (32-33)
Odottelen kädet ristissä, täti voi kolkutella hetkenä minä hyvänsä. Onkohan pahapäisyys merkki raskaudesta? Olen kolme viimeistä päivää ollut todella huonotuulinen, kaikki ärsyttää ja hermostuttaa.
Tässä pieni runo piristämään tätä kaikkea:
Kaikilla täällä on tämä sama tauti,
ei siitä ihan kuka tahansa nauti.
On jokaisen taudilla kierto oma,
ja jokaisella kumppaninsa kanssa toive soma.
Kun täti tulee kylään se toivon taas vie,
kyyneleet se saa silmiin ja loputon on voivotuksen tie.
Täti tekee lähdön ja mieli on kirkas,
silloin tikut kaivetaan kaapista ja makuuhuone on vilkas.
Sitten on odottelua, jännitystä ja piinaa,
ei tässä vaiheessa enää uskalla maistaakkaan viinaa.
Kierto päättyy iloon tai suruun,
on kuitenkin hyvä käpertyä omaan kullanmuruun.
Vielä nämä yritykset näkyvät täällä olijoissa
ja sitten tavataan tuolla toisen puolen kotiloissa!
Eli tsemppiä kaikille omissa vaiheissaan, jokaisella on niistä omat tuskaiset kokemuksensa.
Adel11 yk2, kp 29/28-34