Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***3-kuumeilijat*** viikko 3

15.01.2007 |

Täällä tiputtiin ja korkeelta eli täti tuli heti aamulla herätessä kylään :( Nyt on niin paha mieli ja itkettää ettei jaksa aatella edes tätä seuraavaa kiertoo. Alkaa venyä tää yritys sen verran et mun hermot ei veny samassa tahdissa enää...ja mäkin ku luulin et viides kierto toden sanoo kuten kolmessa edellisessä raskaudessa. Täti löytää tänne aina kierron 27 tai 28 päivä eli tasanen on kierto kyl. Pari kiertoo sit ei vaan ollu ehkä ovista eli ovuloinkohan ollenkaan? Oli mul tosin se kemiallinen raskaus kolme/neljä kiertoo sit. Mä siis jatkan hengailua tääl edelleen ja kotiloihin pääsy taitaa olla ylivoimasta tälle naiselle :( Että voiki masentaa!!!

Tarald yk6 kp1/28 (kuulostaa masentavalta)

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täällä täti kylässä, ei ihmeitä... Koitan tän kierron huilia eli unohtaa kp:t ja muut tikuttelut... eli koitan olla stressaamatta.

Hain apua kunnalliselta puolelta mieheni kanssa, sain oma lääkärillä diagnoosin: sekundaarinen lapsettomuus-tuomiona odotellaan. Kuulemma 2v pitää olla edellisestä lapsesta kulunut aikaa, ennen kuin tehdään mitään... joo turhauttavaa.Me siis ollaan ei kiireellisiä lapsettomuus asteikolla, koska meilähän jo on lapsia... Mutta siis varasin lisäajan perhesuunnittelupuolelle, joskos siellä pääsis ees puhumaan tätä tuskaa pois. Ja kaikille tidoksi, tosiaan olen maailman onnellisin kahdesta pojastani! Meille siis vaan olisi ne lisäkaverit enenmmän kuin tervetulleita. Mutta katotaan jos tää stressaamattomuus ja päivän päälle itsensä tulkitseminen johtaisi johonkin...

Käykö kukaan jossain hoidoissa, mitä siellä on odotettavissa??

Kaikille kaikkea hyvää!

PLUSSATUULA toivottaen Shani@

(Ja niille ketkä muistaa ykni olevan 3, me ollaan tosiaan yritetty jo vuoden verran, imetys vaan on tainnut sotkea kuvioita joka nyt on jo loppunut)

Vierailija
42/68 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti löysi tänään tiensä luokseni, en tiedä olisinko iloinen vai suruinen, mutta pitkään se itseään antoi odottaa. Nyt vasta tuhruttaa, mutta tiedän kunnon vuodon alkavan huomenna:(

Ei siis tämäkään kierto ollu se meidän kierto..

Täytyy varmaan parantaa elämän tapoja, alkaa liikkua enemmän, vähentää tupakointia ja pudottaa painoa!! En kyllä sillon 4 vuotta sitten uskonut että tämä voisi olla näin vaikeaa, kun kuopuskin sai alkunsa yhdestä ainoasta lemmenhetkestä imetysaikana..

No mutta näin tällä kertaa.. Taustailen ehkä joitakin päiviä ja yritän nostaa itseni taas kerran jaloilleni.. Toivottavasti seuraava kierto ei veny 35 päiväksi!

mami kp 35/26-28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä 3-kuumeilijoita nyt koetellaan :( Negoja ja tätejä, voi ryökäle!

Oikein paljon jaksamista kaikille! Tuntuu itsekin aina pettyvän teidän puolesta, kun luen ikäviä kuulumisia.

ON: Ei mitään uutta auringon alla... Tänään on ollut vaan koko aamun sellainen ihme olo; sylkirauhaset on ylikierroksilla ja etoo. Enemmän pidän tätä alkavana mahatautina kuin muun oireena. Saas nähdä, lapset olleet vatsataudissa jokin aika sitten, joten nyt on sitten mun vuoro. Just on sellainen voimaton olo kuten kipeeksi tullessa...

Pakko mennä petiin.

Tirrukka kp 25 / ~30 yk 2

Vierailija
44/68 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä sataa taivaan täydeltä ja on synkkää ja harmaata!! Sopii kyllä oikein hyvin tämän hetkiseen olotilaanikin: ) Luontokin on puolellani..

Kiitos vain tsemppaajille: ), mutta ei kai se auta kuin kohdata todellisuus=tädin saapuminen.No merkkejä ei siitäkään ole, mutta ei edelleenkään mistään muustakaan.

mami0203 ja Äiti1972 pahoittelut tädin saapumisesta, jos ne nyt sitten lopullisesti löysi osoitteen teille...Ja uutta kiertoa päin---------->kohti lopullista plussaa.

mp73; en ole testannut, enkä aiokkaan.Opin parilta delliseltä kierrolta, että turhat negat aiheuttavat vielä enemmän mielipahaa kuin tädin saapuminen..Työnsin testit kaapin takimmaiseen nurkkaan: )Koskas itse testailet ja onko oireet lisääntyneet?

Tsirppana; Kaikki dbdbdbdbdbdbdbdb pystyyn teille, että saitte tarvittavan " sykäyksen" ovistikuista ja tärppi oli kohdallaan, nyt vain odotellaan mukavia uutisia.

Onnea muillekin tasapuolisesti, ja harmittelut T:n tulemisesta!

-Happy kp24/25-28 yk4

Vierailija
45/68 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä elämä on täynnä iloja ja suruja. Toinen kaverini synnytti tänään esikoisensa. Toinen kaverini sai tietää että hänellä on kasvain aivoissa.

Kylläpä tuntuu omat murheet nyt aika pieniltä..

Adel11 yk2, kp 27

Vierailija
46/68 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitähän minäkin palasin kertomaan jos joku jaksoi eilen viestini lukea;-)

Täti näyttäytyi jo hiukan eilen, kp24, vaaleanpunaista tuhrua paperiin. Tänään muuttui jälleen ruskeaksi, eli tiputtelee todella niukasti ja paperiin tulee, ruskeaa. Huomenna tai ylihuomenna odotankin jo sitten täti Punaista. Eli toisin kuin vahvasti tunsin, eipä ollut tämäkään kierto se minun tärppikiertoni.

Shani@: keskenmenoni jälkeen otimme yhteyttä lapsettomuusklinikkaan, kun olimme jo km:n johtanuttakin raskautta odotelleet vajaan vuoden, ja kävimme siellä ensimmäisellä käynnillä. Muistan miten helpottavalta tuo käynti tuntui minun mielestä psyykkisesti, kun tavallaan sain antaa huoleni ammattilaiselle, eikä minun itseni enää tarvinnut tikutella ja odotella ja pettyä. Ensimmäistä tutustumiskäyntiä enempää ei tarvittu (lääkäri ultrasi minut ja totesi että kaikki näyttää normaalilta ja kypsyvä munasolukin näkyisi tuossa), seuraavaksi kerraksi olisi varattu aika hormonimäärityskokeisiin mutta siinä vaiheessa olinkin yhtäkkiä raskaana!

Nyt kuopuksemme täytti kaksi, häntäkin imetin 1,5-vuotiaaksi, joten enää ei hormonitaso voi olla sekaisin imetyksestäkään.

Kaikki te joilla täti kylässä tai tuloillaan, tsemppiä uuteen kiertoon!

Ja kaikki joilla jo ovishetket, pidän teille peukkuja!

t. Doris, jolla nyt kai vielä kp25/27-30 kun ei vielä varsinainen vuoto ole alkanut, yk2

Vierailija
47/68 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädistä ainakin mami0203 ja äiti1972 ainakin ja muillekin tädin kohtaajille. Pirteää aherrusta uuteen kiertoon vaan!

On: Enpäs sitten malttanut olla testaamatta. Tein testin tunti sitten ja puhdas nega... taas! No ei auta muuta kun odotella tätiä sitten kylään vaikka mulla on ollu erilainen olo kun ennen ja pieni toivonkipinä jo nosteli päätään, mutta negaa näytti testi. Tai sitten mulla on taas pitkä kierto niin ku edellinen oli 54pv. Alavatsakivut loppuneet.... en tiedä... vai olisko ollu ovis vasta tällä viikolla??? Vähän epäilyttää..

Mukavaa viikonloppua kaikille!!!!

mp73, yk3, kp28/n.30~

Vierailija
48/68 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarsihan se täti vaaleanpunainen tännekin...kuten tuntemuksista arvata saattoi: / Tänään siis vaaleanpunainen ja illasta kirkkaanpunainen....Voi v%#! sanon minä: ) Mutta kuitenkin hymyssä suin.

Eilen puhuttiin miehen kanssa asiasta, vollotin koko illan kuin pieni kakara, ja päädyttiin tulokseen: minun stressaaminen tämän asian kanssa, haluan pikkukolmosen niin kovasti että tiedän kellontarkalleen kiertoni ajankohdan, tunnen nipukkani kuin omat taskuni, on ovistikkua jne...tämän vauvaprojektin lisäksi, tressaan syksyn mahdollista töihin paluuta, lapsille pitäisi hakea hoitopaikkaa jne...kaikki tämä yhdessä.Maanantaina olisi kontrollikäynti endokrinologille ja katsotaan taas kilppariarvot ja lääkitys...voihan sielläkin olla jotakin häikkää...

Harmittaa oma itseni, olen lapsellinen kun maailam romahtaa jo muutaman yrityskerran jälkeen, onhan niitäkin jotka yrittävät vuosia! Ja jostakin luin, että keskimääräinen yritysaika on 6-8kk, niillä joilla on ollut jokin muu ehkäisy kuin pillerit...

" toinen jalka on jo noussut suosta" : )...ensi viikolla on kolmikymppiset ja tämä mamma juo skumppaa niin paljon, että eiköhän vauvahaaveet unhoitu ainakin hetkeksi....ainakin siksi illaksi: )

Anteeksi omanapainen kirjoitus, mutta olettehan kanssasisariani: )

Tsemppiä muille!!!!!

-Happy kp1/25-28 yk5!!!!!!!

Vierailija
49/68 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on täti ylättänyt monen. =(

Harmillista, mutta kaikille voimia ja plussa tuulia seuraavaan kiertoon.

Ja taisi olla muutama jolla on piina pahimmillaan. Toivotaan että pian saadaan plussa uutisia.

Täällä on tylsä vaihe menossa. Pitkä piina edessä, mutta nyt kun oli ovistikut käytössä niin piti ihan tänään laskea monesko kp menossa.

Elikkä ei oo murheen häivää kun tietää että parhaamme tein.

Outoa tänään oli semmonen että rupes tulee valkovuotoa. Mulla ei oikeastaan koskaan ole moista riesaa. Lähetin just miehen hakemaan pikkupöksynsuojia kun tuli jo käytyä kaupassa. Toivottavasti ei ole mitään tulehdusta tulossa tai hiivaa. Eikös se yleensä siihen viittaa.? Sitäkin vaivaa on niin harvoin ollut etten muista.

Tsirppana yk3 / kp 21 / 29-31 (nyt luultavasti 32-33)

Vierailija
50/68 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monella se on ollut myös merkki raskautumisesta: )) bdbdbdbdbdb

Vierailija
51/68 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa sitten tämä piinaava viikonloppu. Koko viikon olen ajatellu että hyvinhän tämä menee kun en olekaan ajatellut raskautumista ihan joka hetki. No niin en kai kun en ole kiireiltäni ehtinyt. Nyt alko viikonloppu ja olen jo ihan hermona. Yritän siivota ja käyn aina vartin välein tarkastamassa sähköpostia tai kalenterista laskemassa päiviä... ihan sairasta! Eikä ole koko viikonlopuksi mitään suunnitelmiakaan, vitsi mä vihaan viikonloppuja jos ei ole mitään tekemistä! Kierron pituudesta on vaikea sanoa, kun viime kuussa venähti ennätyspitkäksi eli 34 päivään ja yleensä ollu max. 30.

Adel11 yk2, kp 28/28-34

Vierailija
52/68 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta ei kai merkkejä raskaudesta voi olla kun ovis oli ma-ti. Kun nyt on vasta perjantai.

Vaikka ei tuo paha juttu olis. =)

Vierailija
53/68 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut niille joille täti tuli myös kyläilemään eli ainakin Moonshine, Äiti1972, Shani@, mami0203, Happy ja dorisday. Ei sit päästykään kotiloihin :( Ehkä jo seuraava kierto toden sanoo. Tässä ite aletaan päästä jo vähän paremmalle tuulelle ja pakko vaan aatella et yritys jatkuu ja toivottavasti se vauva vielä meille suodaan!

Piinailijoille plussia ja malttia testauksen odotukseen eli ainakin Tirrukka, Adel11 ja Tsirppana alkaa olla jännillä päivillä.

Onkos täällä ketään ovislaisia? Intoa peittojen pöllyttelyyn ;)

ON: Näin alussa ei mitään tapahdu paitsi ihan huvikseen eilen oltiin kahestaan miehen kaa saunassa ja intouduttiin kunnolla ;) Täti on lähtemässä eli ei ku jatkukoon intoilu vaan...Onneks on paljon tekemistä ni ei ehi koko ajan vauva-ajatuksia koko ajan miettimään. Huomenna mennään Fröbeleiden palikoiden keikalle. Tytöt taatusti tykkää ja meneehän se musa ittelleki ku on niin hassua. Mitään silmäniloa siellä ei kyllä oo ;) Sain puhuttua miehenki lähtemään mukaan eikä ees tarvinnu ku kysästä: olin jo valmistautunu suostutteluun. Musiikki on miehen sydäntä lähellä eli nää tapahtumat kiinnostaa :)

Happy: Kumma juttu se vaan on et kyllä maailma hetkeks romahtaa ku täti saapuu. Sullaki on jo noissa yrityskierroissa 5 menossa ja mulla 6. eli oiskohan kohta meijänki vuoro siirtyy kotiloihin? Ollaan muuten samanikäsiä eli mulla on kolmekybäset ens kuussa :) Muaki stressaa työn ettiminen syksyks ja tytöille hoitopaikan hakeminen ja sit viel muutto siihen päälle sekä siihen liittyvät järkkäilyt. Huh, eiköhän ne ajatukset ton muuton ajan pyöri muuallaki ku mahdollisessa tulevassa vauvassa. Tsemihaleja sulle erityisesti Happy! Eiköhän me täältä ponnisteta, vai mitä?

Tarald yk6 kp5/28

Vierailija
54/68 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa meitä tädin löytämiä monta. Toivottavasti pian päästäisiin oikein ryminällä Kotiloihin. Siellä ei kovinkaan paljoa näy kirjoituksia äskettäin raskautuneilta. Jospa me sitten vuorostamme... Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon.

Itselläni on hassu olo tämän uuden kierron suhteen. Esikoinen sai alkunsa kolmannesta kierrosta ja sen kauempaa en ole (onneksi) joutunut odottelemaan. Lokakuun vauvakin tuntuu jo niin syksyiseltä. Mies jo mietti, että kuinka kauan yritetään, jos ei kohta ala onnistumaan. Saapa nähdä, vieläei tekisi yhtään mieli ajatella töihin paluuta tai lapsien hoitoon laittoa. (Olikos Happyllä ja Taraldilla vähän samanlaiset mietteet?)

Tarald: muutatteko isompaan ja lähelle vai kauas nykyisestä asunnosta?

Nyt odottelen vain tädin lähtöä ja ovista sitten joskus tulevaisuudessa.

Äiti1972 yk3 kp2/~28

Vierailija
55/68 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaiset on mietteet mullakin eli en haluis viel miettii töihin menoo ja tyttöjen hoitoon laittoa. Mun haaveammattiki oli aina pienenä äiti ja nythän mä saan toteuttaa sitä :) Aina oli myös haaveena suurperhe ja toivotaan et sekin haave toteutuu. Muuten en suuria haaveile eli ei o meil isoo asuntoo, ei täl hetkel autoo ja kohtalaiset tulot mut elämä hymyilee :) Kotiäidin elämä on ihanaa ja mä rakastan tyttöjä ja miestäni! On vaan hyvä olo yleisesti ja ku se kolmas pikkunen ilmottais tulostaan ni oi voi!!!

Me muutetaan isompaan kolmioon eli nyt meil on vaan 65 neliöinen ja uudessa on sit neliöitä 77. Siel on isot makkarit eli tilaa ois vauvalle miksei parilleki ;) Muutetaan noin kymmenen kilsan päähän nykyisestä asunnosta ja tolta samalta alueelta muutettiin sillon tähän nykyiseen kotiin. Eli on tavallaan paluu takasin. Ollaan kummatki miehen kaa asuttu lapsuus ja nuoruus tuolla seudulla johon muutetaan takas. Ja mikä ihaninta, päästään asumaan takas rivitaloon.

Tarald joka on aika täpinöissään jo muutosta

Vierailija
56/68 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto saa kyllä mukavasti ajatukset hetkeksi muualle. Mekin asutaan ihan lähellä molempien lapsuuden koteja. Musta on mukava ajtella, että lapset oppii liikkumaan ja muutenkin tuntemaan samoja paikkoja missä on itsekin kulkenut. Meillä asuu vielä isovanhemmatkin lähellä. Saa vain nähdä kuinka kauan kun kaikki alkavatkohta olla eläkkeellä. Ja kesät ovat mökeillä.

Mutta teille mukavaa muuttoa. Aina on kiva saada lisää tilaa. Ja oma piha on ihana sekä vauvan, että isompien lasten kanssa.

Äiti1972

Vierailija
57/68 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelinpa laittaa nopean viestin Kymmenen uutisia toisella silmällä katsellessani.

Täti Ruskea on edelleen kylässä ja muuttuu varmasti päivän parin sisällä kunnon Täti Punaiseksi. Vaikka vannoin tuossa huumorin nimeen niin ei sittenkään naurata. Tajusin vielä senkin, että tuo tiputteluvuotoni ennen varsinaista tätiä tarkoittaa että vikaa on keltarauhasen hormonitoiminnassa eikä raskaus kai voi alkaakaan vaikka ovis olisi, kun progesteronia ei ole tarpeeksi ylläpitämään juttua. Puhuin asiasta omalle gynelleni jo marraskuussa, mutta hän käski vain odotella. Nyt tajusin että odotellessa menee kyllä totisesti monta kuukautta hukkaan!

Tarald, Happy & Äiti1972: olettekos tekin hoitovapaalla/kotiäitejä? Minä olen vuoden loppuun asti kotona myös, ja toivoisin kovasti että pikku-kolmonen viivästyttäisi töihinpaluuta.... Minäkin viihdyn kotiäidin roolissa.

Toivotaan nyt oikein kovasti että edes joku meistä saisi pian tärpin ja saisimme olla iloisia!

Vierailija
58/68 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospas taas välillä ilmottautuis vaikkei mitään kuulumia varsinaisesti olekkaan. kp 23/28-30 .

eli viikon verran pitäisi vielä odotella kuinka tässä kierrossa kävi.

Rinnat on ollu arat oviksen jälkeen, arkuus lisääntyy pikkuhiljaa. Väsy on kova, mikään uni ei riitä ja janottaa.Mutta tiedäppä tuota mitä oireita noi on, itte keksittyjä kuitenkin ;).

Itse olen työelämässä. Valmiiksi murehdin esikoisen koulun alkua syksyllä kun olen 3vuorotyössä, miten saadaan kaikki sujumaan. Iltapäiväkerhoa tai hoitoa ei tääläpäin ole.

Alunperin oli ajatuksena että olisi saanut samoihin aikoihin jäädä vauvan kanssa kotiin mutta ei ollu luonto meidän kanssa samoilla linjoilla. Yritys aloitettu 05/06 ja km tuli 11/06. joten siinä meni vauvahaaveet esikoisen aloittaessa koulun.

Nyt on ensimmäinen yrityskerta km jälkeen. Katsotaan mitä tuleman pitää.

Kovin tuntuu täti kiireiseltä kun on joka paikkaan keriinny. Jäis nyt jo jollekkin lomalle että saatais me vauvaa haluavat rauhassa lisääntyä.

Pahoittelut yllätetyille ja tsemppiä kaikille jotka tätiä vielä häätävät keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
59/68 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taaskaan oikein jaksanut lukea vanhoja ajatuksella, mutta huomasin että joitakin uusia on taas tullut mukaan. Tervetuloa Evita72:lle ja muille uusille! Eipä tainnut olla plussanneita vieläkään, voikun jollain olisi jo pian iloisia uutisia.

Tarald, Äiti72 ja Dorisday: kuulun teitin kanssa samaan porukkaa eli olen kotiäitinä (toivottavasti muistin nimimerkit oikein)). Töiden alku hämöttää ja helmikuussa on kait jo täytettävä hoitopaikkahakemukset. Mulle tää kuukausi on se, jossa pitää tärpätä tai sitten on oikeesti palattava töihin -karmeeta!

Mp73: joko olet heittänyt toivon plussasta, joko täti on saapunut? Kun luin äsken vanhoja ajattelin että sulla olis ehkä onnistunut.

Omaa: täällä ovisajat käsillä, vaan ei merkkejä oviksesta, yleensä olen jotenkuten hajulla ajankohdasta, nyt ei oikein mitään merkkejä (ainakaan vielä) -ärsyttävää. Harmittaa, jos tää onkin kierto jossa ei ovista ollenkaan. No pupuiltu ainakin on. Ei auta muu kuin jatkaa vaikka joka toinen päivä menetelmällä jos se ovis vielä tulis (niin ja en tiedä vaikka nippailut jäis huomaamatta, on nimittäin alavatsa vähän kipee, kun tuli pitkästä aikaa käytyä kuntosalilla).

Iloisia, toiveikkaita ja positiivisia ajatuksia kaikille, olitte sitten missä tahansa vaiheessa kiertoa!

lähettelee Luhtavilla yk 2 kp 15/30

Vierailija
60/68 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä lastenhuoneesta (nukutus menossa).

Pahoittelen jo valmiiksi kirjoitusvirheit' kun pimeessä kannettavalla kirjotan niin tahtoo tulla paineltua vääriä nappuloita.

Minä olen kanssa kotiäitinä ja toiveena olisi vauva ennen kuin tyttö täyttää kolme ettei tarttisi vaivata päätä mahdollisella työn etsinnällä.

Oon ollu kotona kohta 4vuotta kun jäin työttömäksi poikaa odottaessa.

Tyttöhän täytti viikko sitten kaksi joten vuosi on vielä aikaa.

Olo on outo. Mulla on hetkittäin tosi vahva tunne että nyt on onnistuttu, mutta sitten tulee tunne että eihän se nyt voi olla mahdollista kun ei mulla ole niin hyvä tuuri.

Eilinen valkovuoto on muuttunut limaksi. Jatkuvati jotakin tulee ja on kyllä inhottavaa.

Tosiaan evita72 tervetuloa.

Ja voimia kaikille tädin piinamille. On se kurjaa ja kyllä sitä saa surra ja itkeä kuin pikku lapsi. se on ihan normaalia. Vatmasti muillekkin tuttua kuin vain sinulle Happy.

Ovis laisille puhtia puuhiin.

Ja piinaajat tulkaa pian kertomaan posiitiivisia uutisia,

Tsirppana yk3 kp 22 / 29-31 (luultavasti 32-33)