Jos naiset tutustuis omantasoisiin miehiin niin ette sais pakkeja.
Kannattaa valita se samantasoinen niin ette joudu ghostatuksi sitten ja löytäisitte kumppanin.
Kommentit (749)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ole niin munankipeitä, että ottaisivat kenet vaan. Miehen pitää ollä hyvä, että kelpaa.
Hyvä mies = pitkä, komea ja menestynyt eli mukava ja empaattinen.
Huono mies = lyhyt, ruma ja pienituloinen eli ikäväluonteinen ja tunnekylmä.
Miksi luokittelet itsesi ja muut miehet noin? Teidän, joidenkin, miesten onneksi naiset ei tee samoin. Dinulla caan on luonne paska ja sekin on todettu palstalla usein.
Vierailija kirjoitti:
"So? Yhtälailla miehet hylätään sen katkaravun vuoksi."
Ja hylkääjinä edelleen niitä naisia joilla on väljät paikat. Heille keskivertoa isompikin on katkarapu vaikka syynä on oma väljyys.
Voi mussukkaa, kun sulla vaan on niiiiikn pieni. Sorry siitä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut mieheen joka on minua melkein 20 vuotta vanhempi, lyhyt, kalju ja tavallinen duunari. Hän ghostasi minut melkein heti saatuaan seksiä, eikä vastaa viesteihin, joissa kysyn, voidaanko jutella. Olisin ihan mielelläni ajatellut yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan. En ole onnenonkija, minulla on oma omistusasunto kolmio, oma auto ja olen kokopäivätöissä. On sanottu jopa ihan sieväksi, olen mukava, ystävällinen ja huolehtiva.Voitko kertoa minulle, miten minun pitää tästä vielä laskea tasoani, jotta kelpaisin? Alanko nyt katselemaan 70- 80 vuotiaita? N41
Olet liian vanha ja väljä.
Väljänä lerpattaa siellä.
Violetit ryppyset kurttuset löysät vitjamunat.
Esinahkaa riittää lörtsöttää yli terskan, kun elin surkastunut.
Paisuvaiskudos, verenkierto eikä hermosto enää tee taikojaan.
Haaroissa roikotettava turhake eli pelkkä kusivehje.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut mieheen joka on minua melkein 20 vuotta vanhempi, lyhyt, kalju ja tavallinen duunari. Hän ghostasi minut melkein heti saatuaan seksiä, eikä vastaa viesteihin, joissa kysyn, voidaanko jutella. Olisin ihan mielelläni ajatellut yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan. En ole onnenonkija, minulla on oma omistusasunto kolmio, oma auto ja olen kokopäivätöissä. On sanottu jopa ihan sieväksi, olen mukava, ystävällinen ja huolehtiva.Voitko kertoa minulle, miten minun pitää tästä vielä laskea tasoani, jotta kelpaisin? Alanko nyt katselemaan 70- 80 vuotiaita? N41
Olet liian vanha ja väljä.
Ja sinulla on katkarapu, kato minäkin osaan randomina nakella mukamas nasevia kommentteja toisille.
Vielä useampi mies pienen ja toimimattoman alapään takia. Kuten sinut.Sen lisäksi että olet vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ongelma ei ole se että saisin pakkeja, vaan se etten löydä tarpeeksi hyvää miestä. Sellaista, joka on niin mukava luonteeltaan ja henkisesti tasapainoinen, että sitä jaksaa katsella pidempäänkin. Ap on henkisesti epätasapainoinen naisvihaaja.
Sinun ongelmasi on mielisairaus, eli näet naisvihana mielipiteet joista et pidä. Reppana.
Niin, miesten hoitamattomat psyykkiset häiriöt. Sinä tässä pillua kinuat.
Tasoista horisevat vain tunnevammaiset incelit.
Mulle on ainakin ihan sama millaisen kumppanin muut haluaa: komean, kauniin, ruman, pitkän, pätkän, laihan, plösön, köyhän, rikkaan, kovan, kivan, ison, pienen, tiukan, väljän, whatever. Miksi ketään kiinnostaa muiden ihmisten pariutumiskriteerit?
Vierailija
24.02.2024 | 07:46
Kannattaa valita se samantasoinen niin ette joudu ghostatuksi sitten ja löytäisitte kumppanin.
Kuule,ap. Parisuhde on rasite naisille ja hyödyttää miehiä. Miksi naisen pitäisi vielä ottaa mies,joka ei miellytä millään tavalla ja sen lisäksi vielä kärsiä siitä? Ei miksikään. Mieluummin sinkku,kuin huono mies.
Vierailija kirjoitti:
Ja hylkääjinä edelleen niitä naisia joilla on väljät paikat. Heille keskivertoa isompikin on katkarapu vaikka syynä on oma väljyys.
No sitten on niin. Väljä nainen vaihtaa isompikaluiseen mieheen. Mitä sitten?
Ei se mua häiritse, että ap:n kaltaiset syrjäytyvät geenipoolista. Hyvä vain.
Jos näkee koko naissukupuolen pelkkänä massana runkkureikiä, ei ole edes ihminen.
Homo Sapiens (Viisas ihminen) kaipaa kaltaistaan, joka nimensä mukaisesti osaa käyttää aivojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ole niin munankipeitä, että ottaisivat kenet vaan. Miehen pitää ollä hyvä, että kelpaa.
Miksi luokittelet itsesi ja muut miehet noin? Teidän, joidenkin, miesten onneksi naiset ei tee samoin. Dinulla caan on luonne paska ja sekin on todettu palstalla usein.
Kuka on todennut, sinä vai?
Ihmisiä luokitellaan deittimaailmassa, vaikka sitä ei suoraan sanota. Miehillä ja naisilla ON hintalappu, get over it.
Seurustelu on vähän kuin viinanjuonti ja baareissa rällääminen. Boomereiden juttuja.
Nuoriso on seurannut sivusta ja ihan hissukseen päättänyt jättää omalta osaltaan väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on todennut, sinä vai?
Ihmisiä luokitellaan deittimaailmassa, vaikka sitä ei suoraan sanota. Miehillä ja naisilla ON hintalappu, get over it.
Mikä hintalappu, ei minuun sellaista ole teipattu tai niitattu? Jestas mikä teoria tuokin on..
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen iän myötä muutu alakerrasta väljemmäksi, vaan käy juuri päinvastoin eli tiukemmaksi. Neljäkymppinen nainen on jo määrätietoisempi, mikä voi pelottaa joitakin miehiä.
Niinhän te väljikset kuvittelette. Kukaan ei myöskään pelkää teitä, vaan kukaan ei halua olla tekemisissä hankalan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelu on vähän kuin viinanjuonti ja baareissa rällääminen. Boomereiden juttuja.
Nuoriso on seurannut sivusta ja ihan hissukseen päättänyt jättää omalta osaltaan väliin.
Niinpä. Kyllä se touhu vähän mielipuoliselta kieltämättä vaikuttaa. Tuttu tyyppi on esitellyt viimeisten vuosien aikana kouluikäisille lapsilleen varmaan toistakymmentä eri tapailukumppaniaan. Johan siinä varmaan lapsetkin kyynistyy, jos aikuisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tästä viikonlopun raivoamisen ketju miesvihakiimanarttumällirännimätisäkki -"miehelle'" vai onko tämä peräti hänen aloitus 🤔
Joko viikonloppu: uikuti, uikuti naiset sitä tätä ja sama laulu uudestaan ja uudestaan ja kun jää verbaalisesti alakynteen alkaa mieviha-tykitys.
Jarmolla ei ole muuta elämää. Hänen viikon kohokohtansa on kalsarikännit, ja tasouikutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen iän myötä muutu alakerrasta väljemmäksi, vaan käy juuri päinvastoin eli tiukemmaksi. Neljäkymppinen nainen on jo määrätietoisempi, mikä voi pelottaa joitakin miehiä.
Niinhän te väljikset kuvittelette. Kukaan ei myöskään pelkää teitä, vaan kukaan ei halua olla tekemisissä hankalan naisen kanssa.
Ei se mitään 🙂. Voimme elää ilman huomiotasi oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
24.02.2024 | 07:46
Kuule,ap. Parisuhde on rasite naisille ja hyödyttää miehiä. Miksi naisen pitäisi vielä ottaa mies,joka ei miellytä millään tavalla ja sen lisäksi vielä kärsiä siitä? Ei miksikään. Mieluummin sinkku,kuin huono mies.
Miksi et sano suoraan että olet lepakko?