Jos naiset tutustuis omantasoisiin miehiin niin ette sais pakkeja.
Kannattaa valita se samantasoinen niin ette joudu ghostatuksi sitten ja löytäisitte kumppanin.
Kommentit (749)
Vierailija kirjoitti:
Minun ongelma ei ole se että saisin pakkeja, vaan se etten löydä tarpeeksi hyvää miestä. Sellaista, joka on niin mukava luonteeltaan ja henkisesti tasapainoinen, että sitä jaksaa katsella pidempäänkin. Ap on henkisesti epätasapainoinen naisvihaaja.
Sinun ongelmasi on mielisairaus, eli näet naisvihana mielipiteet joista et pidä. Reppana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tinderissä jotain 4 vuotta ja pyytänyt 100 naista treffeille mutta kukaan ei ole lähtenyt. Kukahan se nirso on.
Ei se että sinä et pääse treffeille tarkoita sitä, että naiset on nirsoja. Se tarkoittaa vain, että sinä et pääse treffeille.
Tuo edellinen luulee,että Tinder on miehille wolt-että sieltä saa tilata naisen itselleen. Ei saa
Hänelle ja muille vastaaville miehille EDELLEEEN TIEDOKSI: naisten velvollisuus ei ole lähteä treffeille tai miellyttää ketä tahansa miestä missä vain ja milloin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä kyllä parasta on naisten rupsahtaminen :). Mukava ajatella, miten nuorena pystyvät friendzonettamaan ja käyttämään miehiä hyväksi miten tahtovat ja sitten vanhempana eivät kelpaa kellekään. Täytyy alkaa häijyksi ja ilkeäksi naisia kohtaan.
Ok, omassa elämässäni on parasta kiva työ, ihanat lapset, rakkaat ystävät ja sukulaiset, , höpsö koirani, ihana oma koti, mielenkiintoiset opiskelut, hyvä ruoka (tänään pöytävaraus porukalla), se että kevät tulee, tuleva loma!, musiikki, luonto,,, elämä on ihanaa!
Mutta onhan toi naisten rupsahtaminenkin tosi kiva elämän kohokohta. Tsemppiä sille. 😂
Mulle olisi kelvannut vähän keskinkertaisempikin mies, mutta jos haluaa lapsia, pitää valita täydellinen mies isäksi. Isyys on iso juttu ja kaikista ei siihen ole.
Miksi kenenkään pitäisi haluta paskaa?
Naisen nimenomaan on oltava tarkka ja valikoiva, koska miehissä on niin paljon kaikkea sairasta ja kelvotonta.
Muutenhan ihmiskunta taantuu takaisin apinaksi, joka ap on. Ap:n äiti oli siis turhankin aulis.
"Jos naiset tutustuis omantasoisiin miehiin niin ette sais pakkeja."
Voi kuule, ei tarvitse olla huolissasi mutta kiitos nyt kuitenkin että huolehdit.
Jotenkin niin söpöä ja liikuttavaa.... suukko sulle :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat lytätä naisia? Koska oot idari, joka ei saa ketään, eli nollamies.
Ei mulla tuota ongelmaa ole.
Ap on incel joka vihaa naisia niin paljon että varmaan toivoo naisten saavan kaikki mahdolliset seksitaudit ihan vain siksi kun hän ei ole saanut p*llua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ongelma ei ole se että saisin pakkeja, vaan se etten löydä tarpeeksi hyvää miestä. Sellaista, joka on niin mukava luonteeltaan ja henkisesti tasapainoinen, että sitä jaksaa katsella pidempäänkin. Ap on henkisesti epätasapainoinen naisvihaaja.
Noita on vaikka kuinka, mutta unohdit mainita ensisijaisina kriteereinä komea, pitkä ja hyväpalkkainen. Sitten vasta kun nuo täyttyvät, niin punnitset, että onko mies tasapainoinen vai ei.
Tietenkin miehen täytyy miellyttää silmää. Itse en ota ylipainoista, kitukasvuista, pahanhajuista tai epäsiistiä miestä. Tykkään persoonallisen näköisistä miehistä, joten komeus on katsojan eli minun silmässäni. Tykkään hyvästä ja vakavaraisesta elämästä, lapsuus ja nuoruus kun tuli elettyä köyhyydessä, joten köyhää miestä en ota. En ole itsekään köyhä nainen. Näillä mennään. Itsellenihän minä sen kumppanin otan enkä kenellekään muulle, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä kyllä parasta on naisten rupsahtaminen :). Mukava ajatella, miten nuorena pystyvät friendzonettamaan ja käyttämään miehiä hyväksi miten tahtovat ja sitten vanhempana eivät kelpaa kellekään. Täytyy alkaa häijyksi ja ilkeäksi naisia kohtaan.
Ok, omassa elämässäni on parasta kiva työ, ihanat lapset, rakkaat ystävät ja sukulaiset, , höpsö koirani, ihana oma koti, mielenkiintoiset opiskelut, hyvä ruoka (tänään pöytävaraus porukalla), se että kevät tulee, tuleva loma!, musiikki, luonto,,, elämä on ihanaa!
Mutta onhan toi naisten rupsahtaminenkin tosi kiva elämän kohokohta. Tsemppiä sille. 😂
Kyllä sinäkin rupsahdat :) ja jos tupakoit ja käytät alkoholia, ne vanhentaa ennenaikaisesti
Vierailija kirjoitti:
Naiset valittaa vauva palstalla ettei miestä löydy mutta eivät kuitenkaan halua lähteä treffeille tavisten kanssa vaikka naiset on taviksia itse.
Sä et oo tavis. Olet ruma ja outo hiippari, vastenmielisen oloinen, jos et kerran treffeille ole päässyt. Ja yrität liian tasokkaita naisia itseesi verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ole niin munankipeitä, että ottaisivat kenet vaan. Miehen pitää ollä hyvä, että kelpaa.
Ja silti yli 70% avioliitoista päättyy eroon ja yleensä naisen aloitteesta. Joku ei nyt täsmää sun kommentissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupsahtaminen tapahtuu meille kaikille, se ei sukupuolia erottele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikääntyminen ja rupsahtaminen on ilo, jota ei ihan jokaiselle suoda. Ymmärrät olla siitä kiitollinen, kun kasvat vähän isommaksi. Tsemppiä sille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ole niin munankipeitä, että ottaisivat kenet vaan. Miehen pitää ollä hyvä, että kelpaa.
Ja silti yli 70% avioliitoista päättyy eroon ja yleensä naisen aloitteesta. Joku ei nyt täsmää sun kommentissa.
Entä sitten? Mikä siinä erossa sinua pelottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi tarkistaa syyt että -miksi- ne erot tapahtuu ei vain tuota prosentuaalista määrää
Ei olla kuule mitään kumppaneita vailla. Pidetään pöksyt jalassa ja miehet puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinäkin rupsahdat :) ja jos tupakoit ja käytät alkoholia, ne vanhentaa
Ei ole tarkoitus kuolla pois, joten kyllä, minäkin vanhenen. Vanhememinen on etuoikeus. Vaihtoehto on kuolema ja satun nauttimaan elämästä aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut mieheen joka on minua melkein 20 vuotta vanhempi, lyhyt, kalju ja tavallinen duunari. Hän ghostasi minut melkein heti saatuaan seksiä, eikä vastaa viesteihin, joissa kysyn, voidaanko jutella. Olisin ihan mielelläni ajatellut yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan. En ole onnenonkija, minulla on oma omistusasunto kolmio, oma auto ja olen kokopäivätöissä. On sanottu jopa ihan sieväksi, olen mukava, ystävällinen ja huolehtiva.Voitko kertoa minulle, miten minun pitää tästä vielä laskea tasoani, jotta kelpaisin? Alanko nyt katselemaan 70- 80 vuotiaita? N41
Olet liian vanha ja väljä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut mieheen joka on minua melkein 20 vuotta vanhempi, lyhyt, kalju ja tavallinen duunari. Hän ghostasi minut melkein heti saatuaan seksiä, eikä vastaa viesteihin, joissa kysyn, voidaanko jutella. Olisin ihan mielelläni ajatellut yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan. En ole onnenonkija, minulla on oma omistusasunto kolmio, oma auto ja olen kokopäivätöissä. On sanottu jopa ihan sieväksi, olen mukava, ystävällinen ja huolehtiva.Voitko kertoa minulle, miten minun pitää tästä vielä laskea tasoani, jotta kelpaisin? Alanko nyt katselemaan 70- 80 vuotiaita? N41
Olet liian vanha ja väljä.
Ja sinulla on katkarapu, kato minäkin osaan randomina nakella mukamas nasevia kommentteja toisille.
Miksi haluat lytätä naisia? Koska oot idari, joka ei saa ketään, eli nollamies.
Ei mulla tuota ongelmaa ole.