Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naiset tutustuis omantasoisiin miehiin niin ette sais pakkeja.

Vierailija
24.02.2024 |

Kannattaa valita se samantasoinen niin ette joudu ghostatuksi sitten ja löytäisitte kumppanin.

Kommentit (749)

Vierailija
61/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämässä kyllä parasta on naisten rupsahtaminen :). Mukava ajatella, miten nuorena pystyvät friendzonettamaan ja käyttämään miehiä hyväksi miten tahtovat ja sitten vanhempana eivät kelpaa kellekään. Täytyy alkaa häijyksi ja ilkeäksi naisia kohtaan. 

Ok, omassa elämässäni on parasta kiva työ, ihanat lapset, rakkaat ystävät ja sukulaiset, , höpsö koirani, ihana oma koti, mielenkiintoiset opiskelut, hyvä ruoka (tänään pöytävaraus porukalla), se että kevät tulee, tuleva loma!, musiikki, luonto,,, elämä on ihanaa!

Mutta onhan toi naisten rupsahtaminenkin tosi kiva elämän kohokohta. Tsemppiä sille. 😂

Voi rakas,kun te miehetkin rupsahdatte,ja vielä ennemmin,kuin naiset,koska a) naiset hoitavat ihoaan b) vaikka ovat ylipainoisia,niin syövät terveellisemmin. Kaikki tuo näkyy ihossa. 

Terveisin kosmetologi

Vierailija
62/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämässä kyllä parasta on naisten rupsahtaminen :). Mukava ajatella, miten nuorena pystyvät friendzonettamaan ja käyttämään miehiä hyväksi miten tahtovat ja sitten vanhempana eivät kelpaa kellekään. Täytyy alkaa häijyksi ja ilkeäksi naisia kohtaan. 

Näin vanhempana ja rupsahtaneena ei kuule miehet enää kiinnosta mua kissan vertaa. Seksiä ei tee enää mieli ja miehistä on pelkkää haittaa ja häiriötä. t. 👵🏻

🙌🙌 Ja siltikin moni onneaan kokeilee. Kato me naiset ei tarvita miehiä yhtään mihinkään mutta teillä se ikuinen pllunkiilto silmissä. On varmaan tuskaista kun ei nappaa 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tykkään hyvästä ja vakavaraisesta  elämästä, lapsuus ja nuoruus kun tuli elettyä köyhyydessä, joten köyhää miestä en ota. En ole itsekään köyhä nainen."

Mitä väliä miehen köyhyydellä on, kun itse et ole köyhä enää? Luulisi että juuri silloin kelpaa minkä vaan varallisuustason mies. Vain köyhä nainen "tarvitsee" hyvätuloisen miehen.

Vierailija
64/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tykkään hyvästä ja vakavaraisesta  elämästä, lapsuus ja nuoruus kun tuli elettyä köyhyydessä, joten köyhää miestä en ota. En ole itsekään köyhä nainen."

Mitä väliä miehen köyhyydellä on, kun itse et ole köyhä enää? Luulisi että juuri silloin kelpaa minkä vaan varallisuustason mies. Vain köyhä nainen "tarvitsee" hyvätuloisen miehen.

Sitä väliä, että haluan tehdä kumppanin kanssa mukavia juttuja, jotka maksamme molemmat ihan itse omalta osaltamme. 

Vierailija
65/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut mieheen joka on minua melkein 20 vuotta vanhempi, lyhyt, kalju ja tavallinen duunari. Hän ghostasi minut melkein heti saatuaan seksiä, eikä vastaa viesteihin, joissa kysyn, voidaanko jutella. Olisin ihan mielelläni ajatellut yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan. En ole onnenonkija, minulla on oma omistusasunto kolmio, oma auto ja olen kokopäivätöissä. On sanottu jopa ihan sieväksi, olen mukava, ystävällinen  ja huolehtiva.Voitko kertoa minulle, miten minun pitää tästä vielä laskea tasoani, jotta kelpaisin? Alanko nyt katselemaan 70- 80 vuotiaita? N41

Olet liian vanha ja väljä.

Väljänä lerpattaa siellä.

Vierailija
66/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään ei ole niin pakottava tarve löytää jotain munankantotelinettä että viitsisi jonkun säälistä ottaa.

Taitaa olla patterit hierontalaitteesta loppuneet ja rahaa vasta, kun Kelan seuraava tuki tulee!

Ei tarvii pattereita kun on ladattava ;)

Onko kätevä? Mitä merkkiä?

Satisfyer Pro, paras ostos ikinä

Samaa mieltä. Antaa paremmat kyydit,kuin kukaan mies ikinä,ja voi laittaa laatikkoon,kun ei tarvitse. Eikä tarvitse katella vieressä kuorsaavaa hyödytöntä perunasäkkiä,joka haisee pahalle. Suosittelen kaikille naisille.

Eikö palstalla ole yhtään tasokkaampaa naista, aina teillä on ollut vain pahanhajuisia perunasäkkejä, eli hieman omaa tasoanne parempia miehiä?

Vierailija
67/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastunut mieheen joka on minua melkein 20 vuotta vanhempi, lyhyt, kalju ja tavallinen duunari. Hän ghostasi minut melkein heti saatuaan seksiä, eikä vastaa viesteihin, joissa kysyn, voidaanko jutella. Olisin ihan mielelläni ajatellut yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan. En ole onnenonkija, minulla on oma omistusasunto kolmio, oma auto ja olen kokopäivätöissä. On sanottu jopa ihan sieväksi, olen mukava, ystävällinen  ja huolehtiva.Voitko kertoa minulle, miten minun pitää tästä vielä laskea tasoani, jotta kelpaisin? Alanko nyt katselemaan 70- 80 vuotiaita? N41

Väljänä lerpattaa siellä.

Mitä sä yrität selittää?

68/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ylempänä olevan kommentin kirjoittaja-nainen varmaan tarkoittaa sitä, että kun hän on elänyt lapsena köyhyydessä, niin hän haluaa nyt keskituloisena nautiskella elämästä ja tehdä kaikkia kivoja juttuja, mutta hänellä ei kuitenkaan ole niin isot tulot, että voisi alkaa olla jollekin miehelle sugar mama, vaan miehellä itsellä pitää olla maksukykyä. Itsellänikin on tuo sama tilanne, että ei ole järkeä alkaa seurustella köyhän miehen kanssa, kun silloin ei pääsisi missään käymään yhdessä.

Vierailija
69/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nautitaan siitä varallisuudesta mitä ei nuorena ollut ja siihen ei sovi roikkumaan yksikään persaukinen iloa pilaamaan.

Vierailija
70/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinulla on katkarapu, kato minäkin osaan randomina nakella mukamas nasevia kommentteja toisille.

Kyllä se niin menee vaikka naiset eivät sitä tiedä ja usko, että moni nainen hylätään väljän alapään takia.

Vierailija
71/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tästä viikonlopun raivoamisen ketju miesvihakiimanarttumällirännimätisäkki -"miehelle'" vai onko tämä peräti hänen aloitus 🤔

Vierailija
72/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset antavat toosaa vain menestyjille ja voittajille. Se on naisten geeneihin kirjoitettu.

Vierailija
73/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinulla on katkarapu, kato minäkin osaan randomina nakella mukamas nasevia kommentteja toisille.

So? Yhtälailla miehet hylätään sen katkaravun vuoksi. 

Vierailija
74/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset antavat toosaa vain menestyjille ja voittajille. Se on naisten geeneihin kirjoitettu.

Miesten geeneihin on kirjattu uikuttaa naisettomuuttaan. 

Vierailija
75/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä pyydän treffeille vain itseäni kiinnostavia miehiä. Eihän siinä ole mitään järkeä, että alkaisin tapailla miestä, joka ei minua viehätä. Ei se haittaa, vaikka ei kumppania löytyisikään, kun en mä edes halua naimisiin enkä lapsia.

Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle 

En tiedä Tinderistä mitään.

Onko ne jotkut karjamarkkinat?

Sairaalta kuulostaa.

Elämässä tapahtuu joskus harvoin yksi  katseenvaihto ja se on siinä. Sen vain tietää. Muut ihmiset häviävät.

Vierailija
76/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tällä palstalla saa ihan vapaasti levittää tätä incel-aatetta ilman mitään sensuuria.

Vierailija
77/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen iän myötä muutu alakerrasta väljemmäksi, vaan käy juuri päinvastoin eli tiukemmaksi. Neljäkymppinen nainen on jo määrätietoisempi, mikä voi pelottaa joitakin miehiä. 

Vierailija
78/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ole niin munankipeitä, että ottaisivat kenet vaan. Miehen pitää ollä hyvä, että kelpaa.

Hyvä mies = pitkä, komea ja menestynyt eli mukava ja empaattinen.

Huono mies = lyhyt, ruma ja pienituloinen eli ikäväluonteinen ja tunnekylmä.

Vierailija
79/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko tästä viikonlopun raivoamisen ketju miesvihakiimanarttumällirännimätisäkki -"miehelle'" vai onko tämä peräti hänen aloitus 🤔

Joko viikonloppu: uikuti, uikuti naiset sitä tätä ja sama laulu uudestaan ja uudestaan ja kun jää verbaalisesti alakynteen alkaa mieviha-tykitys.

Vierailija
80/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään ei ole niin pakottava tarve löytää jotain munankantotelinettä että viitsisi jonkun säälistä ottaa.

Ihan kuin olisin itse kirjoittanut sanasta sanaan. Juuri näin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme