Jos naiset tutustuis omantasoisiin miehiin niin ette sais pakkeja.
Kannattaa valita se samantasoinen niin ette joudu ghostatuksi sitten ja löytäisitte kumppanin.
Kommentit (749)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään ei ole niin pakottava tarve löytää jotain munankantotelinettä että viitsisi jonkun säälistä ottaa.
Taitaa olla patterit hierontalaitteesta loppuneet ja rahaa vasta, kun Kelan seuraava tuki tulee!
Ei tarvii pattereita kun on ladattava ;)
Onko kätevä? Mitä merkkiä?
Satisfyer Pro, paras ostos ikinä
Mä pyydän treffeille vain itseäni kiinnostavia miehiä. Eihän siinä ole mitään järkeä, että alkaisin tapailla miestä, joka ei minua viehätä. Ei se haittaa, vaikka ei kumppania löytyisikään, kun en mä edes halua naimisiin enkä lapsia.
Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6:lle
Olen ihastunut mieheen joka on minua melkein 20 vuotta vanhempi, lyhyt, kalju ja tavallinen duunari. Hän ghostasi minut melkein heti saatuaan seksiä, eikä vastaa viesteihin, joissa kysyn, voidaanko jutella. Olisin ihan mielelläni ajatellut yhteistä tulevaisuutta hänen kanssaan. En ole onnenonkija, minulla on oma omistusasunto kolmio, oma auto ja olen kokopäivätöissä. On sanottu jopa ihan sieväksi, olen mukava, ystävällinen ja huolehtiva.Voitko kertoa minulle, miten minun pitää tästä vielä laskea tasoani, jotta kelpaisin? Alanko nyt katselemaan 70- 80 vuotiaita? N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap projisoi omia ongelmiaan naisiin. Hän saa pakkeja, ja sitten hän selittää miksi naiset saavat pakkeja, vaikka naisilla ei ole sellaista ongelmaa, sehän on ihan miesten juttu. Samoin kuin nuo tasohöpötykset.
Korjasihan ap, että koskee yhtä lailla miehiäkin.
Ei taida sittenkään olla naisvihaajapalstaunkkeli, jos ymmärtää, että sama se on miehilläkin.
Olen ollut tinderissä jotain 4 vuotta ja pyytänyt 100 naista treffeille mutta kukaan ei ole lähtenyt. Kukahan se nirso on.
Vierailija kirjoitti:
Naiset valittaa vauva palstalla ettei miestä löydy mutta eivät kuitenkaan halua lähteä treffeille tavisten kanssa vaikka naiset on taviksia itse.
Jos tavis on nykyään joku mt-häiriöinen ja itsestään huolta pitämätön vonkuja, niin juu ei kiinnosta tavikset.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä kyllä parasta on naisten rupsahtaminen :). Mukava ajatella, miten nuorena pystyvät friendzonettamaan ja käyttämään miehiä hyväksi miten tahtovat ja sitten vanhempana eivät kelpaa kellekään. Täytyy alkaa häijyksi ja ilkeäksi naisia kohtaan.
Mä oon kyllä vanhana ja rupsahtaneena juuri sen miehen kanssa jonka löysin nuorena. Ei minua haittaa jos en kelpaa kenellekään muulle, mitä ihmettä tekisin usealla miehellä? Yksi elämänkumppani riittää, sellainen sielunkumppani jonka kanssa saa rupsahtaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta tasopelle.
Jarmo on taas aloittanut jankutuksen. Ja tätä taas koko viikonloppu. Seuraavassa ketjussa taas úlisee sitä miten Aasiassa hän saisi missitason naisen ja Suomessa joutuu tyytymään vaan suomalaiseen,jotka kaikki on läskejä/eumia/kouvolatukkaisia/taruoituja/siduk kavalaita/mä tisäkkejä/luulee liikaa itsestään.........
Vierailija kirjoitti:
Elämässä kyllä parasta on naisten rupsahtaminen :). Mukava ajatella, miten nuorena pystyvät friendzonettamaan ja käyttämään miehiä hyväksi miten tahtovat ja sitten vanhempana eivät kelpaa kellekään. Täytyy alkaa häijyksi ja ilkeäksi naisia kohtaan.
Ok, omassa elämässäni on parasta kiva työ, ihanat lapset, rakkaat ystävät ja sukulaiset, , höpsö koirani, ihana oma koti, mielenkiintoiset opiskelut, hyvä ruoka (tänään pöytävaraus porukalla), se että kevät tulee, tuleva loma!, musiikki, luonto,,, elämä on ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Aika kuluu sulla ihan samaa tahtia eli rupsahdat sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään ei ole niin pakottava tarve löytää jotain munankantotelinettä että viitsisi jonkun säälistä ottaa.
Taitaa olla patterit hierontalaitteesta loppuneet ja rahaa vasta, kun Kelan seuraava tuki tulee!
Hhmmm. Täti lähtee tästä kohta ostoksille 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Antaa paremmat kyydit,kuin kukaan mies ikinä,ja voi laittaa laatikkoon,kun ei tarvitse. Eikä tarvitse katella vieressä kuorsaavaa hyödytöntä perunasäkkiä,joka haisee pahalle. Suosittelen kaikille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Minun ongelma ei ole se että saisin pakkeja, vaan se etten löydä tarpeeksi hyvää miestä. Sellaista, joka on niin mukava luonteeltaan ja henkisesti tasapainoinen, että sitä jaksaa katsella pidempäänkin. Ap on henkisesti epätasapainoinen naisvihaaja.
Noita on vaikka kuinka, mutta unohdit mainita ensisijaisina kriteereinä komea, pitkä ja hyväpalkkainen. Sitten vasta kun nuo täyttyvät, niin punnitset, että onko mies tasapainoinen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
No niin, hyvä että miehellä on elämässään rationaalista tekemistä 👍.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen! Olin itse skeptinen sen laitteen suhteen kun ne tulivat, olin utelias ja ostin silti ja ai jestas miten hyvä laite. Ja parasta on tuo että saa ladattua, ei tarvitse pattereita miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Näin vanhempana ja rupsahtaneena ei kuule miehet enää kiinnosta mua kissan vertaa. Seksiä ei tee enää mieli ja miehistä on pelkkää haittaa ja häiriötä. t. 👵🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen 👍
Vierailija kirjoitti:
Minun ongelma ei ole se että saisin pakkeja, vaan se etten löydä tarpeeksi hyvää miestä. Sellaista, joka on niin mukava luonteeltaan ja henkisesti tasapainoinen, että sitä jaksaa katsella pidempäänkin. Ap on henkisesti epätasapainoinen naisvihaaja.
Tämä! Vapaana olevissa miehissä on paljon tunnevammaisia, mieslapsia,joille maistuu Alko. Ei kiitos, ei kiinnosta alkaa äiti-huoltaja-kodinkoneeksi kenellekään tuollaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tinderissä jotain 4 vuotta ja pyytänyt 100 naista treffeille mutta kukaan ei ole lähtenyt. Kukahan se nirso on.
Ei se että sinä et pääse treffeille tarkoita sitä, että naiset on nirsoja. Se tarkoittaa vain, että sinä et pääse treffeille.