Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos naiset tutustuis omantasoisiin miehiin niin ette sais pakkeja.

Vierailija
24.02.2024 |

Kannattaa valita se samantasoinen niin ette joudu ghostatuksi sitten ja löytäisitte kumppanin.

Kommentit (749)

Vierailija
261/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva katsella incelin itkua :D

Katos kun et pysty netin välityksellä kenenkään inseliyttä todentamaan, niin kommentistasi selviää ainastaan mielenterveysongelmasi.

Mutta meidän pillujen väljyys on kyllä netin välityksellä todennettavissa 🤔🙂.

Vierailija
262/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katos kun et pysty netin välityksellä kenenkään inseliyttä todentamaan, niin kommentistasi selviää ainastaan mielenterveysongelmasi.

Suomessa niin yleistä, että voi yleistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet antaa pakkeja usein jos nainen ei halua heti seksiä. Miesten vika että naiset on nirsoja ja sinkkuja. Miehet ajattelee parisuhdetta munallaan. Minä kyllä löysin miehen ja päätin että mies on hyvä minulle koska ei ensimmäisen 3 kuukauden aikana puhunut seksistä mitään. Mies ei todellakaan ollut ulkonäöllisesti ihannemieheni. Ne kymmenet muut miehet joihin yritin tutustua niin halusivat vain panolle.

Vierailija
264/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa niin yleistä, että voi yleistää.

Ehkä inseliys on myös. Ulinasta päätellen.

Vierailija
265/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ghostaa eikä osaa kommunikoida on kyllä tasoltaan 0. 😀

Vierailija
266/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet antaa pakkeja usein jos nainen ei halua heti seksiä. Miesten vika että naiset on nirsoja ja sinkkuja. Miehet ajattelee parisuhdetta munallaan. Minä kyllä löysin miehen ja päätin että mies on hyvä minulle koska ei ensimmäisen 3 kuukauden aikana puhunut seksistä mitään. Mies ei todellakaan ollut ulkonäöllisesti ihannemieheni. Ne kymmenet muut miehet joihin yritin tutustua niin halusivat vain panolle.

Miehet jotka hakee halpaa prostituoitua antaa pakit jos ei sitä saa.

Ongelma syntyy siinä vaiheessa, kun ollaan oltu 30+ miehelle halpa prostituoitu ja löytyy se oikea, jolle selitetään, että en mie mikään halpa prostituoitu ole.

Vierailija
267/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on joko liian lyhyt tai liian köyhä ettei kelpaa naisille. Kumma juttu tosiaan kun 165 cm nainen antoi pakit minulle vaikka olen 170 cm. Sanoi suoraan että hänelle kelpaa vain 180 cm mies.

Vierailija
268/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole ikinä saanut pakkeja kuin joiltain varatuilta miehiltä, en tiedä mistä puhut. 

Vierailija
269/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on joko liian lyhyt tai liian köyhä ettei kelpaa naisille. Kumma juttu tosiaan kun 165 cm nainen antoi pakit minulle vaikka olen 170 cm. Sanoi suoraan että hänelle kelpaa vain 180 cm mies.

Mitäs kummaa siinä on? Voithan sinä antaa vaikka  pakit naiselle, joka painaa 70 kg eikä 60 kg 🤷. Mitä väliä? Ihmiset haluaa mitä haluaa eikä mikään määrä ulinaa muuta sitä yhdenkään ihmisen kohdalla. Eteenpäin vaan.

Vierailija
270/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäänhän siinä ampuu jalkaan jos kriteerit ovat sellaiset, etteivät ne koskaan täyty yhdessä henkilössä tai vaikka täyttyisivät, niin se henkilö ei taas koskaan huolisi tätä kriteerilistan kanssa kulkevaa.

Joillekin esim. koulutus tai raflaava työnimike on kumppanissa todella painava kriteeri, jotain toista ei taas välttämättä kiinnosta nuo asiat ollenkaan... Mutta kai se yleisesti menee niin, että mitä korkeammin koulutettu, sitä enemmän laittaa myös painoarvoa mahdollisen kumppanin koulutustaustalle.

Vierailija
271/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sun olisi tietenkin pitänyt saada just se nainen joka haluaa 180-senttisen miehen? Aika paljon on naisia joille kelpaa hyvin 170-senttinen tai lyhyempikin, siirräpä katse heihin.

Jos mietin omalle kohdalle niin ei kyllä olisi mikään ongelma jos mies toteaisi, että haluaa minua pidemmän/lyhyemmän naisen. Tai naisen jolla on eriväriset hiukset. Tai erilainen pukeutumistyyli. Tai eriväriset silmät. Sen kun jatkaa etsimistä. En mä ainakaan edes haluaisi olla ihmisen kanssa joka haluaa jotain muuta kuin mitä mä satun olemaan.

Vierailija
272/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sun olisi tietenkin pitänyt saada just se nainen joka haluaa 180-senttisen miehen? Aika paljon on naisia joille kelpaa hyvin 170-senttinen tai lyhyempikin, siirräpä katse heihin.

Jos mietin omalle kohdalle niin ei kyllä olisi mikään ongelma jos mies toteaisi, että haluaa minua pidemmän/lyhyemmän naisen. Tai naisen jolla on eriväriset hiukset. Tai erilainen pukeutumistyyli. Tai eriväriset silmät. Sen kun jatkaa etsimistä. En mä ainakaan edes haluaisi olla ihmisen kanssa joka haluaa jotain muuta kuin mitä mä satun olemaan.

No tämä juuri. Jos joku sanoo mulle, että olet liian lyhyt, pitkä, ruma, läski, vanha, tyhmä, hiljainen, puhelias, mitä nyt vaan, niin sanon että kiitos tiedosta. En ala syytellä toista osapuolta enkä itseäni. Niin se nyt vaan tällä kertaa meni. Ei ketään voi pakottaa tykkäämään toisesta ihmisestä romanttisesti.

Vierailija
273/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa jokainen jännämies on kelvannut naisille. Kukaan kiltti mies ei taas ole kelvannut.

Vierailija
274/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä maassa jokainen jännämies on kelvannut naisille. Kukaan kiltti mies ei taas ole kelvannut.

Höpsistä taas. Minun aviomieheni on maailman kiltein ja kultaisin mies. Ollut jo 39 vuotta 

Vierailija
275/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ollut kohtelias nainen. Ei ole sentään täräyttänyt suoraan, ettei huoli sinua sinun paskan luonteen vuoksi. Sillä jos sinun luonne näkyy täällä, niin kyllähän se on näkynyt hänelle livenä tavatessakin. Kuten sanoin, kohtelias nainen.

Vierailija
276/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet jotka hakee halpaa prostituoitua antaa pakit jos ei sitä saa.

Ongelma syntyy siinä vaiheessa, kun ollaan oltu 30+ miehelle halpa prostituoitu ja löytyy se oikea, jolle selitetään, että en mie mikään halpa prostituoitu ole.

Voihan alapeukku!

Ajattele että olet mäkkärin jonossa ja kaikki edelläsi ostaa 2€ juustohampparin, kun tulee sinun vuorosi sulle kerrotaan, että hinta on 25€, koska olet niin mahtava asiakas.

Ostatko?

Vierailija
277/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten tunnistaa kuka on omantasoinen mies? Mä olen aina lähestynyt sellaisia miehiä jotka kiinnostaa mua, ja välillä olen saanut pakit ja välillä en. Nykyään olen ollut jo pitkään yhdessä miehen kanssa joka on edelleen kiinnostava mutta en tiedä yhtään hänen tai omaa tasoani. 

Ei pakkeja tarvitse pelätä. Jos toinen ei kiinnostu niin ei se ole niin iso asia. Ja toisekseen, ei ole mitään hyötyä alkaa pakkien pelossa lähestyä sellaisia miehiä jotka eivät kiinnosta, koska ei mikään takaa että he olisivat automaattisesti kiinnostuneita sinusta. Ja vaikka olisivat niin miksi itse haluaisit olla epäkiinnostavan miehen kanssa. Tuossa ei ole mitään logiikkaa, 

Vierailija
278/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen iän myötä muutu alakerrasta väljemmäksi, vaan käy juuri päinvastoin eli tiukemmaksi. Neljäkymppinen nainen on jo määrätietoisempi, mikä voi pelottaa joitakin miehiä. 

Ap ei ole nähnyt oikeaa pillua sitten syntymisensä jälkeen, ei ole koskaan ollut parisuhteessa,niin hänen kokemuksensa naisten pilluista tulevat hänen aivojensa sisältä. Hänellä ei ole elämässä muuta tekemistä kuin miettiä mitä suoltaa tänne av-palstalle.

Vierailija
279/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Niinku kaikilla treffipalstoilla ja baareissa ja ravintoloissa. Ymmärrätteköhän te miehet, millaista vonkaamista tällainen keski-ikäinen nainen saa osakseen treffipalstoilla? On ihan turha tulla täällä mukamas jauhottamaan, että vanha ja väljä pillu ei kelpaa kenellekään. The proof is in the pudding "

"Kultapieni, kun minä en ole kaikki naiset. Mutta treffiplstoilla suuri enemmistö on miehiä. Olin itse sinkkuaikanani pari viikkoa verkoilla, mutta kyllästyin. Löysin hyvän miehen yhteisen harrastuksen kautta."

Hei tytteli" Sun horinoissa ei ole päätä eikä häntää!

En voi auttaa ymmärryksen ongelmissasi. Pahoitteluni.

No onko se pikkuneiti siellä treffipalstoilla vongattavana vai oliko se joskus sinkkuaikoina vain pari v

Sivusta: monesko kossupullo on sinulla menossa? Tai sitten suosittelen, että kertaat oikeinkirjoitusta. 

Vierailija
280/749 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, kaikki parisuhteessa olevat ja/tai perheelliset miehet ovat moniongelmaisia väkivaltakalluja... Vai olisiko niin, että olet taas viettänyt liikaa aikaa netissä ja uskot kaikki incel kaikukammioissa syntyneet propagandat siitä, miten kaikki naiset haluavat vain jänniä pankkiirilentäjäkirurgeja, jotka samalla ovat päihdeongelmaisia ja väkivaltaisia, samalla sivuuttaen sen, että naapurin putkimies-Markku tulee kotiin vaimonsa ja kolmen lapsensa kanssa.