Jos naiset tutustuis omantasoisiin miehiin niin ette sais pakkeja.
Kannattaa valita se samantasoinen niin ette joudu ghostatuksi sitten ja löytäisitte kumppanin.
Kommentit (749)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku kaikilla treffipalstoilla ja baareissa ja ravintoloissa. Ymmärrätteköhän te miehet, millaista vonkaamista tällainen keski-ikäinen nainen saa osakseen treffipalstoilla? On ihan turha tulla täällä mukamas jauhottamaan, että vanha ja väljä pillu ei kelpaa kenellekään. The proof is in the pudding 🤷.
No huhhuh!
Treffipalstoilla ja baareissa "vongataan". Tiesitkö muuten että hauki on kala?
Miehet siellä vonkaa.
Voi vietävä mikä diodi!
Nuo paikat on tehty sitä "vonkausta" varten ja ne treffiapit voi laittaa kiinni jos ei kiinnosta.
Niinhän me naiset ollaan laitettukin 🙂.
Kultapieni, kun minä en ole kaikki naiset. Mutta treffiplstoilla suuri enemmistö on miehiä. Olin itse sinkkuaikanani pari viikkoa verkoilla, mutta kyllästyin. Löysin hyvän miehen yhteisen harrastuksen kautta.
Vierailija kirjoitti:
"Shakissa? 😂😂😂 Voi pojat sentään. Kas kun ei monopolissa. Ollaan kyvykkyyksien ytimessä nyt."
Paremmat naiset osaavatkin nauttia häviämisen huumorilla. Eivät vain myönnä ajatustensa oikeasti harhailevan lähimmän keittiön vispilävalikoimaan. Siksi kai saavutuksetkin niin vaatimattomia. Jäljellä on vain uskottelu pääkopan monimutkaisuudesta, johon päädyttiin varmaankin päivittäisen pillerikirjon perusteella.
Tervehdys sinne autismin kirjolle!
Vierailija kirjoitti:
"Niinku kaikilla treffipalstoilla ja baareissa ja ravintoloissa. Ymmärrätteköhän te miehet, millaista vonkaamista tällainen keski-ikäinen nainen saa osakseen treffipalstoilla? On ihan turha tulla täällä mukamas jauhottamaan, että vanha ja väljä pillu ei kelpaa kenellekään. The proof is in the pudding "
"Kultapieni, kun minä en ole kaikki naiset. Mutta treffiplstoilla suuri enemmistö on miehiä. Olin itse sinkkuaikanani pari viikkoa verkoilla, mutta kyllästyin. Löysin hyvän miehen yhteisen harrastuksen kautta."
Hei tytteli" Sun horinoissa ei ole päätä eikä häntää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niinku kaikilla treffipalstoilla ja baareissa ja ravintoloissa. Ymmärrätteköhän te miehet, millaista vonkaamista tällainen keski-ikäinen nainen saa osakseen treffipalstoilla? On ihan turha tulla täällä mukamas jauhottamaan, että vanha ja väljä pillu ei kelpaa kenellekään. The proof is in the pudding "
"Kultapieni, kun minä en ole kaikki naiset. Mutta treffiplstoilla suuri enemmistö on miehiä. Olin itse sinkkuaikanani pari viikkoa verkoilla, mutta kyllästyin. Löysin hyvän miehen yhteisen harrastuksen kautta."
En voi auttaa ymmärryksen ongelmissasi. Pahoitteluni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko se pikkuneiti siellä treffipalstoilla vongattavana vai oliko se joskus sinkkuaikoina vain pari viikkoa ennenkuin löysi(tyytyi) sen "hyvän miehen" vakisuhteeseen.
Taitaa olla kuitenkin molemmat, jos vaikka ei tarvisi tyytyäkkään siihen "hyvään mieheen".
Normaalit ihanat miehet, joita on 99,99% miehistä, rakastan heitä kaikkia jo ihan siitä syystä, että he eivät ole inceleitä.
Itse olen koko elämäni saanut miehiltä niin paljon hyvää ja kunnioittavaa käytöstä ihan kaikilla elämän osa-alueilla, että sydämeni on täynnä kunnioitusta ja rakkautta suomalaisia miehiä kohtaan. Kiitos, että olette hyviä tyyppejä, ettekä inceleitä!
Kuinka tylsää elämä olisi ilman miehiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se samantasoisuuskaan estä miestä antamasta pakkeja, mutta se on ihan fine. Sen sijaan se ei ole ok, että mies suostuu treffeille vain sillä ajatuksella että tarjolla on nyt helposti seksiä ja/tai eipä tässä nyt ole muutakaan tekemistä eikä flaksikaan käy niiden mieluisampien kanssa.
Miksi se ei ole ok? Ihmisillä on tarpeita.
Kaipa sekin sitten on ok, jos nainen lähtee treffeille miehen kanssa, jonka kanssa ei ole aikomuskaan harrastaa yhtään mitään tai tavata kertaakaan uudestaan, mutta haluaa miehen tarjoavan ruoat ja juomat. Syöminen ja juominen on tarve.
Vierailija kirjoitti:
Normaalit ihanat miehet, joita on 99,99% miehistä, rakastan heitä kaikkia jo ihan siitä syystä, että he eivät ole inceleitä.
Itse olen koko elämäni saanut miehiltä niin paljon hyvää ja kunnioittavaa käytöstä ihan kaikilla elämän osa-alueilla, että sydämeni on täynnä kunnioitusta ja rakkautta suomalaisia miehiä kohtaan. Kiitos, että olette hyviä tyyppejä, ettekä inceleitä!
Kuinka tylsää elämä olisi ilman miehiä!
Joillain on. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se samantasoisuuskaan estä miestä antamasta pakkeja, mutta se on ihan fine. Sen sijaan se ei ole ok, että mies suostuu treffeille vain sillä ajatuksella että tarjolla on nyt helposti seksiä ja/tai eipä tässä nyt ole muutakaan tekemistä eikä flaksikaan käy niiden mieluisampien kanssa.
Kaipa sekin sitten on ok, jos nainen lähtee treffeille miehen kanssa, jonka kanssa ei ole aikomuskaan harrastaa yhtään mitään tai tavata kertaakaan uudestaan, mutta haluaa miehen tarjoavan ruoat ja juomat. Syöminen ja juominen on tarve.
Antaahan se valtavan arvokkaan opetuksen yhden illallisen hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko se pikkuneiti siellä treffipalstoilla vongattavana vai oliko se joskus sinkkuaikoina vain pari v
Kiitos mielenkiinnostasi treffailuani kohtaan! En kyllä ole pikkuneiti vaan ihan keski-ikäinen pulleahko rouva. Ja ei, en ole vongattavana koska kyllästyin nopeasti miesten luokattomaan vonkaamiseen ja löysin kumppanin muutenkin. Mutta ei siellä ihmisyyden halpahintamarkkinoilla tarvitse kauaa olla nähdäkseen mikä on pelin henki, vai mitä?
Tunnevammaista alkoholistia ei kenenkään kannata ottaa. Silloin on parempi ihmisen olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos mielenkiinnostasi treffailuani kohtaan! En kyllä ole pikkuneiti vaan ihan keski-ikäinen pulleahko rouva. Ja ei, en ole vongattavana koska kyllästyin nopeasti miesten luokattomaan vonkaamiseen ja löysin kumppanin muutenkin. Mutta ei siellä ihmisyyden halpahintamarkkinoilla tarvitse kauaa olla nähdäkseen mikä on pelin henki, vai mitä?
Miehet etsii sieltä ilmaista prostituoitua. Noissa halpakopioissa on kyllä se kuminkäyttö ja tautiongelma aina läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan osannut ajatella asiaa noin, mutta kuulostaa ihan järkeenkäyvältä. Ja minun ruuan ja juoman tarve on kyllä suurempi kuin seksin tarve 🤔.
Spessu bongattu, ruma mies sairaseläkkeellä mt-syistä :D
Minä kokeilin kotimaisia deittijuttuja ja totesin että taso on surkea. Suurin osa naisista etsii vain seksiseuraa ja vakavampaakin etsivät olivat liian käytettyjä. Sitten aloin etsiä ulkomailta ja muutamia naisia jututettuani löysin mielenkiintoisen naisen jossa kaikki toiveeni loksahtivat kohdalleen. Nyt asutaan Suomessa ja ollaan onnellisesti naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kokeilin kotimaisia deittijuttuja ja totesin että taso on surkea. Suurin osa naisista etsii vain seksiseuraa ja vakavampaakin etsivät olivat liian käytettyjä. Sitten aloin etsiä ulkomailta ja muutamia naisia jututettuani löysin mielenkiintoisen naisen jossa kaikki toiveeni loksahtivat kohdalleen. Nyt asutaan Suomessa ja ollaan onnellisesti naimisissa.
Hieno homma, onnea!
Vierailija kirjoitti:
Kiva katsella incelin itkua :D
Katos kun et pysty netin välityksellä kenenkään inseliyttä todentamaan, niin kommentistasi selviää ainastaan mielenterveysongelmasi.
Siitä kertoo enemmän nuo kolmen sanan kommentit.