Jos naiset tutustuis omantasoisiin miehiin niin ette sais pakkeja.
Kannattaa valita se samantasoinen niin ette joudu ghostatuksi sitten ja löytäisitte kumppanin.
Kommentit (749)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiulien 'keskustelu': väljä, jankuti, väljä, jankuti, väljä jankuti, väljä, jankuti,,,
Suomiväljien "keskustelu": uli, incel, natkutilotkuti, uli, incel, katkis, natkutilotkuti, uli, incel, natkutilot....
Kovasti jaksaa kiinnostaa. Teillä on oikeasti pakkomielle meistä naisista. Kieroutunut pakkomielle.
"Shakissa? 😂😂😂 Voi pojat sentään. Kas kun ei monopolissa. Ollaan kyvykkyyksien ytimessä nyt."
Paremmat naiset osaavatkin nauttia häviämisen huumorilla. Eivät vain myönnä ajatustensa oikeasti harhailevan lähimmän keittiön vispilävalikoimaan. Siksi kai saavutuksetkin niin vaatimattomia. Jäljellä on vain uskottelu pääkopan monimutkaisuudesta, johon päädyttiin varmaankin päivittäisen pillerikirjon perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tietäisit 😂
Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Sekopää, kertoo hymiöspämmäys kirjoittajastaan.
Pasia kiukuttaa. Pasi ei saa naista. Pasilla on pieni ja Pasi haisee.
Pasin koko universumi pyörii naisen genitaalin ympärillä.
Miettikääs!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomiulien 'keskustelu': väljä, jankuti, väljä, jankuti, väljä jankuti, väljä, jankuti,,,
Suomiväljien "keskustelu": uli, incel, natkutilotkuti, uli, incel, katkis, natkutilotkuti, uli, incel, natkutilot....
Kovasti jaksaa kiinnostaa. Teillä on oikeasti pakkomielle meistä naisista. Kieroutunut pakkomielle.
Minusta se on ihan söpöä. Minulla on äidillisiä tunteita näitä palstajonneja kohtaan. Keittelen kahvia ja laitan ruokaa ja hymähtelen niiden jutuille ja uhoamiselle. Vähän kuin ennen omien taaperoiden kanssa. Nostalgiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tietäisit 😂
Sekopää, kertoo hymiöspämmäys kirjoittajastaan.
Se kertoo että kirjoitan puhelimella 😛😂🖕🏻🖕🏻🖕🏻
Vierailija kirjoitti:
"Shakissa? 😂😂😂 Voi pojat sentään. Kas kun ei monopolissa. Ollaan kyvykkyyksien ytimessä nyt."
Paremmat naiset osaavatkin nauttia häviämisen huumorilla. Eivät vain myönnä ajatustensa oikeasti harhailevan lähimmän keittiön vispilävalikoimaan. Siksi kai saavutuksetkin niin vaatimattomia. Jäljellä on vain uskottelu pääkopan monimutkaisuudesta, johon päädyttiin varmaankin päivittäisen pillerikirjon perusteella.
Kyllä mua keittiöhommat kieltämättä kiinnostaa enemmän kuin lasten lautapelit. Niitä tuli pelattua tarpeeksi silloin lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku kaikilla treffipalstoilla ja baareissa ja ravintoloissa. Ymmärrätteköhän te miehet, millaista vonkaamista tällainen keski-ikäinen nainen saa osakseen treffipalstoilla? On ihan turha tulla täällä mukamas jauhottamaan, että vanha ja väljä pillu ei kelpaa kenellekään. The proof is in the pudding 🤷.
No huhhuh!
Treffipalstoilla ja baareissa "vongataan". Tiesitkö muuten että hauki on kala?
Miehet siellä vonkaa.
Voi vietävä mikä diodi!
Nuo paikat on tehty sitä "vonkausta" varten ja ne treffiapit voi laittaa kiinni jos ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kokenut pakkeja ongelmaksi, ne ovat minulle sen verran harvinaista herkkua. Kiva vaan jos on rehellinen ja tekee heti selväksi ettei kiinnosta. Se ärsyttää vähäsen jos roikotetaan mukana paremman puutteessa tai ei vaan uskalleta sanoa, ettei halua jatkaa. Onneksi tätäkään en ole montaa kertaa joutunut kokemaan.
Muutamat pakit olen saanut ja ne ovat olleet helpotus. Naiset eivät tahdo ottaa saatuja pakkejaan kovin hyvin. On siis parempi, että nainen "ehtii ensin".
Tietysti silloin jos ei itsekään ole kiinnostunut, sitä toivoo, että toinenkin on samaa mieltä ja kertoo asian ensin. Ei tarvitse olla itse se joka mahdollisesti pahoittaa toisen mielen. Sama se muuten on miehilläkin, osa ei millään suostu uskomaan ettei nainen ole kiinnostunut, inttävät perusteluita ja yrittävät taiv
Lisäyksenä tähän omaan kommenttiini, jotkut miehet ehdottavat pakit antaessaan että jatketaan ystävänä, ja se ärsyttää aika paljon. On niin läpinäkyvää että tällä pyritään vain pehmittämään pakkeja, eikä heitä oikeasti kiinnosta paskan vertaa mikään ystävyys. Ja sitten kuvitellaan että nainen on niin idiootti ettei tajua.
Jokaisella pitäisi olla kansio, jossa olisi kaikki entiset tapaukset joiden kanssa on harrastanut seksiä. Sitten niiltä saadut taudit ja oliko tilanteessa ihan selvinpäin. Varmasti helpottaisi mielenkiintoa seuraaville treffeille kun joku Terttu56 näyttäisi kansion, jossa kaikki panokumppanit ovat yli 60v paskamahoja ja Terttu hakutekstissään etsi nuorta ja kovakankista oria vakituiseen tapailusuhteeseen. Toki Terttu itsekin on kuin naisversio Uuno Turhapurosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on ihan söpöä. Minulla on äidillisiä tunteita näitä palstajonneja kohtaan. Keittelen kahvia ja laitan ruokaa ja hymähtelen niiden jutuille ja uhoamiselle. Vähän kuin ennen omien taaperoiden kanssa. Nostalgiaa.
Harmi vaan ettei näitä voi kasvattaa. Pieni lapsikin on parempi vastaanottamaan palautetta ja korjaamaan käytöstään.
En halua enää tutustua miehiin, viihdyn yksin kaikista parhaiten. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinku kaikilla treffipalstoilla ja baareissa ja ravintoloissa. Ymmärrätteköhän te miehet, millaista vonkaamista tällainen keski-ikäinen nainen saa osakseen treffipalstoilla? On ihan turha tulla täällä mukamas jauhottamaan, että vanha ja väljä pillu ei kelpaa kenellekään. The proof is in the pudding 🤷.
No huhhuh!
Miehet siellä vonkaa.
Voi vietävä mikä diodi!
Nuo paikat on tehty sitä "vonkausta" varten ja ne treffiapit voi laittaa kiinni jos ei kiinnosta.
Niinhän me naiset ollaan laitettukin 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Pasia kiukuttaa. Pasi ei saa naista. Pasilla on pieni ja Pasi haisee.
Pasin koko universumi pyörii naisen genitaalin ympärillä.
Miettikääs!
Miksi vihoittelet Pasille? Tasosi ei vain kertakaikkiaan riittänyt hyväntuoksuiseen mieheen.
Se on nyt vaan niin että ei tarvitse tyytyä mihin vaan. Minulla on kaksi kappaletta, yli kymmenen vuoden parisuhdeita takana, ja olen pitänyt tiukasti kiinni tasosta niiden suhteen. Taso on tarkoittanut minulle sitä että nainen on henkisesti kypsä ja kykenee normaaliin parisuhde elämään, ilman mitään ihmeellisyyksiä. Ei ne muutamat liikakilot, tai jotkut muut, muutamat toisarvoiset asiat ole painanut vaakakupissa juuri ollenkaan. Tarvii henkisen yhteyden ja ymmärtämisen myös siitä faktasta että me miehet ja naiset ollaan kumminkin erilaisia. Naisten normaaleja toiveita ja haluja pitää kunnioittaa, kuten myös miestenkin. Mutta kaikkeen ei tarvitse suostua eikä kaikkea pidä sietää. Silloin kun synkkaa henkisesti yhteen, synkkaa yleensä myös ne muutkin asiat suhteessa.
En usko rakkauteen ensisilmäyksellä, vaan uskon siihen että kun olen tutustunut kumppaniin paremmin, tiedän sen jälkeen mitä se toinen osapuoli haluaa ja mitä odottaa. Ja myös sen jälkeen minäkin näen sen mitä minulle on saatavana siitä suhteesta. Muutama valokuva ja lyhyt "CV" ei riitä vielä siihen olisin vakuuttunut nopealla, sillä 30 sekunnin vilkaisulla = Tinderin vippaukset vasemmalle, oikealle, yms...
Terveisin: Se paremman tason mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan ettei näitä voi kasvattaa. Pieni lapsikin on parempi vastaanottamaan palautetta ja kor
No, kai niillä vanhemmat on. Ollaan me täällä niille kuitenkin turvallisia tätejä, joille voi kiukutella kun tytöt on niin tymiä ja rumia eikä ne ees kiinnosta yhtään vaan jonne vihaa niitä. Nih 🙂!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh!
Miehet siellä vonkaa.
Voi vietävä mikä diodi!
Niinhän me naiset ollaan laitettukin 🙂.
No voe helevata. Justhan sä valitit, että sua vongataan deittiapeissa liikaa.
Minulla on useampi tutkinto, olen neitsyt, minulla on pitkät hiukset, ei lävistyksiä, eikä tatuointeja, olen raitis ja liikun paljon. Tasoni on ilmeisesti kurapersealkkis, koska vain he lähestyvät. Valitettavasti olen mieluummin yksin.
Sama kooskee miehiä.Miksi miehet ei ymmärrä kaljamahasilla ei mitään saumaa normaaleihin naisin.Kävisivät myös hammaslääkäri,yäk ne likaiset tupakan ja päihteiden aihettamat hampaat.
Mistäs tietäisit 😂