Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytääkö nykyään miestä ilman tinderiä?

Vierailija
24.02.2024 |

En ole koskaan tinderissä ollut enkä halua mennä. Myöskään muut nettideitit ei oikein nappaa. Ikää minulla on 45 enkä voi olla ainoa ainakaan ikäluokassani, joka ajattelee noin. Baareissakaan en käy kun en oikein niissä viihdy. Eli voiko enää nykyään löytää miehen vaikka kaupan kassajonosta, kirjastosta, bussipysäkiltä tms? Ihan parisuhdetta ajatellen. 

Kommentit (208)

Vierailija
61/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole löytänyt mistään. Koskaan. Edes Tinderistä. Ikisinkku N35

Tykkää kaikista katsomatta profiilia niin varmasti joku osuu. Ite ollu puutteessa jo niin monta vuotta että panisin vaikka rinkeliä

Vierailija
62/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoko sinun miehenmetsästyspaikkasi ovat: kauppajono, kirjasto ja bussipysäkki?

kaupassa miehiä vituttaa jonottaa ja sieltä pitää päästä nopeasti pois. ei mies huomaa vaikka nainen yrittäisikin tehdä aloitetta jonossa. kirjastossa pidetään turpa kiinni. ei siellä isketä ihmisiä. bussilla ei kulje heteromiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä noin kerran kuukaudessa. Sitten olin puoli vuotta ilman Tinderiä enkä käynyt kertaakaan treffeillä. Nyt liityin alle viikko sitten Tinderiin uudelleen ja olen saanut jo neljä treffikutsua .

Miten lähestyit miehiä ilman tinderiä ja miten lähestyt miehiä tinderissä?

Vierailija
64/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et. Ei miehiä kiinnosta enää sellaiset suhteet kuin naisia. Pelkkä pano pari krt viikossa/kuussa miehen kunnon mukaan riittää.

Tätä en kyllä usko. Tuttavapiirissäni ja ystävissäni on paljon miehiä. Kaikki tavallisia ihmisiä, joille parisuhde, perhe ja elämän ilojen ja surujen jakaminen naisen kanssa on tärkeitä asioita. Ehkä liikumme eri piireissä sinä ja minä? Ap

Eikö niistä piireistäsi sitten löydy?

Tuttuni ovat varattuja kaikki eikä varatut kiinnosta. Ap

Juhliin joissa tuttujen tuttuja?... Ei kun tietysti, eihän porvoossa sinkkuja edes pyydetä pariskuntien tapaamisiin. 

Tottakai on juhlia välillä. Ja niissä välillä tuttujen tuttuja. Sitä tässä kyselenkin aloituksessani, että löytyykö nykyään parisuhdetta muualta kuin tinderistä. Vaikkapa sitten juhlista. Juhlissa olen käynyt koko ikäni, mutta en ole niistä koskaan päätynyt edes treffeille kenenkään tutun tutun tai muunkaan kanssa. Ap

Vierailija
65/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytynyt.

Vierailija
66/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaupassa miehiä vituttaa jonottaa ja sieltä pitää päästä nopeasti pois. ei mies huomaa vaikka nainen yrittäisikin tehdä aloitetta jonossa. kirjastossa pidetään turpa kiinni. ei siellä isketä ihmisiä. bussilla ei kulje heteromiehiä.

Kaupassa jos nainen tulis ees juttelee ilman yritystä mihinkään olisi yhtäaikaa outoa mutta kivaa. Edes kassat ei puhu mulle.

Kirjastossa jos kävisin niin siellä tuo olisi myös outoa mutta kivaa.

Bussilla en matkusta kun omalla autolla helpompaa.

Vierailija
67/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä metsästä, en miehiä enkä muutakaan. Ja kyllä täällä pääkaupungissa bussilla kulkee ihan kuka vain suuntautumisesta riippumatta. Ap

Vierailija
68/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et. Ei miehiä kiinnosta enää sellaiset suhteet kuin naisia. Pelkkä pano pari krt viikossa/kuussa miehen kunnon mukaan riittää.

Tätä en kyllä usko. Tuttavapiirissäni ja ystävissäni on paljon miehiä. Kaikki tavallisia ihmisiä, joille parisuhde, perhe ja elämän ilojen ja surujen jakaminen naisen kanssa on tärkeitä asioita. Ehkä liikumme eri piireissä sinä ja minä? Ap

Eikö niistä piireistäsi sitten löydy?

Tuttuni ovat varattuja kaikki eikä varatut kiinnosta. Ap

Juhliin joissa tuttujen tuttuja?... Ei kun tietysti, eihän porvoossa sinkkuja edes pyydetä pariskuntien tapaamisiin. 

<

Tottakai on juhlia välillä. Ja niissä välillä tuttujen tuttuja. Sitä tässä kyselenkin aloituksessani, että löytyykö nykyään parisuhdetta muualta kuin tinderistä. Vaikkapa sitten juhlista. Juhlissa olen käynyt koko ikäni, mutta en ole niistä koskaan päätynyt edes treffeille kenenkään tutun tutun tai muunkaan kanssa. Ap

No oletkos tehny alotteita niissä juhlissa? Enkä tarkota mitää hienovaraista vinkkiä että "tulkaa miehet tekee alotteita" vaan iha konkreettista toimintaa tyyliin juttelet jonku kanssa, ja tärkein lopuksi, ehotat että näette uudestaan kahden kesken.

Vierailija
69/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä 45 v naiset on todella nirsoja. Sanoisin ettei tavallinen nainen löydä tinderistä miestä.

En ihan ymmärrä mitä tarkoitat. Mutta kyllä naisen kannattaa viimeistään tässä iässä olla nirso, tarkoitushan on löytää hyvä mies eikä joku kuka tahansa mies. Ap

Tuossapa se ongelmasi tulikin yhdellä sanalla: nirso.

Ei minulla ole ongelmaa 🤔 . Kunhan kyselin löytyykö miehiä muualta kuin tinderistä. Enpä juuri ole edes etsinyt miestä tosin. Ja nirsoutta pidän hyvänä ominaisuutena, kun parisuhteesta pitäisi kuitenkin saada lisää elämänlaatua, ei se onnistu jos ei ole nirso. Eli olen ihan tyytyväinen nirsoudesta. Enpä kyllä siitäkään kärsi, jos en löydä ketään. Ap

Tässäpä se naisten ongelma.

Olette omassa elämässänne pelkkiä objekteja jotka passiivisesti odottavat hyvän miehen tulevan hakemaan teidät. Vaatimuslista löytyy mutta ette "etsi miestä" eli kuvittelette kuinka vaatimuslistanne täyttävä mies huomaa teidät ranskalaistyylisessä kahvilassa aurinkoisena kevät/kesäpäivänä ja kadottaa teidät. Sitten olette jääneet sen miehen muistiin ja hän tekee valtavan työn etsiäkseen teidät ja kun hän löytää, teillä on jo joku toinen kierrossa. Sitten hän todistaa olevansa sitä niljaketta parempi, saa hurmattua teidät ja lopulta voittaa omakseen. Väliin voi tulla joku missä hän juoksee perässänne helsinki-vantaa lentokentällä kun olette jo menossa sen gambialaisen aarteen kotimaahan...

Vierailija
70/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, tuossa iässä sinulla ei enää ole mahdollisuuksia siihen laatikkoleukalentäjäkirurgimiljonääriin, joka sinulle ehkä kelpaisi.  Jos sekään.

Olen liian vanha näihin tasoteoriahömpötyksiin myös, joten eiköhän anneta niidenkin olla. Tässä iässä kiinnostaa enemmän sellainen kysymys, että onko ihminen hyvä ihminen. Mätsääkö arvot, kohtaako elämäntapa, tullaanko hyvin juttuun, puhutteleeko toisen luonne. Ap

Onko tarpeeksi komea, maksaako lomamatkat, ...

Ihan on minulla kuule omasta takaa varaa lomamatkoihini. Ap

Miksi sitten haikailet miestä? Onko mitään, mihin oikeasti tarvitset elämässäsi mi

Pärjään tietenkin hyvin omillani. Enkä nyt varsinaisesti tarvitse miestä mihinkään. Mutta olisihan se mukavaa jakaa elämää jonkun mukavan ja läheisen ihmisen kanssa, rakastaa ja tulla rakastetuksi. Ap

Ota nainen jolla on jo pari lasta.

Vierailija
71/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä metsästä, en miehiä enkä muutakaan. Ja kyllä täällä pääkaupungissa bussilla kulkee ihan kuka vain suuntautumisesta riippumatta. Ap

et metsästä miehiä? eli siis odotat, että prinssi tulee kotoa hakemaan.

Vierailija
72/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

et metsästä miehiä? eli siis odotat, että prinssi tulee kotoa hakemaan.

Tiedätkö, tuntuu aika vieraalta tuollaiset jutut prinsseistä ja metsästämisestä. En tiedä onko se sitten tämä ikä vai mikä kun ei oikein puhuttele. Ap

Vierailija
73/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla parasta ennen -päiväys mennyt jo pitkäksi. 

Ai minulla vai? Voihan se olla. Mutta toisaalta, niin on yhtälailla ikäisilläni miehilläkin ja oman ikäiset tässä kiinnostaa, ei nuoret miehet. Ap

Hyvät tuon ikäiset on jo viety.

On kyllä, mutta toisaalta moni eroaakin tässä iässä ja on sitten jonkin aikaa sinkkuna. Itsekin olen eronnut. Ap

No kannattaa olla heti aktiivisena paikalla, kun mielestäsi hyvä (tummat hiukset, täydellinen hiusraja, yli 183 cm...) eroaa.

Vierailija
74/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai minulla vai? Voihan se olla. Mutta toisaalta, niin on yhtälailla ikäisilläni miehilläkin ja oman ikäiset tässä kiinnostaa, ei nuoret miehet. Ap

On kyllä, mutta toisaalta moni eroaakin tässä iässä ja on sitten jonkin aikaa sinkkuna. Itsekin olen eronnut. Ap

No kannattaa olla heti aktiivisena paikalla, kun mielestäsi hyvä (tummat hiukset, täydellinen hiusraja, yli 183 cm...) eroaa.

Pitää olla paikalla aikaisemmin. Tietää kuinka jollain menee huonosti parisuhteessa ja olla valmiina "tukemaan" jos mennään kivikkoon.

Eikä ole haittaa jos on itse se kivikko joka lopulta on se viimeinen eron syy.

Vierailija
75/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla paikalla aikaisemmin. Tietää kuinka jollain menee huonosti parisuhteessa ja olla valmiina "tukemaa

En halua sotkeutua muiden eroihin. Enkä myöskään halua laastariksi tai lohduttajaksi. Ap

Vierailija
76/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla paikalla aikaisemmin. Tietää kuinka jollain menee huonosti parisuhteessa ja olla valmiina "tukemaa

Kavereista voi olla tässä iloa. 

Eräs nainen kertoi minulle firman pikkujouluissa kuinka hänellä on pari ystävätärtä jotka hän esittelee mielellään jos päädymme eroon vaimoni kanssa. 

En ollut missään vaiheessa avautunut että parisuhteessamme menisi huonosti.

Vierailija
77/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla paikalla aikaisemmin. Tietää kuinka jollain me

En halua sotkeutua muiden eroihin. Enkä myöskään halua laastariksi tai lohduttajaksi. Ap

Moni haluaa ja siksi he vievät parhaat päältä.

Vierailija
78/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En halua sotkeutua muiden eroihin. Enkä myöskään halua laastariksi tai lohduttajaksi. Ap"

Eli et ole kovinkaan perillä siitä, mitä miehen löytäminen sinun iässäsi vaatii. Tuleeko ihminen rikkaaksi olemalla kiltti ja rehellinen? No ei.

Vierailija
79/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En halua sotkeutua muiden eroihin. Enkä myöskään halua laastariksi tai lohduttajaksi. Ap"

Eli et ole kovinkaan perillä siitä, mitä miehen löytäminen sinun iässäsi vaatii. Tuleeko ihminen rikkaaksi olemalla kiltti ja rehellinen? No ei.

En olekaan perillä. Siksi tämä aloitus. Omasta erostani ei ole vielä niin pitkä aika, että olisin ehtinyt perehtymään aiheeseen paljon. Ap

80/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä noin kerran kuukaudessa. Sitten olin puoli vuotta ilman Tinderiä enkä käynyt kertaakaan treffeillä. Nyt liityin alle viikko sitten Tinderiin uudelleen ja olen saanut jo neljä treffikutsua .

Miten lähestyit miehiä ilman tinderiä ja miten lähestyt miehiä tinderissä?

En mä koskaan lähesty tuntemattomia miehiä IRL. Enhän mä tiedä niistä miehistä mitään. Tinderissä matchin jälkeen voin lähettää esim tällaisen avaus viestin:

"Hei! Sinulla onkin mukavanoloinen profiiliteksti ja hienoja kuvia 😀 Sä kyllä erotut eduksesi täällä Tinder-massassa 👍"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä