Löytääkö nykyään miestä ilman tinderiä?
En ole koskaan tinderissä ollut enkä halua mennä. Myöskään muut nettideitit ei oikein nappaa. Ikää minulla on 45 enkä voi olla ainoa ainakaan ikäluokassani, joka ajattelee noin. Baareissakaan en käy kun en oikein niissä viihdy. Eli voiko enää nykyään löytää miehen vaikka kaupan kassajonosta, kirjastosta, bussipysäkiltä tms? Ihan parisuhdetta ajatellen.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, tuossa iässä sinulla ei enää ole mahdollisuuksia siihen laatikkoleukalentäjäkirurgimiljonääriin, joka sinulle ehkä kelpaisi. Jos sekään.
Olen liian vanha näihin tasoteoriahömpötyksiin myös, joten eiköhän anneta niidenkin olla. Tässä iässä kiinnostaa enemmän sellainen kysymys, että onko ihminen hyvä ihminen. Mätsääkö arvot, kohtaako elämäntapa, tullaanko hyvin juttuun, puhutteleeko toisen luonne. Ap
Onko tarpeeksi komea, maksaako lomamatkat, ...
Ihan on minulla kuule omasta takaa varaa lomamatkoihini. Ap
Miksi sitten haikailet miestä? Onko mitään, mihin oikeasti tarvitset elämässäsi miestä, vai pärjäätkö hyvin omillasikin?
Pärjään tietenkin hyvin omillani. Enkä nyt varsinaisesti tarvitse miestä mihinkään. Mutta olisihan se mukavaa jakaa elämää jonkun mukavan ja läheisen ihmisen kanssa, rakastaa ja tulla rakastetuksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, tuossa iässä sinulla ei enää ole mahdollisuuksia siihen laatikkoleukalentäjäkirurgimiljonääriin, joka sinulle ehkä kelpaisi. Jos sekään.
Olen liian vanha näihin tasoteoriahömpötyksiin myös, joten eiköhän anneta niidenkin olla. Tässä iässä kiinnostaa enemmän sellainen kysymys, että onko ihminen hyvä ihminen. Mätsääkö arvot, kohtaako elämäntapa, tullaanko hyvin juttuun, puhutteleeko toisen luonne. Ap
Onko tarpeeksi komea, maksaako lomamatkat, ...
Ihan on minulla kuule omasta takaa varaa lomamatkoihini. Ap
Ei kuule tuossa ole kyse siitä onko sinulla varaa vaan siitä että "panostaako mies naiseen tarpeeksi" ja muuta pashaa
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla parasta ennen -päiväys mennyt jo pitkäksi.
Ai minulla vai? Voihan se olla. Mutta toisaalta, niin on yhtälailla ikäisilläni miehilläkin ja oman ikäiset tässä kiinnostaa, ei nuoret miehet. Ap
Kai sä jonku voit löytää jolla on granny-fetissi.
Jonne kirjoitti:
45v on vasta nippanappa milf iässä, ei lähelläkään maturea saati grannya.
Vierailija kirjoitti:
Jonne kirjoitti:
Ootsä kattonu peiliin viimeaikoina?
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä noin kerran kuukaudessa. Sitten olin puoli vuotta ilman Tinderiä enkä käynyt kertaakaan treffeillä. Nyt liityin alle viikko sitten Tinderiin uudelleen ja olen saanut jo neljä treffikutsua .
Eli tulkitaanko niin asia niin että sinä et ole kelvannut kenellekään kun tuo oravanpyörä on jatkunut vuodesta toiseen? Kelpaat vain huonoille vaihtoehdoille yhden illan treffiseuraksi.
Ps. Parhaat lähtee sinkkumarkkinoilta pois nopeasti. Tosielämän havaintoja.
Sepä se. Kaikki eivät ole parhaita. Miksi vielä lyöt lyötyä, ikävä ihminen.
Tavikselle löytäminen ei ole helppoa.
Myöskin kelpaamaton.
Veeti kirjoitti:
M40 kirjoitti:
Jonne kirjoitti:
Ootsä kattonu peiliin viimeaikoina?
Olen, juuri tänä aamuna hampaita pestessä.
M40
"Pärjään tietenkin hyvin omillani. Enkä nyt varsinaisesti tarvitse miestä mihinkään. Mutta olisihan se mukavaa jakaa elämää jonkun mukavan ja läheisen ihmisen kanssa, rakastaa ja tulla rakastetuksi. Ap"
Tuo asenne ei ehkä riitä kovin hyvän miehen löytämiseksi. Jotain on tehtävä ja ajateltava eri tavalla, kuin ne muut ikäisesi naiset. Jos siis aiot hyvän miehen löytää. Ulkomaille kääntäisin sinun asemassasi katseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et. Ei miehiä kiinnosta enää sellaiset suhteet kuin naisia. Pelkkä pano pari krt viikossa/kuussa miehen kunnon mukaan riittää.
Tätä en kyllä usko. Tuttavapiirissäni ja ystävissäni on paljon miehiä. Kaikki tavallisia ihmisiä, joille parisuhde, perhe ja elämän ilojen ja surujen jakaminen naisen kanssa on tärkeitä asioita. Ehkä liikumme eri piireissä sinä ja minä? Ap
Eikö niistä piireistäsi sitten löydy?
Vierailija kirjoitti:
Löysin omani tältä palstalta, ollaan asuttu nyt yhdessä 8 vuotta ja lapsiakin on siunaantunut.
ja asutte porvoossa?
Vierailija kirjoitti:
"Pärjään tietenkin hyvin omillani. Enkä nyt varsinaisesti tarvitse miestä mihinkään. Mutta olisihan se mukavaa jakaa elämää jonkun mukavan ja läheisen ihmisen kanssa, rakastaa ja tulla rakastetuksi. Ap"
Tuo asenne ei ehkä riitä kovin hyvän miehen löytämiseksi. Jotain on tehtävä ja ajateltava eri tavalla, kuin ne muut ikäisesi naiset. Jos siis aiot hyvän miehen löytää. Ulkomaille kääntäisin sinun asemassasi katseen.
Mikä asenteessani on vikana?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et. Ei miehiä kiinnosta enää sellaiset suhteet kuin naisia. Pelkkä pano pari krt viikossa/kuussa miehen kunnon mukaan riittää.
Tätä en kyllä usko. Tuttavapiirissäni ja ystävissäni on paljon miehiä. Kaikki tavallisia ihmisiä, joille parisuhde, perhe ja elämän ilojen ja surujen jakaminen naisen kanssa on tärkeitä asioita. Ehkä liikumme eri piireissä sinä ja minä? Ap
Tuttuni ovat varattuja kaikki eikä varatut kiinnosta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai minulla vai? Voihan se olla. Mutta toisaalta, niin on yhtälailla ikäisilläni miehilläkin ja oman ikäiset tässä kiinnostaa, ei nuoret miehet. Ap
Hyvät tuon ikäiset on jo viety.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei kannata tehdä. Kaikissa länsimaissa miehet kuin suomessakin, idässä ihan karseita ja globaalissa etelässä tarjolla vain niitä jotka hakevat elättäjää.
Vierailija kirjoitti:
parasta ennen päivämäärä ei ole sama kuin viimeinen käyttöpäivä. kyllä noinkin vanhaa naista voi varauksella vielä käyttää hätävarana.
Minä en ole löytänyt mistään. Koskaan. Edes Tinderistä. Ikisinkku N35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät tuon ikäiset on jo viety.
On kyllä, mutta toisaalta moni eroaakin tässä iässä ja on sitten jonkin aikaa sinkkuna. Itsekin olen eronnut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttuni ovat varattuja kaikki eikä varatut kiinnosta. Ap
Juhliin joissa tuttujen tuttuja?... Ei kun tietysti, eihän porvoossa sinkkuja edes pyydetä pariskuntien tapaamisiin.