Löytääkö nykyään miestä ilman tinderiä?
En ole koskaan tinderissä ollut enkä halua mennä. Myöskään muut nettideitit ei oikein nappaa. Ikää minulla on 45 enkä voi olla ainoa ainakaan ikäluokassani, joka ajattelee noin. Baareissakaan en käy kun en oikein niissä viihdy. Eli voiko enää nykyään löytää miehen vaikka kaupan kassajonosta, kirjastosta, bussipysäkiltä tms? Ihan parisuhdetta ajatellen.
Kommentit (208)
Mä olin Tinderissä kaksi vuotta ja kävin treffeillä keskimäärin kerran kuukaudessa. Tosin paria tapailua pidempää juttua sieltä ei tullut, koska useimmiten sain itse pakit. Sitten olin puoli vuotta ilman Tinderiä enkä käynyt kertaakaan treffeillä. Olen naisvaltaisella työpaikalla enkä käy missään sellaisissa paikoissa, missä tutustuisi miehiin.
Christiiina kirjoitti:
Mä olin Tinderissä kaksi vuotta ja kävin treffeillä keskimäärin kerran kuukaudessa. Tosin paria tapailua pidempää juttua sieltä ei tullut, koska useimmiten sain itse pakit. Sitten olin puoli vuotta ilman Tinderiä enkä käynyt kertaakaan treffeillä. Olen naisvaltaisella työpaikalla enkä käy missään sellaisissa paikoissa, missä tutustuisi miehiin.
Tavoittelet vain rahamiehiä, vaikka olet itse köyhä.
No, mä löysin tinderistä elämäni rakkauden niin ehkä olen jäävi vastaamaan. Mutta ennen sitä sain kyllä lähestymisiä ja treffipyyntöjä irl myös. Lähinnä harrastusten piireistä. Harrastan tosi paljon erilaisia liikuntajuttuja (esim. golf ja padel) joissa tutustuu ihmisiin ja sitä kautta sitten on jotain lähestymisiä ollut. Varmaan olisin lähtenytkin jos joku olisi tosissaan kiinnostanut mutta sellaista ei koskaan tullut vastaan. Kyllähän ne kiinnostavimmat oli yleensä jo valmiiksi varattuja, ei siitä mihinkään pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, tuossa iässä sinulla ei enää ole mahdollisuuksia siihen laatikkoleukalentäjäkirurgimiljonääriin, joka sinulle ehkä kelpaisi. Jos sekään.
Olen liian vanha näihin tasoteoriahömpötyksiin myös, joten eiköhän anneta niidenkin olla. Tässä iässä kiinnostaa enemmän sellainen kysymys, että onko ihminen hyvä ihminen. Mätsääkö arvot, kohtaako elämäntapa, tullaanko hyvin juttuun, puhutteleeko toisen luonne. Ap
Onko tarpeeksi komea, maksaako lomamatkat, ...
Ihan on minulla kuule omasta takaa varaa lomamatkoihini. Ap
Miksi sitten haikailet miestä? Onko mitään, mihin oikeasti tarvitset elämässäsi mi
No tässä se ongelma nyky päivänä on. Ei löydy naista joka osaisi rakastaa pyyteettömästi. Rakkaus perustuu aina johonkin tekemiseen tai tekemättä jättämiseen. Enkä aikuisena miehenä enää lähde elämään kenenkään muun unelmaa.
Vierailija kirjoitti:
En käy baareissa, kaupassa miltei joka päivä. Löydyn tinderistä, valosta, ja monelta deittipalstalta. Vaan harva nainen on ylipäätään halunnut tutustua tai ylipäätään seurustella.
Oon lapseton, velaton, oma talo ja käyn töissä.
Kaupassa olisin otettu jos joku nainen tulisi ja nykäisisi hihasta ja haluaisi tutustua.
Näin metoo aikoina minä miehenä en voi ottaa riskiä lähestymällä, koska sekopäänaisilla on valta tuhota mies totaalisesti uraa ja mainetta myöten.
Pointtion että tehkääpä te naiset ne aloitteet vuorostanne.
Mies 45
Tekstistäsi tuli jo ilmi mistä kiikastaa. Pelkäät että suun avaaminen kassajonossa johtaa - ei pettymykseen vaan - siihen että ELÄMÄSI TUHOTAAN. Olet ehkä liian katkerassa seurassa?
Itse en ole myöskään supliikkimies, mutta olen nähnyt pienestä pitäen esimerkkiä miten naisille puhutaan. Kaksimielisyydetkin käy jos on tahdikas, mutta ennen kaikkea se että haluat huumorilla ja kohteliaisuudella piristää kaikkien päivää, oli sitten varattu tai vapaa tai nuori tai vanha tai hoikka tai pulska... Ja vaikka joskus vastaus olisi nenän nyrpistys. Omasta ilosta.
Kalastus on hyvä harrastus.Siinä oppii ettei mikään ole luvattua, vaan kaikki on plussaa. Sitten kun ymmärtää että kauniin hymyn saaminenkin on extraa siihen mitä eilen sai niin ei ole aina harmissaan siitä mitä ei saa.
Aika vaikea se on tavallisen näköisen iäkkäämmän naisen löytää kumppania mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi yksi, mutta olen kiltti, haittaako se?
Haittaa. Haluan jännän.
Olen kuule niin vanha jo, ettei tuollaiset kilttis-jännis jutut enää resonoi. Joten annahan olla jooko.
Ap
Kyllä ne resonoi iästä huolimatta. Olet sinkkuna, koska olet harrastanut jännämiehiä nuorempana.
t. mies 48v
Varsinkaan kun miehet inhoaa sitä että nainen tulee siivoilemaan tavarat jonneki piiloon ja syöttävät mitä sattuu.