Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytääkö nykyään miestä ilman tinderiä?

Vierailija
24.02.2024 |

En ole koskaan tinderissä ollut enkä halua mennä. Myöskään muut nettideitit ei oikein nappaa. Ikää minulla on 45 enkä voi olla ainoa ainakaan ikäluokassani, joka ajattelee noin. Baareissakaan en käy kun en oikein niissä viihdy. Eli voiko enää nykyään löytää miehen vaikka kaupan kassajonosta, kirjastosta, bussipysäkiltä tms? Ihan parisuhdetta ajatellen. 

Kommentit (208)

Vierailija
21/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko että mies lähestyy sinua kaupan kassajonossa vai teetkö sinä aloitteen?

Vierailija
22/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä 45 v naiset on todella nirsoja. Sanoisin ettei tavallinen nainen löydä tinderistä miestä.

En ihan ymmärrä mitä tarkoitat. Mutta kyllä naisen kannattaa viimeistään tässä iässä olla nirso, tarkoitushan on löytää hyvä mies eikä joku kuka tahansa mies. Ap

Tuossapa se ongelmasi tulikin yhdellä sanalla: nirso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä olisi yksi, mutta olen kiltti, haittaako se?

Haittaa. Haluan jännän.

Olen kuule niin vanha jo, ettei tuollaiset kilttis-jännis jutut enää resonoi. Joten annahan olla jooko. 

Ap

Resonoi. 🤢

Vierailija
24/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä 45 v naiset on todella nirsoja. Sanoisin ettei tavallinen nainen löydä tinderistä miestä.

En ihan ymmärrä mitä tarkoitat. Mutta kyllä naisen kannattaa viimeistään tässä iässä olla nirso, tarkoitushan on löytää hyvä mies eikä joku kuka tahansa mies. Ap

Hyvä ja hyvä, aina noita ikuisia vaatimuslistoja... Syrjintä on muuten kielletty Suomessa jo lainsäädännössä.

25/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä noin kerran kuukaudessa. Sitten olin puoli vuotta ilman Tinderiä enkä käynyt kertaakaan treffeillä. Nyt liityin alle viikko sitten Tinderiin uudelleen ja olen saanut jo neljä treffikutsua .

Vierailija
26/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin omani tältä palstalta, ollaan asuttu nyt yhdessä 8 vuotta ja lapsiakin on siunaantunut.

Eipä ollut Tinderiä 37 vuotta sitten.

Kimpassa edelleen.💗

Ap taisi kysellä mikä on tilanne nykyään, ei viime vuosisadalla.

Ok. Aina vastailen väärään ketjuun.😑

Vierailija
27/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, tuossa iässä sinulla ei enää ole mahdollisuuksia siihen laatikkoleukalentäjäkirurgimiljonääriin, joka sinulle ehkä kelpaisi.  Jos sekään.

Olen liian vanha näihin tasoteoriahömpötyksiin myös, joten eiköhän anneta niidenkin olla. Tässä iässä kiinnostaa enemmän sellainen kysymys, että onko ihminen hyvä ihminen. Mätsääkö arvot, kohtaako elämäntapa, tullaanko hyvin juttuun, puhutteleeko toisen luonne. Ap

Vierailija
28/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossapa se ongelmasi tulikin yhdellä sanalla: nirso.

Ei minulla ole ongelmaa 🤔 . Kunhan kyselin löytyykö miehiä muualta kuin tinderistä. Enpä juuri ole edes etsinyt miestä tosin. Ja nirsoutta pidän hyvänä ominaisuutena, kun parisuhteesta pitäisi kuitenkin saada lisää elämänlaatua, ei se onnistu jos ei ole nirso. Eli olen ihan tyytyväinen nirsoudesta. Enpä kyllä siitäkään kärsi, jos en löydä ketään. Ap

Vierailija
29/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä todennäköisimmin ei.

Vierailija
30/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, tuossa iässä sinulla ei enää ole mahdollisuuksia siihen laatikkoleukalentäjäkirurgimiljonääriin, joka sinulle ehkä kelpaisi.  Jos sekään.

Olen liian vanha näihin tasoteoriahömpötyksiin myös, joten eiköhän anneta niidenkin olla. Tässä iässä kiinnostaa enemmän sellainen kysymys, että onko ihminen hyvä ihminen. Mätsääkö arvot, kohtaako elämäntapa, tullaanko hyvin juttuun, puhutteleeko toisen luonne. Ap

Ok, no vastaus otsikon kysymykseen lyhyesti on: ei. Eikä myöskään sieltä tideristäkään.  Case closed.

Vierailija
31/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydä edes Tinderistä.

N42

Vierailija
32/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä noin kerran kuukaudessa. Sitten olin puoli vuotta ilman Tinderiä enkä käynyt kertaakaan treffeillä. Nyt liityin alle viikko sitten Tinderiin uudelleen ja olen saanut jo neljä treffikutsua .

Ja olet siellä Tinderissä seuraavatkin kaksi vuotta.

Vierailija
33/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vai niin. Minä oon nyt ties kuin monetta vuotta tinderissä enkä oo yhtää mätsiä saanu naisilta.

Vierailija
34/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin työpaikalta.

Vierailija
35/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tarpeeksi komea, maksaako lomamatkat, ...

Vierailija
36/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Ei miehiä kiinnosta enää sellaiset suhteet kuin naisia. Pelkkä pano pari krt viikossa/kuussa miehen kunnon mukaan riittää.

Vierailija
37/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Eli tulkitaanko niin asia niin että sinä et ole kelvannut kenellekään kun tuo oravanpyörä on jatkunut vuodesta toiseen? Kelpaat vain huonoille vaihtoehdoille yhden illan treffiseuraksi.

Ps. Parhaat lähtee sinkkumarkkinoilta pois nopeasti. Tosielämän havaintoja.

Vierailija
38/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan on minulla kuule omasta takaa varaa lomamatkoihini. Ap

Vierailija
39/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et. Ei miehiä kiinnosta enää sellaiset suhteet kuin naisia. Pelkkä pano pari krt viikossa/kuussa miehen kunnon mukaan riittää.

Tätä en kyllä usko. Tuttavapiirissäni ja ystävissäni on paljon miehiä. Kaikki tavallisia ihmisiä, joille parisuhde, perhe ja elämän ilojen ja surujen jakaminen naisen kanssa on tärkeitä asioita. Ehkä liikumme eri piireissä sinä ja minä? Ap

Vierailija
40/208 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan on minulla kuule omasta takaa varaa lomamatkoihini. Ap

Miksi sitten haikailet miestä? Onko mitään, mihin oikeasti tarvitset elämässäsi miestä, vai pärjäätkö hyvin omillasikin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi