Löytääkö nykyään miestä ilman tinderiä?
En ole koskaan tinderissä ollut enkä halua mennä. Myöskään muut nettideitit ei oikein nappaa. Ikää minulla on 45 enkä voi olla ainoa ainakaan ikäluokassani, joka ajattelee noin. Baareissakaan en käy kun en oikein niissä viihdy. Eli voiko enää nykyään löytää miehen vaikka kaupan kassajonosta, kirjastosta, bussipysäkiltä tms? Ihan parisuhdetta ajatellen.
Kommentit (208)
Mitä ihme puppua tässä ketjussa syötetään ettei saisi miestä. Juurikin miehet tuossa iässä ja vähän vanhempana haluaa parisuhteen. Etsivät sitä lähes epätoivoisesti. Eli kyllä miehen saa.
Vaikeaksi on mennyt. Kyllä niitä puhtaasti tuurilla jostain baarista löytää, mutta se on puhdasta tuuria. Nykyisin porukka hakee seuraa Tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama kuin ap:lla, 40v enkä ole koskaan ollut tinderissä. Tykkään käydä välillä baareissa mutta siellä olevat on vain seksin perässä. En tiedä missä voisi tavata normaaleja miehiä.
Normaaleissa miehissä on kaksi ryhmää:
1. varatut
2. ne joita ei kiinnosta naisten Sirkus Parisuhde
Ryhmä 2 on voimakkaasti kasvava ryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä 45 v naiset on todella nirsoja. Sanoisin ettei tavallinen nainen löydä tinderistä miestä.
En ihan ymmärrä mitä tarkoitat. Mutta kyllä naisen kannattaa viimeistään tässä iässä olla nirso, tarkoitushan on löytää hyvä mies eikä joku kuka tahansa mies. Ap
Kaipa post-wall-nainen voi saada käytetyn bemarimiehen, jos on hoikka ja omaa hyvät kasvogeenit.
Kerrotkos uudestaan suomeksi mitä tarkotat
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihme puppua tässä ketjussa syötetään ettei saisi miestä. Juurikin miehet tuossa iässä ja vähän vanhempana haluaa parisuhteen. Etsivät sitä lähes epätoivoisesti. Eli kyllä miehen saa.
En minä ainakaan ole neljässä vuodessa onnistunut saamaan. Mistä nää sun tiedot on peräisin?
N42
Vierailija kirjoitti:
Suomennos: Ap ei saa korkeatasoista miestä. Every single time.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan ole neljässä vuodessa onnistunut saamaan. Mistä nää sun tiedot on peräisin?
N42
Omasta kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet eivät etsi, vain sellaiset jotka tarvitsevat naista kodinhoito/panokoneeksi etsii "parisuhdetta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n taso ei ole selvillä, kun hän ei ole kertonut itsestään mitään. Haluat vain olla ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama kuin ap:lla, 40v enkä ole koskaan ollut tinderissä. Tykkään käydä välillä baareissa mutta siellä olevat on vain seksin perässä. En tiedä missä voisi tavata normaaleja miehiä.
Normaalit miehet on aina seksin perässä siitä riippumatta ovatko tinderissä, kaupassa tai vaikka hammaslääkärissä.
Meinaatko, että kaikki normaalit ovat seksin perässä? En oikein usko, on niitäkin ja suurin osa, jotka haluaa suhteelta muutakin seksiä. Toki seksi perässä sitten, kun se muu toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet eivät etsi, vain sellaiset jotka tarvitsevat naista kodinhoito/panokoneeksi etsii "parisuhdetta"
Aika ikävä käsitys sinulla miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
No et oo multa kysyny että annako sulle
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalit miehet on aina seksin perässä siitä riippumatta ovatko tinderissä, kaupassa tai vaikka hammaslääkärissä.
Meinaatko, että kaikki normaalit ovat seksin perässä? En oikein usko, on niitäkin ja suurin osa, jotka haluaa suhteelta muutakin seksiä. Toki seksi perässä sitten, kun se muu toimii.
Ne on niitä epänormaaleja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä 45 v naiset on todella nirsoja. Sanoisin ettei tavallinen nainen löydä tinderistä miestä.
En ihan ymmärrä mitä tarkoitat. Mutta kyllä naisen kannattaa viimeistään tässä iässä olla nirso, tarkoitushan on löytää hyvä mies eikä joku kuka tahansa mies. Ap
Kaipa post-wall-nainen voi saada käytetyn bemarimiehen, jos on hoikka ja omaa hyvät kasvogeenit.
Kerrotkos uudestaan suomeksi mitä tarkotat
Wall on seinä eli se kohta, kun nainen ns. rupsahtaa ja viehätysvoima romahtaa. Se tapahtuu yleensä jossain 35 v., jotkut rupsahtaa aiemmin, toiset myöhemmin. Kun nainen ei ole enää hedelmällinen, niin seksuaalinen markkina-arvo romahtaa.
Mutta jos on hyvät geenit, niin voi 40-50 v. nainenkin olla sen verran hottis, että joku eronnut suht hyvännäköinen keski-ikäinen mies kelpuuttaa parisuhteeseen. Se mies oli nuorena kiiltävä uusi bemarimies, mutta sittemmin vähän lösähtänyt pitkässä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Parisuhdetta kun miettii, niin jätät kertomatta olennaisia asioita. Kuten mitä harrastat, mistä olet kiinnostunut jne.
En esimerkiksi itse sopisi tyypille, joka tykkää matkustella ja viettää mukavia kaupunkilomia hienoissa ravintoloissa syöden. Itse tykkään rämpiä metsässä, ja maailman mysteerit ovat kiinnostavia."
Miksi harrastukset on olennaisia parisuhteen kannalta? Jos nainen harrastaa pitsin nypläystä ja mies vaikka sulkapalloa niin miten se heidän suhteeseensa liittyy?
Mihin suhde sinusta siis perustuu, jos on aivan sama minkälainen se kumppani on ihmisenä?
Siihen mihin se lopulta aina perustuu, seksiin
No, se on sinun käsityksesi, ja olen itse mieluummin yksin kuin jonkun epäsopivan kanssa vain seksin takia. Nirsoilusta silloin tosin turha huudella.
Itse perustan parisuhteen sille, että kumppani olisi myös paras ystäväni. Joten siksi ei riittäisi treffejä varten tieto ulkonäöstä ja onko velaton koti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n taso ei ole selvillä, kun hän ei ole kertonut itsestään mitään. Haluat vain olla ilkeä.
9 kertaa 10:stä se on noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Parisuhdetta kun miettii, niin jätät kertomatta olennaisia asioita. Kuten mitä harrastat, mistä olet kiinnostunut jne.
En esimerkiksi itse sopisi tyypille, joka tykkää matkustella ja viettää mukavia kaupunkilomia hienoissa ravintoloissa syöden. Itse tykkään rämpiä metsässä, ja maailman mysteerit ovat kiinnostavia."
Miksi harrastukset on olennaisia parisuhteen kannalta? Jos nainen harrastaa pitsin nypläystä ja mies vaikka sulkapalloa niin miten se heidän suhteeseensa liittyy?
Mihin suhde sinusta siis perustuu, jos on aivan sama minkälainen se kumppani on ihmisenä?
Siihen mihin se lopulta aina perustuu, seksiin
No, se on sinun käsityksesi, ja olen itse mieluummin yksin kuin jonkun epäsopivan kanssa
Mulle kelpaa mieluummin se nainen joka antaa vaikka olis muuten rasittava kuin se paras kaveri joka ei anna.
Naisen on äärimmäisen vaikea löytää parisuhdetta, jossa haluaisi olla lähinnä seksin takia. Jos siis oletetaan, että joku nainen kaipaisi parisuhdetta juuri seksin vuoksi. Ja tämä siksi, että todella hyvää seksiä on naisen vaikea löytää, se on niin harvinainen helmi ettei tule kaikilla vastaan edes kerran elämässä. Siksi parisuhteen pitää naisen näkökulmasta olla muissa asioissa todella hyvä juttu.
Tämä ei siis aapeelle vaan kommentti äskeisiin.