Löytääkö nykyään miestä ilman tinderiä?
En ole koskaan tinderissä ollut enkä halua mennä. Myöskään muut nettideitit ei oikein nappaa. Ikää minulla on 45 enkä voi olla ainoa ainakaan ikäluokassani, joka ajattelee noin. Baareissakaan en käy kun en oikein niissä viihdy. Eli voiko enää nykyään löytää miehen vaikka kaupan kassajonosta, kirjastosta, bussipysäkiltä tms? Ihan parisuhdetta ajatellen.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nuoko sinun miehenmetsästyspaikkasi ovat: kauppajono, kirjasto ja bussipysäkki?
kaupassa miehiä vituttaa jonottaa ja sieltä pitää päästä nopeasti pois. ei mies huomaa vaikka nainen yrittäisikin tehdä aloitetta jonossa. kirjastossa pidetään turpa kiinni. ei siellä isketä ihmisiä. bussilla ei kulje heteromiehiä.
En minä metsästä, en miehiä enkä muutakaan. Ja kyllä täällä pääkaupungissa bussilla kulkee ihan kuka vain suuntautumisesta riippumatta. Ap
et metsästä miehiä? eli siis odotat, että prinssi tulee kotoa hakemaan.
Tiedätkö, tuntuu aika vieraalta tuollaiset jutut prinsseistä ja metsästämisestä. En tiedä onko se sitten tämä ikä vai mikä kun ei oikein puhuttele. Ap
kyllä se varmaan tuosta vanhuudestasi johtuu. ja jos ei nyt ihan prinssiä odota kotona, niin kai siellä joku postinkantaja tai putkimies käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En halua sotkeutua muiden eroihin. Enkä myöskään halua laastariksi tai lohduttajaksi. Ap"
Eli et ole kovinkaan perillä siitä, mitä miehen löytäminen sinun iässäsi vaatii. Tuleeko ihminen rikkaaksi olemalla kiltti ja rehellinen? No ei.
En olekaan perillä. Siksi tämä aloitus. Omasta erostani ei ole vielä niin pitkä aika, että olisin ehtinyt perehtymään aiheeseen paljon. Ap
No jos omasta erosta ei ole edes pitkä aika, niin miksi se mies pitäisi edes löytää vielä? Eikö voi vähän aikaa olla ihan yksin?
Mulle joku mukavan oloinen mies jopa sanoi jotain uimarannalla. Siinä arvoin veteen menemistä, niin hän hymyili ja kysyi, onko kylmää vettä. Että pitää vissiin mennä enemmän uimarannoille kesällä. Harmi, että olin tuolloin varattu, niin en jatkanut jutustelua.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En halua sotkeutua muiden eroihin. Enkä myöskään halua laastariksi tai lohduttajaksi. Ap"
Eli et ole kovinkaan perillä siitä, mitä miehen löytäminen sinun iässäsi vaatii. Tuleeko ihminen rikkaaksi olemalla kiltti ja rehellinen? No ei.
En olekaan perillä. Siksi tämä aloitus. Omasta erostani ei ole vielä niin pitkä aika, että olisin ehtinyt perehtymään aiheeseen paljon. Ap
No jos omasta erosta ei ole edes pitkä aika, niin miksi se mies pitäisi edes löytää vielä? Eikö voi vähän aikaa olla ihan yksin?
Ei vaan mikset hommannut seuraavaa jo ennen eroa niinkuin muutkin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ap on yksisarvinen eli niitä harvoja naisia joille ero tuli yllätyksenä, vaikka mies oli valittanut eri aiheista jo vuosien ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollain on traumoja. Jaxuhali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollain on traumoja. Jaxuhali.
No eikö ne traumat just pitäis käsitellä ennen kuin vinkuu netissä koska mies tulee hakemaan sen kotoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ap on yksisarvinen eli niitä harvoja naisia jo
Olin itse se osapuoli, joka otti eron. Mutta en todellakaan kaivannut eron sekaan jitain toista miestä enkä pian eron jälkeenkään, halusin olla ihan itsekseni jonkin aikaa. Nyt olen vasta alkanut miettiä asiaa, että olisiko uusi suhde mahdollinen. Ap
Ite latasin tinderin 2 sek sen jälkeen kun ex-vaimo toivo eroa. Nyt 10 vuota myöhemmin yhä odotan ekaa mätsiä.
Olin itse se osapuoli, joka otti eron. Mutta en todellakaan kaivannut eron sekaan jitain toista miestä enkä pian eron jälkeenkään, halusin olla ihan itsekseni jonkin aikaa. Nyt olen vasta alkanut miettiä asiaa, että olisiko uusi suhde mahdollinen. Ap
--
Selvästikään ei ole
Vierailija kirjoitti:
--
Selvästikään ei ole
Miten niin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä 45 v naiset on todella nirsoja. Sanoisin ettei tavallinen nainen löydä tinderistä miestä.
En ihan ymmärrä mitä tarkoitat. Mutta kyllä naisen kannattaa viimeistään tässä iässä olla nirso, tarkoitushan on löytää hyvä mies eikä joku kuka tahansa mies. Ap
Minä olen hyvä mies. Normaali savuton mies jolla ei ole velkaa eikä ongelmia elämässä. Useita tavis naisia olen pyytänyt treffeille mutta eivät ne lähteneet. Eli naiset on nirsoja.
Parisuhdetta kun miettii, niin jätät kertomatta olennaisia asioita. Kuten mitä harrastat, mistä olet kiinnostunut jne.
En esimerkiksi itse sopisi tyypille, joka tykkää matkustella ja viettää mukavia kaupunkilomia hienoissa ravintoloissa syöden. Itse tykkään rämpiä metsässä, ja maailman mysteerit ovat kiinnostavia.
"Parisuhdetta kun miettii, niin jätät kertomatta olennaisia asioita. Kuten mitä harrastat, mistä olet kiinnostunut jne.
En esimerkiksi itse sopisi tyypille, joka tykkää matkustella ja viettää mukavia kaupunkilomia hienoissa ravintoloissa syöden. Itse tykkään rämpiä metsässä, ja maailman mysteerit ovat kiinnostavia."
Miksi harrastukset on olennaisia parisuhteen kannalta? Jos nainen harrastaa pitsin nypläystä ja mies vaikka sulkapalloa niin miten se heidän suhteeseensa liittyy?
Vierailija kirjoitti:
"Parisuhdetta kun miettii, niin jätät kertomatta olennaisia asioita. Kuten mitä harrastat, mistä olet kiinnostunut jne.
En esimerkiksi itse sopisi tyypille, joka tykkää matkustella ja viettää mukavia kaupunkilomia hienoissa ravintoloissa syöden. Itse tykkään rämpiä metsässä, ja maailman mysteerit ovat kiinnostavia."
Miksi harrastukset on olennaisia parisuhteen kannalta? Jos nainen harrastaa pitsin nypläystä ja mies vaikka sulkapalloa niin miten se heidän suhteeseensa liittyy?
Mihin suhde sinusta siis perustuu, jos on aivan sama minkälainen se kumppani on ihmisenä?
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta kyllä pitää olla yhteistä vapaa-ajan tekemistä, joka kiinnostaa molempia. Itse tykkään matkustella ja haluan puolisin mukaan matkoille, olen matkustellut yksin niin ei se niin kivaa minusta ole. Jos taas tapaisin miehen, joka tykkää mökkeillä, niin ei meidän suhde voisi olla hyvä, jos mies haluaa viettää viikonloput mökillä kun itse taas en tykkää mökkeillä.
Mulla sama kuin ap:lla, 40v enkä ole koskaan ollut tinderissä. Tykkään käydä välillä baareissa mutta siellä olevat on vain seksin perässä. En tiedä missä voisi tavata normaaleja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä 45 v naiset on todella nirsoja. Sanoisin ettei tavallinen nainen löydä tinderistä miestä.
En ihan ymmärrä mitä tarkoitat. Mutta kyllä naisen kannattaa viimeistään tässä iässä olla nirso, tarkoitushan on löytää hyvä mies eikä joku kuka tahansa mies. Ap
Kaipa post-wall-nainen voi saada käytetyn bemarimiehen, jos on hoikka ja omaa hyvät kasvogeenit.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama kuin ap:lla, 40v enkä ole koskaan ollut tinderissä. Tykkään käydä välillä baareissa mutta siellä olevat on vain seksin perässä. En tiedä missä voisi tavata normaaleja miehiä.
Tinderissä olevat ne vasta onkin seksin perässä:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin suhde sinusta siis perustuu, jos on aivan sama minkälainen se kumppani on ihmisenä?
Siihen mihin se lopulta aina perustuu, seksiin
todellakin haittaa. paitsi, jos olet miljonääri, niin voin tyytyä sinuun toistaiseksi