Lyhyet hiukset naisella, asia josta ei saa puhua totta.
Tiedättehän, kun asuntolainasta on jo monta kymmentä erää maksettu, lapset on tehty, miestä ei tarvitse enää miellyttää jne. Nainen käy kynityttämässä tukkansa lyhyeksi ja sitten kysytään kotona mieheltä että mitä mieltä. Jokainen edes hitusenkaan tunneälyä omaava mies valehtelee tietenkin heti päin naamaa että kyllä kulta, hyvältä näyttää ja aiettä kun sopiikin sulle hyvin. Sitten mies saakin laittaa kaiken tahdonvoimansa ja alapään verenkierron peliin kun seuraavan kerran takaapäin nussiessa (sen kerran kun todella harvoin ylipäätään saa nussia) oma eukko näyttää takaapäin katsottuna kynityn tukkansa kanssa täsmälleen samalta kuin nussisit kaveriasi Jussia.
Lyhyet hiukset eivät sovi yhdellekään heteronaiselle. Mutta ääneen sitä ei saa sanoa. Ei mulla muuta.
Kommentit (476)
Lol. Ohut, huonokuntonen ja eloton hiirenhäntä vasta rumalta näyttääkin.
Vierailija kirjoitti:
Asun ulkomailla ja täällä suomalaiset keski-ikäiset naiset erottuu jo kaukaa: kananpersetukka, ylipolven leggingsit ja trikootunika ja vaikea keskivartalolihavuus. Samaa yhdistelmää en ole minkään muun maalaisilla nähnyt vaikka joka maalaisista löytyy ei niin hehkeää porukkaa. Kun omaan hiusmalliin, pukeutumiseen, painoon ja ulkonäköön voi jokainen itse vaikuttaa niin miksi oi miksi täytyy kaikilla olla just nuo samat vaikka näyttää ihan kamalalta?
Täällä naiset saavat olla sellaisia kuin ovat eikä tavitse miesten takia pitää mitään tiimalasi vartaloa. Miehellänikin on keskivartalo lihavuutta ja minä leivon ja laitan herkku ruokaa eikä hän valita ollenkaan. Mieheni tekee raskasta työtä viiskymppisenä ja on saanut palkintoja ja mitä palkintoja olet itse saavuttanut.
Mieheni on rakentanut ja pystyy katolle nousemaan ja itse nuohoamaan piipun. Emme ole koskaan 30v nuoruuden jälkeen olleet ihan normaalipainoisia. Minä aloin lihomaan +30v ja mieheni +40v kymmenen vuotta myöhemmin. Mieheni koitti vielä vetää 40+ laihdutuskuureja siinä onnistumatta kun sen lopetti niin kaikki alkoi tulla takaisin ja sitten kyllästyen niihin laihdutuskuureihin. Hän kyllä morkkasi minua sitä ennen lihavaksi kunnes tuli se ongelma itselleenkin ja kuvitteli kuinka helppoa olisi laihduttaa mutta eipäs onnistunutkaan kun alkoi taas syödä samalla lailla niin kilot tuli takaisin.
Ylipainoni arvostelu alkoi loppumaan siinä vaiheessa kun miehelleni tuli itselleen vaikeuksia pitää painoonsa kurissa ja huomasi kuinka vaikeeta se tai ihan maahdotonta se oli.
Laihdutti monta kuukautta luopuen makkarasta ja kaljasta sitten lopulta se kituuttaminen sai loppua ja halusi viikonloppu makkaransa ja kajat ollen onnellisempi.
Se läskittely ja toisten ihmisten arvosteleminen on niin kauan helppoa kun ei ole itselleen sitä ongelmaa tullut esim. pystyen syömään vain niin vähän ettei liho.
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monroella oli lyhyet hiukset uransa huippuvuosina ja tuskin kukaan väittää etteikö Marilyn olisi ollut naisellinen.
Se nyt olis näyttänyt seksikkäältä vaikka keesipäänä. Harvan naamataulu on kuin MM:lla. Huvittaa toi vertaus myös johonkin audrey hepburniin. Kauniilla kasvoilla mikä tahansa hiusmalli näyttää hyvältä.
N42 pitkillä hiuksilla.
Tämä on tätä, nuoret naiset haluaa perheen ja lapsia. Ollaan laihoja, pidetään itseään timmissä kunnossa, meikataan ja jaksetaan laitella hiuksia.
Kun on kulunut tovi, annetaan mennä kaikki rennoksi. Ei tarvi olla naisellinen, voi pukeutua trikoo-rennosti, lihoa, ja leikata hiukset kätevän lyhyiksi.
Olen nainen, 59 v. Tsempatkaa nyt enemmän nuoremmat!
Minulla on pitkät kauniit hiukset, ja olen lesbo. Minua aina niin naurattaa, kun miehet kehuvat ja pitävät hiuksiani kauniina. Koskaan eivät pääse tissiäni lipomaan tai pimppaani puskemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun ulkomailla ja täällä suomalaiset keski-ikäiset naiset erottuu jo kaukaa: kananpersetukka, ylipolven leggingsit ja trikootunika ja vaikea keskivartalolihavuus. Samaa yhdistelmää en ole minkään muun maalaisilla nähnyt vaikka joka maalaisista löytyy ei niin hehkeää porukkaa. Kun omaan hiusmalliin, pukeutumiseen, painoon ja ulkonäköön voi jokainen itse vaikuttaa niin miksi oi miksi täytyy kaikilla olla just nuo samat vaikka näyttää ihan kamalalta?
Täällä naiset saavat olla sellaisia kuin ovat eikä tavitse miesten takia pitää mitään tiimalasi vartaloa. Miehellänikin on keskivartalo lihavuutta ja minä leivon ja laitan herkku ruokaa eikä hän valita ollenkaan. Mieheni tekee raskasta työtä viiskymppisenä ja on saanut palkintoja ja mitä palkintoja olet itse saavuttanut.
Mieheni on rakentanut ja pystyy katolle nousemaan ja itse nuohoamaan piipun. Emme
Ihan itsepetosta että 30+ ei saa painoaa pysymään kurissa. Mutta jos on molemmille pariskunnassa ok, niin senkun vaan herkuttelette ja laistottelette.
Minun mielestä lyhyet hiukset sopivat erinomaisesti myös heteronaisille. Moni nainen olisi paljon paremmannäköinen millin sängeksi leikatuilla hiuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Onneks mulla ei ole sellaista tukkaa. Voin pitää pitkää tukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks mulla ei ole sellaista tukkaa. Voin pitää pitkää tukkaa.
Minäkin haluaisin samanlaiset hiukset kuin sinulla, mutta pahus kun äiti teki lapset huonohiuksisen miehen kanssa.
Joillekin naisille sopii paremmin lyhyet hiukset kuin pitkät. Ja se on totta. Ja jos nainen itse tykkää lyhemmistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monroella oli lyhyet hiukset uransa huippuvuosina ja tuskin kukaan väittää etteikö Marilyn olisi ollut naisellinen.
Se nyt olis näyttänyt seksikkäältä vaikka keesipäänä. Harvan naamataulu on kuin MM:lla. Huvittaa toi vertaus myös johonkin audrey hepburniin. Kauniilla kasvoilla mikä tahansa hiusmalli näyttää hyvältä.
N42 pitkillä hiuksilla.
Oma mielipiteeni on, että Marilynille sopi paremmin ne pitkät hiukset, jotka oli nuorena. Mutta kun oli 50-luvun tyyli.
Minulla on suurimman osan elämääni ollut pitkät hiukset, koska minulla on hyvin voimakas hiusten kasvu.
Olen pitänyt myös erilaisia hyvinkin lyhyitä kamapauksia, ja myös kaljua, mutta sen ylläpito vaatii aika paljon vaivaa kun joutuu jatkuvasti käymään leikkauttamassa muotoonsa.
Helpompaa antaa kasvaa.
Olen kokeillut eri värejä, ja nyt ajattelin kesäksi ajeluttaa hyvin lyhyen, sellaisen sentin sängen jonka värjäytän jollain kivalla värillä.
Hiukseni ovat minun, ne ovat minun päässäni ja minä - vain minä - yksin päätän niiden pituuden ja värin.
En mitenkään voi ymmärtää miten joku mies katsoo oikeudekseen tulla sanelemaan miten saan pukeutua, mnkälainen tukka minulla saa olla jne! Mistä sellaisen oikeuden luulette saaneenne?
Te kuvittelettte olevanne jonkinlainen taivaan lahja ja rukousvastaus naisille, mutta ikävä tuottaa pettymys; ette ole.
Miten hapanta se nyt onkin, niin nielkää se että ette ole korvaamattomia.
Yrittäkää myös ymmärtää, että mitä enemmän ja pitempään käyttäydytte epäasiallisesti (lievästi sanottuna) naisia kohtaan, airä vastenmielisemmiksi itsenne teettte. Ja taas se sama, että löytyy todellakin miehiä joilla terve tunne-elämä ja kunnioitus kaikkia ihmisiä kohtaan, myös naisia. Heitä vain on niin pieni osuus kaikista miehistä, ettei heistä kaikille naisille kumppania riitä. Siksi moni nainen elää sinkkuna koska se ei naiselle ole mahdotonta eikä tuota tuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on rakentanut ja pystyy katolle nousemaan ja itse nuohoamaan piipun. Emme
Joo toki on sellaisia maita joissa nainen, etenkin eurooppalainen, kelpaa kaikille miehille kunhan vaan on elossa ja hengittää :D Miksi nähdä vaivaa kun 18-80v miehet kuolaa perään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40v pitkähiuksisena naisena olen samaa mieltä että eihän sellainen täysin lyhyeksi kynitty kananperse mikään kaunis näky ole ja vanhentaa nuorempaakin naista ihan valtavasti. En ymmärrä miksi pitää leikata sellainen, vaikka ei olisikaan hiukset alaselkään niin paljon muitakin hiusmalleja olisi.
Kerro tuo myös kampaajille, jotka usein tyrkyttävät juuri sellaista tukkaa, koska se on prtsakka ja jännä.
Tota, kaikille ei käy minkä mallinen tahansa lyhyt. Kaikille ei sovi esim. polkka tukka vaan vielä lyhyempi. Kampaajalla pitää olla silmää leikata asiakkaan pään mallille ja kasvoihin sopiva tukka
Ota ero. Kai nyt sut kaljun, läskimahaisen velttiön setämiehen joku huolii. Joku 30 vuotta sua vanhempi.
Kato peiliin pitkään jahartaasti ennenkuin alat parempaa puoliskoasi arvostella.
Mies vanhenee ja plösähtää ja on ruma alasti jo kolmekymppisenä. Monet jo nuorempanakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42 pitkillä hiuksilla.
Oma mielipiteeni on, että Marilynille sopi paremmin ne pitkät hiukset, jotka oli nuorena. Mutta kun oli 50-luvun tyyli.
MM oli lyhythiuksiseen aikaan jo niin stailattu muutenkin, ettei tunnistais nuoruuskuvista. Niin paljon muutakin muuttui ku hiusväri ja - pituus.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkät kauniit hiukset, ja olen lesbo. Minua aina niin naurattaa, kun miehet kehuvat ja pitävät hiuksiani kauniina. Koskaan eivät pääse tissiäni lipomaan tai pimppaani puskemaan.
Entä jos joku tummempi herrasmiesporukka ottaa sut väkisin kun olet niin mahottoman kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Kerro tuo myös kampaajille, jotka usein tyrkyttävät juuri sellaista tukkaa, koska se on prtsakka ja jännä.
Mulle ei ole tyrkytetty. Jos tyrkytettäis niin huomauttaisin siitä.
54v.
Naurattaa kun laskin, montako vastausta näin typerään aloitukseen edes voi laittaa. Joku heittää provon ja porukka provosoituu. HANKKIKAA OIKEA ELÄMÄ !