Lyhyet hiukset naisella, asia josta ei saa puhua totta.
Tiedättehän, kun asuntolainasta on jo monta kymmentä erää maksettu, lapset on tehty, miestä ei tarvitse enää miellyttää jne. Nainen käy kynityttämässä tukkansa lyhyeksi ja sitten kysytään kotona mieheltä että mitä mieltä. Jokainen edes hitusenkaan tunneälyä omaava mies valehtelee tietenkin heti päin naamaa että kyllä kulta, hyvältä näyttää ja aiettä kun sopiikin sulle hyvin. Sitten mies saakin laittaa kaiken tahdonvoimansa ja alapään verenkierron peliin kun seuraavan kerran takaapäin nussiessa (sen kerran kun todella harvoin ylipäätään saa nussia) oma eukko näyttää takaapäin katsottuna kynityn tukkansa kanssa täsmälleen samalta kuin nussisit kaveriasi Jussia.
Lyhyet hiukset eivät sovi yhdellekään heteronaiselle. Mutta ääneen sitä ei saa sanoa. Ei mulla muuta.
Kommentit (476)
Jussille peruukki päähän ja vaihdat siihen.
Omat hiukseni ovat pitkät ja paksut. Aika harvalla suomalaismiehellä on varaa kommentoida yhdenkään naisen hiuksia mitenkään.
Älä köyri takaa päin. Vaan edestä. Hölmö oot. Lyhyet hiukset on vaan niin helppo ylläpitää! Itsekin ulkonäön takia enemmän tykkäsin pitää pitkiä hiuksia mutta on nää lyhyet vaan hiton kätevät 🎉🤩💪 Ja sen verran arvostan itseäni että annan piut paut muiden mielipiteille.
Siis millainen kropan malli on a) vaimollasi b) naapurin Jussilla, jos tukan pituus on ainut mistä heidät erottaa? Kyllä minä olisin enemmän huolissani siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että syynä on vain ikä ja iän tuomat hiusongelmat. Monilla naisilla alkaa tukka ohentumaan ja ohut pitkä liru on yksinkertaisesti ruma. Pitkät hiukset sopii niille, joilla on paksut hyväkuntoiset hiukset ja niille, jotka ovat vielä nuoria.
Miten se ikä tuohon liittyy? Voi vanhemmallakin ihmisellä olla hyväkuntoiset hiukset.
Iän myötä hiusten määrä vähenee tasaisesti, sillä hiuksen kasvukausi lyhenee ja lepovaihe pitenee. Hiukset ohenevat ja muuttuvat hennommiksi, eivätkä myöskään enää kasva niin pitkäksi kuin nuorena.
Joillain sellainen geeniperimä että tukka pysyy päässä pehkona lopun ikää ja onkin järkyttävä pehko. Mitään ainetta ei ole keksitty muuta kuin jotain vitamiineja hiusten lähtemiseen joilla sitten rahastetaan ja kuvitellaan niillä tukka pysyvän. 😁
Minä harvahiuksinen pidänkin jotain hattua aina kesät ja talvet. Ja se sopii minulle eikä UV-säteet rasita päänahkaa kun se säteily aina vaan lisääntyy joka vuosi. Tuollaiselta syöpä säteilyltä pitääkin suojautua. Auringon polte on nykyään ilmastomuutoksen takia paljon kovempi kuin ennen ilmastoa pitkään seuranneena. Kaikkien kasvien kasvattaminen tulee entistäkin haasteellisemmaksi kun tulee pitkiä kuivia kausia ja kaivot kuivuu enenaikaisesti ja tulee erilaisia tuholaisongelmia.
Ihmisten pitäisi vähentää matkustamista jotta voisi hidastaa edes jotenkin tämän maapallon tuhoon menemistä.
Mulla on pitkät hiukser ihan vaan siitä syystä että ne kasvaa aina takaisin. Lyhyet hiukset jos aikoo pitää, täytyy nähdä paljon vaivaa. Niitä saa leikkuuttaa jatkuvasti. En ymmärrä naisia, joilla on tismalleen samanpitunen tukka vuodesta toiseen. Käykö ne kolmen viikon välein kampaajalla? Osa näyttää kyllä upeille pixie-mallissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin ei saa sanoa? Juurihan itsekin sanoit, ja samaa täällä hoetaan joka päivä kuinka naisella kuuluu olla juuri tietynlaiset hiukset.
Kuinka kauan miehet jaksaisitte kuunnella hokemista siitä, kuinka miehellä pitää olla tuuheat paksut hiukset ja ettäs kehtaatte kaljuuntua ja loukata harvenevilla hiuksillanne meidän naisten esteettistä silmää? Tämä on oikeasti se asia, josta ei saa puhua.
Kananperseen hakeminen kampaajalta on OMA VALINTA. Tajuaisit tämän eron, ellet olisi niin saatanan tyhmä.
Ja sieltä tunteisiin ja lujaa 😄 harmittaako kun naiset eivät olekaan pelkästään miehiä ja heidän tarpeitaan varten?
Mulla on pitkä tukka, mutta en ikinä seurustelisi miehen kanssa jonka mielestä se on ainut asia joka tekee minusta naisellisen. Kyllä oma naisellisuus ja naiseus on niin paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halle Berry.
Ei mulla muuta.
Poikkeus vahvistaa säännön
Katsokaapa Halle Berryä pitkillä kiharilla hiuksilla. Petaa lyhyt hiuksisen itsensä pitkillä hiuksilla mennen tullen.
Täysin eri mieltä. Ultralyhyillä hiuksilla tyrmäävän kaunis, pitkillä hiuksilla vain nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin ei saa sanoa? Juurihan itsekin sanoit, ja samaa täällä hoetaan joka päivä kuinka naisella kuuluu olla juuri tietynlaiset hiukset.
Kuinka kauan miehet jaksaisitte kuunnella hokemista siitä, kuinka miehellä pitää olla tuuheat paksut hiukset ja ettäs kehtaatte kaljuuntua ja loukata harvenevilla hiuksillanne meidän naisten esteettistä silmää? Tämä on oikeasti se asia, josta ei saa puhua.
Kananperseen hakeminen kampaajalta on OMA VALINTA. Tajuaisit tämän eron, ellet olisi niin saatanan tyhmä.
Ja jokainen saa VALITA mieleisensä kampauksen. Tajuaisit tämän, ellet olisi niin saatanan tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan kanssa samaa mieltä ja on kyllä tabu, josta ei voi ääneen puhua. Siihen lyhyeen kuontalonsa, kun vielä sotketaan johonkin kulmaan jotain värejä - punaista tai sinistä vaikka - niin tulee kyllä mieleen, että mitä halutaan viestittää ja eikö joku voisi vinkata?
Vinkata mitä? Että kyllä aikuisen naisen pitäisi välittää ulkonäkö- ja tyyliasioissa enemmän muiden mielipiteistä kun omasta mausta? Eikö se ole enemmän epävarmojen teinityttöjen touhua?
En jaksa välittää.
En itse voi leikauttaa hiuksiani, sillä niiden saaminen ruotuun vaatisi niin paljon aikaa ja rahaa, että en ryhdy siihen. Hiukseni ovat yleensä olkapäille ulottuvat tai pidemmät.
Muiden naisten lyhyet hiukset ei minua haittaa yhtään. En yleensä kiinnitä niihin edes huomiota, mutta tänään tein poikkeuksen, sillä kaupassa näkemäni nainen oli todella kaunis. Ja lyhythiuksinen. Kiinnitin kyllä ensin huomion hänen olemukseen, sitten kauneuteen, sitten hiuksiin. Joskus epäilen, että olenkohan ihan hetero :D Mutta se tästä aiheesta.
Random palstajannu kommentoi naisten kampauksia, ja ilmeisesti humputtaa naapurin Jussia. Ei mitään uutta.
Ja ketkä ovat sinusta naisia? Tuskin yli kolmekymppiset, rumat, lihavat, vastaanväittävät, koulutetut, löysät?
Huh-huh, hajaantukaa, ei mitään nähtävää!
Vierailija kirjoitti:
Olen aina hämmästellyt niiden ihmisten yksinkertaisuutta, joiden mielestä lyhyt tukka = mies. Naiseus ja naisellisuus on kuitenkin niin paljon enemmän kuin kuolleen karvan pituus.
Mitäs olet mieltä miehestä, joka meikkaa ja pukeutuu mekkoihin? Miehekästä ja pikkarisi kostuu tällaisen ultramaskuliinisuuden edessä?
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että syynä on vain ikä ja iän tuomat hiusongelmat. Monilla naisilla alkaa tukka ohentumaan ja ohut pitkä liru on yksinkertaisesti ruma. Pitkät hiukset sopii niille, joilla on paksut hyväkuntoiset hiukset ja niille, jotka ovat vielä nuoria.
Monilla mutta EI kaikilla naisilla. Mulla on hyvä tukka. Se on geeneissä. Pitkä tukka sopii mulle ja tykkään pitää pitkää tukkaa.
54v.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitkät hiukser ihan vaan siitä syystä että ne kasvaa aina takaisin. Lyhyet hiukset jos aikoo pitää, täytyy nähdä paljon vaivaa. Niitä saa leikkuuttaa jatkuvasti. En ymmärrä naisia, joilla on tismalleen samanpitunen tukka vuodesta toiseen. Käykö ne kolmen viikon välein kampaajalla? Osa näyttää kyllä upeille pixie-mallissakin.
Minua on aina ihmetyttänyt, että puhutaan hiusten kasvattamisesta. Kuin se olisi jotain aktiivista toimintaa.
Pitkistä hiuksista on helpompi pitää kiinni kuin lyhyistä hiuksista kun mies pitää äm mää kurissa.
Ehdota naiselle roolileikkejä ja osta pitkiä peruukkeja sitä varten.
Mua se nuorentaa.