Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet hiukset naisella, asia josta ei saa puhua totta.

Vierailija
23.02.2024 |

Tiedättehän, kun asuntolainasta on jo monta kymmentä erää maksettu, lapset on tehty, miestä ei tarvitse enää miellyttää jne. Nainen käy kynityttämässä tukkansa lyhyeksi ja sitten kysytään kotona mieheltä että mitä mieltä. Jokainen edes hitusenkaan tunneälyä omaava mies valehtelee tietenkin heti päin naamaa että kyllä kulta, hyvältä näyttää ja aiettä kun sopiikin sulle hyvin. Sitten mies saakin laittaa kaiken tahdonvoimansa ja alapään verenkierron peliin kun seuraavan kerran takaapäin nussiessa (sen kerran kun todella harvoin ylipäätään saa nussia) oma eukko näyttää takaapäin katsottuna kynityn tukkansa kanssa täsmälleen samalta kuin nussisit kaveriasi Jussia.

Lyhyet hiukset eivät sovi yhdellekään heteronaiselle. Mutta ääneen sitä ei saa sanoa. Ei mulla muuta.

Kommentit (476)

Vierailija
141/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tätä, nuoret naiset haluaa perheen ja lapsia. Ollaan laihoja, pidetään itseään timmissä kunnossa, meikataan ja jaksetaan laitella hiuksia. 

Kun on kulunut tovi, annetaan mennä kaikki rennoksi. Ei tarvi olla naisellinen, voi pukeutua trikoo-rennosti, lihoa, ja leikata hiukset kätevän lyhyiksi. 

Olen nainen, 59 v. Tsempatkaa nyt enemmän nuoremmat!

Ja paskanmarjat. En ole noin tehnyt.

54v.

Vierailija
142/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siskot, vaihtoehtoja on pitkien hiusten ja lyhyeksi kynityn välillä. Polkkatukka tai puolipitkät hiusmallit suorina tai kiharina ovat helpompiakin hoidettavia kuin se lyhyt. Ei tarvi niin usein leikata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kasarilta, kuinka äidilläni oli kauniit pitkät hiukset. Siskonsa kannustuksen jälkeen leikkasi hiuksensa lyhyiksi ja otti permanentin. Näytti ihan joltain lyhyeltä kiharalta kypärältä. Minä möläytin, lapsi kun olin, että kamalat hiukset. Isänikin oli pettyneen näköinen. Siinä katosi kauneus ja nuorekkuus, ja alle kolmekymppinen nainen sai ulkonäköönsä yli kymmenen vuotta lisää. En käsitä miksi meni mukaan tuohon siskonsa "kannustukseen".

Itsekään en ymmärrä suomalaisten keski-ikäisten ja sitä vanhempien naisten intoa epänaisellisuuteen. Enkä nyt tarkoita, että pitäisi joillain korkokengillä tarpoa lumihangessa. Mutta esimerkiksi bussissa huomaa kuinka usealla on rasvaiset hiukset eikä pahemmin panosteta siisteihin vaatteisiin. Nuoret naiset panostavat ulkonäköönsä, mutta kun ikää tulee se 35+, niin tuo unohtuu jonnekin.

Vierailija
144/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lyhyet hiukset kaunistaa enemmän kuin vanhenemisen myötä ohentuneet, lässähtäneet liirut. Joidenkin mielestä miehetkin näyttävät paremmilta tuuheilla hiuksilla, niin pitäisikö silloin miestä kehottaa pitämään peruukkia, kun hiusraja alkaa vetäytymään tai hiukset tippumaan päästä?

Vierailija
145/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske Jussin kasvattaa pitkät hiukset, niin ei mene sekaisin, kumman kanssa ollutkaan hommissa.

Vierailija
146/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne lyhyet hiukset kaunistaa enemmän kuin vanhenemisen myötä ohentuneet, lässähtäneet liirut. Joidenkin mielestä miehetkin näyttävät paremmilta tuuheilla hiuksilla, niin pitäisikö silloin miestä kehottaa pitämään peruukkia, kun hiusraja alkaa vetäytymään tai hiukset tippumaan päästä?

Niin, JOS  hiukset ovat ohentuneet lirut. Mulla ei ole. 

Vierailija
147/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi ei nalkuta

Kyllä Jussi nalkuttaa omalle puolisolleen. Jopa enemmän kuin heteromiehet itse edes myöntävät tekevänsä. Hän myös pihtaa - johtunee vaimosi uudesta upeasta ulkonäöstä, jota et itse enää edes huomaa.

Vierailija
148/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo hiusten lyhyeksi leikkaaminen lasten saamisen jälkeen oli 50-60-luvuilla syntyneiden juttu. Aika harva 70-luvulta eteenpäin syntynyt niin tekee. Tai no, me tehtiin niin lukioikäisenä, mutta sitten kasvatettiin pitkät hiukset takaisin.

Eikö se ollut 1930-luvulla syntyneiden juttu? Ainakin mun 1933 syntyneet mummot leikkasivat naimisiin mennessään hiuksensa lyhyiksi ja ottivat ns. kestokiharat eli permanentin.

Vierailija
149/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanye westin vaimolle Bianca Censorille sopii lyhyt tukka. Kai se menee niin, että kauniille kasvoille sopii kaikki.

Vierailija
150/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kasarilta, kuinka äidilläni oli kauniit pitkät hiukset. Siskonsa kannustuksen jälkeen leikkasi hiuksensa lyhyiksi ja otti permanentin. Näytti ihan joltain lyhyeltä kiharalta kypärältä. Minä möläytin, lapsi kun olin, että kamalat hiukset. Isänikin oli pettyneen näköinen. Siinä katosi kauneus ja nuorekkuus, ja alle kolmekymppinen nainen sai ulkonäköönsä yli kymmenen vuotta lisää. En käsitä miksi meni mukaan tuohon siskonsa "kannustukseen".

Itsekään en ymmärrä suomalaisten keski-ikäisten ja sitä vanhempien naisten intoa epänaisellisuuteen. Enkä nyt tarkoita, että pitäisi joillain korkokengillä tarpoa lumihangessa. Mutta esimerkiksi bussissa huomaa kuinka usealla on rasvaiset hiukset eikä pahemmin panosteta siisteihin vaatteisiin. Nuoret naiset panostavat ulkonäköönsä, mutta kun ikää tulee se 35+, niin tuo unohtuu jonnekin.

Kun ikää tulee 35+, tajuaa, ettei tarvi miellyttää ketään muuta kuin itseään. Jos ei huvita meikata, niin sitten ei meikkaa. Jos tykkää lyhyistä hiuksista ja verkkareista, niin sitten valitsee ne. Ei siitä kukaan tule motkottamaan.

Ei me naiset olla täällä muita miellyttämässä. Jos ulkonäköni ei miellytä, niin katso toiseen suuntaan.

Vierailija
151/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei äitisi kauneus ja nuorekkuus kokonaan kadonnut vaikka väität niin. Pari kuukautta ja hiukset ovat kasvaneet monta senttiä sekä permanentti on oiennut.

Mitä se sinua kiusaa, jos jotkut ei ole kiinnostuneet puunaamaan ulkonäköään? Kun ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.

Vierailija
152/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella lyhyet hiukset. Ihan siksi vaan kun malli on helppo ja huoleton hoitaa. Mua ei yhtään hetkauta mitä joku muu mun tukasta tykkää, mun ei tarkoituskaan ketään muuta miellyttää omalla ulkomuodollani.

Vierailija
153/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan itsepetosta että 30+ ei saa painoaa pysymään kurissa. Mutta jos on molemmille pariskunnassa ok, niin senkun vaan herkuttelette ja laistottelette.

Olin nuorena laiha, en siis vain hoikka, vaan laiha. Vaikka olisin syönyt mitä ja kuinka paljon, en silti lihonut.

Kolmen lapsen jälkeen olen ylipainoinen, eikä paino laske, vaikka kuinka jättäisin herkut syömättä. En kyllä myöskään liho. Lihoin vain imetysaikoina, aina ekat 2 kk oli pohjaton ruokahalu, sitten se meni ohi. 

Eli kyllä se on kiinni geeneistä ja hormooneista, minkämuotoinen on. Esi-isistämme ne, jotka söivät reilusti ja keräsivät vararavintoa, saivat eniten jälkeläisiä ja siksi nuo ominaisuudet ovat meillä yleisiä. Nyt, kun ruokaa on koko ajan yllin kyllin eikä nälänhätiä ole Suomessakaan ollut muutamaan sukupolveen, niin tottakai ihmiset ovat useammin ylipainoisia kuin hoikkia. Ei se terveellistä ole, mutta ihan normaalia. 

Vierailija
154/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v pitkähiuksisena naisena olen samaa mieltä että eihän sellainen täysin lyhyeksi kynitty kananperse mikään kaunis näky ole ja vanhentaa nuorempaakin naista ihan valtavasti. En ymmärrä miksi pitää leikata sellainen, vaikka ei olisikaan hiukset alaselkään niin paljon muitakin hiusmalleja olisi.

Minä taas en ymmärrä, miten 6-kymppisetkin naiset viitsivät pitää pitkiä hiuksia, joita on työläs pestä ja kestää ikuisuuden kuivua. Pitkåt hiukset tukkivat suihkukaivon ja näyttävät epäsiistiltäkin, jos niitä ei ole hoidettu hyvin.

Lyhyet hiukset ovat helpot ja vaivattomat. On kevyt ja ilmava olo, kun hiukset eivät hiosta niskaa.

Vierailija
155/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät pahemmin panosta hiuksiinsa. Siis lähellä keski-ikää olevat ja sitä vanhemmat. Varmaan joku kulttuurijuttu, että ulkonäköön panostaminen on pinnallista turhuutta. Moni sanoo syyksi ohuet liruhiukset ja siksi kynityttää ne lyhyeksi. Mutta kun ne ohuetkin hiukset saa näyttämään hyvältä oikeanlaisilla tuotteilla ja föönaustekniikalla. Ja ne liruhiukset täytyy pestä mielellään päivittäin, koska rasvaisuus latistaa. Mutta panostakaa niihin hiustuotteisiin. Moni raaskii kyllä ostaa alkoholia ja muuta turhaa, mutta esimerkiksi shampoo ei saisi maksaa paria euroa enempää. Tupakka-askin hinnalla saa jo hyvän shampoon.

Minä olen pienipalkkainen yksineläjä, mutta saatan maksaa shampoosta sen 20€, plus hoitoaine ja muut tuotteet päälle. Nuo kampaamotuotteet riittää pitkän aikaa, sillä niitä ei tarvitse laittaa niin paljoa. Shampoota riittää nokare. Hyvistä tuotteista on sekin hyöty, että talvisin hiukseni ei ole sähköiset. Käyn myös parturissa vajaan parin kuukauden välein, jotta long bob -tyyli pysyy. Ja tuo on sellainen hiustyyli, joka sopii lähes jokaiselle.

Partureiden tulisi kertoa muistakin vaihtoehdoista, kuin vain tuosta kynitystä tukasta. Se lyhyt hiusmalli vain korostaa niskan paksuutta, kaksoisleukaa ja kasvojen lihavuutta. Kamala sanoa, mutta osa lihavista naisista näyttää takaapäin miesmäisiltä lyhyiksi kynityissä hiuksissa.

Vierailija
156/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti peruukki päähän kaikille kaljuille ja ohuthiuksisille sukupuolesta riippumatta.

Mutta parta ja viikset tulisi aina ajaa pois. 

Vierailija
157/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän ap:n mielipidettä. Itse tykkään kovasti miehistä, joilla on pitkä, paksu tukka. Harmillista, että sellainen löytyy todella, todella harvoilta miehiltä Suomessa. Mutta kun sellaisen omaavaa mies tulee vastaan, niin katse kyllä kääntyy. Kaljua tai siilihiuksista miestä en katselisi ollenkaan parisuhdemielessä, ei vaan ole juttuni. 

Vierailija
158/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset eivät pahemmin panosta hiuksiinsa. Siis lähellä keski-ikää olevat ja sitä vanhemmat. Varmaan joku kulttuurijuttu, että ulkonäköön panostaminen on pinnallista turhuutta. Moni sanoo syyksi ohuet liruhiukset ja siksi kynityttää ne lyhyeksi. Mutta kun ne ohuetkin hiukset saa näyttämään hyvältä oikeanlaisilla tuotteilla ja föönaustekniikalla. Ja ne liruhiukset täytyy pestä mielellään päivittäin, koska rasvaisuus latistaa. Mutta panostakaa niihin hiustuotteisiin. Moni raaskii kyllä ostaa alkoholia ja muuta turhaa, mutta esimerkiksi shampoo ei saisi maksaa paria euroa enempää. Tupakka-askin hinnalla saa jo hyvän shampoon.

Minä olen pienipalkkainen yksineläjä, mutta saatan maksaa shampoosta sen 20€, plus hoitoaine ja muut tuotteet päälle. Nuo kampaamotuotteet riittää pitkän aikaa, sillä niitä ei tarvitse laittaa niin paljoa. Shampoota riittää nokare. Hyvistä tuotteista on sekin hyöty, että talvisin hiukseni ei ole sähköi

Minä puolestani olen ylpeä siitä, että suomalaiset arvostavat oikeasti tärkeitä asioita enemmän kuin ulkonäköä.

Vierailija
159/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti peruukki päähän kaikille kaljuille ja ohuthiuksisille sukupuolesta riippumatta.

Mutta parta ja viikset tulisi aina ajaa pois. 

Minä taas naisena pidän juurikin parroista ja viiksistä.

Vierailija
160/476 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Partureiden tulisi kertoa muistakin vaihtoehdoista, kuin vain tuosta kynitystä tukasta. Se lyhyt hiusmalli vain korostaa niskan paksuutta, kaksoisleukaa ja kasvojen lihavuutta. Kamala sanoa, mutta osa lihavista naisista näyttää takaapäin miesmäisiltä lyhyiksi kynityissä hiuksissa."

Miksi sinua häiritsee se, millaiselta muut naiset näyttävät? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän