Lyhyet hiukset naisella, asia josta ei saa puhua totta.
Tiedättehän, kun asuntolainasta on jo monta kymmentä erää maksettu, lapset on tehty, miestä ei tarvitse enää miellyttää jne. Nainen käy kynityttämässä tukkansa lyhyeksi ja sitten kysytään kotona mieheltä että mitä mieltä. Jokainen edes hitusenkaan tunneälyä omaava mies valehtelee tietenkin heti päin naamaa että kyllä kulta, hyvältä näyttää ja aiettä kun sopiikin sulle hyvin. Sitten mies saakin laittaa kaiken tahdonvoimansa ja alapään verenkierron peliin kun seuraavan kerran takaapäin nussiessa (sen kerran kun todella harvoin ylipäätään saa nussia) oma eukko näyttää takaapäin katsottuna kynityn tukkansa kanssa täsmälleen samalta kuin nussisit kaveriasi Jussia.
Lyhyet hiukset eivät sovi yhdellekään heteronaiselle. Mutta ääneen sitä ei saa sanoa. Ei mulla muuta.
Kommentit (476)
Sama koskee miehiä, pitkä tukka on paljon seksikkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on surkea mies jos eivät munat toimi muuta kuin karvoihin tuijottamalla. Osta se peruukki ja laita kulkusten eteen jos ei muuten nouse. 😂
Muna nousee ku näkee kasan karvaa
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos on ohuet hiukset?
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on surkea mies jos eivät munat toimi muuta kuin karvoihin tuijottamalla. Osta se peruukki ja laita kulkusten eteen jos ei muuten nouse. 😂
Muna nousee ku näkee kasan karvaa
Ettehän te naisetkaan kiihotu drag queeneista, niin miksi miesten pitäisi pystyä kiihottumaan miehen näköisistä lyhythiuksista naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että syynä on vain ikä ja iän tuomat hiusongelmat. Monilla naisilla alkaa tukka ohentumaan ja ohut pitkä liru on yksinkertaisesti ruma. Pitkät hiukset sopii niille, joilla on paksut hyväkuntoiset hiukset ja niille, jotka ovat vielä nuoria.
Monilla mutta EI kaikilla naisilla. Mulla on hyvä tukka. Se on geeneissä. Pitkä tukka sopii mulle ja tykkään pitää pitkää tukkaa.
54v.
Mulla sama
Vierailija kirjoitti:
40v pitkähiuksisena naisena olen samaa mieltä että eihän sellainen täysin lyhyeksi kynitty kananperse mikään kaunis näky ole ja vanhentaa nuorempaakin naista ihan valtavasti. En ymmärrä miksi pitää leikata sellainen, vaikka ei olisikaan hiukset alaselkään niin paljon muitakin hiusmalleja olisi.
Kerro tuo myös kampaajille, jotka usein tyrkyttävät juuri sellaista tukkaa, koska se on prtsakka ja jännä.
Olen 60-vuotias. Hiukseni on kauniisti leikatut ja muotoilen ne huolella. Hiukseni ulottuvat juuri hartioille eli ns long bob pituiset. Juhlaan laitan laineita. Voi kuinka usein hiusteni pituutta on kommentoitu. Lyhyt pitäisi olla. Mieheni tykkää ja itse tykkään näistä suht pitkistä, naiset ei tykkää. Mitä se heille kuuluu...
Kun asuntolaina oli maksettu ex-mies kehtasi pudottaa upeat paksut hiuksensa ja ryhtyi kaljuksi. Ei sellaisen sketsihahmon kanssa enää voinut jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun asuntolaina oli maksettu ex-mies kehtasi pudottaa upeat paksut hiuksensa ja ryhtyi kaljuksi. Ei sellaisen sketsihahmon kanssa enää voinut jatkaa.
Oikein ja luonnollista. Hyvin tehty!
Kun nainen leikkaa hiuksensa lyhyeksi, on miehenä aivan yhtä oikein jättää sellainen kananperse.
Kiva kun olet naisena samaa mieltä aloittajan kanssa.
Ovatko lyhyet hiukset kenelläkään erityisen kauniit? Itseäni vituttaa, kun kaikki miehet raakaa hiukset samanlaisiksi kynityiksi.
Naisissa taas on enemmän vaihtelua, on lyhyttä, pitkää ja värejä jos millaisia.
Omasta mielestäni suomalaisille ei sovi pitkä kuin tosi harvoin.
Kaikilla sellainen ohut hiirenhäntä makaa niskalla ja näyttää ihan hirveältä.
Mutta eipä miestenkään ulkonäkö niin kovin hyvä ole. Joku muu syy pitää olla yhdessäoloon.
Ja jos ei kerran miellytä, niin etsi joku muu. En minä ainakaan pakota miestäni olemaan kanssani.
Eikä oo hunks-kamaa siippakaan 😂😂
Luulin, että aiheesta keskusteltiin 60 luvulla. Väärin luulin.
Laittakaas kuvia hyvännäköisestä lyhyestä tukasta alle 40v naisella? Sellaista ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaas kuvia hyvännäköisestä lyhyestä tukasta alle 40v naisella? Sellaista ei ole.
Helposti löytyy kuvia rumasta pitkästä tukasta sen sijaan.
Joillekin naisille sopii lyhyet hiukset, joilleki jopa kalju.
Itse olin todella ihastunut erääseen naiseen jolla oli klani..
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni suomalaisille ei sovi pitkä kuin tosi harvoin.
Kaikilla sellainen ohut hiirenhäntä makaa niskalla ja näyttää ihan hirveältä.
Mutta eipä miestenkään ulkonäkö niin kovin hyvä ole. Joku muu syy pitää olla yhdessäoloon.
Ja jos ei kerran miellytä, niin etsi joku muu. En minä ainakaan pakota miestäni olemaan kanssani.
Eikä oo hunks-kamaa siippakaan 😂😂
Sä et voi puhua kaikkien suomalaisten hiuksista. Mulla on paksut hiukset ja hyvässä kunnossa. On aina ollut.
On sulla vidun pellellä karmeat murheet !!
Minulla on tulevalla viikolla hiustenleikkuu, aion pyytää taas pixie mallia, eli hel-ve-tin lyhyttä, kiitos kampaajani!
Marilyn Monroella oli lyhyet hiukset uransa huippuvuosina ja tuskin kukaan väittää etteikö Marilyn olisi ollut naisellinen.
Kannattaa olla varovainen....Kohta sulla on kolo. Eli kannattaa nyt jo kasvattaa hiuksia