Lyhyet hiukset naisella, asia josta ei saa puhua totta.
Tiedättehän, kun asuntolainasta on jo monta kymmentä erää maksettu, lapset on tehty, miestä ei tarvitse enää miellyttää jne. Nainen käy kynityttämässä tukkansa lyhyeksi ja sitten kysytään kotona mieheltä että mitä mieltä. Jokainen edes hitusenkaan tunneälyä omaava mies valehtelee tietenkin heti päin naamaa että kyllä kulta, hyvältä näyttää ja aiettä kun sopiikin sulle hyvin. Sitten mies saakin laittaa kaiken tahdonvoimansa ja alapään verenkierron peliin kun seuraavan kerran takaapäin nussiessa (sen kerran kun todella harvoin ylipäätään saa nussia) oma eukko näyttää takaapäin katsottuna kynityn tukkansa kanssa täsmälleen samalta kuin nussisit kaveriasi Jussia.
Lyhyet hiukset eivät sovi yhdellekään heteronaiselle. Mutta ääneen sitä ei saa sanoa. Ei mulla muuta.
Kommentit (476)
Vierailija kirjoitti:
Olisko mitään esimerkkikuvaa millainen on "pitkä ohut liru"? Täytyy omaan silmääni aika karsea olla että kananperse olisi vähemmän kamala
Miksi lyhyt tukka on naisen päässä kananperse, mutta miehen päässä siististi ja tyylikäs?
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että syynä on vain ikä ja iän tuomat hiusongelmat. Monilla naisilla alkaa tukka ohentumaan ja ohut pitkä liru on yksinkertaisesti ruma. Pitkät hiukset sopii niille, joilla on paksut hyväkuntoiset hiukset ja niille, jotka ovat vielä nuoria.
Miten se ikä tuohon liittyy? Voi vanhemmallakin ihmisellä olla hyväkuntoiset hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko mitään esimerkkikuvaa millainen on "pitkä ohut liru"? Täytyy omaan silmääni aika karsea olla että kananperse olisi vähemmän kamala
Miksi lyhyt tukka on naisen päässä kananperse, mutta miehen päässä siististi ja tyylikäs?
Minusta kananperse, eli se tietty värjätty malli sopii sukupuolesta riippumatta vain niille, jotka ns. etsivät itseään. Jokainenhan sen tykönään tietää.
Aloittajan kanssa samaa mieltä ja on kyllä tabu, josta ei voi ääneen puhua. Siihen lyhyeen kuontalonsa, kun vielä sotketaan johonkin kulmaan jotain värejä - punaista tai sinistä vaikka - niin tulee kyllä mieleen, että mitä halutaan viestittää ja eikö joku voisi vinkata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että syynä on vain ikä ja iän tuomat hiusongelmat. Monilla naisilla alkaa tukka ohentumaan ja ohut pitkä liru on yksinkertaisesti ruma. Pitkät hiukset sopii niille, joilla on paksut hyväkuntoiset hiukset ja niille, jotka ovat vielä nuoria.
Miten se ikä tuohon liittyy? Voi vanhemmallakin ihmisellä olla hyväkuntoiset hiukset.
Iän myötä hiusten määrä vähenee tasaisesti, sillä hiuksen kasvukausi lyhenee ja lepovaihe pitenee. Hiukset ohenevat ja muuttuvat hennommiksi, eivätkä myöskään enää kasva niin pitkäksi kuin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten niin ei saa sanoa? Juurihan itsekin sanoit, ja samaa täällä hoetaan joka päivä kuinka naisella kuuluu olla juuri tietynlaiset hiukset.
Kuinka kauan miehet jaksaisitte kuunnella hokemista siitä, kuinka miehellä pitää olla tuuheat paksut hiukset ja ettäs kehtaatte kaljuuntua ja loukata harvenevilla hiuksillanne meidän naisten esteettistä silmää? Tämä on oikeasti se asia, josta ei saa puhua.
Kananperseen hakeminen kampaajalta on OMA VALINTA. Tajuaisit tämän eron, ellet olisi niin saatanan tyhmä.
Olet tyly, varmasti myös kivaa seuraa. Komea katsoa; naistissit, ylipaino, nysämuna, maitonaamanen saamattomuus 💋😅pusi pusi
Vierailija kirjoitti:
Olet tyly, varmasti myös kivaa seuraa. Komea katsoa; naistissit, ylipaino, nysämuna, maitonaamanen saamattomuus 💋😅pusi pusi
En tiennytkään, että muna lyhenee aina väärien mielipiteiden takia 😆
Pitkät hiukset tukkivat suihkun pesukaivot, vessan lavuaarin ja pesukoneen putkiston ja kaikki minnekkä niitä pitkiä karvoja joutuu.
Petivaatteista ne joutuessa pesukoneeseen niin pesukone ei kauaa kestä kun ne tukkivat letkut.
Yököttävää puhdistaa suihkun kaivon ritilän alusia pitkistä karvoista.
Heh, oletko jäänyt ilman pimpaa tai miksi olet raivoissasi. Mieti miltä tyhjät pussisi näyttää naisesta kun riisut housusi, oli sulla sitten kynitty tai pitkä fleda.
Ei ole kauniit pitkät hiukset näin viisikymppisellä. Karmealta näyttää. Kun leikkasin lyhyeksi mietin että miksi en oo tehny tätä jo aikaisemmin. Ei mun lookki silti mitenkään miehekkäältä näytä. Ohuet hiukset näyttää lyhyinä huomattavasti paksummilla.
Kyllä on surkea mies jos eivät munat toimi muuta kuin karvoihin tuijottamalla. Osta se peruukki ja laita kulkusten eteen jos ei muuten nouse. 😂
Eihän niitä pitkiä hiuksia tarvitse pitää koko ajan auki, mulla on aina arkena ja töissä siististi kiinni mutta auki pidän viihteellä ja silloin kun ne sopii tilaisuuteen :)
Asun ulkomailla ja täällä suomalaiset keski-ikäiset naiset erottuu jo kaukaa: kananpersetukka, ylipolven leggingsit ja trikootunika ja vaikea keskivartalolihavuus. Samaa yhdistelmää en ole minkään muun maalaisilla nähnyt vaikka joka maalaisista löytyy ei niin hehkeää porukkaa. Kun omaan hiusmalliin, pukeutumiseen, painoon ja ulkonäköön voi jokainen itse vaikuttaa niin miksi oi miksi täytyy kaikilla olla just nuo samat vaikka näyttää ihan kamalalta?
Vierailija kirjoitti:
Halle Berry.
Ei mulla muuta.
Poikkeus vahvistaa säännön
Vierailija kirjoitti:
Asun ulkomailla ja täällä suomalaiset keski-ikäiset naiset erottuu jo kaukaa: kananpersetukka, ylipolven leggingsit ja trikootunika ja vaikea keskivartalolihavuus. Samaa yhdistelmää en ole minkään muun maalaisilla nähnyt vaikka joka maalaisista löytyy ei niin hehkeää porukkaa. Kun omaan hiusmalliin, pukeutumiseen, painoon ja ulkonäköön voi jokainen itse vaikuttaa niin miksi oi miksi täytyy kaikilla olla just nuo samat vaikka näyttää ihan kamalalta?
Brittimuikkeleilta löytyy kaikki, paitsi että kananpersetukan tilalla on ohut, blondattu pitkä tukka. Lisänä rumat hampaat ja tupakan rypistämät huulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halle Berry.
Ei mulla muuta.
Poikkeus vahvistaa säännön
Katsokaapa Halle Berryä pitkillä kiharilla hiuksilla. Petaa lyhyt hiuksisen itsensä pitkillä hiuksilla mennen tullen.
Puhelimella lainaus ei onnistu, mutta minä kirjoitin miten pitkä, ohut liru niskassa roikkumassa on ruma. Sellaiset minun omat hiukset on, kun ne kasvaa pitkäksi. En rupea väittämään niitä kauniiksi vaikka joku pahoittaa siitä mielensä. Lyhyinä minun hiukset näyttävät paljon kuohkeampina eivätkä valu pitkin päätä.