Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet hiukset naisella, asia josta ei saa puhua totta.

Vierailija
23.02.2024 |

Tiedättehän, kun asuntolainasta on jo monta kymmentä erää maksettu, lapset on tehty, miestä ei tarvitse enää miellyttää jne. Nainen käy kynityttämässä tukkansa lyhyeksi ja sitten kysytään kotona mieheltä että mitä mieltä. Jokainen edes hitusenkaan tunneälyä omaava mies valehtelee tietenkin heti päin naamaa että kyllä kulta, hyvältä näyttää ja aiettä kun sopiikin sulle hyvin. Sitten mies saakin laittaa kaiken tahdonvoimansa ja alapään verenkierron peliin kun seuraavan kerran takaapäin nussiessa (sen kerran kun todella harvoin ylipäätään saa nussia) oma eukko näyttää takaapäin katsottuna kynityn tukkansa kanssa täsmälleen samalta kuin nussisit kaveriasi Jussia.

Lyhyet hiukset eivät sovi yhdellekään heteronaiselle. Mutta ääneen sitä ei saa sanoa. Ei mulla muuta.

Kommentit (476)

Vierailija
401/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyet hiukset on hot

Vierailija
402/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään totuuksia ole, vain mielipiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa. Jos se on ihan kynitty lyhyeksi miestukaksi. Sano suoraan että näyttää kotkan takamukselta tai petolinnun. Mutta jos on hartioille saakka tai edes naisellinen hieman lyhyempi tai vahinkopolkka, ei ole pakko haukkua.

Lesboilla on aina ruma miestukka. Lesbo ei ilmeisesti voi olla ilman lyhyttä miestukkaa..

Vttuako se sinulle kuuluu. Oletko raukka niin vanhanaikainen että luulet kaikkia pitkätukkaisia miehiä homoiksi? Eikä sekään kuulu sinulle. Pidä huolta vain omista hiuksistasi.

Vierailija
404/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa homofobiselta tämä tilitys. Miten Jussi tähän liittyy? Oletko joskus häntä ajatellut? 

Vierailija
405/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa lapsellinen aloitus, taas kerran.

Vierailija
406/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa. Jos se on ihan kynitty lyhyeksi miestukaksi. Sano suoraan että näyttää kotkan takamukselta tai petolinnun. Mutta jos on hartioille saakka tai edes naisellinen hieman lyhyempi tai vahinkopolkka, ei ole pakko haukkua.

Lesboilla on aina ruma miestukka. Lesbo ei ilmeisesti voi olla ilman lyhyttä miestukkaa..

Vttuako se sinulle kuuluu. Oletko raukka niin vanhanaikainen että luulet kaikkia pitkätukkaisia miehiä homoiksi? Eikä sekään kuulu sinulle. Pidä huolta vain omista hiuksistasi.

Pitkätukkaiset miehet voi olla aika kuumia. Naisilla ei ole tämän tapaisia ennakkoluuloja. 

Vierailija
407/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen kyllä osittain samaa mieltä...ite olen melkein 60 ja pidän hiukset puolipitkänä..ite olen tyytyväinen kun tykkään hiustenlaitosta.tään pituinen kehystää kasvoja ja peittää korvat ja kaulan, joista vanheneminen yleensä näkyy.

Sä olet siis paksutukkainen ihminen. Kaikki meistä ei ole. Ohut hiuslaatu näyttää huomattavasti tuuheammalta lyhyenä. 

Vierailija
408/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että syynä on vain ikä ja iän tuomat hiusongelmat. Monilla naisilla alkaa tukka ohentumaan ja ohut pitkä liru on yksinkertaisesti ruma. Pitkät hiukset sopii niille, joilla on paksut hyväkuntoiset hiukset ja niille, jotka ovat vielä nuoria. 

Miten se ikä tuohon liittyy? Voi vanhemmallakin ihmisellä olla hyväkuntoiset hiukset. 

Osaatko lukea: Monilla naisilla

Toki löytyy henkilöitä, joilla hiukset säilyvät paksuina, mutta totuus nyt vaan on, että vaihdevuodet vaikuttavat monilla myös karvankasvuun: hiukset, kulmakarvat ym harvenevat.

Ja itsellä tosiaan 60-luvulla syntyneenä pitkät liruhiukset aikuisella olivat ns mummotukka. Molemmilla mummoillani oli ohut palmikko, joka käärittiin nutturalle. Aikuisilla naisilla oli lyhyt permanentattu tukka siihen aikaan.

Vierailija
409/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lyhyet hiukset nuorena kun aloin seurustella mun miehen kanssa. Mulla on vieläkin lyhyet hiukset. Mua ei kiinnosta mitä mieltä joku random-ukko on mun hiuksista. Tai ylipäänsä että mitä joku ukko on mieltä mun ulkonäöstä. 

Vierailija
410/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa että ap on oikeassa. Minä olen sanonut vaimolle, että jos hän leikkaa kananpersetukan, niin minä en ajele naamastani enää yhtään karvaa. 

Vierailija
411/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vähän hartioiden yläpuolelle käy tai vaikka polkka? Sellaiseen tukkaan saa laineita ja kiharaakin.

Ihan lyhyt on aina se sama, en suosittele kenellekään naiselle.

Vierailija
412/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄIVÄN PARAS!

Vierailija
413/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa että ap on oikeassa. Minä olen sanonut vaimolle, että jos hän leikkaa kananpersetukan, niin minä en ajele naamastani enää yhtään karvaa. 

Onneksi meidän avioliitosa kumpikin saa pitää huolen omasta karvoituksestaan ihan omien mieltymystensä mukaan.

Vierailija
414/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, idiootti, ääliö ja typerys. Ei minulla muuta.

Vierailija
415/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu miehillä. Kalju sopii vain harvoille miehille. Varsinkin tietynlaisille kalloille kalju on kammotus.

Vierailija
416/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ääliö, idiootti ja typerys. Ei minulla muuta.

Vierailija
417/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meidän avioliitosa kumpikin saa pitää huolen omasta karvoituksestaan ihan omien mieltymystensä mukaan.

Niin meilläkin saa. En ole kieltänyt vaimoa leikkaamasta kananpersetukkaa. Ärsyttää tyhmät lukutaidottomat ihmiset.

Vierailija
418/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei parta pahoille kasva, tupajouhet joutavalle."

Vierailija
419/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

turpajouhet

Vierailija
420/476 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi naiset on parrattomia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi