Kissani on ahkera. Hän kehrää ja leipoo.
Sellainen hupulainen. Täällä pötkötellään ja katellaan, kun ulkona sataa lunta.
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Minun kissani on ammatiltaan robotti-imurin kuljettaja. Hän tekee sillä tarkastusmatkan joka päivä.
Haha, haluaisin nähdä tämän 😄
Musta kissani makoilee parhaillaan sylissäni. Se on mulle maailman rakkain.
Vierailija kirjoitti:
ahkerasti levittää ihmiseen tarttuvaa toksoplasmoosia
Elossa ollaan edelleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitinkö jo sinua ap.tuli mahdottoman hyvä mieli, suloinen aloituksesi, siitä kiitos vielä kerran.
Voi kiitos, hyvä mieli minullakin tästä ketjusta, teistä hyvistä ihmisistä ja rakkaudesta kissaystäviimme. ap
Kissavideo päivässä pitää lääkärin loitolla.
Tai muu piristävä kissajuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kissani on ammatiltaan robotti-imurin kuljettaja. Hän tekee sillä tarkastusmatkan joka päivä.
netissä on videoita näistä pilvinpimein, mutta kyllä live olisi parasta...
eri
Vierailija kirjoitti:
Odota vaan kun se vaatii palkkojaan, pian on korotusten aikakin.
Paikallinen sopiminen, paikallinen sopiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ahkerasti levittää ihmiseen tarttuvaa toksoplasmoosia
Elossa ollaan edelleen
Niin tälläkin, ikäni kakarasta asti kissojen kanssa olleena, ennen maalla ei kissoja rokotettu eikä muutoinkaan huolta suuremmin pidetty, navetta kissoina työnsä hoitivat ja meidän pienempien kanssa pelasivat, mutta eipä mitään tarttunut.
Omat kissani on kaikki olleet sisäkissoja ja vain valjaissa ulkona. Uusinta on tarkoitus kesän tullen opettaa ulos päivittäiselle puutarhakierrokselle.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kissa hoitaa huonekasveja... Pitää huolen että multa on ilmavaa ja että lehdet eivät pääse kasvamaan liian suuriksi! (kaikki kasvit ovat kissoille turvallisia)
Korianteri on erityisessä suosiossa, ei koskaan pääse kasvamaan liian suureksi puskaksi!
Puutarhuri-kissa 😻
"Siisti pitää aina olla
sanoi kissa kuutamolla.
Kaapi jälkeen tarpeenteon
pienen sievän hiekkakeon."
Mukavaa viikonloppua kaikille kissojen ystäville!
Vierailija kirjoitti:
"Siisti pitää aina olla
sanoi kissa kuutamolla.
Kiitos runosta ja mukavaa viikonloppua! 🐈
Vierailija kirjoitti:
"Siisti pitää aina olla
sanoi kissa kuutamolla.
Yli-innokkuus ei ole hyväksi siinäkään, meidän itämainen lyhytkarva omaa tosi pitkät varpaat ja niiden välissä on pienet 'räpylät', joten kaapiessa tai oikeammin lapioidessa hiekaa lentää. Sitä on rikkalapiossa joka käynnin jälkeen 'riittävästi'.
Mukavaa vkl sinullekin ja paijoja kaikkien kissoille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Luulisi kissan pelkäävän sitä laitetta? Ainakin perinteisiä imureita menevät kaikki mun tietämät kissat karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Luulisi kissan pelkäävän sitä laitetta? Ainakin perinteisiä imureita menevät kaikki mun tietämät kissat karkuun.
Meillä myös perinteinen on epäsuosittu kapistus mutta robot ovat ihan jees. Joskus räppäisevät jos meinaa puskea liian kylkeem. Mutta siis pelkoa selkeästi ei ole, enemmän ärsytystä siitä että pitää vaihtaa paikkaa kun tuo pösilö hurisija häiritsee hyvää auringossa kellistelyä
Minä lentelen ympäriinsä kun mamma kielsi kaiken kivan... (vaahtomuovin pureskelun)
Vierailija kirjoitti:
Kissa on peto!
T.Sonja
Niin on. Entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa on peto!
T.Sonja
Niin on. Entä sitten?
Kissa on petoeläin, mutta niin on ihminenkin.
Kissani on rakastava, hauska, hellä, rakastaa seuraani, aina ilahtuu minut nähdessään, omatoiminen, ahkera, urheilullinen, älykäs, aina avulias, tykkää kiehnätä kanssani sohvalla, siisti, hyvähygieninen, komea ja paljon muuta.
Eihän nuo huonoja ominaisuuksia miehelläkään ole.