Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissani on ahkera. Hän kehrää ja leipoo.

Vierailija
21.02.2024 |

Sellainen hupulainen. Täällä pötkötellään ja katellaan, kun ulkona sataa lunta.

Kommentit (212)

Vierailija
81/212 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on kaksi pentuna roskikseen hylättyä kisua, joista toinen tykkää hypätä syliini ja leipoa kynnet ulkona minuuttien ajan ennen asettumista. Nykyään kun huomaan hänen olevan sillä tuulella, vaihdan päälle vanhan nyppiytyneen puseron, käyn tarvittaessa vessassa, nappaan vesilasin ja kännykän ja asetun sohvalle makuulle. Hän odottaa tämän prosessin kärsivällisesti läpi ja sitten loikkaa suoraan vatsalleni. Vanhaa puseronromua saa kynsiä aivan vapaasti! Siinä sitten ollaan tunnista kolmeenkin tuntiin. Mukavaa ja rauhoittavaa.

Kyseessä on purrfulness. Luen juuri sitä käsittelevää kirjaa. Sitten oma kissani tuli kehräämään ja leipomaan ja piti pistää kirja sivuun. 

Ensin opiskelitte, sitten harjoittelitte! Pro-tason purrfullnessia! 

Vierailija
82/212 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katukatti Bob on ihana😻

Lukekaapa kissojen ystävät tästä tosielämän kissasta. Hänen omistajastaan ja Bobista on myös elokuva. Kyllä voi eläin olla viisas ! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/212 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu, että tässä ketjussa keskustelee yksi henkilö itsensä kanssa.

Ymmärrettävää, koska tässa maassa tapetaan ihmisiä kujilla ihan jonossa ja pereissä murjataan lapsia ja joku meistä hellii KISSAA. 

Kyllähän se pistää toki ihmettelemään,  että onko tässä maassa yhtäån selväpäistä eljää, siis on jos joku kissastakin tykkää.

On meitä selväpäisiä vielä ja tulee olemaan luotan siihen.

Vierailija
84/212 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan leipomispuuhat oli minullekin, kissattomalle uusi asia. Piti katsoa oikein video että ymmärsin mitä se tarkoittaa. Joku oli linkittänyt sen videon tänne. 

Vierailija
85/212 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kissani on hyvä keskustelija, vastaa aina kysyttäessä jotain. Hämmästyttävää kyllä, vastaus on aina oikea.

Kissani on "vastarannankiiski". Kysyttäessä, (tuletko, otatko, haluatko...) maukaisee äänellä, mikä kuulostaa sanalta "ei". :) 

Vierailija
86/212 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissan työtä on olla rakas! On paras siinä! 

Vierailija
87/212 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanista kommenteista ja kiitos sinulle, joka laitoit leipomisvideon 🐈

Vierailija
88/212 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään punatukkaisista kissoista (lapsen suusta tuo punatukkainen) 😄

Punatukkaisille kissoille on oma reddit-ketju! Ihan huippu päivän piristäjä 😃

https://www.reddit.com/r/OneOrangeBraincell/ 

Vierailija
89/212 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän kissa ns.leipoo? Osoittaako vain tyytyväisyyttään?

Vierailija
90/212 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläpuolella oli selitys tuohon... Pennut saa nisästä tulemaan enemmän maitoa nuin, sit myöhemmin on vaan vaistonvaraista ku on hyvä olla. 

Vierailija
91/212 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsitin, että leipoessaan kaipaa emoaan ja on imevinään emon nisää. Hain tietoa,   kun pieni pallo meille aikanaan tuli :D Minua syytettiin, että erotettiin emostaan liian aikaisin :(

Vierailija
92/212 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään punatukkaisista kissoista (lapsen suusta tuo punatukkainen) 😄

Punatukkaisille kissoille on oma reddit-ketju! Ihan huippu päivän piristäjä 😃

https://www.reddit.com/r/OneOrangeBraincell/ 

👍🐈

Vierailija
93/212 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsitin, että leipoessaan kaipaa emoaan ja on imevinään emon nisää. Hain tietoa,   kun pieni pallo meille aikanaan tuli :D Minua syytettiin, että erotettiin emostaan liian aikaisin :(

Oot varmaan pienelle antanut paljon hellyyttä ja rakkautta. 🐈

Vierailija
94/212 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yksi kissa tulee aamuisin istumaan sänkyni viereen, jos torkutan kelloa. Joskus jopa hyppää viereeni. Tuijottaa minua. Toinen kissa jaksaa herätä vasta, kun mami ja vanhempi kisu ovat jo heränneet.

Vierailija
95/212 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan minunkin kissa on aina työvahtina etätyöpäivinä. Tulee katsomaan ja pukkailee läppäriä. Ihan ihmeellistä.

Vierailija
96/212 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on äitikissa ja tytär 7v, eli ei ole liian aikaisin erotettu kun ei vieläkään ole, silti leipoo. 😊

Vierailija
97/212 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissan leipomispuuhat oli minullekin, kissattomalle uusi asia. Piti katsoa oikein video että ymmärsin mitä se tarkoittaa. Joku oli linkittänyt sen videon tänne. 

Vauvakin imeässään käyttää käsiään omalla tavallaan ;D ;D hyvänolon tunnetta ihan varrnasti sekin kuvaa.

Vierailija
98/212 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani on osapäiväinen vartija. Tekee vain 25 prosenttista työaikaa koska nukkuminen vie melko paljon aikaa vuorokaudessa.  

Ja vartiointi toimii. Olin viikonloppuna lunta luomassa ja kissani alkoi miehen puheen mukaan murista kun näki minun kulkevan polkua talolle päin. Minulla oli kaverin takki, huppari, hiihtonaamari joten kissa ei ilmeisesti  tunnistanut minua. 

Vierailija
99/212 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milo the Chunk -videoissa on usein tekstitys ja kun Milo leipoo, he is making biscuits eli pikkuleivät työn alla.  Kerran Milo testasi huopia, halvat hän ohitti ja alkoi heti leipoa laadukkainta eli sitä kalleinta.

Milo on löytökissa, siskonsa Poppy myös. Heidän koiraveli on Beckham.

Kuulostaa tutulta Instasta. Muistan tuon Beckhamin nimestä. 

Vierailija
100/212 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvakin imeässään käyttää käsiään omalla tavallaan ;D ;D hyvänolon tunnetta ihan varrnasti sekin kuvaa.

Anteeksi, varmasti hänkin pieni kuvaa, piti kirjoittammani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi