Kissani on ahkera. Hän kehrää ja leipoo.
Sellainen hupulainen. Täällä pötkötellään ja katellaan, kun ulkona sataa lunta.
Kommentit (212)
Katukatti Bob on ihana😻
Lukekaapa kissojen ystävät tästä tosielämän kissasta. Hänen omistajastaan ja Bobista on myös elokuva. Kyllä voi eläin olla viisas !
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että tässä ketjussa keskustelee yksi henkilö itsensä kanssa.
Ymmärrettävää, koska tässa maassa tapetaan ihmisiä kujilla ihan jonossa ja pereissä murjataan lapsia ja joku meistä hellii KISSAA.
Kyllähän se pistää toki ihmettelemään, että onko tässä maassa yhtäån selväpäistä eljää, siis on jos joku kissastakin tykkää.
On meitä selväpäisiä vielä ja tulee olemaan luotan siihen.
Kissan leipomispuuhat oli minullekin, kissattomalle uusi asia. Piti katsoa oikein video että ymmärsin mitä se tarkoittaa. Joku oli linkittänyt sen videon tänne.
Vierailija kirjoitti:
Minun kissani on hyvä keskustelija, vastaa aina kysyttäessä jotain. Hämmästyttävää kyllä, vastaus on aina oikea.
Kissani on "vastarannankiiski". Kysyttäessä, (tuletko, otatko, haluatko...) maukaisee äänellä, mikä kuulostaa sanalta "ei". :)
Mun kissan työtä on olla rakas! On paras siinä!
Kiitos ihanista kommenteista ja kiitos sinulle, joka laitoit leipomisvideon 🐈
Vierailija kirjoitti:
Tykkään punatukkaisista kissoista (lapsen suusta tuo punatukkainen) 😄
Punatukkaisille kissoille on oma reddit-ketju! Ihan huippu päivän piristäjä 😃
Miksiköhän kissa ns.leipoo? Osoittaako vain tyytyväisyyttään?
Vierailija kirjoitti:
Yläpuolella oli selitys tuohon... Pennut saa nisästä tulemaan enemmän maitoa nuin, sit myöhemmin on vaan vaistonvaraista ku on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Käsitin, että leipoessaan kaipaa emoaan ja on imevinään emon nisää. Hain tietoa, kun pieni pallo meille aikanaan tuli :D Minua syytettiin, että erotettiin emostaan liian aikaisin :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään punatukkaisista kissoista (lapsen suusta tuo punatukkainen) 😄
Punatukkaisille kissoille on oma reddit-ketju! Ihan huippu päivän piristäjä 😃
👍🐈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitin, että leipoessaan kaipaa emoaan ja on imevinään emon nisää. Hain tietoa, kun pieni pallo meille aikanaan tuli :D Minua syytettiin, että erotettiin emostaan liian aikaisin :(
Oot varmaan pienelle antanut paljon hellyyttä ja rakkautta. 🐈
Minun yksi kissa tulee aamuisin istumaan sänkyni viereen, jos torkutan kelloa. Joskus jopa hyppää viereeni. Tuijottaa minua. Toinen kissa jaksaa herätä vasta, kun mami ja vanhempi kisu ovat jo heränneet.
Tosiaan minunkin kissa on aina työvahtina etätyöpäivinä. Tulee katsomaan ja pukkailee läppäriä. Ihan ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on äitikissa ja tytär 7v, eli ei ole liian aikaisin erotettu kun ei vieläkään ole, silti leipoo. 😊
Vierailija kirjoitti:
Kissan leipomispuuhat oli minullekin, kissattomalle uusi asia. Piti katsoa oikein video että ymmärsin mitä se tarkoittaa. Joku oli linkittänyt sen videon tänne.
Vauvakin imeässään käyttää käsiään omalla tavallaan ;D ;D hyvänolon tunnetta ihan varrnasti sekin kuvaa.
Kissani on osapäiväinen vartija. Tekee vain 25 prosenttista työaikaa koska nukkuminen vie melko paljon aikaa vuorokaudessa.
Ja vartiointi toimii. Olin viikonloppuna lunta luomassa ja kissani alkoi miehen puheen mukaan murista kun näki minun kulkevan polkua talolle päin. Minulla oli kaverin takki, huppari, hiihtonaamari joten kissa ei ilmeisesti tunnistanut minua.
Vierailija kirjoitti:
Milo the Chunk -videoissa on usein tekstitys ja kun Milo leipoo, he is making biscuits eli pikkuleivät työn alla. Kerran Milo testasi huopia, halvat hän ohitti ja alkoi heti leipoa laadukkainta eli sitä kalleinta.
Milo on löytökissa, siskonsa Poppy myös. Heidän koiraveli on Beckham.
Kuulostaa tutulta Instasta. Muistan tuon Beckhamin nimestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvakin imeässään käyttää käsiään omalla tavallaan ;D ;D hyvänolon tunnetta ihan varrnasti sekin kuvaa.
Anteeksi, varmasti hänkin pieni kuvaa, piti kirjoittammani.
Ensin opiskelitte, sitten harjoittelitte! Pro-tason purrfullnessia!