Kissani on ahkera. Hän kehrää ja leipoo.
Sellainen hupulainen. Täällä pötkötellään ja katellaan, kun ulkona sataa lunta.
Kommentit (212)
Minun kissa on itsekäs ja omapäinen,ei ole sylikissa. Mä olen sen palvelija vaan, teen kaiken sen vuoksi, koska se on niin suloinen.
Mullakin oli kissa kun asuin nuorena vanhempien luona. Teimme kisulin kanssa yhdessä läksyjä. Tassu tahtoi mennä läksyn päälle. Nuuskuttelimme nenät vastakkain ja puskimme toisiamme otsat vastakkain. Kun kissamme kuoli itkettiin äitin kans.
Vierailija kirjoitti:
"Siisti pitää aina olla
sanoi kissa kuutamolla.
Kaapi jälkeen tarpeenteon
pienen sievän hiekkakeon."
Mukavaa viikonloppua kaikille kissojen ystäville!
Voi ziisus 😳
Minun kissa on taitava tenori. On myös tiukka tullivirkailija, herkeämätön työnjohtaja ja kokenut tassuterapeutti. Bravuurinsa on kakkalaulu, joka kuuluu naapuriin saakka. Lahjakas kolli kaiken kaikkiaan, olen onnekas!
Minun kissani oli tänään saunameisterinä saksan tyyliin! Hännällään huiskii lämpöä minua kohti, väliin kävi pesukoolissa pyörähtämässä ja sitten ravisteli vesitippoja päälleni.
(hän suuri saunarakastaja ja ymmärtää välillä vilvoitellakin!)
Vierailija kirjoitti:
Minun kissani oli tänään saunameisterinä saksan tyyliin! Hännällään huiskii lämpöä minua kohti, väliin kävi pesukoolissa pyörähtämässä ja sitten ravisteli vesitippoja päälleni.
Ihana saunakaveri sulla! 🐈
Vierailija kirjoitti:
Minun kissa on taitava tenori. On myös tiukka tullivirkailija, herkeämätön työnjohtaja ja kokenut tassuterapeutti. Bravuurinsa on kakkalaulu, joka kuuluu naapuriin saakka. Lahjakas kolli kaiken kaikkiaan, olen onnekas!
Täällä myös Onni-kisu esittää pitkän ja kuuluvan kakkalaulun ennen kakkimista 😻
Kissat myös tekevät kakkijuoksut, ennen toimitusta, saa kaiken vetreäksi.
Miuku oli myös hyvä kasaamaan mattoja, ja siirteli verhot pois ikkunan edestä.
Kenkien tarkastelu yön aikana jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana saunakaveri sulla! 🐈
Edellinen kissani rodultaan bombay, rakasti saunaa , lähti kanssamme ja jäi pariksi tunniksi lauteille meidän jälkeemme Tiesi saunapäivät ja ilmoitti koska oli aika sauna päälle laittaa. Toimi myöskin hyvänä mittarina saunan lämmön suhteen, mitä pidempi kissa, sen parempi lämmin.
Nykyinen on vielä saunakokemusta vajaa, on senverran tyhmän rohkea, vailla itsesuojeluvaistoa, joka paikkaan suinpäin syöksyvä ja itsetuhoinen, ettei kuuma kiuas ole mitenkään turvallinen, reilun vuoden ikäinen enkeli ja perkle samassa kissassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen kisuistani harrasti tätä myös! (RIP)
Tämä jäljelle jäänyt kultsirakas osaa lentää kakin jälkeen, näkisittepä ne loikat! Hän moniloikan SUURmestari!
Inspiroi minua jopa tekemään tekoälyllä kuvan lentävästä kissasta... Muusa hän siis! Ruokansa ansainnut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hieman rakastunut Onniin.
Minulla oli ihana maatiaiskissa aikoinaan. Meillä ei ollut jääkaappia ja ruoka säilytettiin kellarissa. Kissa oli jossain vaiheessa livahtanut kellariin ja nälkä pääsi yllättämään.
Äitinin oli laittanut makkaralenkin isoon lasitölkkiin, mutta jättänyt kannen pois, kun ei arvannut .että makkaravaras yllättää. Kisu oli kaatanut ison tölkin ja vetänyt makkaran lattialle ja syönyt siitä osan, eikä siinä kaikki, mokoma oli tehnyt loppuun makkarasta hampaanjälkiä, joten arvasi, ettei ihmiset enää syö sitä vaan hän saa lopulta koko makkaran. Niinhän siinä kävi, mutta aina, kun tästä puhuttiin, se meni pöydän alle korvat luimussa kuuntelemman, kun nauroimme tempausta.
Kissa eli 25 v ja kaikenlaisia tempauksia teki.
Kissani tekee terapeutin hommia. Hän on hyvin sensitiivinen terapeutti. Läsnäoleva. Kesäisin myös keittelee hillot ja hiirihyytelöt.
Minun kissani on katsonut enemmän elokuvia ja tv-sarjoja kuin keskiverto ihminen. Hän asettuu polvelleni, kehrää ja leipoo, ja alkaa sitten sfinksi-asennossa tapittaa valitsemaani ohjelmaa. Huonon ohjelman kohdalla hän poistuu jossain vaiheessa, hyvät tarinat kissa katsoo loppuun asti.
Siitä huomaa kissan kynsien leikkuun tarpeen, kun tarpovan kissan kynnet aiheuttavat paljaaseen polveeni punaiset reiät ja pienet haavat. En silti henno tarpomista keskeyttää, mutta leikkaan seuraavana päivänä kynnet. Pieni kipu kynsistä on sen arvoista, että ystäväni on onnellinen ja viihtyy polvellani.
Nyt mun ihana aurinkokissani paistattelee päivää terassilla. Nauttii lämmöstä pilvisten päivien jälkeen ja ihmettelee, miten taas onkin kevät 🐈
Vierailija kirjoitti:
Nyt mun ihana aurinkokissani paistattelee päivää terassilla. Nauttii lämmöstä pilvisten päivien jälkeen ja ihmettelee, miten taas onkin kevät 🐈
Kevään merkki! Meilläkin kaksi kisua vaati parvekkeen ovea auki naukuen jo pari päivää sitten. Oven avauduttua kumpikin puikahti parvekkeen kissanpuun päällä olevaan pesään nauttimaan auringosta ja valosta. Olivat siellä puolitoista tuntia, kunnes valo väheni. Kotona oli kylmä, kun ulkona on edelleen talvi, mutta kissojen vuoksi voi vähän palella.
Outoa, että meillä ei kissa yhtään leivo. Pikku pentuna tullut meille hylättynä. Luulisi, että leipomisrefleksi olisi turvattomuudesta jäänyt päälle.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on meillä vähän ollut harmitusta, kun on ollut tosi pilvistä ja satanut. Ei ole aurinko paistanut, eivätkä kissat menneet parvekkeelle. Harmittaa tuo toki ihmistäkin.
Mun kissa hoitelee tunnollisesti lemmikkieläimen tehtäviä. On suloinen ja antaa rapsutella ja helliä. Ei mitään moitteensanaa työpanoksessaan. Minä puolestani hoidan palkanmaksun säännöllisesti. Ruoat toimitetaan ja jätösastia puhdistetaan asianmukaisesti.