Kissani on ahkera. Hän kehrää ja leipoo.
Sellainen hupulainen. Täällä pötkötellään ja katellaan, kun ulkona sataa lunta.
Kommentit (212)
Kiitinkö jo sinua ap.tuli mahdottoman hyvä mieli, suloinen aloituksesi, siitä kiitos vielä kerran.
Mun kisu oli ahkera kauppakassin tarkastaja. Joka päivä, kun tulin töistä tämä nökötti eteisessä ja odotti ruokakassin laskemista lattialle. Riemu oli suuri, jos päälimmäisenä oli salaattiruukku, sinne sukelsi pieni oranssi pää ja rouskutus alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Tyytyminen kissavideoihin, kun omaa ei ole.
Milo the Chonk on suosikkini.
Milo on tosiaan loistava, voiko olla enempi kissa kuin hän on. Emännällä on sana hallussa, ihania videoita.
Vierailija kirjoitti:
Kiitinkö jo sinua ap.tuli mahdottoman hyvä mieli, suloinen aloituksesi, siitä kiitos vielä kerran.
Voi kiitos, hyvä mieli minullakin tästä ketjusta, teistä hyvistä ihmisistä ja rakkaudesta kissaystäviimme. ap
Meillä kissa hoitaa huonekasveja... Pitää huolen että multa on ilmavaa ja että lehdet eivät pääse kasvamaan liian suuriksi! (kaikki kasvit ovat kissoille turvallisia)
Korianteri on erityisessä suosiossa, ei koskaan pääse kasvamaan liian suureksi puskaksi!
Minunkin kissani on ahkera ja maailman ihanin. Siltikään se ei halua olla hän. Nippe on kiva kissa.
Voi miten ihana ketju... Olispa mullakin kissa...
Meidän kisu lauloi tänään kaikki osaamansa laulut, viserryksistä aarioihin, niitä ääniä on tuhoton määrä. Aamu aloitetaan herätys sirkutuksella, pienellä sellaisella, joka kasvaa jollei nousta ylös. Klo 5.08 on takaraja jolloin se alkaa jollen jo muutamaa minuuttia aiemmin.
Kiitos kissa-aiheesta, ne kiinnostavat koska kissat ovat loppujen lopuksi ihanan lutuisia ja pehmoisia kavereita. Itse olen ollut kahden vaiheilla hankkia Bengalinkissa, mutta jostain luin, että on vaatimuksiltaan erikoinen ja vaativa rotu.
Hyvää yötä ja kauniita unia kaikki kissat, emännät ja isännät. Uni painaa silmiä🥱
Meidän yksi kissa on puhetyöläinen. Toinen tarkastaa muovien kestävyyden. Kolmas on sitten leipuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kiitos, hyvä mieli minullakin tästä ketjusta, teistä hyvistä ihmisistä ja rakkaudesta kissaystäviimme. ap
Päivän piristys tämä ketju Mjau 😻🐾
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kisuni tänään oli innokkaana lakananvaihtoapulaisena. On todella energinen ja osaava lakana-apulainen! Myös auttaa ruoanlaitossa, valkosipulit kuuluvat lattialle eikä ruokaan ollenkaan!
Edesmennyt kisulimme, osallistui myös lakananvaintoon. Kun olin tuulettanut vuodevaatteet ja aloin vaihtamaan lakanoita, se (onkoon hän) tuli mukaan reuhaamaan, meni heti ja hyhväsi tyynyjen ja peittojen kanssa. Lopuksi asettui makoomaan minun tyynyni päälle, johon olin juuri vaihtanut puhtaan tyynynpäällisen. Että minulla on väliin sitä niin iso ikävä :(
😽 kissamme tekee juuri tuota, rakastaa puhtaita lakanoita. kun ne on yhdessä vaihdettu ei sitten sänkyä jätä sekunniksikaan.
kaikkea Hyvää sulle 🍀🐾
Meillä kissat on aina ikkunassa kun tulen kotiin, tai ainakin 1-2 niistä. Juoksevat kaikki vastaan eteiseen. Jokainen on vähän eriluonteinen. Yksi on kovin hellyyden kipeä. Puskee naamaan kun olen sohvalla, nukkuu sylissä. Nytkin nukkuu vieressä. Toinen kissa nukkuu toisella puolella. Välillä koko lauma on sohvalla kanssani, onneksi on iso sohva. Kissoja on neljä. Taitaa olla kissojen iltapala aika, kaksi odottaa keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kisu lauloi tänään kaikki osaamansa laulut, viserryksistä aarioihin, niitä ääniä on tuhoton määrä. Aamu aloitetaan herätys sirkutuksella, pienellä sellaisella, joka kasvaa jollei nousta ylös. Klo 5.08 on takaraja jolloin se alkaa jollen jo muutamaa minuuttia aiemmin.
Lisään vielä, että opiskelee kampaajaksi, tupeeraus sujuu meko mallikkaasti pitkiin hiuksiini. Harrastaa aktiivisesti parkouria ja silloin tällöin yrittää seinäkiipeilyä
Lakanoitten vaiho on nautinnllista, kiemurtelee patjansuojuksen päällä ja alkaa päästellä ääniään.On niin hyvä juttu kissalle, ettei kauaa voi olla siinä, se mieletön kiemurtelu joka suuntaan kestää alle minuutin, mutta asennot on mitä mielikuvitusellisempia jopa kissan tekemiksi. Sitten ollaan kuin ei mitään....
Saa nähdä, mitä keksii ulkona, kun kesän tullen valjaissa pihalle mennään.
Minun kissani on ammatiltaan robotti-imurin kuljettaja. Hän tekee sillä tarkastusmatkan joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta tietääkö joku miksi kaikissa kommenteissa ei ole mahdollista peukuttaa? Kissa vienyt nuolet vissiin
Kun odottaa muutaman sekunnin, niin yleensä ehtivät tulla näkyviin kaikkiin kommentteihin. Ellei tapahdu, voit myös kokeilla päivittää sivun selaimesta.
Miksi miesten ominaisuudeksi ei riitä samat. Ja ikkunasta katselu. Eikö miehiltä vaadita liikaa?
Buiscuit factory hakusanalla löytyy instagramista.