Kissani on ahkera. Hän kehrää ja leipoo.
Sellainen hupulainen. Täällä pötkötellään ja katellaan, kun ulkona sataa lunta.
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Minun kissani tällä hetkellä nukkuu jalkojeni alla viltin muodostamassa "teltassa". On kovin rakas.
Toivottavasti ei pieruteltassa.
Telttailu on niin tärkeä harrastus että pienet rupsut eivät sitä yhtään häiritse.
Ihana aloitus. Oma kisu nukkuu ja piti mennä tämän aloituksen myötä mennä halimaan häntä
Maailma olis parempi paikka, jos jokainen voisi silittää ja halata kissaa.
Kissani leipoi äsken ja on nyt hyvin ansaitulla lepotauolla sylissäni.
Tyytyminen kissavideoihin, kun omaa ei ole.
Milo the Chonk on suosikkini.
Minun kisuni tänään oli innokkaana lakananvaihtoapulaisena. On todella energinen ja osaava lakana-apulainen! Myös auttaa ruoanlaitossa, valkosipulit kuuluvat lattialle eikä ruokaan ollenkaan!
Minun kissani torkkuu peiton alla. Ehkä menen ottamaan sen kanssa nokoset.
Meidän poika on hieno ja lahjakas herätyskello! Joka aamu puoli seitsemältä hellästi koskettaa minua huuleen kylmällä nenukallaan, "Mamma, herätys! Nyt on ruoka-aika!" Siihen herää ihanasti!
Ohis, mutta tietääkö joku miksi kaikissa kommenteissa ei ole mahdollista peukuttaa? Kissa vienyt nuolet vissiin
Vierailija kirjoitti:
Meidän poika on hieno ja lahjakas herätyskello! Joka aamu puoli seitsemältä hellästi koskettaa minua huuleen kylmällä nenukallaan, "Mamma, herätys! Nyt on ruoka-aika!" Siihen herää ihanasti!
Ohh, oikean elämän prinsessa Ruusunen! 😻
Vierailija kirjoitti:
Minun kissani torkkuu peiton alla. Ehkä menen ottamaan sen kanssa nokoset.
Makeita unia!
Kissat ovat mitä parhaimpia ystäviä. Ne nukkuvat sinun kanssa, "keskustelevat", todellisia sydänystäviä. Cat People 🐈🥰.
Meillä asuu erityisen tehokas siivooja! Siivoaa kaikki lattialla olevat asiat, erityisesti leluhiirulaiset piiloon kaapin alle!
Osaa myös tietty leipoa ja kehrätä ja kerätä vaatteita narulta.
Oma kodinhoitaja on onnellinen asia!
Vierailija kirjoitti:
Odota vaan kun se vaatii palkkojaan, pian on korotusten aikakin.
Äläpäs tule tänne pelottelemaan,me tunnemme kissamme :)
Kissa on pieniruokainen ja niin siisti, toisin kuin koira joka hotkaisee kaiken kerralla. Meidän kissa nätisti "sormella" näppäsee katkaravun, yhden kerrallaan ja nautiskelee. Tietää ettei sitä lajia aina saa.
Meidän kissa osaa pätkiä vessapaperista sopivia paloja pitkin kylppärin lattiaa, toisinaan rei'ttää ne tyylikkäästi.
Vähän jos silppua syntyy ohessa, ei se haittaa.
Ehkä ihanin ketju, jota olen tällä palstalla lukenut. <3
Herra ylivalvoja, 14v on meidän viihde-ekspertti. Jos istun sohvalla, hän tulee olkapäälleni ja päästää aiheeseen varatun erityis-miaun. Silloin se tarkoittaa että Herra on päättänyt illan ohjelmaksi luontodokkareiden katsomisen.
Monitoimisena miehenä kehrää ja leipoo tietysti siinä ohjelman seuraamisen sivussa.
Huomaavaisena viihdealan ammattilaisena hän myös pitää huolen että minulla on aina riittävästi leluja käsieni ulottuvilla. Vaikka olenkin niin hölmö että heittelen leluja ympäriinsä, hän aina palauttaa lelun lähelleni jotta minulle olisi niistä seuraa ja iloa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton hän? Se on vaan kissa, pienoiskiväärin syötti. Maalla aina rätkittiin niitä että pysyi navetassa määrä kurissa.
Mene pois, sinunlaisia eläinrääkkääjiä ei kaivata tähän keskusteluun
Rikas kieli meillä suomalaisilla👍