Miten saada eläkkeellä olevat sukulaiset vähentämään soittelua?
Soittavat jatkuvasti ja jos olen töissä, nukkumassa tai muuten en vastaa niin lähettelevät viestejä. Ei heillä mitään tärkeää ole, mutta silti tukevat alaovelle ja aina välillä naapurit päästävät rappukäytävään.
Kommentit (15)
Mitähän sukua te olette? Romaneja ja muuta?
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sukua te olette? Romaneja ja muuta?
Samaa mietin. En ole kuullut tuollaisesta rappukäytävään tunkeutumisesta ikinä, joten nyt taitaa olla kyseessä oma porukkansa.
Jos sinulla et halua soittoja, niin et vastaa ja laitat estot. Jos et halua oven taakse, niin sanot selkeästi, että he eivät ole millään tavoin tervetulleita.
Minun vinkki on:
Sopikaa päivä jolloin soittelette... Esim. joka sunnuntai. Pian siihen tottuu, että viikottainen soittopäivä on aina sunnuntai.
Onko äskettäin jääneet eläkkeelle? Jos näin, voin lohduttaa että se ehkä vähenee pian. Kesällä on vielä vähemmän tekemistä kun kaikki kerhot on tauolla. Mun veli soitteli 7 kertaa päivässä ensimmäisinä päivinä, nyt on mennyt välillä toista viikkoa ettei soita ja sitten alan jo huolestua ja soitan itse ensin. On nyt sovittu, että kahdesti viikossa soitellaan ja myös ne päivät, jolloin mulla on iltamenoa että silloin vain tosi tärkeää asiaa.
Maksa ne lainaamasi rahat takaisin
Vierailija kirjoitti:
Minun vinkki on:
Sopikaa päivä jolloin soittelette... Esim. joka sunnuntai. Pian siihen tottuu, että viikottainen soittopäivä on aina sunnuntai.
Veikkaan, että nuo ihmiset eivät totu. Jos ap siis häiriintyy tyypeistä, niin hän on se joka ilmoittaa tyytymättömyytensä ja pitää huolta, että asia loppuu.
Samaa mieltä. Soittelu loppuu sillä sekunnilla, kun maksat velkasi
Eri soittoääni, sain ainakin viestit loppumaan kun pyysin viestieston.
Keksikää joku sukulainen jolle he voivat soitella ja käydä. Tai harraste kotiin tai kiva paikka mihin mennä, ei väkisin, mutta mistä he itse pitävät. Projekteja. Selitä ettet ole koko ajan tavoitettavissa, kun teet asioita tai lepäät. Milloin suurin piirtein olet tavattavissa, sekin selville. Paitsi jos heillä muistihäiriö silloin sukulaisten pitäisi auttaa, mutta ei siitä kyse varmastikaan.
Pidä puolesi, sinullakin on vain yksi elämä! Älä anna vanhusten pompotella itseäsi.
Muuta ulkomaille. Mieluiten Euroopan ulkopuolelle. Ei soittele sukulaiset eikä tule ilmoittamatta käymään.
Onko kellään kokemusta?