Miksi mä vedän puoleeni vähän reppanoita miehiä?
Olen deittaillut tässä jonkin aikaa. Ja on nyt sellainen kaava, että yksi mies toisensa jälkeen osoittautuu jotenkin sellaiseksi henkisesti kannateltavaksi reppanaksi. Mun hoivavietti herää ensireaktiona, sit treffien jälkeen tulee olo että en mä enää sellaista jaksa. Ihan töissäkäyviä ja aikuisia miehiä, mut se että tulee tunne että pitäisi ottaa syliin ja silittää päätä ja sanoa että kyllä sä kuule riität ja olet just hyvä. Niin sitten en enää ole kiinnostunut näkemään uudelleen.
Profiilien perusteella mikään ei viittaa reppanuuteen, eikä munkaan biossa pitäisi mitään sellaista olla että olisin jokin ihmeellinen turvasatama.
En etsi mitään mistään hetkahtamatonta ihmemiestä, mut jotenkin tää nyt hämmentää että ekoilla treffeillä jo tuollainen tilanne. Onko se niin yleistä vai miten mä mahdan viestittää heille että tulkaa tänne, mä hoidan? En mä hoida 🙁
Kommentit (210)
Mulla sama. Etsivät jotain äitihahmoa, joka en todellakaan halua olla miehille. Miehessä pitää olla vahvuutta ja tiettyä itsenäisyyttä Tai sitten pelimiehiä, jotka tykkää pyörittää useampaa naista. Varmasti ei tule vastaan fiksua tavallista miestä kuten toisille.
Tämän takia miehet eivät näytä tunteitaan naisille koska se aiheuttaa "hyi helvetti" reaktion naisissa.
Sama. Joko reppanoita, jotka kaipaavat äitihahmoa, tai toksisia yltiömaskuliinisia pelimiehiä. Kumpikaan ei kiinnosta. Tasavertainen, aikuismaisesti käyttäytyvä mies olisi toiveissa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia miehet eivät näytä tunteitaan naisille koska se aiheuttaa "hyi helvetti" reaktion naisissa.
Miehen tehtävä on olla tykinruokaa ja machoilla. Tasa-arvo ei koske miestä.
No, ehkä sulla herää hoivavietti kaikkien kanssa. Sä luulet, että miehet tarvii hoivaa? Se on sun oma luulo ja tapa toimia.
Näin luulen, koska mulla ei käy noin.
Aloitus on POIKALAPSIHULLUN tekemä.
Olet ehkä persoona jolle miehet uskaltavat avautua tunteistaan ja sinä luokittelet heidät reppanoiksi. Ihan sinullekin tiedoksi. Kovatkin jätkät ovat pääsääntöisesti tuntevia ihmisiä, mikäli eivät ole psykopaatteja.
Ajattele jos mies kirjoittaisi naisesta samoin.
Jotain sinä teet tai sanot, mikä saa miehet käyttäytymään noin.
Älä ehdota ensin treffejä, vaan odota, että mies tekee aloitteen. Älä valitse treffipaikkaa, vaan anna miehen keksiä se. Älä tee treffeillä mitään miehen puolesta. Anna miehen avata ovi, auttaa sinulta takki, vetää tuolia esiin kahvilassa jne.
Älä johdattele keskustelua. Älä rupea puhumaan ensin, jos tulee kiusallisen hiljaista. Suhtaudu mieheen kuin aikuiseen, kykenevään ihmiseen. Älä lässytä miehelle. Jos mies valittaa asioistaan, älä reagoi vauvapuheella ja voivottelemalla, vaan hymyile ja sano, että kyllä sä varmasti keksit ratkaisun tuohon (tai jotain muuta sopivaa).
Hyviä miehiä ei kiinnosta naisten Sirkus Parisuhde joten suurin osa miehistä on poolin ulkopuolella.
Tämä johtaa siihen että ne harvat joita kiinnostaa, ovat joko enemmän tai vähemmän väkivaltaisia (tai jännittäviä, ihan sama) tai sitten juuri tuollaisia reppanoita.
Kannattaa valita pian, tai totutella ajatukseen yksinelosta.
Itte tarttis maitua, voisitko olla imettäjä
Sinä itse käytökselläs aiheutat reppanoitumista.
Vierailija kirjoitti:
En mä ajattele että hyi helvetti, en ollenkaan. Ihania miehiä olleet kaikki. Ja tunteiden näyttäminen on todella hienoa tietenkin. Mut mä puhun sellaisesta kaiken läpi tunkevasta epävarmuudesta. Ja tämä on siis ihan eri asia kuin ujous.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sama. Joko reppanoita, jotka kaipaavat äitihahmoa, tai toksisia yltiömaskuliinisia pelimiehiä. Kumpikaan ei kiinnosta. Tasavertainen, aikuismaisesti käyttäytyvä mies olisi toiveissa.
Valitettavasti nuo miehet ovat todenneet ettei heillä ole nykyaikana mitään muuta kuin hävittävää parisuhteessa.
Mulla sama! Vedin puoleeni traumatisoituneita, masentuneita jne. Olen sellainen liian kiltti hoivaaja ja ymmärtäväinen viimeiseen asti. Olen turvallisuushakuinen ja reppanat vaikuttaa myös jotenkin siltä että he ei tekisi mulle pahaa. Vaikka asia on päinvastoin, heistä tulee pahimmat henkisen väkivallan käyttäjät! Lopulta kun löysin omilla jaloillaan seisovan itsevarman luotettavan miehen, niin totesin että ei kiitos enää reppanoita.
Hyvä että vedät puoleesi edes jotain miehiä :)
Ehkä sun olemus ja ensivaikutelma on äidillinen ja hoivaava. Miehet sitten reagoi siihen noin. Jonkun toisen kanssa taas he saattavat olla erilaisia.
itse saan aina välinpitämättömiä miehiä. Minun olemukseni saattaa olla liian kylmä. Olen niin ujo ja varautunut aluksi. Miehet haluavat lämpöä. En vaan pysty siihen kovin nopeasti.
Ota aito kilttimies. Älä sellaista, joka esittää jotain muuta.
Et ole ainoa. Sussa on sama kuin minussa, eli äitimainen hoivaava ja välittävä luonne mikä saa miehet heittäytymään tuollaisiksi. Harmi vaan että usein johtaa siihen että nämä miehet madaltuu ihan lapsen tasoisiksi eli päädyt heidän äidiksi.
Miehen on hyvä näyttää tunteensa mutta mieslapsella ja tunteensa kommunikoivalla miehellä on iso ero.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä miehiä ei kiinnosta naisten Sirkus Parisuhde joten suurin osa miehistä on poolin ulkopuolella.
Tämä johtaa siihen että ne harvat joita kiinnostaa, ovat joko enemmän tai vähemmän väkivaltaisia (tai jännittäviä, ihan sama) tai sitten juuri tuollaisia reppanoita.
Kannattaa valita pian, tai totutella ajatukseen yksinelosta.
Mikä tekee niistä yksin jättäytyvistä sitten "hyviä miehiä"? Ei niilläkään kaikki taida olla kotona, jos eivät kaipaa elämänkumppania. Mikään ei ole parempaa kuin jakaa elämä parhaan ystävän kanssa, jolta saa vielä seksiäkin.
Juuri sen vuoksi mitä itsekin mainitsit: sinulla herää hoivavietti ensireaktiona tällaisen miehen tavatessasi. Se luultavasti näkyy mm. eleissäsi sekä tavassasi puhua ja ottaa toinen huomioon. Tässä on se hyvä puoli, että nyt tunnistat heti ensimmäisestä selkäydinreaktiostasi sen, kannattaako tapailua jatkaa vai ei. Jos hoivaviettisi syttyy, niin silloin tiedät, ettei deittailullanne ole mahdollisuuksia onnistua.