Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään nyt flunssaa tai koronaa tms.?

Vierailija
27.06.2024 |

Onko nyt liikkeellä? Missä päin Suomea? Millaiset oireet?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella asuvalla tuttavallani on. 

Kuume, suuri  väsymys, kurkkukipu. Oli juuri suuressa tapahtumassa, joten varmaan sieltä imaissut tartunnan. 

Vierailija
2/48 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella minäkin tunnen yhden jolla on nuhaa yskää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savossa on hyvin paljon helposti tarttuvaa flunssaa nyt.

Vierailija
4/48 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että voisko saada loppuviikon saigonia

Vierailija
5/48 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 23v korona. Vaasa. Työterveys pyysi tekemään testin. Koronaa on ainakin täällä muillakin.

Vierailija
6/48 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sysmässä minulla. En tiedä mistä sain.

Vierailija
7/48 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutaan jostain menneestä koronaajasta kun sitä on edelleen vaikkakin vähemmän maailmalla. Mulla oli se ja tavallista flunssaa ärhäkämpi tauti.

Vierailija
8/48 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taisi olla korona mulla ja ukolla. Tai sitten tavallista ärhäkämpi flunssa. Miehelle tuli korvatulehdus. Korva oli tosi kipeänä. Ja minä sain jäätävän yskän. Niistin niin että verisuoni repesi nokasta. Se piti polttaa sairaalassa. Tää on totta. Nenäverenvuodosta seurasi anemia. Että on ollut kesän alku yhtä helvettiä meillä. Onneksi ei vielä pilalla. Kysyin sairaalassa voisko mulla olla korona. Eivät suostuneet testaamaan. Ei sitä enää testata missään. 

Vierailija
9/48 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taisi olla korona mulla ja ukolla. Tai sitten tavallista ärhäkämpi flunssa. Miehelle tuli korvatulehdus. Korva oli tosi kipeänä. Ja minä sain jäätävän yskän. Niistin niin että verisuoni repesi nokasta. Se piti polttaa sairaalassa. Tää on totta. Nenäverenvuodosta seurasi anemia. Että on ollut kesän alku yhtä helvettiä meillä. Onneksi ei vielä pilalla. Kysyin sairaalassa voisko mulla olla korona. Eivät suostuneet testaamaan. Ei sitä enää testata missään. 

Mikset testannut itse? Minä taannoin testasin vaikka tauti oli lievä, mutta kuitenkin halusin tietää. 

Vierailija
10/48 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla flunssa ollut kolme viikkoa eikä loppua näy. Ei ole koronaa. Alkoi hirveällä kurkkukivulla ja päänsäryllä. Nyt kolmen viikon jälkeen nenä vieläkin ihan tukossa ja niistää saa jatkuvasti.

Vierailija
11/48 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaa. Yskä jäi päälle eikä millään lopu. 

Vierailija
12/48 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kurkku ollut kipeä eilisestä alkaen ja päätä särkee nyt tosi kovasti, on myös ihan "sumea" pää, ei ajatuskaan kulje kunnolla. Aivan naatti ja hengästyttää pienikin liike. Nokka tukossa ja samaan aikaan vuotaa vaan. En meinannut jaksaa kiivetä yhtä kerrosta portaita. Nytkään ei jaksaisi edes istua. Tämä kyllä vähän haiskahtaa koronalta, kaksi kertaa on minulle tullut ja se väsymys on molemmilla kerroilla ollut hirvittävä. Täytyykin tehdä testi. 

Vierailija
13/48 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset testannut itse? Minä taannoin testasin vaikka tauti oli lievä, mutta kuitenkin halusin tietää. 

Ei tullut testattua. En halunnut työntää tikkua nokkaan kun oli muutenkin nenäverenvuotoa. Mies olisi tietenkin voinut testata. Mutta nyt se alkaa olla jo ohi, oli korona tai ei.

Vierailija
14/48 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut testattua. En halunnut työntää tikkua nokkaan kun oli muutenkin nenäverenvuotoa. Mies olisi tietenkin voinut testata. Mutta nyt se alkaa olla jo ohi, oli korona tai ei.

Jos ei haju ja maku hävinnyt niin ei ollut koronaa.

Vierailija
15/48 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tilasin koronakotitestejä siltä varalta että tulee nuhaa tms.

Vierailija
16/48 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eijole

Vierailija
17/48 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samaa tautia, alkoi viime viikolla. Onko muilla samalla tavalla että vähän helittää ja luulee että nyt lähtee mutta sitten iskee takaisin. Alkaa jo viduddamaan tämä jatkuva kroppasärky, hikoilu/jäätyminen ja lämpöily kurkkukivun kera. 

Vierailija
18/48 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä tiedolla tekee?

Vierailija
19/48 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaa nyt meillä ja tutuilla, kurkkukipu, kuume, lihaskivut ja nenä vuotaa. Ei tunnu perusflunssalta.

Vierailija
20/48 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen joku on täysin sekaisin. Tänään nunna tuli vastaan maski naamalla. Jumal....... Turussa lämpöä +30.