Onko kellään nyt flunssaa tai koronaa tms.?
Onko nyt liikkeellä? Missä päin Suomea? Millaiset oireet?
Kommentit (48)
Tampereella minäkin tunnen yhden jolla on nuhaa yskää.
Savossa on hyvin paljon helposti tarttuvaa flunssaa nyt.
Niin että voisko saada loppuviikon saigonia
Mies 23v korona. Vaasa. Työterveys pyysi tekemään testin. Koronaa on ainakin täällä muillakin.
Sysmässä minulla. En tiedä mistä sain.
Miksi puhutaan jostain menneestä koronaajasta kun sitä on edelleen vaikkakin vähemmän maailmalla. Mulla oli se ja tavallista flunssaa ärhäkämpi tauti.
Kyllä taisi olla korona mulla ja ukolla. Tai sitten tavallista ärhäkämpi flunssa. Miehelle tuli korvatulehdus. Korva oli tosi kipeänä. Ja minä sain jäätävän yskän. Niistin niin että verisuoni repesi nokasta. Se piti polttaa sairaalassa. Tää on totta. Nenäverenvuodosta seurasi anemia. Että on ollut kesän alku yhtä helvettiä meillä. Onneksi ei vielä pilalla. Kysyin sairaalassa voisko mulla olla korona. Eivät suostuneet testaamaan. Ei sitä enää testata missään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taisi olla korona mulla ja ukolla. Tai sitten tavallista ärhäkämpi flunssa. Miehelle tuli korvatulehdus. Korva oli tosi kipeänä. Ja minä sain jäätävän yskän. Niistin niin että verisuoni repesi nokasta. Se piti polttaa sairaalassa. Tää on totta. Nenäverenvuodosta seurasi anemia. Että on ollut kesän alku yhtä helvettiä meillä. Onneksi ei vielä pilalla. Kysyin sairaalassa voisko mulla olla korona. Eivät suostuneet testaamaan. Ei sitä enää testata missään.
Mikset testannut itse? Minä taannoin testasin vaikka tauti oli lievä, mutta kuitenkin halusin tietää.
Mulla flunssa ollut kolme viikkoa eikä loppua näy. Ei ole koronaa. Alkoi hirveällä kurkkukivulla ja päänsäryllä. Nyt kolmen viikon jälkeen nenä vieläkin ihan tukossa ja niistää saa jatkuvasti.
Flunssaa. Yskä jäi päälle eikä millään lopu.
Minulla kurkku ollut kipeä eilisestä alkaen ja päätä särkee nyt tosi kovasti, on myös ihan "sumea" pää, ei ajatuskaan kulje kunnolla. Aivan naatti ja hengästyttää pienikin liike. Nokka tukossa ja samaan aikaan vuotaa vaan. En meinannut jaksaa kiivetä yhtä kerrosta portaita. Nytkään ei jaksaisi edes istua. Tämä kyllä vähän haiskahtaa koronalta, kaksi kertaa on minulle tullut ja se väsymys on molemmilla kerroilla ollut hirvittävä. Täytyykin tehdä testi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset testannut itse? Minä taannoin testasin vaikka tauti oli lievä, mutta kuitenkin halusin tietää.
Ei tullut testattua. En halunnut työntää tikkua nokkaan kun oli muutenkin nenäverenvuotoa. Mies olisi tietenkin voinut testata. Mutta nyt se alkaa olla jo ohi, oli korona tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut testattua. En halunnut työntää tikkua nokkaan kun oli muutenkin nenäverenvuotoa. Mies olisi tietenkin voinut testata. Mutta nyt se alkaa olla jo ohi, oli korona tai ei.
Jos ei haju ja maku hävinnyt niin ei ollut koronaa.
Just tilasin koronakotitestejä siltä varalta että tulee nuhaa tms.
Täällä samaa tautia, alkoi viime viikolla. Onko muilla samalla tavalla että vähän helittää ja luulee että nyt lähtee mutta sitten iskee takaisin. Alkaa jo viduddamaan tämä jatkuva kroppasärky, hikoilu/jäätyminen ja lämpöily kurkkukivun kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä tiedolla tekee?
Koronaa nyt meillä ja tutuilla, kurkkukipu, kuume, lihaskivut ja nenä vuotaa. Ei tunnu perusflunssalta.
Edelleen joku on täysin sekaisin. Tänään nunna tuli vastaan maski naamalla. Jumal....... Turussa lämpöä +30.
Tampereella asuvalla tuttavallani on.
Kuume, suuri väsymys, kurkkukipu. Oli juuri suuressa tapahtumassa, joten varmaan sieltä imaissut tartunnan.